Keresés

Részletes keresés

fargo Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5163
Szia CSÁkány!!!

Jó hogy írsz, köszi, lore kollega említette, hogy emilkedett Neked :-)

A 164-es még meggondolás tárgyát képezi. lore kezében van a döntés.

Úgy saccoljuk hogy kb 1M Ft és rengeteg munka befektetésével össze tudjuk hozni. Végül is idônk mint a tenger, ráérünk akár 5 év alatt befejezni, mi is arra számítottunk, hogy miszlikbe fogjuk aprítani. Te mekkora összeget kaptál a helyreállításra?

A kocsit 400k-ért árulják, Fóton, a név meg a cím nincs nálam.

Azt mondod, hogy jobban járnánk egy 69-70-es darabbal? Nem tudom. Tudsz esetleg reális áron egy eladó példányt abból az idôbôl?

Nézegettem egy képet, azon a 164-es műszerfalán volt még egypár extra kütyü, mint pl. klíma meg hasonlók. Honnan lehetne megtudni, hogy mit is lehetett rendelni a 164-eshez? Illetve mikor milyen felszereltséggel szállították?

Jó lenne összefutni és megnézni pl. a kocsidat, szerinted megoldható?

Előzmény: CSÁkány (5159)
fargo Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5162
A dave-féle jpeg-ek letöltésének módja:
Lemented a lemezedre, majd elindítod a PPhotoshop-ot, és ott nyitod ki. Tudod, 'File menü" -> 'Open', stb...

Ha nem megy, átküldöm.

Előzmény: lore (5157)
fargo Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5161
lore:
a Dave képeit fel fogom nyomni a netre, csinálok egy kis oldalt az innen-onnan összeszedett 164-es képekbôl. (Remélem nem veszi senki sem zokon a letöltött képeket...)

Majd ha kész lesz, jelzek, a 164-es oldalról lesz linkelve. Csak elôbb meg kellene csinálnom a Klub ideiglenes oldalát is, az sürgôsebb.

Egyébként amit a Dave küldött, azzal már találkoztam egy site-on, ami itt található.

A Marótihoz bizony kinézhetnénk, nekem jó a holnap is, de még nem tudom, mikor...

Előzmény: lore (5158)
fargo Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5160
K I S T A L I :

Nos, kollegák, ma, mivel amúgy is tele volt a hócipôm az egész fennforgással, fogtam magam, teletankoltam a Volvot, belecsüccsentem és elmentem megnézni azt a bizonyos Törökmezôt. Közben ribizli nickre hallgató barátom ajánlott egy másik helyet is arrafelé, Tát község közelében, úgyhogy ezt is útba ejtettem. Nézzük hát sorba:


Tát:
A 10-es úton fekszik Tát, egy kis falu Esztergomtól 8, Budapesttôl kb. 70 kilométerre. Megközelíthetô még Visegrád felôl a 11-esen, nagyjából ugyanannyit kell menni ezen a másik úton is. Maga a helyszín a Fogadó az Öreg Halászhoz.

A fogadó és egyben étterem elég impozáns, nádtetôs, nem túl régen befejezett épület. Mellette elég nagy parkoló található, elfér benne legalább 60 kocsi, s ha lezárják nekünk, az sem gond, mert az épület elôtt is van hely még 15-20 járgánynak.

Bementem az étterembe is, elég kulturált és megfelelôen nagy, alkalomadtán tudnak fogadni 50-60 fôt is gond nélkül. Van egy 24 fôs különtermük, meg egy 120 fôs teraszuk is, ami az épület mögött van. Egyébként az úttal párhuzamosan, attól kb 50 méterre húzódik a Duna egyik holtága. Ennek a partjára néz az étterem terasza, sôt az ártérben található egy csomó fapad és faasztal is, amolyan kellemes piknikezô hely. Le lehet menni a vízpartra sétálni, meg szúnyogot hessegetni.

Kb. ennyit tud a hely, bár ha utánanézünk, a környéken biztos lehet túrázgatni is. Kistalinak jó hely, talán a 70 km kicsit sok, bár nem sokkal több, mint a tatai utunk volt. Ha délelôtt elindulnánk, 11 és 12 között megérkezhetnénk, egy órányi lazulás után jöhetne egy ebéd, majd továbbállhatnánk valahova a környékre kirándulni.

Ja, szereztem egy étlapot is, abszolut nem szálltak el az árakkal:
Gombakrémleves: 160 Ft,
Bogrács gulyás: 560 ft,
Halászlé: 700 Ft,
Túróscsusza: 500 Ft,
Csirkemell rántva: 700 Ft,
Cordon Bleu: 800 Ft,
Borjú bécsi: 900 Ft,
Bélszín tüktojgli: 1800 Ft,
Ízes palacsinta: 200 Ft.

