Keresés

Részletes keresés

fargo Creative Commons License 2000.06.27 0 0 4430
Harvester,

elég bonyolult és érthetetlen lenne, ha lerajzolnám és beméretezném, viszont elkészíteni szerintem egyszerű, mert 4 menet körben, és a 2 vége 2 különbözô módon van hajlítva/eldolgozva. Ha esetleg megkérdeznéd a műhelyben, hogy ilyesmit tudnak-e csinálni, akkor igenlô válasz esetén adhatok belôle egy mintát...

De szép lenne :-)

Előzmény: Harvester (4425)
Templar Creative Commons License 2000.06.27 0 0 4429
Hanimex,

És egyébként 98-assal jársz? Porlasztó olajszint ok?

fargo,
Persze nem elég az Órarugógerincű Felpattanó, mert a szerelési nyomok eltüntetése csak a Radírpók és a Festéktüsszentő Hapci Benő segítségével lehetséges :-)

480T Creative Commons License 2000.06.27 0 0 4428
Hogy én mekkora barom vagyok!!!
Bocsika, cut&paste volt...

Tehát noch einmal:

ABS rulez!

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

480T Creative Commons License 2000.06.27 0 0 4427
Nekem volt ABS-em. neki nem...;)


Harvester Creative Commons License 2000.06.27 0 0 4426
Szerintem 2,3-as, több mint 10 éves konstrukciójú motoroknál a 13 literes városi fogyasztás reálisabb, mint 10.5. Cyrus kapcsold ki a vágymodulátort :-)

Megnéztem - szintúgy a tréfa kedvéért - egy 200/700 szervízkönyvet, annak a végében voltak fogyasztási adatok, még a 2.4 -es dieselek is 10 liter körül esznek, hogy lenne reális a 10,5 egy 2.3 benzinesre.

Nekem is volt olyan, hogy 8,5litert evett a kocsi és főleg városban mentem, de ilyen egyszer volt az elmúlt év alatt és benne volt, hogy kétszer kimentem a reptérre. Amikor csak városban (BP) hajtom a kocsit, az enyém is 10.5 litert eszik, de hozzá kell tenni, hogy az én kocsim 1.7-es benzines.

Szóval szerintem nem a többéves rekordokat kérdezte Hanimex, hanem az átlagot...

Hali
Harvester

Előzmény: Hanimex (4424)
Harvester Creative Commons License 2000.06.27 0 0 4425
fargo

Mérd le a rugó hosszát, szélességét és egyéb paramétereit és ha le tudod esetleg fényképezni akkor dobj róla egy jpg-t. Megkérdezem a műszerész műhelyt, hogy meg tudják-e csinálni.

Hali
Harvester

Előzmény: fargo (4416)
Hanimex Creative Commons License 2000.06.27 0 0 4424
Olyan 13 lityi alatt nem igen uszom meg soha.
Es a mostani combos petrol arak mellett nem lenne baj ha par literrel kevesebbet enni illetve inni.
A gyujtas rendben.
te hogy hogy nem alszol meg?? vagy te vagy a mai ejszakai ugyeletes??
Előzmény: CYRUS (4423)
CYRUS Creative Commons License 2000.06.27 0 0 4423
BP!
Neked amugy mennyit eszik? Mondjuk én nem vagyok egy nagy szakember, de amikor nekünk csörgedezett egyszer akkor a gyujtással volt valami!
Előzmény: Hanimex (4422)
Hanimex Creative Commons License 2000.06.27 0 0 4422
Koszi
sajnos akkor valamit kell csinalni mert nagyon szomjas a kicsike. de az a baj hogy ha visszaveszek a fogyasztaskor akkor olyan 100-120 korul csorgedezik a motor.
valakinek valamilyen otlete van?? mi a csudat csinaljak
ja es neked melyik varosban annyi a fogyasztas mert mondjuk nem hiszem hogy egyforma a varosi kozlekedes mondjuk Kecskemeten es LA ban vagy Bp-en peldaul.
Előzmény: CYRUS (4421)
CYRUS Creative Commons License 2000.06.27 0 0 4421
Szia!!! Nekem, olyan, 10,5-10,8
Előzmény: Hanimex (4420)
Hanimex Creative Commons License 2000.06.27 0 0 4420
Szevasztok,
lenne egy koltoi kerdesem valakihez akinek 240GL kocsija van 2.3 as motorral es automata valltoval+ A/C majdnem allandoan hasznalva.
Mennyi igazabol a fogyasztas csak varosi hasznalatban??? nem az erdekel hogy mit ir a konyv meg hogy mennyit szeretned ha lenne hanem az igazi fogyasztas.
Koszi elore is
Bye
fargo Creative Commons License 2000.06.26 0 0 4419
Ma láttam a KAE-ben:
Volvo V40 1,6 SE, 2000. 06. havi, 1000 km-rel, csomó extrával eladó: ára 6,2M Ft.

