Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Itt van a kártya képe, illetve egy a 16 darab közül, ilyen szinvonalú képeket kellene csinálni, hogy igazán jó legyen. Ezt a kártyát lehet majd osztogatni, meg pl. az Ivanix ezt fogja a forgalmikba dugdosni...
Ja, mellesleg szép jó estét minden Volvosnak és Volvotalan de svéd acéllal álmodó kollegának :-)
Harvester:
Egyelôre visszaszereltem a kocsiba a kartámaszt, ebben van a mintarugó, a kicsi fiam meg elkutyulta a torx kulcsaimat, úgyhogy legalább hétvégéig ott is marad. De akkor pótolom, megígérem...
A 440-es képet meg fogom nézni, de lehet, hogy szerencsésebb lenne külön lefotózni, mondjuk egy szép naplementés tájon. Az lenne a döfi...
Következô lépésben pótolom az ígért kártya képeket. Tegnap jól elfelejtettem...
1995-ös Volvo 460 2.0i.
80.000 km, metálfény, klíma, alufelni, állítható szervokormány, elektromos
tükör és ablakemelo elöl, vezetett szervizkönyv, 2. tulajdonostól.
Családi okokból sürgosen: 2,15 millió forint.
Twiznyák kovvéga
Femmi nem tövtént av affonnyal, fak iven kedfem folt.
Ez van. Megmondom neked a frankót. Tudod ha az ember pocsékul gépel, célszerű néha nagyon sok szándékos helyesírási hibát véteni. Így aztán egy idő után már fel sem tűnnek a véletlen hibák.
Jó mi. He?
Oya
ui:Mellestleg nem volt fight, teljesen nagyonjó hangulatban telt a tegnap i nap. Évfordulónk volt, kapott virágot meg vacsorát meg minden. :-)
Ha emlékszel a két képre a 440-esemről, azok megvannak 2200x1500x16M jpeg-ben is, de sajnos a kocsi egy kissé retkes volt, amikor a képek készültek. Ha esetleg van valami módszered kozmetikázni, szívesen elküldöm a képeket vagy megadok egy elérési utat a weben.
Volvo kepek: a kecskemeti szalonban volt a falon egy poszter, amin a legelso modelltol (valami labbal hajtos izenek nezett ki) az S40 elottig minden rajta volt oldalnezetbol. Lehet, hogy Pesten is van ilyen, es lehetne rola szkennelni.
Efty iken lyó bavátomnak fajnálatos módon meg kell fálnia hőn fevetett (fevetgetett) 460-af Folfójától.
Motov 2.0 non tuvbo. Éfjávat 95. Iványáv:cca 2.3milka. Av avtó tudtommal evéggé vendben fan.
Ennév fevintem lejjebb if lehet menni, mevt kell neki a pénv. Af eladáfban nem fagyok anyagilag évdekelt, további infok privat emilben. Köfönöm féken.
Ovabun
gbrl
az a régi kockaformájú, tehát nem hód, egy cca 80nm-es ház tetejéröl jött le, jó állapotban van, és csak kevés tört el. Ja és vörös, tehát nem valami ostoba szín. Az áráról fogalmam sincs, ki köll találni valamit rája. Ha érdekel hozok egzet mutatóba. És a kúpcserepek is megvannak...
tudok egy 3xx-est nem volvo bontóban,(pesten) szerintem itt olcsóbban megkapsz hozzá ezt-azt(kivéve a kerekeket, mert azt már én forgatom a 480asomon)ha érdekel jelentkezz emailon
fargo na nem dobsz egy képet a rugóról? Ha megkérdezem a szakikat, hogy tudnak-e rugót csinálni, úgyis az lesz az első kérdésük, hogy "milyen rugót?". Szóval kép nélkül nehezen tudják megbecsülni, hogy tudnak-e csinálni.
köszi a képeket, de sajna a 480-as túl kicsi, a sárga hetes túl randa :-(, a másik kettô 700-as meg nem elég pofás, kirínának a többi közül. (Mindjárt felrakok egyet, hogyan néznek ki a kártyák.)
Én sem találtam semmi értékelhetôt, pedig elég sok idôt eltöltöttem kereséssel :-( Lehet hogy fotózni fogok, vagy rákérdezek a VAH-ra, hátha van nekik valami használható anyaguk...
Önkéntes alanyok jelentkezhetnek fotózásra! Feltétel: szép autó, némi szabadidô valamikor a héten, (hétvége is jó) hajlandóság a kocsi kicsinosítására (sikamika-mosás).
Lehet, hogy megkérem Trizzyt hogy segítsen, elvégre ô a profi fotós :-)
már találtam egy-két képet, de habár a méretük szvsz megfelelő lenne (olyan 1152x864 féle), a minőségük nem éppen a legjobb, de majd felteszem őket az extrára
a képkeresés közben ráakadtam egy érdekes töréstesztre, az amerikai NHTSA (vagy mi a franc) csinálta, méréseik szerint egy 1993as 240 jóval biztonságosabb, mint a 1999es C Mercedes. Ezekszerint a Merci csak 25 évvel van lemaradva:)
A napokban feltettem egy kérést a régebbi modellek képeit illetôen egy nemzetközi volvós levelezési listára, és kaptam egy választ egy *magyar* volvóstól. Képei nincsenek, de érdekelné a Klub. A kollégának megadtam a topic címét, remélhetôleg be fog nézni a közeljövôben... 850-es T5-ös kombit hajt :-)
Nem tudtok valami jó helyet, ahol a klubtagsági kártyákat lehetne lamináltatni? Csak jár az agyam, próbálkozok...
Fargo
nemesemeseztél...
Lehet, hogy a délutáni periódusodban behaluztad:)
Csemtét ápold szorgalmasan, és vigyázz nehogy elkapd... Tudod a te korodban...:)
Íme az "új" autóm adatai: 17 éves 360 GLS, 1985 köbcentis motorral. Metálkék színű. Kell rajta cserélni ezt-azt: olaj, olajszűrő, légszűrő, gyertyák, nem az igazi a kuplung meg a fék, a lengécsillapítók is öregek. Az első üléssel is gond van, vagy meg lehet csinálni, vagy szereznem kell egyet valahonnan. Egyéb apróságok: jobb külső tükör törött, csomagtartó tetejének teleszkópja nem az igazi, stb. Összességében viszont nagyon tetszik, örülök, hogy megvettem. Az első ülés a legmacerásabb benne, de remélem hamarosan megoldódik (majd a fizetés után).
Fargo,
az ajánlatom még mindig áll, mind az újság, mind a website elkészítésére vonatkozóan. A web-re vonatkozóan referenciát találhatsz mondjuk a www. hostess.hu URL címen.
a doktor úr