Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Ami az itt elhangzó szövegek stílusát illeti, le kell hogy szögezzem: ez NEM a Klub hivatalos gyülekezôhelye. Ez csak egy elérési pont, ahol ha valakit érdekel a Klub, akkor kapcsolatba léphet olyanokkal, akik tudnak neki bôvebb infoval szolgálni. Ez "itt" egy olyan hely, ahol pár volvo-barát szertné magát jól érezni, egymással csevegni, s ehhez nem igazán a magázódós-nyakkendôs stílust tartja kényelmesnek. Ha lesz a Klubnak végre honlapja, vagy valami "üzenôtábla" féle helye, akkor ott biztosan nagyon megfontoltak és udvariasak leszünk. De ha itt formálisra vált a hangnem, akkor meghal a topic...
Ami a kedvezményeket, stb. illeti, szerintem ez egy valamirevaló volvo-rajongónak igazán huszadlagos kérdés. Nem errôl szól a Klub. Aki kedvezményeket akar gyűjtögetni, az lépjen be a Rotaryba, vagy a Carat Clubba, vagy mit tudom én milyen erre szakosodott helyekre, biztos van az Ivanixnál lista errôl.
Továbbá, a már ezerszer citált indokok miatt (cégbíróság, stb.) egyelôre NEM tudunk tagsági igazolványokat kiadni, ami alapján kedvezményt lehetne igénybe venni. Ezen túl, tulajdonképpen még semmi jogalapunk nincs árengedményekért kuncsorogni -- jelenleg kb 40 (?) tag van, ez gyorsan felfuthatna pár százra, ha végre lépnénk valamit toborzás ügyben...
Addig is, mivel egy csomó dologban igazat kell adnom Neked, azt hiszem fel fogom rakni a netre az alakuló közgyűlésre megszületett irományt a Klub törekvéseirôl. És beszélek a nyomdával, nyomunk pár ezer kis kártyát, amit lehetne kocsikra kirakni, telefonszámmal, email címmel, web-címmel, stb.
"Félreértés ne essék,ez nem valamiféle sértődött puffogás a részemről, de nehéz úgy klubéletet organizálni, hogy bőségesen el vagyunk látva kritikai észrevételekkel, de sokkal kevésbé előremutató javaslatokkal (ez utóbbi kétségtelenül több energiát igényel). "
Ja, ez igaz. csakhogy a eppen belepni szandekozo/erdeklodo emberke azert zorog mert nem lat semmit. 'Mi tortent eddig?' Mekkora a kedvezemeny a szervizekben,bontokban ? Milyen elonyokkel jar szamomra ha belepek? etc.
Es sajna nem sokat TUDUNK mondani neki.
"Szerintem a dolog arról szól, amiről a tömeg akarja hogy szóljon."
Aha, sza ha tomeg ugy akarja elvesszuk az autodat ? ;)
Jo dolog a nyaj, de juhasznak kell vezetnie, kulonben szetfutak. ez nem tul jo hasonlat de mas nem jutott az eszembe.
A srac ott volt az utolso talin, es ott szerezte benyomasait... Lehet kitalalni ki volt az, kivancsi vagytok sikerul-e. Nem bontos,stb. total maganember. Valahogy ugy ereztem, nem igy kepzelte...
Nem uzenget,szegeny nem is tudja hogy 'megideztem'. Irtam neki a topicrol, valszeg elobb-utobb megjelenik itt.
"Ezen kívül nem hiszem, hogy a klub csak egy szűk társaságnak szólna."
Nem e? Nemreg valamelyikunk panaszkodott, hogy csak Iore, Templar,Fargo,Doki,O.T,F.M,Bolas van itt, hol vannak a tobbiek?
Ha most osszeirnak hany tag lesz/van akkor, mekkora szamot kapnank?
"Tudom, ennek a fórumnak a hangvétele nem mindig idomul egy konzervatív márkáról kialakult képhez, valószínűleg a megállapodott, idôsebb korosztály nem nagyon értékeli a sok "sakált" meg "vazzeget" meg "qsst". No de mi, itt, ilyenek vagyunk, a Klub majdan elkészülô honlapján valószínűleg nem fogunk letegezni mindenkit..."
Hat igen, tobben kifogasoltak az itt elhangzo szovegek stilusat,elsosorban tartalmat. Ami nem baj, csak lehet hogy elriaszt nehany embert.
Szvsz, inkabb hasonlit ez igy nehany barat chat-jere, mint klubra.
Fargo, nelkuled es Templar nelkul eddig sem jutottunk volna. Ez fontos. Tudom, sok idot/energiat olsz bele ebbe a dologba.
5let: a Lajoseknal minden szervizelt autoba lehet szorolapot rakni rolunk. Hamar felduzzadna a klub.