Alig 3 hetes demo autó, még poros sem lett a drága. Ilyesmit jó kifogni, feltéve hogy az elsô 1000 km alatt még nem törte totálra valami töketlen újságíró vagy a szalon üdvöskéje...

Ja, ez egy a nemrég futtatott akciós modellek közül: újfajta lámpák, nagy alufelnik, stb...

********

még egy érdekes darab:
1.5 éves Smart, 2.35M-ért.
Kész röhej.

fargo Creative Commons License 2000.06.26 0 0 4418
Triz,

ezt az órarugóizét nem kellett volna...

Az a Garam utcai rugókészítô az nem autókba készít rugókat ujjnyi vastag acélból? Az enyémhez kb 0,4 mm-es anag kell, és az egész nem nagyobb, mint 8 mm...

Oyával majd mindjárt megmondom, mit nézetek meg, a lusta disznó 7.30 körül ígérte, hogy mindjárt jól felhív, én meg azóta is ülök itt haptákban, pedig lett volna jobb dolgom is. Néha annyira megbízható ez a youngster, mint az Alfája :-(

Előzmény: ORIZA TRIZNYAK (4417)
ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.06.26 0 0 4417
Kedves Fargo,
javaslatom eccerü mint én: hívd fel Órarugógerincű Felpattanót, ez az ő szakterülete:-)

golyóstoll rugó nem jó beléje? Régen volt a XIII. ker. Garam utcában egy rugókészítő... Nézesd meg Oyával, hogy ott van-e még, úgyis szokott arra járni.
Csók a topiknak, később még berondítok:-)

trz

Előzmény: fargo (4416)
fargo Creative Commons License 2000.06.26 0 0 4416
Templar:

A múlt héten látott 245-ös az úr elmondása szerint egyedi gyártású követségi autó volt, tehát elképzelhetô, hogy nem itthoni eladású darab. A barátom 92-es 245-öse Németországból jött be annakidején...

KOLLEGÁK!
Pár hónapja Jani barátom, midôn behuppant a jobb egyes ülésbe, sikeresen eltörte egyik alkatrészének kis pöckét. Mivel a pöcköt, illetve a "kis részt" külön rendelni nem lehet, a kartámasz meg vagy 60k HUF, meg a jó öreg ÁFA, ezért gányolásra adtam a fejem, és saját hatáskörömben, némi ragasztós és csavaros segédlettel megjavítottam a pöcköt. A pohártartó remekül működik, kivéve azt az apróságot, hogy elveszett egy kis rugó, ami feszesen a helyén tartaná becsukott állapotban.

Nos, kérdésem a következô lenne: tud-e segíteni nekem valaki ezen kis rugó legyártásában? Nem egy nagy dolog, a formája ugyan kissé bonyolult, de egy alkalmatos fogóval, megfelelô rugóacél alapanyagból egyszerűen kivitelezhetô lenne. Sajna nekem sem fogóm, sem rugóacélom nincs...

Segítsetek nekem, plíz, ugye nem vennétek a lelketekre, hogy zörögjön az autóm belseje?

Előzmény: Templar (4415)
Templar Creative Commons License 2000.06.26 0 0 4415
fargo,

Azért ritka a '90 utáni 200-as, mert ekkor már leszállóágban volt a gyártás, ami 93-ban meg is szűnt :-(
Hozzánk tudomásom szerint nem kerültek be új 200-asok, kint meg elsősorban a régiektől váltak meg a tulajok.
Szóval szerintem egy '93-ban épült 200-as már valószínűleg elég drága lehet.

