Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Bolas,
a kormányszervódban kevés az olaj, a fékbetétnél meg nézd meg amit Fargobácsi mondott, de az is lehet, hogy eltört az a kis rezgéscsillapító lóizé, ha egyáltalán van benne. Olyankor hozzá tud érni a betét a tárcsához. Lóri tutira woodoozik, de már teszek ellene. Nekem a vízhőfok mérőnél jelez. Állandóan ugrál. Tipikus lore:)))
Pontatlanul fogalmaztam az imént. Kerti és ház körüli teendőim vannak.
Ki kellene vennem egy több ezer éves szilvafa tuskót, hoznom kellene követ a feleségem
sziklakertjéhez illetve az udvarról el kellene tüntetnem a fel nem használt sódert.
(Ez mind azért van, mert ma kiestem a teniszversenyen, és holnap már nem játszom).
Hát, ha kerti teendôid vannak, akkor ne halogasd, a retkek nem tűrnek halasztást :-))) Mellesleg ilyen esôben mit csinálsz a kertben? Csak nem locsolsz?
Szegény fiam annyira elkeskenyedett, mikor abbahagytam az építést, hogy még az is lehet, befejezem neki holnap a 'koptert...
No meg ahogy az utóbbi 2 nap híreit hallom, az összes ámokfutó kinn van az utakon. Ilyenkor valahogy semmi kedvem sincs zingetni...
Nem tudom, mitévô legyek -- most eszek egy kis barackot. Kaptam egy ládával, ki kér?
Nem volt valami nagy termés ma, most mindenki lelkibeteg, vagy elfoglaltságot talált, vagy élvezi az esôt, vagy mi?
Én halálra untam magam, még az sem segített, hogy fiam unszolására nekiálltam helikoptert építeni Legoból. Olyan nagy, összetett, motoros akármit. Még nem készültem el vele, de már olyan nehéz az elemekkel meg a miazmással együtt, hogy szegény kölyök nem bírja el. Asztalon helikopterezni meg ugye nem az igazi, azt röptetni kellene. Szóval holnap kezdhetném újra, de már kicsit herótom van tôle.
Szívesebben elmennék mondjuk megnézni egy helyet a Börzsönyben, van ott valami Törökmezô, ahol állítólag isteni jó bablevest lehetne vételezni egy kistali alkalmából. Ki jön velem? A végére kellene járni, ideje lenne eldönteni a találkozó helyszínét...
Harvester, nem tudom megismertél-e, én integettem neked ma veszettül a Hungárián (tuggya a franc melyik szakaszát, hogyan hívják) :-) /sötétszürkéskék 5 ajtós 'A' vectra, 4fő/
Úgy utaztunk 230 km-t, hogy a vectrával követtem (+öcsém meg az oldalbodrik) szüleimet akik a vóvóval mentek. Ilyen sokáig még sosem csodálhattam az autót, jó volt :-))) Viszont az országúti 120 nekem nem tetszett, indultunk volna hamarabb :-(((
Hazafelé az országúton 80-90 között tepertem, az autópályán konstans 160-al mindenkit visszaelőztem :-) Amióta elütöttem egy őzet, azóta azt tartom, hogy országúton veszélyesebb a 120, mint autópályán a 180!
Egy kis kaland azért belefért: Passat 1.8-nak tüske volt a szemében, hogy megelőzöm. A tüske ott maradt... :-)
Előszőr is Templar kérdésére a válasz:
-Hát ugyanolyan mint a barátnő, csak nem barna, hanem fekete és 3 évvel idősebb..
Egyébként fargonak:
-Rezzenéstelen arcú maradtam és oldalaimon a lányokkal igen jól el/meg/igen voltam (mindenki ossza be az odavalót!) a mozi előtt, közben és után..
:)
Viszont a rossz hír:
Mivel múlthéten talán túl bátran és magabiztosan kijelentettem hogy mindent felújítottam műszakilag a Bálnán és végre jöhet a szépítkezés, az utóbbi időben néha igen furcsa zajjal jár a kanyarodás..
Ha csak kicsit fordítom el a kormány (főleg balra) apró zúgó, erőlködő hangot hallok!
DE a szervót tavaly csináltattam meg 40E Ft-ért!
Szerintetek mi lehet a baj?
Vigyem vissza a szervóshoz? vagy mi legyen?
Másik: néha menet közben jobboldal elölről fémes csörömpölést hallok! Fékezés közben ez többnyire elmúlik!
A fékek jól tapadnak, még nem kell cserélni!
De a hang mégis aggaszt!
Mit nézzek? Mit keressek?
Bolas, aki azt hiszi lehet hogy Triznek van igaza és lore vuduzik nekem!
