Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Sakál a géped lore!
Ha hosszabb útra megyek, kölcsönadod?
Most jut eszembe, mennyire drága a volvo.
Múlt héten voltam a szerelőnél. Össszes fékbetét (első+hátsó) csere+bal alsó gömfej, mókadíjjal együtt 17k. Szerintem ennyiből egy suzy sem jönne ki... És minden új volt természetesen, csak nem gyári...
Szép jó napot kívánok a klubtagoknak!
Szasz fijúk!
Az én autóm meg 260-al is megy és ott se fogyaszt többet 8 liternél. 90-nél 3.5-öt eszik. 60-al lassabban nem megyek, mert ott már termeli a benzint és túl kicsi a tankom! :-)
Nekem 2.4 dieselem van éa mégis max 7-8L/100!
Ritkán megy feljebb, de akkor "keménycsávónakérzemmagamgyerek" vagyok..
De még elviszem valszeg a héten adagolóshoz, oszt meglátjuk mi lesz utána..
Nem tom O.T mit szól hozzá, neki ugyanilyen turbos van..
Harvester, ez nem rekord, komolyan ennyit eszik szivesen odaadom neked tesztre:)
Én elöször azt hittem de mákom van hogy ennyit eszik, de a talin a Volvo szerelő srác azt mondta teljesen normális...Amugy pld most Hétvégén, 200 km-n evett, 22 litert, de ezt ugy hogy M7-n végig 160-170 és állanodan lasitani gyorsitani kellett!
A pillango ablak tul nagy, a kulcslyuk nagyon lent van,a hatso lokharito nem is ilyen,a jobb oldali index sem... Hianyzik a hatso kipuf. dob, es kello merteku zoomnal latszik hol lett osszevagdosva kep...
Igaz Fargo, neked ezt latnod kell a Photoshop-alaku szemeiddel! ;))
elég bonyolult és érthetetlen lenne, ha lerajzolnám és beméretezném, viszont elkészíteni szerintem egyszerű, mert 4 menet körben, és a 2 vége 2 különbözô módon van hajlítva/eldolgozva. Ha esetleg megkérdeznéd a műhelyben, hogy ilyesmit tudnak-e csinálni, akkor igenlô válasz esetén adhatok belôle egy mintát...
És egyébként 98-assal jársz? Porlasztó olajszint ok?
fargo,
Persze nem elég az Órarugógerincű Felpattanó, mert a szerelési nyomok eltüntetése csak a Radírpók és a Festéktüsszentő Hapci Benő segítségével lehetséges :-)
Szerintem 2,3-as, több mint 10 éves konstrukciójú motoroknál a 13 literes városi fogyasztás reálisabb, mint 10.5. Cyrus kapcsold ki a vágymodulátort :-)
Megnéztem - szintúgy a tréfa kedvéért - egy 200/700 szervízkönyvet, annak a végében voltak fogyasztási adatok, még a 2.4 -es dieselek is 10 liter körül esznek, hogy lenne reális a 10,5 egy 2.3 benzinesre.
Nekem is volt olyan, hogy 8,5litert evett a kocsi és főleg városban mentem, de ilyen egyszer volt az elmúlt év alatt és benne volt, hogy kétszer kimentem a reptérre. Amikor csak városban (BP) hajtom a kocsit, az enyém is 10.5 litert eszik, de hozzá kell tenni, hogy az én kocsim 1.7-es benzines.
Szóval szerintem nem a többéves rekordokat kérdezte Hanimex, hanem az átlagot...
Mérd le a rugó hosszát, szélességét és egyéb paramétereit és ha le tudod esetleg fényképezni akkor dobj róla egy jpg-t. Megkérdezem a műszerész műhelyt, hogy meg tudják-e csinálni.
Olyan 13 lityi alatt nem igen uszom meg soha.
Es a mostani combos petrol arak mellett nem lenne baj ha par literrel kevesebbet enni illetve inni.
A gyujtas rendben.
te hogy hogy nem alszol meg?? vagy te vagy a mai ejszakai ugyeletes??