Előzmény: fargo (4407)
lore Creative Commons License 2000.06.26 0 0 4414
:-)))))))))
Előzmény: keton (4412)
keton Creative Commons License 2000.06.26 0 0 4413
elnézést, ez lemaradt:
:-))))
keton Creative Commons License 2000.06.26 0 0 4412
Jó éjszakát kívánok mindenkinek, aki benézett ide, és ezzel is meginvitálhatom a Volvoklubba.
Viszontlátásra (a többieknek: jóccakát)

hivatalos DCs

fargo Creative Commons License 2000.06.26 0 0 4411
Lacka,

Ami az itt elhangzó szövegek stílusát illeti, le kell hogy szögezzem: ez NEM a Klub hivatalos gyülekezôhelye. Ez csak egy elérési pont, ahol ha valakit érdekel a Klub, akkor kapcsolatba léphet olyanokkal, akik tudnak neki bôvebb infoval szolgálni. Ez "itt" egy olyan hely, ahol pár volvo-barát szertné magát jól érezni, egymással csevegni, s ehhez nem igazán a magázódós-nyakkendôs stílust tartja kényelmesnek. Ha lesz a Klubnak végre honlapja, vagy valami "üzenôtábla" féle helye, akkor ott biztosan nagyon megfontoltak és udvariasak leszünk. De ha itt formálisra vált a hangnem, akkor meghal a topic...

Ami a kedvezményeket, stb. illeti, szerintem ez egy valamirevaló volvo-rajongónak igazán huszadlagos kérdés. Nem errôl szól a Klub. Aki kedvezményeket akar gyűjtögetni, az lépjen be a Rotaryba, vagy a Carat Clubba, vagy mit tudom én milyen erre szakosodott helyekre, biztos van az Ivanixnál lista errôl.

Továbbá, a már ezerszer citált indokok miatt (cégbíróság, stb.) egyelôre NEM tudunk tagsági igazolványokat kiadni, ami alapján kedvezményt lehetne igénybe venni. Ezen túl, tulajdonképpen még semmi jogalapunk nincs árengedményekért kuncsorogni -- jelenleg kb 40 (?) tag van, ez gyorsan felfuthatna pár százra, ha végre lépnénk valamit toborzás ügyben...

Addig is, mivel egy csomó dologban igazat kell adnom Neked, azt hiszem fel fogom rakni a netre az alakuló közgyűlésre megszületett irományt a Klub törekvéseirôl. És beszélek a nyomdával, nyomunk pár ezer kis kártyát, amit lehetne kocsikra kirakni, telefonszámmal, email címmel, web-címmel, stb.

Előzmény: 480T (4410)
480T Creative Commons License 2000.06.26 0 0 4410
Templar,Fargo

"Félreértés ne essék,ez nem valamiféle sértődött puffogás a részemről, de nehéz úgy klubéletet organizálni, hogy bőségesen el vagyunk látva kritikai észrevételekkel, de sokkal kevésbé előremutató javaslatokkal (ez utóbbi kétségtelenül több energiát igényel). "

Ja, ez igaz. csakhogy a eppen belepni szandekozo/erdeklodo emberke azert zorog mert nem lat semmit. 'Mi tortent eddig?' Mekkora a kedvezemeny a szervizekben,bontokban ? Milyen elonyokkel jar szamomra ha belepek? etc.
Es sajna nem sokat TUDUNK mondani neki.

"Szerintem a dolog arról szól, amiről a tömeg akarja hogy szóljon."

Aha, sza ha tomeg ugy akarja elvesszuk az autodat ? ;)
Jo dolog a nyaj, de juhasznak kell vezetnie, kulonben szetfutak. ez nem tul jo hasonlat de mas nem jutott az eszembe.

A srac ott volt az utolso talin, es ott szerezte benyomasait... Lehet kitalalni ki volt az, kivancsi vagytok sikerul-e. Nem bontos,stb. total maganember. Valahogy ugy ereztem, nem igy kepzelte...
Nem uzenget,szegeny nem is tudja hogy 'megideztem'. Irtam neki a topicrol, valszeg elobb-utobb megjelenik itt.

"Ezen kívül nem hiszem, hogy a klub csak egy szűk társaságnak szólna."
Nem e? Nemreg valamelyikunk panaszkodott, hogy csak Iore, Templar,Fargo,Doki,O.T,F.M,Bolas van itt, hol vannak a tobbiek?
Ha most osszeirnak hany tag lesz/van akkor, mekkora szamot kapnank?

"Tudom, ennek a fórumnak a hangvétele nem mindig idomul egy konzervatív márkáról kialakult képhez, valószínűleg a megállapodott, idôsebb korosztály nem nagyon értékeli a sok "sakált" meg "vazzeget" meg "qsst". No de mi, itt, ilyenek vagyunk, a Klub majdan elkészülô honlapján valószínűleg nem fogunk letegezni mindenkit..."

Hat igen, tobben kifogasoltak az itt elhangzo szovegek stilusat,elsosorban tartalmat. Ami nem baj, csak lehet hogy elriaszt nehany embert.
Szvsz, inkabb hasonlit ez igy nehany barat chat-jere, mint klubra.