Ahhoz képest hogy igényes a hely, elég olcsónak is tűnik. A kaját nem próbáltam ki, de éppen halászlét szolgáltak fel valakinek, elég jó illata volt...

***************


Törökmezô:
A 12-es útról közelíthetô meg, hozzávetôleg 70 kilométerre van ez is Budapesttôl, a kóspallagi elágazónál kell jobbra fordulni, majd 3,8 km után balra, (ki van táblázva a túristaház,) majd 1,8 km után jobbra letérni az útról. Itt jön egy kb. 200 méteres futóműgyötrô szakasz, de a kocsikat kint is lehet hagyni az elágazó elôtti hatalmas parkolóban, kb 250 méterre a vendégháztól. Mellesleg a vendégháznál csak elég szűken férnénk el...

Az épület egy eléggé elburjánzott állapotban lévô túristaszálló, elôtte terasz, ahol koszos vasasztalokhoz lehet odatolni a tipikus kerthelyiséges kocsmaszékeket. Pár kutya szabadon szaladgál, de nem gond, aranyosak. Össze is haverkodtam kettôvel, az egyik, egy nemrég kölykezett foltos bamba szuka körbe is vizelte a Volvo kerekeit, a másik, egy Bendzsi névre hallgató uszkár a cipômmel próbálta ugyanezt eljátszani, de szerencsére résen voltam...

A fogadónak van fedett étterme is a kerthelyiség mellett, de az leginkább a helyiek kocsmájaként üzemel. Inkább szabadtéri étkezés ajánlott, mert a kerti székek felett fehér vászon "sátrakat" zizegtet a szél, ezek akár szemerkélô esô vagy kisebb zápor elôl is menedéket nyújtanak.

A helynek kissé proli hangulata van, olyan lepukkant vidéki kocsma jellege. A felszolgáló csajszi egy kis tündérbogár, kedvesen csoszogott fel-alá a srandpapucsában, két felszolgálás elôtt a fiacskáját fürdette. Viszont nem várattak sokáig senkit, és kedves emberek.

Itt ráklikkeltem az étlapra, és mivel már éppen éhen akartam halni, belinkeltem az arcom mögé egy cigánypecsenyét. Na, ez ISTENI volt, nagyon finomra sikeredett. Fél liter kóla, a C.P. körettel, meg a szintén nagyon fincsi kovászos ubi került kb. 900 Ft-ba, ami nem sok. A Sz. Gergô egekbe dícsérte a gulyásukat, ez sajna nem volt, így nem tudtam kipróbálni (broken link :-). Mindenestre a C.P. nagyon jól esett.

A helyszín a Börzsöny legszebb vidéke, gyönyörű a táj. A vendégház mmellett van egy kis rét, meg némi erdô, van ott valami erdei tornapálya (lore fogyókúrázhat,) és néhány forrás meg patak, ha nem csal a térképem. Errôl személyesen nem gyôzôdtem meg, idô híján.

Hát ez a hely nem annyira igényes, mint a táti fogadó, de kint van a természet lágy ölének legszebb, legnyugisabb fertályán. Ha nem annyira kényes az ember arra, hogy proli kocsmai asztalnál egyen, vadvirágos fajansz tányérból menzai villával, és alkalomadtán rá tud mosolyogni a szomszéd falu 3 kapatos HMCS-jére, meg elviseli a Bendzsit meg a másik ostobi szukát, akkor ki lehet bírni ott is egy napot. Én a fele királyságomat odaadnám, ha ott lakhatnék, de az ügyfeleimet nem vinném oda. Épp amikor jöttem el, akkor érkezett egy 15 fôs német cserkészcsapat, ôk ott akartak aludni.

Ja, és lehet kapni Balaton szeletet, meg Kojak nyalókát, meg Tic Tac-ot is. Meg Bambit...

**********

PS: bocs a ratyi képekért, jobbat nem tudtam szerezni...

CSÁkány Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5159
Szia lore!

