Keresés

Részletes keresés

fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5084
Az a faberakós manust emlegették az Ivanixnál, valami ember az S70R-be készíttetett nála fabetéteket, vagy háromszor futottak neki, mire összejött. Már mindenki síkideg volt, mire le tudták zárni az ügyet. A végeredményt nem tudom...

Kettôkor kezdôdik az F1?

Előzmény: lore (5082)
fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5083
A fényezést szerintem az elején kellene csinálni. Ki kell belezni a kocsit, leszedni róla minden kis alkatrészt, ablakot, mindent. Aztán az egészet kívül-belül leápolni, kilakatoltatni, majd minden porcikáját fényezni. Ajánlatos az ajtókat, sárvédôket, sibedát kiszerelni és szétszedett állapotban fényezni. Nagyon randa, ha a zöld alatt kilátszik az eredeti fényezés, mondjuk a sárvédôk illesztésénél, vagy akárhol...

Kicsit drágább, mint a mezei telibe fújatás, de nem nagyságrendekkel. Csak jó szakembert kell találni, aki hajlandó elszöszölni vele...

A bôrkárpit az az utolsó fázis lenne, szerintem 160-20k körül ki tudja hozni a Car-Pit. Gyárit rendelni gondolom csak az eredeti bilikék meg libazöld színben lehetne, na azt nem szeretném...

Előzmény: lore (5080)
lore Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5082
Mentális restaurálás sakál! Így is csöpög az ember nyála :-)

Te fargo, milyen sárvédő-gumit rakjunk rá, ha a műszakin kekeckednek? Szerintem amit az S80-hoz adnak az pofás :-)

Faberakás a műszerfalon? Van egy fószer Mo.-n aki foglalkozik ilyesmivel.

lore a professzionális mentális restaurátor

Előzmény: fargo (5081)
fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5081
Automata, igen. A szervokormányra erôs gyanúm, mert beindítottuk a motort, és valaminek csapágyas hangja volt, ekkor nézegettem, és ami ott zörgött, az szerintem a szervó szivattyúja volt. Mellesleg ez a Volvo egykori presztízsmodellje volt, dukál bele a szervo. A klímát csak sejtem, nem vgyok benne biztos.

Miért nem megyünk el megnézni és kipróbálni valamikor?

******

Igen, ezt a kocsit már elkezdtük restaurálni! E a legjobb, legolcsóbb módszer: Mentális Restauráció!

Előzmény: lore (5079)
lore Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5080
Egyébként szerintem ezek a hasított bőrkérpitok is színezve vannak, egyszerűen nem lehet ennyire homogén színű egy marha bőre!

A bőrözés és a fényezés a legdrágább költségek közé tartoznak szvsz. Nem ezeket kell a végére hagyni?

British Racing Green, hehe. Bemegyek holnap a Jaguar szalonba és veszk 15 liter ilyen festéket. Cca 800k lehet :o)

lore Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5079
Igenigen hasított bőr. Nem kicsinyeskedni vazzeg! Türelem és menni fog! :-)

Ez egyébként automata? Szervokormány tuti? Klíma nem biztos?

Ja, talán Dave is segíthet. Van egy Svéd kapcsolata, aki tud Svédorszából bármilyen alkatrészt hozni. Neki is hozott az Amazonhoz. Ráadásul aki foglalkozott már ilyennel, annak biztos sok kapcsolata is van, majd megkérdezzük. Csákánynak mail ment...

lore
ps: ha ilyen finom részletek vannak ezen az autón akkor szvsz ezt már elkezdték restaurálni...

fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5078
Vagy ha már British Racing Green a fényezés, akkor vajszínű bôr dukál bele... Esetleg fekete.
fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5077
Ha már átfényezzük, és nem eredeti állapotba állítjuk vissza, akkor én rápróbálnék a nyers (hasított) bivalybôrre. Amelyik nincs színezve, hanem a bôr eredeti barnás-sárgás színét adja vissza.

A MANÓBA! KELL EZ A KOCSI!!!

Előzmény: lore (5075)
lore Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5076
Ja, értem, ezt nem tudtam...
Előzmény: fargo (5074)
lore Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5075
A pávakék szín talán túl modern. Kicsit olyan feelingje lenn mint azoknak a veterán autóknak melyeket leültetnek és sötétkék tükröző fóliákkal vonják be az üvegeket...

A sötétzöld nekem tetszene, a fekete tényleg kényes ezt tapasztalatból mondhatom (tudom hasonlítani pl. a vectra színéhez, ami sokkal starapabíróbb).

Belül fekete vagy vajszínű bőrt kíván, uram?

Előzmény: fargo (5073)
fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5074
A hűtômaszk az vagy ilyen, vagy átlóval osztott, a kiszemelt darabnak sincs logó a rácson. Amikor van logó, akkor az átló belemetsz a rács függôleges bordáiba, tehát ha leszeded, akkor látszik a helye.

(Egy icipici horpadás, görbeség sincs a hűtôrácson! Pedig ezek a krómozott, vékony rácsok nagyon érzékenyek!)

Előzmény: lore (5072)
fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5073
Milyen színben tudnád elképzelni? A kocsi eredetileg tört fehér vagy hófehér, nekem ez kevésbé tetszik. Vajon egy veterán még eredetinek tekinthetô akkor, ha átfényezik, de valami gyári színre? Valami zötétzöld metál vagy lakkfekete jobban tetszene, bár a fekete nagyon kényes. Esetleg Pávakék? :-)
lore Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5072
Azért a hűtőmaszkról a logót nem szedtem volna le, tény, hogy így még sportosabb...