De ezt csak akkor lehet ha mar keszen vannak dolgok, mert csak 1* lehet eljatszani a klub johiret.
ma érdekes optikai csalódásnak estem áldozatul:
állunk egy közért előtt, üvegajtók, stb, észreveszek egy tükröződő Volvot. Elkezdem keresni a parkolóban, merthogy igen szép, csak nem találom, majd kb 5 perc múlva leesik, hogy saját magamat látom az ajtón. Nembaj, azért elgyönyörködtem a 7-es művészi vonásaiban:-)
Kicsit tényleg túlzó, hogy ekkora különbségek vannak az egyes modellek között. Én azon akadtam ki leginkább -- felszereltségi listákat böngészve -- hogy ugyanaz az extra sokkal több pénzbe kerül, ha egy T5-be rendeled meg, mint ha egy mezei 2.0-ba. Továbbá gyanítom, ha ugyanezeket a cuccokat késôbb rendeled meg a kocsihoz, akkor még többet kell fizetni értük...
Valószínűleg a Volvo presztízse miatt van így. Úgy gondolják, hogy ez az autó luxus. Aki nem akar luxusadót fizetni érte, az járjon "akármivel"...
csatlakoznék az elôttem szóló Templar Mesterhez, miszerint ha valaki esetleg szeretne építô jelleggel segíteni a Klubon, akkor ne a távolból üzengessen, meg morcogjon a bajsza alatt, hanem esetleg jöjjön el egy találkozóra, vagy keresse fel Elnökünket, esetleg jelentkezzen be itt, a topicban, és tegye meg észrevételeit. Amíg csak üzenget, addig nem hiszem, hogy komolyan fogjuk venni, ráadásul nem is ér el hozzánk igazán az üzenet. Szóval lehet jönni és segíteni...
Mellesleg Elnök Úrral karöltve holnap lesz jelenésünk a Volvo Autó Hungáriánál, az Ivanicsnál találkoztunk legutóbb a Cég PR-os emberével, ô invitált egy beszélgetésre.
Hamarosan el is fogjuk kezdeni a "periodika" elsô kiadásának tervezését, ugye segítesz, doki :-)
Ezen kívül nem hiszem, hogy a klub csak egy szűk társaságnak szólna. Nyilvánosságot egyelôre igazán csak itt kap (jobb híján, de nem sokáig), no meg a találkozókon. a "200-asok" nem nagyon látszanak, ha jól sejtem nincs olyan nyilvánosan nyüzsgô fórum, ahol ennyit zsezsegnének, mint mi. Tudom, ennek a fórumnak a hangvétele nem mindig idomul egy konzervatív márkáról kialakult képhez, valószínűleg a megállapodott, idôsebb korosztály nem nagyon értékeli a sok "sakált" meg "vazzeget" meg "qsst". No de mi, itt, ilyenek vagyunk, a Klub majdan elkészülô honlapján valószínűleg nem fogunk letegezni mindenkit...
Minthogy tudom, hogy te tudod, hogy én mit csináltam olyan idős koromban, mint te, ez a kijelentésed olybá tűnik, mintha azt próbálnád meg burkoltan megjegyezni, hogy ÉN nem tudom a dolgok jó oldalát felkutatni.
Jóvanna! Apropó: egy fiatalember keres 24?-es VOLVO-t '90-es évjáratút, vagy fiatalabbat. Sok jóban nem reménykedhet, de hátha. Jelkezni: nálam.
a doktor úr
'Pusztul a világ.'
Nade Harvey! Egy kicsit optimistábban álljunk a dolgokhoz kéremszépen. Már rég kirepültem volna 'zsé'-t keresni ha nem tudom a dolgok jó oldalát felkutatni.
Kívánom, hogy 2 éven belül vegyél egy S60-ast! :-)
ÁÁÁÁRGGGGHHH!
Szerdán utazom kilencnapos melózásgyanántel. Erre most szólnak, hogy ha nem adok le még ezer papírt meg kérvényt az őszi ösztöndíjamhoz akkor koppanás lesz, vagy maradok itthon vagy befiztek 1600 Eurot (kb. 1600 USD). Hát vazzz! Holnap ugrik a majom egyik fele a vízbe, márminthogy a ma összecsapott anyagom megfelel-e a nagykutyáknak.
Ebbe a napba se fér be a közös kajolás, este családi vacsi, leendőbeli sógornő érett lett...
Hát lehet, a cm3 függvényében nem ismerem a vámrendelkezéseket. Csak azt látni, hogy a német kereskedő áraihoz képest úgy változnak az Ivanix árai, mintha egyre jobban növelné az árrásést: Egy alapmodell falura a csóróknak, aki meg jobbat akar, az majd kipengeti a nagy zsetont jól:
S40
1.6l 138FT=1 DEM
2.0l 155FT=1 DEM
2.0T 158FT=1 DEM
Na most nem hiszem, hogy a vámszabályaink a 2literes modellek esetében a turbó esetén magasabb tarifát írnának elő, ebből is látszik, hogy az Ivanix progresszív árpolitikát folytat. Ha mégis volna valami adózási differenciálás, nyitott vagyok ellenvéleményekre.
Ez szvsz a honi adó ill. vámrendszerek miatt van így.
Szerintem a volvokra amúgy is vámkedvezményeket kéne adni, vegye a jónép, akkor nem fogyna úgy a nemzet. Meg nem lenne olyan ideges. Meg lenne esztétikai érzéke. Meg mindenki f*szagyerek lenne! :-)