Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
lore:
A volvokék az a kártyákon is volvokék, azzal nincs probléma. A gond azzal van, hogy nem tetszenek a képek, de ez lehet, hogy abból adódik, hogy netrôl letöltött agyontömörített file-okból észült. Ennek utánanézek holnap...
Az nem járja, hogy akárkinek is színvonaltalan anyagot adjunk ki.
Az szintén nem járja, hogy a vezérképviselethez olyan cuccot juttassunk el, ami nem 100 százalékos - kifejezetten felhívták a figyelmünket rá, hogy csak 1. osztályú anyagokkal elégednek meg...
fargo,
a kártyák szerintem pedig jók! Gondolkodj annak az agyával akinek a kezébe nyomják. Nem azzal fogja kezdeni, hogy 'Mennyé má, ez nem is vóvókék öcsém, így nem is akarok a klubhoz tartozni...'.
Ennyit a lényegtelen dolgokról.
DE:
Nem vagyok végérvényesen rabja ennek a darabnak, holott sokan bíztatnak. A pénz megvan rá, sőt most úgy látszik januárra elég szépen tudnék többet áldozni rá. A lelkesedésem megvan tehát, garázs is oké.
Ha viszont te nem vagy annyira lelkes (úgy érzem néha fellángolsz, néha meg lelohadsz...) akkor nem vágnék bele. Abban is igazad van, hogy jó lenne egy extrásabbat kifogni, pl. klímával, korhű volvo-rádióval stb. Abban is igazad van, hogyha anyagilag jobban el leszünk eresztve, akkor esetleg kifoghatnánk egy jobb állapotú példányt, pl. amit már elkezdtek restaurálni. Nekem amúgy még mindig a 164 a favorit, aztán talán az 1800.
Egyszerűen csak attól félek, hogy nem olyan könnyű ilyen jó állapotú példányt találni. A vételárbeli párszázezer forintnyi differenciák engem nem igazán zavarnak, a profi restaurálás úgyis sokkal többet visz el. De vajon van-e??
Persze szerintem egy-két hónap utánjárással (mint te a 850-el) találhatunk szép darabokat.
Ezek szerint ezt hanyagoljuk. Azért csak keresgess még, ha találsz valami jót, akkor akár külföldről is beszállok a buliba :-)
A FARE vagy LORGO project úgyis megvalósul egyszer, fel a fejjel!! :-)))
Üdv a topicban! Szerintem inkább Te oszd meg velünk tapasztalataidat a 340-est illetôen, mivel nekünk túl sok élményünk ezzel a típussal nincs. Kivéve talán 345 nickre hallgató kollegánkat. Persze kíváncsiak vagyunk az autódra, úgyhogy légyszíves mesélj :-)
Dear Mr. Mosley,
légy üdvözölve köreinkben! Nekem volt egy 460-as Turbom, nagyon szerettem, írtam is róla elég sokat itt, de nem nagyon lesz idôm visszakeresni. Szerintem lapozz vissza az elejére, és olvasgass bele a topicba, meg fogod találni. Pár száz hozzászólással elôbb is kitárgyaltuk a 400-asokat, ami a szériahibáikat illeti.
Ma beszéltem Mr. Biggel, (aki nem emlékezne: ô az Ivanix preferált karosszériása,) és megkérdeztem, elvállalná-e egy régi Volvo (164-es?) lakatos- és fényezôi munkáit.
Pár percnyi nyögés után, amibôl nem sokat bírtam kihámozni, az derült ki, hogy nem vállal ilyesmit, csak karambolos autókat javít.
A háta mögött másfél méterrel ott kopácsoltak 2 darab kb. 60 éves Mercedesen. Éppen restaurálták ôket...
"Aludtam" egyet a 164-esre, és az a véleményem, hogy ha csak nem vagy végérvényesen, menthetetlenül beleszerelmesedve ebbe az egyedbe, akkor ne ugorjunk bele. Szerintem várjunk, amíg hazajössz januárban, addig is rakjuk élére a pénzünket és olvassunk bele a szakirodalomba. Majd kerítsünk egy jó állapotú, exkluzívabb darabot, mondjuk egy Amazont vagy egy 1800-ast, esetleg egy PV-t, vagy egy Bertone kupét.
