Az érdi forgalomszabályozást elrendezte már a csatorna építés, és az egymás után érkező felhőszakadások sora.
Innetől kezdve már nincs forgalom, tehát nincs mit szabályozni.
Az autók egyharmada már tengelytörést kapott , másik harmada ott vesztegel a kátyúban, a harmadik hamad meg otthon áll a garázsban mert az előző kettőtől nem tud kimenni. :) ( ezt itt a humor helye bár elég fekete...)
Hozzám is becsöngetett. Elhajtottam, nehéz volt! Nem akarta megérteni nem kérem. Mondtam ismerem a hasonló eseteket, nem kérek belőle! Homályos árakról beszélt. ( nem politizálok, de ismerős máshonnét is a módszer, azokat is nehét elhajtani!)
Felénk is jártak, ahol elfogadták a jelentkezést (15 ezerért) ott, mire végeztek 85 lett a vége, mert közben "módosítottak" a fizetési feltételeken. Elzavarni ekkor, már nem lehet őket.
Egy kicsit talán off, de nem tudom, hol máshol tehetném fel a kérdést. Ismertek olyan esetet Érden, hogy egy mikróbusszal közlekedő roma srác becsönget azzal a dumával, hogy van nála 2 méternyi vadiúj ereszcsatorna és megjavítaná a ház ereszét 13 ezerért?! Épp az imént történt ez meg velem, alig bírtam lerázni.
Egy bordó VW Transporterrel jár másodmagával, rendszám: LSF-564. Az utcában sok hasonló ház van, mint az enyém, de azokba nem csöngetett be.
Van, aki a murvának sem.... A tegnap előtti zápor járdára mosott némi földet. Az egyik "bölcs" lakó természetesen nem az eredeti helyére (padka, kert) lapátolta vissza, hanem egyszerűen az alig egy hete frissen hengerelt (és most még járható) útra. Gratulálok! Az ilyen tényleg nem érdemel rendes utat.
Voltam "odaát" a felső parkvárosban, ott már találkozta egész jó rendezett utcákkal. Az Asztalos, Ács, Földmunkás, Bádogos környék már egészen városias. És kemény aszfalt van nem mart....
Beszélt a Duna Aszfalttal a feleségem, azt mondták nem tudnak róla, de a főnök kicsit később lesz, rövidesen visszahívják, de még eddig semmi. Viszont az utcát meg leszórták murvával és porral. Így most még jobban csúszik, még jobban porzik és eső után még izgalmasabb lesz.
Ezek azt hiszik, hogy a murvával mindent el lehet tüntetni? Én alig tudok lassan felmenni az emelkedőn mert kipörög a kerék. Viszont a gödrök miatt meg ha sietek elharapom a nyelvem.
Tényleg ki kéne osztani már néhány rosszpontot mindenkinek, akinek felelőssége van az ügyben.
Pl. sétálj el a Kéknyelű utcába. De siess, hogy még az első kiadósabb eső előtt megnézd, mert utána már nem lesz mit. :-S
Sajnos komolyan vették, hogy a csatornázási előtti állapotot állítják vissza. "Hagyományos" kőporos hengerelt megoldás, a csapadékvíz elvezetésének legkisebb igénye nélkül. Pár eső után a kőpor a sehonna-sehová vezető árokdarabokban fog landoloni mint megszoktuk. Vízelvezetés/szikkasztás nélkül meg először csak tócsák utána meg kátyúk jelennek meg az ásónyomnyi mély hosszirányú kimosások között. :(
Biztosítási oldalról megközelítve a kérdést, én is a kivitelezőhöz fordulnék kártérítésért, hiszen annak biztosan van felelősségbiztosítása, ( EU minkák esetén ez alapkövetelmény ), a kárt is az ő hanyag munkájuk okozta. A felelősségbiztosításuk terhére viszonylag gyorsan rendezhető a vagyoni és a nem vagyoni kár.
Hozzánk a Mecseki utcába a Bihari utcából lehet bejutni, ha az ember busszal érkezik. Ez az utca tökéletesen olyan mint a hold. Összefüggő aszfalt volt rajta a munkák előtt, most minden néhány méterenként keresztbe méteres hiányok ami porral, murvával, földdel vannak kitöltve ami rettenetesen csúszik. Mivel jelentős meredekségű lejtő és emelkedő található gyalogosan szinte életveszély a közlekedés rajta. Május 9.-én a lányom elcsűszott, az egyik gödörben elesett és lenyúzta a térdét és a bokáját. A nadrágja szétszakadt, nemrég vette 15 ezerért. Írtunk a jegyzőnek levelet megemlítve, hogy felelőséggel tartoznak ők is a jelenlegi állapotokért, de kérve, közölje kihez fordulhatunk kártérítésért.
A levelünket kapásból továbbította a csatornázási társaságnak, akiktől egy udvarias levelet kaptunk melyben ígérik, hogy a kivitelezővel közlik a balesetet és rövid időn belül érdemi választ is kapunk az esetlees útjavításról. Kártérítésért viszont forduljunk közvetlen a területen dolgozó kivitelezőhö, a Duna Aszfalt Kft.-hez tőlük kérve kártérítést mivel a balesetet az út balesetveszélyes, közlekedésre alkalmatlan volta okozta.
Holnap lesz a napja, hogy megpróbáljuk elindítani a dolgot majd referálok mi az alakulása a kártérítésnek...