Koszi
sajnos akkor valamit kell csinalni mert nagyon szomjas a kicsike. de az a baj hogy ha visszaveszek a fogyasztaskor akkor olyan 100-120 korul csorgedezik a motor.
valakinek valamilyen otlete van?? mi a csudat csinaljak
ja es neked melyik varosban annyi a fogyasztas mert mondjuk nem hiszem hogy egyforma a varosi kozlekedes mondjuk Kecskemeten es LA ban vagy Bp-en peldaul.
Szevasztok,
lenne egy koltoi kerdesem valakihez akinek 240GL kocsija van 2.3 as motorral es automata valltoval+ A/C majdnem allandoan hasznalva.
Mennyi igazabol a fogyasztas csak varosi hasznalatban??? nem az erdekel hogy mit ir a konyv meg hogy mennyit szeretned ha lenne hanem az igazi fogyasztas.
Koszi elore is
Bye
Ma láttam a KAE-ben:
Volvo V40 1,6 SE, 2000. 06. havi, 1000 km-rel, csomó extrával eladó: ára 6,2M Ft.
Alig 3 hetes demo autó, még poros sem lett a drága. Ilyesmit jó kifogni, feltéve hogy az elsô 1000 km alatt még nem törte totálra valami töketlen újságíró vagy a szalon üdvöskéje...
Ja, ez egy a nemrég futtatott akciós modellek közül: újfajta lámpák, nagy alufelnik, stb...
********
még egy érdekes darab:
1.5 éves Smart, 2.35M-ért.
Kész röhej.
Az a Garam utcai rugókészítô az nem autókba készít rugókat ujjnyi vastag acélból? Az enyémhez kb 0,4 mm-es anag kell, és az egész nem nagyobb, mint 8 mm...
Oyával majd mindjárt megmondom, mit nézetek meg, a lusta disznó 7.30 körül ígérte, hogy mindjárt jól felhív, én meg azóta is ülök itt haptákban, pedig lett volna jobb dolgom is. Néha annyira megbízható ez a youngster, mint az Alfája :-(
Kedves Fargo,
javaslatom eccerü mint én: hívd fel Órarugógerincű Felpattanót, ez az ő szakterülete:-)
golyóstoll rugó nem jó beléje? Régen volt a XIII. ker. Garam utcában egy rugókészítő... Nézesd meg Oyával, hogy ott van-e még, úgyis szokott arra járni.
Csók a topiknak, később még berondítok:-)
A múlt héten látott 245-ös az úr elmondása szerint egyedi gyártású követségi autó volt, tehát elképzelhetô, hogy nem itthoni eladású darab. A barátom 92-es 245-öse Németországból jött be annakidején...
KOLLEGÁK!
Pár hónapja Jani barátom, midôn behuppant a jobb egyes ülésbe, sikeresen eltörte egyik alkatrészének kis pöckét. Mivel a pöcköt, illetve a "kis részt" külön rendelni nem lehet, a kartámasz meg vagy 60k HUF, meg a jó öreg ÁFA, ezért gányolásra adtam a fejem, és saját hatáskörömben, némi ragasztós és csavaros segédlettel megjavítottam a pöcköt. A pohártartó remekül működik, kivéve azt az apróságot, hogy elveszett egy kis rugó, ami feszesen a helyén tartaná becsukott állapotban.
Nos, kérdésem a következô lenne: tud-e segíteni nekem valaki ezen kis rugó legyártásában? Nem egy nagy dolog, a formája ugyan kissé bonyolult, de egy alkalmatos fogóval, megfelelô rugóacél alapanyagból egyszerűen kivitelezhetô lenne. Sajna nekem sem fogóm, sem rugóacélom nincs...
Segítsetek nekem, plíz, ugye nem vennétek a lelketekre, hogy zörögjön az autóm belseje?
Azért ritka a '90 utáni 200-as, mert ekkor már leszállóágban volt a gyártás, ami 93-ban meg is szűnt :-(
Hozzánk tudomásom szerint nem kerültek be új 200-asok, kint meg elsősorban a régiektől váltak meg a tulajok.
Szóval szerintem egy '93-ban épült 200-as már valószínűleg elég drága lehet.