Fargo, nelkuled es Templar nelkul eddig sem jutottunk volna. Ez fontos. Tudom, sok idot/energiat olsz bele ebbe a dologba.

5let: a Lajoseknal minden szervizelt autoba lehet szorolapot rakni rolunk. Hamar felduzzadna a klub.
De ezt csak akkor lehet ha mar keszen vannak dolgok, mert csak 1* lehet eljatszani a klub johiret.


Miert en irom a leghosszabb dumakat?;)

Lacka

keton Creative Commons License 2000.06.26 0 0 4409
Ez a beszéd, végre:-)
Előzmény: lore (4385)
keton Creative Commons License 2000.06.26 0 0 4408
sziasztok

ma érdekes optikai csalódásnak estem áldozatul:
állunk egy közért előtt, üvegajtók, stb, észreveszek egy tükröződő Volvot. Elkezdem keresni a parkolóban, merthogy igen szép, csak nem találom, majd kb 5 perc múlva leesik, hogy saját magamat látom az ajtón. Nembaj, azért elgyönyörködtem a 7-es művészi vonásaiban:-)

DCs

fargo Creative Commons License 2000.06.26 0 0 4407
Templar:

A múlt héten találkoztam egy embörrel, 93-as 245-öst tankolt éppen. )2-es 240 kombija meg volt egy barátomnak, csak kölcsönadta és borultak vele :-(

ENNYIRE ritka a 90 utáni 200-as?

Előzmény: Templar (4395)
fargo Creative Commons License 2000.06.26 0 0 4406
Kicsit tényleg túlzó, hogy ekkora különbségek vannak az egyes modellek között. Én azon akadtam ki leginkább -- felszereltségi listákat böngészve -- hogy ugyanaz az extra sokkal több pénzbe kerül, ha egy T5-be rendeled meg, mint ha egy mezei 2.0-ba. Továbbá gyanítom, ha ugyanezeket a cuccokat késôbb rendeled meg a kocsihoz, akkor még többet kell fizetni értük...

Valószínűleg a Volvo presztízse miatt van így. Úgy gondolják, hogy ez az autó luxus. Aki nem akar luxusadót fizetni érte, az járjon "akármivel"...

Előzmény: fargo (4404)
fargo Creative Commons License 2000.06.26 0 0 4405
Oya,

mindjárt hívlak, csak összedörmögöm magam...

fargo Creative Commons License 2000.06.26 0 0 4404
Lacka,

csatlakoznék az elôttem szóló Templar Mesterhez, miszerint ha valaki esetleg szeretne építô jelleggel segíteni a Klubon, akkor ne a távolból üzengessen, meg morcogjon a bajsza alatt, hanem esetleg jöjjön el egy találkozóra, vagy keresse fel Elnökünket, esetleg jelentkezzen be itt, a topicban, és tegye meg észrevételeit. Amíg csak üzenget, addig nem hiszem, hogy komolyan fogjuk venni, ráadásul nem is ér el hozzánk igazán az üzenet. Szóval lehet jönni és segíteni...

Mellesleg Elnök Úrral karöltve holnap lesz jelenésünk a Volvo Autó Hungáriánál, az Ivanicsnál találkoztunk legutóbb a Cég PR-os emberével, ô invitált egy beszélgetésre.

Hamarosan el is fogjuk kezdeni a "periodika" elsô kiadásának tervezését, ugye segítesz, doki :-)

Ezen kívül nem hiszem, hogy a klub csak egy szűk társaságnak szólna. Nyilvánosságot egyelôre igazán csak itt kap (jobb híján, de nem sokáig), no meg a találkozókon. a "200-asok" nem nagyon látszanak, ha jól sejtem nincs olyan nyilvánosan nyüzsgô fórum, ahol ennyit zsezsegnének, mint mi. Tudom, ennek a fórumnak a hangvétele nem mindig idomul egy konzervatív márkáról kialakult képhez, valószínűleg a megállapodott, idôsebb korosztály nem nagyon értékeli a sok "sakált" meg "vazzeget" meg "qsst". No de mi, itt, ilyenek vagyunk, a Klub majdan elkészülô honlapján valószínűleg nem fogunk letegezni mindenkit...

Előzmény: 480T (4369)
Oyabun Creative Commons License 2000.06.26 0 0 4403
Magába is kolléga...
Hugy van?
Előzmény: fargo (4402)
fargo Creative Commons License 2000.06.26 0 0 4402
Jó estét!
Frigyes Mester Creative Commons License 2000.06.26 0 0 4401
Volvo és 4400 sakál.

F.M.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!