ÖregMackó
Csináltam képeket a pocsék utcáról de nem fárasztalak benneteket, olyan mint szinte mindegyik munkálatokon átesett Érdi mellékutca.
" Közel egy éve fektették le a csatornát, és az utca azóta sincs helyreállítva.
Egy hatalmas hazugság volt, az, hogy 4 hónap után útjavítások lesznek. "
A közvetlen környékemen ezt nagyon jól példázza a kanári utca aszfaltos része - amit anno a MÁV VVF telep miatt csináltak meg. A cső már rég lent van,de egy hatalmas sóderhalmaz az egész,az eredeti aszfaltnak szinte nyoma sincs,pedig csak egy csíkot vágtak az út közepén(tavaly ősszel épült a csatorna,de máig nem sikerült visszaaszfaltozni).
Ezzel szemben a Pacsirta utcát - a Fehérvári út - Fácán köz közötti részre gondolok - gyönyörűen újraaszfaltozták(szintén tavaly épült a csatorna). Ennyit számítana egy vacak tornaterem?
A saját utcánkról még nem nyilatkoznék,még csak kb egy hónapja végeztek,de eddig még nem szarabb,mint a csatornázás előtt volt. Nem akarom - és nem is tisztem - védeni a kivitelezőt,de nagyon sok ismerősöm mondt,hogy eddig errefelé találkozott a legnormálisabb,legrugalmasabb csapattal és a munkák befejezése után a leginkább elfogadható minőségű utakkal. (A fentebb említett utcákon ugyanaz a kivitelező dolgozott.)
Nem a megnyugtatásod miatt, de Érdligeten a Tállya és a Topoly utcák sarkán, a templom, az óvoda, és az emlékművel szemben, a csatornafedél alatt van egy kb. 2-3 m3-es üreg már három éve.
Annyit tettek, hogy a fedőlapra kihelyeztek egy csíkos oszlopot. Bármikor beszakadhat, és akkor ki lesz a felelős?
A képviselőinket (A.A. és K.T.) sem érdekli a dolog.
Azt szeretném tudni vajon a plusz munkákat ki fizeti, illetve a helyi lakosok milyen bánatpénzt kapnak az okozott többlet kellemetlenségekért?
Tudom tudom ez a kérdés költői ( amelyre a költő nem vár választ, illetve nem a fenénet nem, de úgyse kap.)
Ha a polgármesteri tájékoztatókon nem csak magos lóról hírdetett ige hangoznék el , és nem csak előre megírt kérdéseket lehetne feltenni, akkor ez egy nagyon jó mércéje volna a lakosság képviseleti hatásfokának.
"Egy hatméteres mély gödör keletkezett a váci Fürdő utcában, amikor egy kukás autó alatt beszakadt az aszfalt csütörtök délelőtt.
Spitz Alexandra, a Pest megyei katasztrófavédelem szóvivője elmondta: a Fürdő utca 3. előtt egy kétszer két méteres, hat méter mély gödör keletkezett, de a kukás autó nem esett teljesen bele, és senki sem sérült meg."
Annyiból bosszantó,hogy a Bagoly utca végén a lámpánál már kb 2-3 éve rossz a zebránál lévő,gyalogátkelés szándékát jelezni hivatott gomb(a "déli" oldalon). Így,mivel ritkán jön autó a Bagoly utcából,szinte esélytelen szabályosan átkelni a Fehérvári úton,mert nem vált a lámpa,ha nincs autó a hurok felett,vagy ha nem nyomja meg a gombot Valaki a túloldalon... Ez egyáltalán kihez tartozik? Önkormányzat,vagy a közútkezelő illetékes a javítás tekintetében? Ha én állnék neki megnézni a gombot,akkor biztosan "működne" a kukkolókamera és pillanatok alatt kirajzanának,hogy ugyan már mi folyik itt...(stb,stb...)
Komolyra fordítva a szót: Talán ez segíthet abban,hogy időben leterítsék az ágyazatot és mihamarabb végigmehet a vágányépítő géplánc a szakaszon. Talán egy kicsit korábban használható lesz a vasútvonal,mint augusztus eleje... (Nem elírás,rengeteg helyen olvastam már,hogy itt is jelentős csúszás várható.) Az átjárók - elvileg - június közepéig lesznek lezárva a DSE honlaja szerint.
Nem egyedi eset. A Duna utcai alagút bontása miatt, lezárták az érintett útszakaszt. Vele egy időben a Balatoni út párhuzamos részén sávelzárásos csatornafektetés folyik. Az már csak hab a tortán, hogy kéthete, az innét 50 méterre lévő Mentőállomás előtt a Sárd utcai sarkon is bontottak, de csak néha folyik ott munka. Aki ezt szervezte, engedélyezte, nyugodtan visszaadhatja a diplomáját, ha egyáltalán, van neki!
Ahoz mit szónak, hogy egyszerre van lezárva az Bagoly és az Esküdt utcánál is a vasuti átjáró. Még a MÁV is csodálkozott, hogy az önkormányzat így engedélyezte. Aki erre közlekedik kénytelen a Diósdi uti alúljáró felé menni és naponta tapasztalhatja a hatalmas dugót. Az aki ezt engedte, vajon mennyit ért a közekedéshez?
Láthatóan a kihelyező magasan képzett forgalomtechnikus volt. Szóval meredek lejtő jön, de csak ha célforgalomban vesszük igénybe az utcát. A zsákutca másik végéből is tilos a behajtás (?). Egyébként meg munkások támaszkodnak a földkupacnak.