Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Sziasztok!
Most értem haza, házassági évfordulót ünnepeltünk, bowlingban levertem a családot.
ellenben a Csülök Pékné módra annyira el volt lőve (csípős mint állat!!!), hogy el is ment
a kedvem.
Na de sebaj, eldöntöttem, hogy S70-t akarok.
Minden jókat!!!
Hát ez gáz! Akkor hol fogod tárolni a 480-ast? Szívás mi? ... Najó! Bevállalom, de teli tankkal és lemosatva hozdd! Két hétig elvislem, hogy ne opellal járjak...
Triz: Akkor ezek szerint nem csináltam sík hülyét magamból. Ugyanis elgondolkodtam, hogy a kocsid sötétített üveges-e vagy sem és kicsit elbizonytalanodtam. Amelyiket a Villányinál szoktam látni (és láttam csütörtökön a Zöld Pardonnál), az sötétített. Végülis az a tiéd, vagy egy másik??? Mindenesetre én kalimpáltam neked a hídon.
Gyerekek, én most elmegyek kb. két hétre, úgyhogy ki kell bírnotok a heti két hozzászólásom nélkül, hehehe... De addig nyaralok, amíg lehet (szeptembertől vár rám a proletársors...).
Hétfőig még egyszer-kétszer talán visszanézek.
talaltam egy Volvo 480 Turbot,Celebration Edition,TRACS (EDS), legzsak, klima, sza minden, ami autoban lehet..
11.000 DEM ca. 1.46M Ft. , 1995. evjarat
Na igen, fargo életritmusa közel sem normális (koradélután alszom mer éjjel nyomom az ipart vazze! Ergo ebéd 5-kor! :-)))
A kiscsákó Trizzy meg 'nekem mindegy, mehetünk...'
lore meg ha teheti...
lore: Sajnos idén nem utazom, nem jön össze. Jövőre egzotikus két hét van tervezve
minden földi jóval.
Lehet hogy nem szép szó a zabálás, de amit én eddig rólatok e témában olvastam, szegényes
fantáziám alapján kimeríti a fogalmat. :-))
fargo: csorgó nyállal nyugtázom mindig a felhívást, de miután dolgozom mint állat,
nekem ilyenkor nagyon kevés esélyem van csatlakozni, pedig meglehetősen szeretnék.
gbrl:
a kép 300 dpi felbontásban és 10 centis méretben lenne jó. Vagy 600 dpi / 5 cm méretben -- ez ugyanaz. A lényeg, hogy a szélessége kb 1000 pixel legyen, a magasság meg ahogy éppen adódik. Ha jpeg-et mentesz belôle, akkor nem lesz túl nagy, a mailboxom elbírja. Csak arra kell ügyelni, hogy a jpeg tömörítése a minimálisra, minôsége a maximálisra legyen állítva. Minimum 24 bit kell (RGB).
Elôre is köszi.
Egyébként minden jó minôségű kép hasznos lehet. A doktor úr kitalálta, hogy csinálhatnánk egy archivumot, ez nagyon jó ötlet...
hobe:
ha az autó hajdani tulajdonosa hajlandó tanúskodni, akkor szerntem minden esélyed adott ahhoz, hogy kártérítést kapj a Nérótól. Ha jól tudom, a Néró szervízkönyv nélkül nem szívesen vesz be autót, ezek szerint ha nekik szervízkönyvvel adták el a Volvot, akkor ismerniük kellett a futásteljesítményt. Ráadásul a szerelônek semmi érdeke nem fűzôdik ahhoz, hogy maga ellen tanúskodjon, ezért a bíróság el fogja fogadni a vallomását...
hi, fargo...
thnx a telcsiszámos dolgot, de olyan számot adtam ki, amit bárki bármikor bárhol megtudhat és felhívhat...... - hívott is valaki, valamikor kora du., hogy nem-e eladó az autó... - monttam neki MÁR nem..... ;) ....
.....de azért asszem irok egy letter-t a modi-nak....
........
a volvo-s képet megpróbálom beszkennelniujra ... konkrétan milyen felbontás és mekkora színmélység kell? (pl 600dpi, 24bit jó? - csak ezesetben qrva nagy a kép........) - asszem az lesz, hogy csináltatok róla egy másolatot és odaadom azt...hm? - juteszembe...bökk.... az nem megy át hétfőig.... akkor marad az emil....
megpróbálom 600dpi, 24bit. remélem jó lesz...
ez a Trizésafargo töklökött egy gyerökök, hau! :-)))
A zétek finomabb mint az önkiszolgban, viszont lehetetlen eredetére vonatkozóan feltárásokat végezni.
Az 5. elem jó film. Pilisszentlélek szerepentinjein a szentlélek velünk vót. Folyadékveszteség nemsakál. Idegen kertben parkolás elfojtott gyermekkori komplexusokat emel színre.
fargo,
akkor megcsináljuk a képeket, ha másnak nem magunknak, meg ide a fórumba is benyomok akkor egy párat. Szólj, ha még belefér, mert nem akarom feleslegesen terhelni a postád. A legközelebbi lehetőségnél legalább már nem kell hetessel szenvedni.
hobe szerintem is próbálj meg inkább örülni a kocsinak, mintsem a múlton bosszankodj.
Még talán annyit, hogy lehet, hogy a szerelő gyerek elszólta magát egyszerűen, aztán pedig adta az ártatlant. Márkaszervíz ide vagy oda. Végül is ez a saját biznisze volt. Hogy a klasszikusokat idézzem, az autószerelőket csak az különbözteti meg, hogy a saját anyját melyik mennyivel veri át. Végül is fargo 460-asát is anno egy Volvo szerelő vette meg, a jelenlegi - azóta második - tulajnál ha jól tudom már kevesebb kilométert mutat az óra, mint amennyivel fargo eladta.
Ha a tulaj tekerte volna vissza az orat, akkor miert beszelt nekem a 180 ezres szervizrol meg a szervizkonyvrol? Egyebkent nekem is az a velemenyem, hogy mar semmit sem tudok bizonyitani:-(
Tudtam, hogy a hasznalt autora vasarlas utan kolteni kell, ugyhogy nem is igazan sirok, mert tetszik a sakal nagyon:-)
hobe szerintem mostmár nehéz lesz bebizonyítani, hogy a Nero tekerte át és nem az előző tulaj.
Istenbizonyra nem ítélnek el senkit. Másrészt ha az előző tulaj egy Volvo szervízes autószerelő volt, nem lennék benne olyan biztos, hogy nem ő tekerte át eladás előtt. Szóval amíg nem tudsz valamit bizonyítani, addig sajnos nem sokat tudsz tenni. Dühöngeni persze lehet, én is dühöngtem néhány turpisságon, ami vétel után derült ki a kocsimról. Tudod mit, még anyáztam is. Többet nem lehet tenni.