Nos. Megkaptam a leveled. Sajna nem tudok gyakran fellépni...sőt már nagyon rég jártam felétek...
Bocs. A modemembe csapott a villám, újat pedig nem akarok venni, mert még mindig az ISDN-re várok. Na mindegy. A tárgyra térve, ami Téged és a többi Volvo rajongót érdekel. A 164-es. Megnéztem a linket. Az autó úgy tűnik (a képeken) tényleg jó állapotban lehet/van. Azért vigyázz vele, mert 28 éves!!! Az enyémen csináltunk egy állapotfelmérést és egy kölcségvetést a restaurálásról. Mit mondjak. Egyenlőre lemondtam róla, hogy egy restaurált 164-es álljon a garázsomban. Sőt! Jelen pillanatban egy autókereskedésben dekkol helyhiány miatt.
Egyetlen kérdésem lenne. Mennyi az autó ára?! Ez döntő lehet jelen pillanatban. Egy restauráláshoz nem kell nagyon jó állapotú kocsi. Ha igazán jól és szépen akarod megcsinálni akkor úgy is miszlikbe kell szedni és a futóműtől a kárpitozásig mindent fel kell benne újítani. Az autó ára pedig tényleg számít. Ha megmondod mennyi, megmondom megéri e annyiért megvenned, mert lehet tudok Neked sokkal olcsóbban. Valószínű ezt a 164-est is ismerem, ha más nem akkor hírből. Kérlek írd meg azt is, hogy honnan vennétek (név/város). Még egy dolog. Biztos utána néztél a 164-eseknek. A 72-es kiadás nem a legritkább darab. Az én véleményem szerint ha már restaurálni akartok egy példányt az legyen egy 69-es az első szériából, esetleg egy 70-es a második modellévből. Ott még a darabszám sem volt nagy (meg tudom neked pontosan nézni mikor mennyi volt). Küldd el nekem a motor és alvázszámát is, abból is tudok egy pár infót adni az autóról (pl. hogy volt e átfestve, stb.). Most ennyi. Holnap még felnézek, vagy egy óra múlva visszanézek. A mailemre írj ha van valami, esetleg elküldöm majd a mobil számomn és tudunk beszélni.

CSÁkány

Előzmény: lore (5157)
lore Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5158
fargo, amúgy a Marótihoz tényleg ki kéne néznünk eccer. Egy-két ebéd költségével a bukszánkban...
lore Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5157
Akkor esetleg publikáld őket szinyór, mert én nem látom őket. JPG.ként nem tudom letölteni... Már a múltkori is küldött nekem ilyesmiket, végül kiegyeztünk abban, hogy felnyomta a netre én meg belinkeltem.

Vagy offtopic képek?? xxx? :-)

Persze csak ha ráérsz... Amúgy egy ilyen embernek, aki hajnalban 164-es site-ot kalapál, mindenképpen kell birtokolnia egy 164-est, megérdemli! ;-)

Előzmény: fargo (5156)
fargo Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5156
Jó 'stét!

lore:
vettem, szép fotókat küldött a Dave. :-)

lore Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5155
Örülök, hogy mindenkinek tetszik ez a gép :-) Úgy hiszem, az állapotfelmérés lesz a döntő... T.opiklakók! Imádkozni!!! :-)

lore
ps:farginbox!

Bolas Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5154
lore & fargo!

Nekem tetszik a 164-es.
Tényleg nincs hitvány állapotban.
Remélem lesz erőtők végigkísérni a felújítás nehézségeit!

Bolas

A.GY. Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5153
Harvester:
hát igen, nem mindenki halad a piacgazdasággal...
A Barum kihez tartozik? öket is megvette valaki tudtommal,de legalább a márka megmaradt.
A hökapcsoló kapható a kareskedelemben, én vettem egyet, de úgy néz ki, feleslegesen.

Lore?
a kárpitozás készen van, jobb lett volna, ha azt is magam csinálom, de azért elmegy.Már csak egy jobbos belső burkolat kéne az ülés mellé, hogy összeálljon a gép.
Lesz valami találkozó? Mert akkor sietek összerakni.

Előzmény: Harvester (5151)
lore Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5152
Szerintem fargo a 850/S70-ben dolgozó turbós 2.0-sokról beszél, amelyek 5 hengeresek mint az övé is...
Előzmény: hobe (5150)
Harvester Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5151
szia AGY

Vettem Barumot. Toyo R610-et akartam, de a bunkókámék a márkakerben közölték, hogy amíg ki nem fogy nekik a kifutó típus, addig nem hozatnak az R610-ből, mert akkor mindenki azt venné és a nyakukon maradna a kifutó. Hát én beszarok ettől a vevőbarát üzletpolitikától....

Az ülésfűtés kapcsoló érdekel. Hány van? Kettő kellene. Felhívlak a héten ez ügyben. Te hogy oldottad meg?

Hali
Harvester

Előzmény: A.GY. (5144)
hobe Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5150
Fargo

A 2.0T motorja nem 4 hengeres? Mintha valaki mar korabban irta volna. Szerintem toltonyomas kulonbseg a T4-nel es a 2.0T-nel lehet.

Előzmény: fargo (5148)
Frigyes Mester Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5149
Fargo:

Biztosan hosszan fogok keresglni, mivel az idén kicsi az esélye, hogy pénzem legyen rá.