Mivel Bálnával naponta kommunikálok csak loréra gyanakszom..
Ma ismét egy zölderdei madárfüttyös, hímes-hámos vadvirágos, lipiczai labzatyókos nyári reggelre ébredtünk. Szívem repes, szabad lelkem a bodor bárányfelhôk irányába ágaskosik, friss fuvallatok könnyű szárnyán akarok suhanni, hogy mielôbb magamévá tehessem azt a tepsinyi meleg almáspitét, mit nyájas anyósom nyújt felém kedveskedôn...
öööö... valami nem stimmel! A nyájas anyós még némi isteni közbenjárásra összejöhet, de ilyen embertelen idô július idusán nem lehet! Fázom és vatzogok, mellesleg hánynom kell, ha az égre nézek. Ezennel felszólítom a Klub Idôjárásfelelôsét, hogy intézkrdjen bárányfelhôileg, kirándulni akarok :-(((
*********
(Az pipaszutyok, és a jófajta csontfaragásokba karcolt mintákat szokták vele láthatóvá tenni. Úgy hívják, szutykolás.)
Kollegák, valaki jelentkezett nálam és tanácsot kért. Meséljetek nekem plíz a 2.3-as és 2 literes benzines motorral szerelt 700-asokról. Mik a hibái, mennyit eszik, mire kell figyelni vásárlásnál, stb...
lorevix: Az nagyon jó hely, az a veteránvolvós site, fájdítsd csak a szívemet...
Frigyes Mester: S70 2.4T-t biztos hogy lehet kapni majd használtan, szerintem akár most is, jó eséllyel, nézz át a vezérképviselet oldalára, ott olcsón (?) kiárúsítják a tesztautókat...
Harvester: Ebben a hülye idôben én is lelassultam, el vagyok hervadva, kedvetlenül darvadozok a monitor elôtt. Nincs igazi tippem a kocsid ellustulását illetôen, esetleg kipucolhatnád a léxűrôt, benzinszűrôt vagy mi. Az igaz, hogy néha beszélgetni kell vele, dícsérô-ajnározó hangnemben, azt meghálálja. Végsô esetben van egy Haynes könyvm a 400-asokhoz... Mindenesetre sok sikert...
Eclipseboy: Mechanikus turbonyomás-állítás: tekertek a csavaron. A mechanikus turbonyomás-állítás csak olyan kocsikon lehetséges, ahol adott a mechanikus turbonyomás-állítás lehetôsége oly módon, hogy a turbonyomást egy csavar tekerésével mechanikusan állítják. A 850-esen pl. nem adott a mechanikus turbonyomás-állítás lehetôsége, mert ennél a kocsinál a turbonyomást nem lehet mechanikus úton állítani. Csak chipileg tuningolva.
James Bond: Örülök, hogy segíthettem. Ugye jössz a szeptemberi talira?
Neonzöld Suzuki: MegaSakál, naná! Ha lecserélném a Volvom, csakis ilyen autót vennék. Sötétben is biztonságos, gyűjti a kártékony szúnyogokat, és egy megfelelôen ordenáré sportkipufogó installálásával garantáltan van annyira elegáns autó, mint egy S90-es...
doktor úr: :-((((
Hát sajna ez van, a fennforgás ellen nem lehet mit tenni.
(PS: Nem akarja valaki összedobni a Klub ideiglenes oldalát? Szépnek kell lennie.)
480T 'zeg hát segíts akkor légyszi... Költözéskor kidobtam véletlenül a Haynes könyvet, nincsenek kapcsrajzaim sem :-( Ha ráérsz valamikor a jövő héten esetleg rákapcsolhatnánk az LH teszteredet a kocsira. Van rá időd?
Triz, az erő velünk van. Habár a sötét erők gyülekeznek, tegnap láttam egy Audi A6-ból kiszállni két birodalmi gárdistát. Az Audit egy nagydarab pacák vezette, aki aztán átült egy fekete S40-esbe, azt hitte a kis naiv, hogy ennyi elég az álcázáshoz.
Csocsesz,
tudom, hogy nem láttátok, de az éjjel is itt jártam, és elolvastam a dolgokat. Most épp Lórit kezelem táv, hátha még lehet rajta segíteni...
Harvi
az a baj, hogy nem vagy elég figyelmes. Autóddal beszélgess, és egyvalamit sose felejts: Lóri koma erősen woodoozik ( lásd saját gépe), te meg neki áltál kekecelni vele. Hát csodálkozol, ha ezekután nem megy az autód, és szúr a mellkasod?:)
Autóval beszélgess, Lórit igyexem lerendezni, mert Jedi vagyok, és én még talán meg tudom állítani. Addig pihenj, és ne menj sehova...