Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Na, lányok, megszemléltem a konkurrenciát! Volt szerencsém egy A6 2.4 quattroban sofőrrel (ez nem teccet) utazni.
A beltér nekem tetszett, semmi sem zörgött, max. ha nekinyomtam a térdem a kesztyűtartónak, akkor nyikorgott. Az autó minden extrával (feleslegessel is, mint pl. navrendszer) fel volt szerelve, tiptronic-kal is. A motor elég gyengus, a 90LE-s corsának nagy esélye van legyorsulnia, 50-ig biztosan (a sofőr nyomult :-)).
Összehasonlítva a 850-el, jobban szigetelték a motorzajokat, a térérzet (főleg hátul) jó (vajszínű bőr), az elektromos ülésállítás kapcsolói a 850-ben szebbek. Bár tetszik a műszerfal letisztult stílusa, csakhát... hát ez az! Hogy nincs stílusa, egyszerűen szép sannyi! A színek közt viszont volt egy kis diszharmónia: a kárpitozás, mint említettem vala, vajszínű bőr, a műszerfal sötétkék, a fabetétek világosak (azért nem nyírfa, de világos), a szellőzőrostályok és kilincsek körül viszont fémbetét (egyébként szép) van. Együtt ez már túl sok!
Az ergonómia viszont szvsz tökéletes, már amennyire mitfárerként láttam. Semmi nem tűnik zavarosnak.
Összefoglalva tehát kellemes csalódás volt ebben a négykarikás fócvágenben autókázni, legnagyobb csalódás a motor gyengesége volt. Persze quattro és tiptronic nélkül szépen mehet...
keton,
Erre a nem túl szívélyes fogadtatásra én is felfigyeltem. És nekem is pont az jutott eszembe, ami neked :-) Szerintem Jabba erődjébe könnyebb bejutni, mint oda.
Azonnali ötletem nincs, de mindenképp olyan hely kéne ahol minden eshetőségre készen sürgősen elérhető egy csülkös bableves vagy egy bogrács halászlé (kicsit csípősen, de nem nagyon, naszóval tudod. Assszem kinézek a hűtőbe!).
még jó, hogy nem az én szkenneremre lett bízva a dolog, mert elég rossz passzban van. Baromi sötéten szkennel, nekem meg nem volt kedvem szaraxani a fosoppal. Úgyhogy amit láttok, az nem a valóság! Az igazság odaát van (fargonál és nálam:)! Fel a fejjel fargo, ne is gombolj a mára!:)
keton:
Képek tök jók, holnap mennek nyomdába a kártyák, sajna ma csak késôn szkennelték be.
Jelentem, ketonék hetese nagyon szép! keton, a manóba is, miért nem hoztad el eddig egyetlen talira sem? Pont egy ilyen autó hiányzik a "felhozatalból"...
Ma elmentem a rádió gombjáért, már alig vártam, hogy pótolhassam a folytonossági hiányt a kocsiban. Hát a szervízes emberek nem rossz gombot hozattak? Vagy egy hónapot vártam rá, erre megjött egy olyan darab, ami sem színre, sem méretre, sem formára nem stimmelt. Azért rendesek voltak, mert csütörtökre ígérték hogy pótolják, sôt 2 darabot fogok kapni, a másodikat fájdalomdíjként. Utána fognak nézni CD-s fejegységnek, jó áron be tudják hozni. A jó árról persze nem nyilatkoztak.
Szóval ma gomb nélkül maradtam...
Ráadásul leszakadt a kedvenc mellényem egyik gombja s, hosszas keresgélés után megtaláltam a kocsiban, felvarrtam (kombinátfogóval - kemény a bôr) erre leszakadt egy másik gomb is...
Mindjárt kaptok egy-két 7es képet, most töltöm föl az extrára.
Voltunk a Volvobontóba, hát elég érdekesen fogadtak, mintha a vámőrségtől jöttünk volna, és lopott autókat tartanának:). Szóval nem voltak valami szívélyesek. Viszont legalább megmondták, hogy nem kell kicserélni az ablakemelőt. Tényleg szét lehet szedni, csak az összes műanyag lába letört:(. Legalább működik.