Na, és, hogy nézne ki azokkal a teli felnikkel? Tudod, amelyeknek nem küllőik vannak, hanem lyukak a szélein stb.

fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5071
Hááát, most nézegetem az S40 prosiját, én csak a Deimos nevű 6x15-ös felnivel tudok elképzelni egy veteránt. (Ez az a sokküllôs) A többi nem megy hozzá. A T5-öst még felpróbálnám, ha stimmel a lyukkiosztása. Bár lehet, hogy az is túl brutál hozzá, szóval nem kellene stílust törni.
lore Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5070
164SAKAL.JPG lementve, háttérként akarom élvezni :-)
lore Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5069
Oké megbeszéljük. Szerintem is jobb egy nem totál lepusztult darabbal kezdeni. Bár tény, hogy megvenni könnyebb egy rozsdahalmot motor nélkül pl. 50k-ért.

Viszont ha olyan jó ára van, akkor elviszik nem? Vagy ilyet már csak fanatikusok vesznek? Lehet, hogy igen...

Felni, hmm.. az R-es felnik lehet, hogy durvák, a t-5-ös felnit próbálnám meg, esetleg az újabbakat (pl. 80-as felnik). Az újakból már követhetetlenül sok van, egy S40 pl. majdnem 10 féle felnivel rendelhető...

lore

fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5068
Milyen felnit óhajtasz?
Előzmény: lore (5067)
lore Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5067
Kedves fargo barátom! A szívemet (szögletes mint egy tégla) facsarod ezzel a képpel??? :-)) Már lorenének is megmutattam, ilyen kell nekem!!!!!! Ezzel meg lehet jelenni, hosszabb mint egy omega, erős mint egy lore, krómos mint egy JAG.

Ezek a felnik kellenek rá!!!!! Kíváncsi vagyok, hogy nézne ki új volvos alufelnikkel... Ha ráérsz, összefotosoppolhatnád nekem :-)))

lore akinek kell egy 164-es. Ilyesmi.

Előzmény: fargo (5064)
fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5066
Mikor is kezdik szívatni a Ferrarisokat? Kettôkor?
fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5065
Ha most nem is, de késôbb tudok szánni a felújításra. Ezt megbeszélhetjük privátban.

Ha minden hónapban nem is lehet összeszedni egyet, de azért néha akad. A szép ebben a darabban az, hogy nagyon jó állapotban van. Más egy viszonylag ép példányt helyrepofozni, mint egy szétrothadt roncsot...

Előzmény: lore (5062)
fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5064
Na itt is van! A felnik nem autentikusak rajta, de szerintem nagyon feldobja a kocsit, rettentô szép és dögös lesz tôle. Egészen modernnek hat...

lore Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5063
Na, megtaláltam, semmi plussz info, csak mailadress... Azért érdeklődöm nála.

Szerinted mennyire gyakori egy ilyen veterán szépség (mármint a piacon)? Nekem egy amazon már öregecske, egy kettes fiatalocska, a 160-as ideálisnak tűnik. Persze ha minden hónapban van lehetőség lecsapni egyre, akkor más a szitu.

lore

lore Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5062
Hát erről akarszok beszélni. Esetleg megnyitok olyan forrássokat melyekkel..., aztán frsz le, autó garázsba, 'zsé' esetén munka elkezd. De az elkövetkező két évből lehet, hogy másfelet külföldön töltök, szal egyedül nem megy...
Előzmény: fargo (5060)
fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5061
Van nálam kölcsön a Német Volvoklubtól egy magazin, találtam benne egy gyönyörű képet egy 164-esrôl.

Mindjárt beszkennelem és felrakom. B&W, sajna, de azért szép...

fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5060
Valahol még megvan a címe, majd rákeresek -- szinte biztos, hogy nekem nem fog most összejönni ez a 164-es :-(
Előzmény: lore (5058)
fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5059
Jé, tényleg, ma megint a porig alázzák a Sumákert :-) Azt megnézem! Akkor talán jövô héten megyek Törökmezôre, remélem lesz valami kis napsütés...

Meg lesz helikopter is a kölyöknek :-/

Előzmény: lore (5057)
lore Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5058
Apropó! CSÁkány kollegát elérted?? Nekem küldött anno egy mailt, de már nincs meg...
lore Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5057
Lőttünk itt mi mindenre! :-)

A délután foglalt, jön a nagyi, megy a schumi...

Viszont vmikor jövő héten ugorgyunk össze a 160-as ügyében, variációk (van sok) megbeszélése végett, esetleg has-töméssel körítve.

lore

Előzmény: fargo (5056)
fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5056
Jó reggelt!

lore:
Eddig is lôttünk a volvós számokra, ld. 4600 vagy 1800, nem?

Ha egy órán belül jelentkezne valaki, akkor elmennék megnézni ezt a Törökmezôt, hogy jó lenne-e kistalinak.

Előzmény: lore (5055)
lore Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5055
Asztamindenit! Utoljára a 4k-ért volt ekkora pergés :-)))

Méghogy voodoozok! Dehogyis, szögletes szívem tele békességgel :-)) Bolas, Trz, Templar ne aggódjatok. Persze ha elkészül a 2 méteres lorevúdú...

fargo,
a logó szép, az 5001-es illusztrációja detto, a passatos csak lesett ki a fejéből és a 3-szor annyit érő autójából :-)

Csak így tovább gyerekek! A kerek számokon kívül ott vannak még a nullával megtoldott volvoszámok (pl. 7650, 8500), úgy verseny lesz!

lorelei

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!