Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
A 440-esem tegnap volt szervízben, üzemanyagszűrő csere. Hogy micsoda dzsuva folyt ki a régi szűrőből.... ugh. Valószínűleg nem azalatt a 8 ezer km alatt ment bele, amit én raktam bele, amióta nálam van a kocsi. Mindenesetre mostmár remélem jobban érzi magát az üzemanyagszivattyú. :-)
Hello Mindenki,
Koszi az infot a fogyasztasrol
Templar: sajna nem tudom milyen octanszamu petrollal megyek mert itt nem irjak ki es kulonben is csak ket fajta van a mindennapi kocsikba olmos meg az a nelkuli.
sajna a szerelo cimek nem olyan jok mert nem Bp en vagyok es igy egy kicsit nehezkes beszelnem veluk. de koszi mindenesetre.
Ahogy azert a valaszokbol kivettem nem is olyan nagyon sok az a 13 lityi de lehet hogy nem artana egy kis varoson kivuli futtatas is neha mert az utolso 50 ezer csak varosi forgalomban volt.
kösz, de épp ott voltam az imént. A képek szépnek tűnnek, de nyomdai felhasználásra csak kb 7.5 centis méretben jók, és a tömörítés miatt nem 100%-osak.
Persze ezen lehet egy kicsit javítani, de +20%-nál nagyobbra venni már nem az igazi. Szóval jó munkához nagyobb, jobb képek kellenek...
Persze, el lehet hozni személyesen is. Csinálhatunk egy olyan manôvert is, hogy ha itt sokan jelentkeznek, akinek igénye lenne a könyvre, akkor összegyűjtjük a rendeléseket, én (vagy valaki) elhozom, és egy vacsi alkalmával kiosztjuk.
Ha valaki megrendeli és nem fizeti ki, annak max. vacsi helyett letolom a torkán...
Igazad van a sérülést illetôen -- elég kényes a borítója, a posta meg tudjuk hogy kb. mennyire óvatos a küldeményeivel. (Semennyire.)
Találkoztunk Emberrel, Volvo Autó Hungáriánál. Pozitív hangvételű megbeszélés volt, elmondtuk, hogy mit is szeretnénk a jövôben, meg hogy kb. mire számítunk. Erre ô elmondta, hogy ôk mit is szeretnének a közeljövôben, és hogy mire számíthatunk:
A Klub neve még nem biztos, hogy át fog menni, lehet hogy az eredetileg kiválasztott Volvoklub Magyarországot változtatni kell. Még utánanéz...
Alkalomadtán támogatják a Klubot annyiban, hogy nyilvánosságot kapunk a VolvoMagazinban. A késôbbiekre vonatkozóan konkrét ígéretet nem kaptunk, még bizonyítani kell.
Most már nincs mese, neki kell esni a "periodikának", gyorsan kész kell lennie. Kapunk hozzá anyagot, írnak hozzá egy ajánlást, meg esetleg hozzáférhetünk jó minôségű sajtóanyagokhoz (képek, infok) is.
A szeptemberi talira hamarosan kitűzünk egy idôpontot, segítenek a szervezésben, legalábbis egyelôre véleményezési-tanácsadási szinten. Össze lehetne hangolni az akkor majd éppen aktuális történésekkel (bemutatók, stb.).
Panaszkodott, hogy nem igazán rendelgették meg a Volvo-könyvet. Ha jól emlékszem itt felmerült többekben is, hogy érdekelné ôket. Nos, bátran fel lehet hívni ôket, tértivevénnyel elküldik bárkinek, 5000 jó magyar bruttó forintért. A telefon, ahol meg lehet rendelni: 436-1300, esetleg lehet faxon is próbálkozni: 436-1305. A könyv GYÖNYÖRŰ, tanúsíthatom, érdemes megrendelni...
Közben beszéltem a nyomdával, jövô héten ki fogunk nyomni pár ezer kis kártyát, amit lehet toborzósdiból szélvédôre osztogatni. Egy feltétele van a dolognak: addig kellene kreálnunk valami kis bemutatkozó nhonlap-félét, aminek a címét, esetleg egy emilcímmel, telefonnal együtt fel lehet tüntetni a kártyán. Aztán jöhet a prosi, 2-3-4 hét múlva utcán kell lennie...
szóval fogyasztás:
Volvo (meglepő) 740GL 90-es, 2l moci városban 90-10l(inkább 10), de volt már 8 is (nemtom hogyan). Klíma nincs. Ma kiderült, hogy egy új osztálytársam szereti a Volvokat(főleg a 400-as szériát). Mondtam kukkantson be ide. Más nincs.
Nem, nem. Csak holnaptól. Korán reggel még benézek, 8-kor indulunk. Jövő héten csütörtök este vagy péntek reggöl gyüvök haza. Már most kíváncsi vagyok a termésetekre :-) Remélem nem fajzotok el túlzottan! :-)))
Nem, nem korábban úgy nyilatkozott, hogy a Balatonra megy valami gyakorlatot vezetni.
Lehet, hogy azóta a Bakony hegyei között papírcsákóban, fakarddal javában vezeti a a seregek dinamikus előrenyomulását ...
Visszatérve a fogyasztás ügymenetre, nekem a 2100-as 244-em városban 11 fölé megy (a 12 fölé soha nem érte el computeres nyilvántartásom szerint), országúton 8-8,5.
Egy 2300-as motor esetében közel azonos súlyú kaszninál soknak tartom a 13 litert.
Hanimex, ha érdekel 200-as szerelő szaktekintély nyomhatok emilben egy pár címet.
fargo,
Ne feledkezz meg a Tintanyúlról, meg a Vastalpú Cölöpverőről sem :-)
Te merre és kitől veszed az okosságokat?
Engem érdekelne a dolog, mert lehet hogy lassan beruházok a fékekre.
Igaz még viszonylag jók, de hamarosan vagy fel kéne szabályozni vagy cserélni..
Bolas, aki figyel és tetemre hívja CYRUSt, aki szintén csak figyel..