Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Találkoztunk Emberrel, Volvo Autó Hungáriánál. Pozitív hangvételű megbeszélés volt, elmondtuk, hogy mit is szeretnénk a jövôben, meg hogy kb. mire számítunk. Erre ô elmondta, hogy ôk mit is szeretnének a közeljövôben, és hogy mire számíthatunk:
A Klub neve még nem biztos, hogy át fog menni, lehet hogy az eredetileg kiválasztott Volvoklub Magyarországot változtatni kell. Még utánanéz...
Alkalomadtán támogatják a Klubot annyiban, hogy nyilvánosságot kapunk a VolvoMagazinban. A késôbbiekre vonatkozóan konkrét ígéretet nem kaptunk, még bizonyítani kell.
Most már nincs mese, neki kell esni a "periodikának", gyorsan kész kell lennie. Kapunk hozzá anyagot, írnak hozzá egy ajánlást, meg esetleg hozzáférhetünk jó minôségű sajtóanyagokhoz (képek, infok) is.
A szeptemberi talira hamarosan kitűzünk egy idôpontot, segítenek a szervezésben, legalábbis egyelôre véleményezési-tanácsadási szinten. Össze lehetne hangolni az akkor majd éppen aktuális történésekkel (bemutatók, stb.).
Panaszkodott, hogy nem igazán rendelgették meg a Volvo-könyvet. Ha jól emlékszem itt felmerült többekben is, hogy érdekelné ôket. Nos, bátran fel lehet hívni ôket, tértivevénnyel elküldik bárkinek, 5000 jó magyar bruttó forintért. A telefon, ahol meg lehet rendelni: 436-1300, esetleg lehet faxon is próbálkozni: 436-1305. A könyv GYÖNYÖRŰ, tanúsíthatom, érdemes megrendelni...
Közben beszéltem a nyomdával, jövô héten ki fogunk nyomni pár ezer kis kártyát, amit lehet toborzósdiból szélvédôre osztogatni. Egy feltétele van a dolognak: addig kellene kreálnunk valami kis bemutatkozó nhonlap-félét, aminek a címét, esetleg egy emilcímmel, telefonnal együtt fel lehet tüntetni a kártyán. Aztán jöhet a prosi, 2-3-4 hét múlva utcán kell lennie...
szóval fogyasztás:
Volvo (meglepő) 740GL 90-es, 2l moci városban 90-10l(inkább 10), de volt már 8 is (nemtom hogyan). Klíma nincs. Ma kiderült, hogy egy új osztálytársam szereti a Volvokat(főleg a 400-as szériát). Mondtam kukkantson be ide. Más nincs.
Nem, nem. Csak holnaptól. Korán reggel még benézek, 8-kor indulunk. Jövő héten csütörtök este vagy péntek reggöl gyüvök haza. Már most kíváncsi vagyok a termésetekre :-) Remélem nem fajzotok el túlzottan! :-)))
Nem, nem korábban úgy nyilatkozott, hogy a Balatonra megy valami gyakorlatot vezetni.
Lehet, hogy azóta a Bakony hegyei között papírcsákóban, fakarddal javában vezeti a a seregek dinamikus előrenyomulását ...
Visszatérve a fogyasztás ügymenetre, nekem a 2100-as 244-em városban 11 fölé megy (a 12 fölé soha nem érte el computeres nyilvántartásom szerint), országúton 8-8,5.
Egy 2300-as motor esetében közel azonos súlyú kaszninál soknak tartom a 13 litert.
Hanimex, ha érdekel 200-as szerelő szaktekintély nyomhatok emilben egy pár címet.
fargo,
Ne feledkezz meg a Tintanyúlról, meg a Vastalpú Cölöpverőről sem :-)
Te merre és kitől veszed az okosságokat?
Engem érdekelne a dolog, mert lehet hogy lassan beruházok a fékekre.
Igaz még viszonylag jók, de hamarosan vagy fel kéne szabályozni vagy cserélni..
Bolas, aki figyel és tetemre hívja CYRUSt, aki szintén csak figyel..
Sakál a géped lore!
Ha hosszabb útra megyek, kölcsönadod?
Most jut eszembe, mennyire drága a volvo.
Múlt héten voltam a szerelőnél. Össszes fékbetét (első+hátsó) csere+bal alsó gömfej, mókadíjjal együtt 17k. Szerintem ennyiből egy suzy sem jönne ki... És minden új volt természetesen, csak nem gyári...
Szép jó napot kívánok a klubtagoknak!
Szasz fijúk!
Az én autóm meg 260-al is megy és ott se fogyaszt többet 8 liternél. 90-nél 3.5-öt eszik. 60-al lassabban nem megyek, mert ott már termeli a benzint és túl kicsi a tankom! :-)
Nekem 2.4 dieselem van éa mégis max 7-8L/100!
Ritkán megy feljebb, de akkor "keménycsávónakérzemmagamgyerek" vagyok..
De még elviszem valszeg a héten adagolóshoz, oszt meglátjuk mi lesz utána..
Nem tom O.T mit szól hozzá, neki ugyanilyen turbos van..
Harvester, ez nem rekord, komolyan ennyit eszik szivesen odaadom neked tesztre:)
Én elöször azt hittem de mákom van hogy ennyit eszik, de a talin a Volvo szerelő srác azt mondta teljesen normális...Amugy pld most Hétvégén, 200 km-n evett, 22 litert, de ezt ugy hogy M7-n végig 160-170 és állanodan lasitani gyorsitani kellett!
A pillango ablak tul nagy, a kulcslyuk nagyon lent van,a hatso lokharito nem is ilyen,a jobb oldali index sem... Hianyzik a hatso kipuf. dob, es kello merteku zoomnal latszik hol lett osszevagdosva kep...
Igaz Fargo, neked ezt latnod kell a Photoshop-alaku szemeiddel! ;))
elég bonyolult és érthetetlen lenne, ha lerajzolnám és beméretezném, viszont elkészíteni szerintem egyszerű, mert 4 menet körben, és a 2 vége 2 különbözô módon van hajlítva/eldolgozva. Ha esetleg megkérdeznéd a műhelyben, hogy ilyesmit tudnak-e csinálni, akkor igenlô válasz esetén adhatok belôle egy mintát...