Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
gbrl:
a kép 300 dpi felbontásban és 10 centis méretben lenne jó. Vagy 600 dpi / 5 cm méretben -- ez ugyanaz. A lényeg, hogy a szélessége kb 1000 pixel legyen, a magasság meg ahogy éppen adódik. Ha jpeg-et mentesz belôle, akkor nem lesz túl nagy, a mailboxom elbírja. Csak arra kell ügyelni, hogy a jpeg tömörítése a minimálisra, minôsége a maximálisra legyen állítva. Minimum 24 bit kell (RGB).
Elôre is köszi.
Egyébként minden jó minôségű kép hasznos lehet. A doktor úr kitalálta, hogy csinálhatnánk egy archivumot, ez nagyon jó ötlet...
hobe:
ha az autó hajdani tulajdonosa hajlandó tanúskodni, akkor szerntem minden esélyed adott ahhoz, hogy kártérítést kapj a Nérótól. Ha jól tudom, a Néró szervízkönyv nélkül nem szívesen vesz be autót, ezek szerint ha nekik szervízkönyvvel adták el a Volvot, akkor ismerniük kellett a futásteljesítményt. Ráadásul a szerelônek semmi érdeke nem fűzôdik ahhoz, hogy maga ellen tanúskodjon, ezért a bíróság el fogja fogadni a vallomását...
hi, fargo...
thnx a telcsiszámos dolgot, de olyan számot adtam ki, amit bárki bármikor bárhol megtudhat és felhívhat...... - hívott is valaki, valamikor kora du., hogy nem-e eladó az autó... - monttam neki MÁR nem..... ;) ....
.....de azért asszem irok egy letter-t a modi-nak....
........
a volvo-s képet megpróbálom beszkennelniujra ... konkrétan milyen felbontás és mekkora színmélység kell? (pl 600dpi, 24bit jó? - csak ezesetben qrva nagy a kép........) - asszem az lesz, hogy csináltatok róla egy másolatot és odaadom azt...hm? - juteszembe...bökk.... az nem megy át hétfőig.... akkor marad az emil....
megpróbálom 600dpi, 24bit. remélem jó lesz...
ez a Trizésafargo töklökött egy gyerökök, hau! :-)))
A zétek finomabb mint az önkiszolgban, viszont lehetetlen eredetére vonatkozóan feltárásokat végezni.
Az 5. elem jó film. Pilisszentlélek szerepentinjein a szentlélek velünk vót. Folyadékveszteség nemsakál. Idegen kertben parkolás elfojtott gyermekkori komplexusokat emel színre.
fargo,
akkor megcsináljuk a képeket, ha másnak nem magunknak, meg ide a fórumba is benyomok akkor egy párat. Szólj, ha még belefér, mert nem akarom feleslegesen terhelni a postád. A legközelebbi lehetőségnél legalább már nem kell hetessel szenvedni.
hobe szerintem is próbálj meg inkább örülni a kocsinak, mintsem a múlton bosszankodj.
Még talán annyit, hogy lehet, hogy a szerelő gyerek elszólta magát egyszerűen, aztán pedig adta az ártatlant. Márkaszervíz ide vagy oda. Végül is ez a saját biznisze volt. Hogy a klasszikusokat idézzem, az autószerelőket csak az különbözteti meg, hogy a saját anyját melyik mennyivel veri át. Végül is fargo 460-asát is anno egy Volvo szerelő vette meg, a jelenlegi - azóta második - tulajnál ha jól tudom már kevesebb kilométert mutat az óra, mint amennyivel fargo eladta.
Ha a tulaj tekerte volna vissza az orat, akkor miert beszelt nekem a 180 ezres szervizrol meg a szervizkonyvrol? Egyebkent nekem is az a velemenyem, hogy mar semmit sem tudok bizonyitani:-(
Tudtam, hogy a hasznalt autora vasarlas utan kolteni kell, ugyhogy nem is igazan sirok, mert tetszik a sakal nagyon:-)
hobe szerintem mostmár nehéz lesz bebizonyítani, hogy a Nero tekerte át és nem az előző tulaj.
Istenbizonyra nem ítélnek el senkit. Másrészt ha az előző tulaj egy Volvo szervízes autószerelő volt, nem lennék benne olyan biztos, hogy nem ő tekerte át eladás előtt. Szóval amíg nem tudsz valamit bizonyítani, addig sajnos nem sokat tudsz tenni. Dühöngeni persze lehet, én is dühöngtem néhány turpisságon, ami vétel után derült ki a kocsimról. Tudod mit, még anyáztam is. Többet nem lehet tenni.
A szervizek dokumentalva vannak, mert meg a raktaros is meg tudta mondani a rendszam alapjan, hogy mikor mit javitottak! Viszont varom a konkret otleteket, hogy mi a fenet csinaljak most a Neroval!?
(Ja, sajnos legkozelebb csak Augusztus vegen leszek otthon a kocsival)
Itt a remek alkalom: ha az Ivanixnál dokumentálták a szervízeket, akkor a Néróval szemben nyert ügyed van. MEG KELL FINGATNI A BÜDÖS BUNKÓKAT!
(most kiakadtam...)
*******************
más:
Akinek van kedve, eljöhet ebédelni a Váci úton, a Reno üzletház / udvar mellett található Arany Lótuszvirág kínai étterembe. lore meg Trizzy is jön, 13.30 körül gyülekezünk. Tudom, kissé késôn szólok, de most alakult ki.