Talán jövőre össze tudom hozni. Az az igazság, hogy viszonylag fiatalt akarok viszonylag
kevés kilométerrel. Talán lehetne S70 is, így most nem akarom elsietni.

F.M.

fargo Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5148
Frigyes Mester:

Szerintem a 2.0T motorja is ugyanaz, mint a T5, csak valószínűleg alig van benne töltônyomás...

Majd rákérdezek a szervízben, nem vagyok benne biztos...

Ami a Volvovételt illeti, ne add fel könnyen, érdemes pl. körbetelefonálni a vidéki márkakereskedéseket, hátha náluk van egy elfekvô darab olcsóért. Én is így találtam rá a kocsimra, nem is bántam meg, jó vétel volt. Megéri hosszan keresgélni...

Előzmény: Frigyes Mester (5140)
fargo Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5147
Ha minden igaz, ma el lehet hozni a kártyákat a nyomdából, ha kell valakinek, mert osztogatni akar, annak tudok majd adni, összeszervezünk majd valami találkozót, ahol összeröffenünk egyszerre, hogy ne kelljen ezerszer szaladgálni vele.

Tegnap el is felejtettem...

fargo Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5146
Na, felébredtem...

Örülök, hogy tetszik a művem, szanaszét szívtam vele magamat, mire elkészült. Van egy 30 napos kipróbálós Dreamweaverem, azt most felinstalláltam, aztán nekiestem, hátha összejön. Most csináltam ilyesmit elôször, ezért vagy 3x is újra kellett kezdeni, de azt hiszem nem lett olyan nagyon rossz. Van még egy csomó dolog, amit meg kellene tanulnom, és akkor majd igazán szép volvos lapokat fogok kreálni. :-)

lore Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5145
Szia AGY!

Hogy állsz a 480-al? Kárpitozás sikerült?

Előzmény: A.GY. (5144)
A.GY. Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5144
Harvester:
megoldódott az ülésfűtés gondom, tied lehet a hőkapcsoló, ha érdekel. teljesen új árat megbeszéljük.
Van már nyári gumid?10ezer körül ajánlanak VIKINGet, szerintem egy északi autó nem stilusos egy Pirellivel!
lore Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5143
Ugye milyen szép, srácok?? :-)

lore
ps: Macska, hol vagy??

CYRUS Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5142
Wooow Fargo ez gyönyörü!
Ha belevágtok és kell segitség (alkatrész pld),
szóljatok, elég sok haver lakik Svédben és még mindig sokat járok ki.
Sok sikert!
Harvester Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5141
fargo

Megnéztem a 164-est. Talán csak a klasszikus hübazdmeg lenne megfelelő jelző. Ez nagyon elegáns autó.

Harvester

Előzmény: fargo (5138)
Frigyes Mester Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5140
Jó reggelt!

Mindenkinek köszönöm az infokat.
Azért variálok ennyit, mert nehezen viselem a Volvotlanságot, így lassan
már engedek az eredeti igényeimből (na nem sokat).

Egyébként alulmotorizáltat semmiképpen sem akarok venni. (2.0T már megtenné).

Névnapot meg köszönöm.

F.M.

lore Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5139
fargo,
gratula!!! Köszönöm! Nem vagy semmi! :-)))
Csak az tudja, hogy tudsz retusálni, aki látta az eredeti képeket... leborulok.

Egy, a restaurálás folyamatát követő weblap, mmmm.... ez kell minden volvo rajongónak!

lore

Előzmény: fargo (5138)
fargo Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5138
Jó estét (reggelt?) kollegák!

Elkészültem a 164-es képeivel, csináltam nekik egy kis weblapot, ha esetleg bevállaljuk a lore-val, akkor ezt lehet majd bôvítgetni.

A honlappal legyetek elnézôk, ez az elsô összetettebb weblap tervezô próbálkozásom. Sajna a vbal felsô frame-be, akármit is csinálok, az extra belepakolja a saját kis hülyeségeit, ezért nem az igazi. Ott a klub logója kellett volna hogy legyen, jobb híján betettem a bal alsó frame aljára :-(

Itt a link a képekhez

PS: Teljesen beleszerettem az autóba...

Bolas Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5137
Way the by, névboldog Frigyes napot:-))
Előzmény: Templar (5136)
Templar Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5136
By the way, boldog névnapot Frigyes:-))
Templar Creative Commons License 2000.07.18 0 0 5135
Hi All,

hal9000 üdv, reméljük valamelyik találkozóra beesel.

fargo,
Legyen Törökmező vagy bármi más, a kistali érdekel.

Templar
aki most el

lore Creative Commons License 2000.07.17 0 0 5134
Oké! Hajrá :-)
Előzmény: fargo (5133)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!