A kiszemelt autó elég fapadosnak tűnik, azaz szinte alig van benne valami a gyári cuccokból. (Azaz pontosabban semmi sincs benne.) Szóval csak egy mezei 164-es. 2003. január 1-tôl lehetne veteránnak vizsgáztatni. Viszont ugyanakkora anyagi áldozat és munka árán egy sokkal "nemesebb" példányt is talpra állíthatnánk...
Elég jól haladván a munkámmal, ajándékoztam pár percet magamnak belekukkantani a 'VOLVO rapszódia' című könyvbe. Szééép!
Érdekes módon nagyon sok volvos kép készült repülőtéren. Hallod, Templar? A repülősök körében nagyobb a volvo-tulajok aránya mint az átlag? Vagy a Saab vezet?
Keddtől egy 440 1.8 Turbo boldog tulajdonosává tett a cég. Sajnos a több, mint 5000 hozzászólást nem lesz időm végigolvasni. Ha van valakinek tapasztalata ezzel a típussal és van kedve megosztani velem hasznos információkat, azt nagyon megköszönöm.
Külön üdv. lorant-nak a topikban!
A nicked láttán először arra gondoltam, hogy Triz regisztráltatja a lore beceneveket (lorelei, lorentin, lóri stb...) :-)
345 kollegával cserélhetsz tapasztalatot ha erre jár...
A gépedről esetleg bővebben (röviden: minden érdekel!)...
Elhoztuk fargoval a kártyákat, így nekem lett először, bebebebeeee! :-) Szal ott vannak fargonál, mindegyikből van nálam 3-6 darab. Ez elég sok (van vagy 20 féle), Bolas majd egyszer felugrasz egy párért, osztogasd. Lehet, hogy az osztogatással meg kéne várni a domain-regisztrációt, merthogy szerepel a kártyán a webcím...
A marótinál vettünk egy régivóvósrestaurálós könyvet, meg megrendeltünk egy 164-es manualt. A nagy volvos könyvet kölcsönkaptam fargotól, lassan mindentudóak leszünk :-) Lehet kérdezni!
Hm.
Bolasnak nem jó a 29-ei tali.
Talán a 6-ai, de az lorenak nem jó..
Helyszínként mindkettőben benne vagyok.
Amit a többség óhajt, abba beleegyezek.
(Ez amolyan háttérből figyelős C.ügynökös nem-de?)
CSÁkány autója eredetileg fekete, vajszínű bôr kárpittal. Az nekem jobban bejönne, mint a fehér / bilikék variáció. Mi van, vazziga, nem olvasol visszafelé?
Hagyd a Vectrát, fel tudlak szedni. Programjavaslat:
- Elzingetünk nyomdába, felvesszük a Klubos kártyákat.
- Utána Wendizünk egyet az Üllôin, útba esik.
- Aztán könyvesbolt.
- Közben egyeztetünk 164-esbôl kifolyólag.
- Felhívjuk CSÁkányt.
- Felhívjuk fóti volvos anyut.
- game over.
Tudom, hogy az Irmscher Opel tuning, azért írtam azt, hogy kicsit kedveskedjek a lelked másik (Opeles) felének is. Volvos tuningot hirtelen nem tudtam citálni, nem jutott eszembe más, csak a Harvester / Lacka féle chiptuning. No meg a mentális tuning, de az nem az igazi. (Megyek is, felrakok egy No Fear matricát!)
Taposómalom van, de rugalmasság is. Nemsokára eldől, hogy marad-e nálam a Vectra vagy nem. Ha nem, akkor értemgyüssz, azt kiszaladunk, azt megbeszéljük a dógokat háve!
Az IRMSCHER az OPEL tuning! No FUX! No kopaszság! Only bigface! :-)