Volvo sakal!:-)
Negy ember cuccal + 3 orszaguti bringa siman befert a 850 kombiba:-)
A Diavia klimast nem tudom ki ajanlotta, de koszonom! A fiuk korrektul dolgoznak, csak a fonok egy kocsog barom. Nagyon szervezetlen a munka es az arat a vegen hasrautessel allapitotta meg. Viszont q jo hideget fuj most a klima:-)
Mas fontos:
a klima miatt el kellett mennem a Lajosekhoz alkatreszert es a szerelo srac csak vigyorgott, amikor meglatta a regi autojat. Meselt par szot az autorol, a szervizkonyvrol meg a 180 ezres szervizrol. En meg persze csak neztem ki hulyen a fejembol...
Szoval a Nero-nal vegyetek autot, mert 50 ezer kilometerrel visszatekertek az orat es emiatt ugye szervizkonyvet sem adtak!! A kilometerszamlalo persze tonkrement a piszkalastol, kb. 50 ezer a csereje:-((
Itt a fórumon ne adjatok meg személyes adatot! Volt rá eset, hogy visszaéltek vele! Küldjétek inkább emailben az érintettnek.
A bontó, meg szervíz meg miazmás az szerintem OK, mert ezek amúgy is publikus, elôkereshetô dolgok, de én személy szerint itt még a nevemet sem adnám meg, nem hogy a telefonszámomat vagy a rendszámomat. Személyesen persze no problem, de mielôtt valakinek kiadom magam, szeretném látni a fizimiskáját.
gbrl,
ha esetleg úgy gondolod, hogy mégsem teszed publikussá a telefonszámod, akkor dobj egy emilt a moderátornak, szívesen kiszedi. Higyj nekem, veszélyes!
1,
Autót szereljen az autószerelô. Én nem értek hozzá. (OK, egy fékbetétet azért ki tudnék cserélni.)
2,
Sem szerszámom, sem alkalmas helyem nincs hozzá. (Meg kedvem sem.)
3,
Utoljára 6 éve szereltem egy Golf I-est. Az messze egyszerűbb gépezet volt, a Volvohoz nem szívesen babrálok hozzá.
4,
Volt más okom is a szervízbe menni, ha már ott volt a kocsi, megcsinálták rajta a fékeket is.
5,
Lusta dög vagyok. És utálom, ha a tököm is olajos. Szívesen elszöszölök a kocsimon, ma is 2 óra hosszat takarítottam, pedig 20 perc alatt le is lehet mosatni, de szerelni valahogy nincs kedvem.
EZ NAGYON SZÉP! A manóba, egyszer kell nekem egy 900-as kombi :-)
ezt a képet sajna nem tudom használni, de ha esetleg be tudod szkennelni úgy, hogy éles legyen, meg nagyobb színmélységű, meg úgy kb. 1000 pixel széles, akkor elküldhetnéd emailben, megnézem, milyen lesz. Ha úgy mented el, hogy minimális tömörítésű és maximális minôségű jpeg legyen, akkor nem romlik sokat a minôsége...
keton:
Elvileg, ha belátható idôn belül készen akarjuk tudn a kártyákat, akkor holnap le kellene adnom a nyomdába. Ugyanis elkezdôdik egy kb 2 hétig tartó meló, amit nem fognak félbeszakítani a mi 300 ívnyi anyagunk miatt, ezért még vagy elôtte sínreteszem, vagy várunk vele 2 hetet. Ez utóbbi semmiképpen sem jó, mert már mindenki rágja a fülemet, hogy lépnünk kellene. Szóval holnap...
Annyi esély még van, hogy esetleg nem tudják elkezdeni hétfôn a nagy munkát, ma még nem kapták meg hozzá a filmeket, ha hétfôn sem érkezik meg, akkor tudunk várni a hetes képeire. (Akkor most atyád megcsinálja?) Fotózni sajna sem holnap, sem hétvégén nem tudok...
Mindenesetre elôkészítem a kártyákat, és várok, amíg lehet. Holnap délelôtt eldôl, hogy működik-e a hétfôi leadás, mihelyst tudok valami pontosat, jelzek...
van egy volvobontó budapesten a péceli úton (17.kerület), irok telcsiszámot, csörrents meg és kérdezősködj. van náluk bontott, eredeti volvo gyári és utángyártott (aftermarket :) is .........
tel: +36 /30/ 9 336 336, vagy +36 /1/ 258 29 58.
van valami honlapjuk is: www.extra.hu/volvobonto vagy volvo vagy hasonló. de a tel az tuti.
.
(ps for moderators: nincs anyagi hasznom a cég telefonszámának kiadásából, csupán segítségnek szánom)
HELP!!!
Valaki megtudna nekem erdeklodni Mo-on hogy hol lehet kapni (ha lehet) porvedo gumiharangokat az elsofek kinyomo cylinderei ala. Oldalankent 4drb.
A kocsi 240GL (1985) a fek typusa ATE.
Itt sajnos csak az egesz felujito kitt-el adjak oldalankent 120$ ert. Annak meg nincs ertelme hogy az egesz sz@rt megvegyem es csak a gumikat hasznalom.
Koszi elore is, ja es nem ragaszkodom az eredeti Volvo porvedokhoz aftermarket is jo.
Koszi elore is
Fargo
Nem mondod komolyan hogy a service-be viszed a kocsit fekbetet cserere??
A Volvo talan a vilagon a legegyszerubb Fekbetet cseret dolgozta ki ami nem tart tovabb 15 percnel es egy combi fogo es egy mezei csavarhuzo kell csak hozza. Az anyagi megtakaritasrol nem is beszelek de a muszaki kielegules a fo hogy egy olyan jol megtervezett masinan butykolhet az ember.