Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Harvester:
hát igen, nem mindenki halad a piacgazdasággal...
A Barum kihez tartozik? öket is megvette valaki tudtommal,de legalább a márka megmaradt.
A hökapcsoló kapható a kareskedelemben, én vettem egyet, de úgy néz ki, feleslegesen.
Lore?
a kárpitozás készen van, jobb lett volna, ha azt is magam csinálom, de azért elmegy.Már csak egy jobbos belső burkolat kéne az ülés mellé, hogy összeálljon a gép.
Lesz valami találkozó? Mert akkor sietek összerakni.
Vettem Barumot. Toyo R610-et akartam, de a bunkókámék a márkakerben közölték, hogy amíg ki nem fogy nekik a kifutó típus, addig nem hozatnak az R610-ből, mert akkor mindenki azt venné és a nyakukon maradna a kifutó. Hát én beszarok ettől a vevőbarát üzletpolitikától....
Az ülésfűtés kapcsoló érdekel. Hány van? Kettő kellene. Felhívlak a héten ez ügyben. Te hogy oldottad meg?
Biztosan hosszan fogok keresglni, mivel az idén kicsi az esélye, hogy pénzem legyen rá.
Talán jövőre össze tudom hozni. Az az igazság, hogy viszonylag fiatalt akarok viszonylag
kevés kilométerrel. Talán lehetne S70 is, így most nem akarom elsietni.
Szerintem a 2.0T motorja is ugyanaz, mint a T5, csak valószínűleg alig van benne töltônyomás...
Majd rákérdezek a szervízben, nem vagyok benne biztos...
Ami a Volvovételt illeti, ne add fel könnyen, érdemes pl. körbetelefonálni a vidéki márkakereskedéseket, hátha náluk van egy elfekvô darab olcsóért. Én is így találtam rá a kocsimra, nem is bántam meg, jó vétel volt. Megéri hosszan keresgélni...
Ha minden igaz, ma el lehet hozni a kártyákat a nyomdából, ha kell valakinek, mert osztogatni akar, annak tudok majd adni, összeszervezünk majd valami találkozót, ahol összeröffenünk egyszerre, hogy ne kelljen ezerszer szaladgálni vele.
Örülök, hogy tetszik a művem, szanaszét szívtam vele magamat, mire elkészült. Van egy 30 napos kipróbálós Dreamweaverem, azt most felinstalláltam, aztán nekiestem, hátha összejön. Most csináltam ilyesmit elôször, ezért vagy 3x is újra kellett kezdeni, de azt hiszem nem lett olyan nagyon rossz. Van még egy csomó dolog, amit meg kellene tanulnom, és akkor majd igazán szép volvos lapokat fogok kreálni. :-)
Harvester:
megoldódott az ülésfűtés gondom, tied lehet a hőkapcsoló, ha érdekel. teljesen új árat megbeszéljük.
Van már nyári gumid?10ezer körül ajánlanak VIKINGet, szerintem egy északi autó nem stilusos egy Pirellivel!
Wooow Fargo ez gyönyörü!
Ha belevágtok és kell segitség (alkatrész pld),
szóljatok, elég sok haver lakik Svédben és még mindig sokat járok ki.
Sok sikert!
Mindenkinek köszönöm az infokat.
Azért variálok ennyit, mert nehezen viselem a Volvotlanságot, így lassan
már engedek az eredeti igényeimből (na nem sokat).
Egyébként alulmotorizáltat semmiképpen sem akarok venni. (2.0T már megtenné).
Elkészültem a 164-es képeivel, csináltam nekik egy kis weblapot, ha esetleg bevállaljuk a lore-val, akkor ezt lehet majd bôvítgetni.
A honlappal legyetek elnézôk, ez az elsô összetettebb weblap tervezô próbálkozásom. Sajna a vbal felsô frame-be, akármit is csinálok, az extra belepakolja a saját kis hülyeségeit, ezért nem az igazi. Ott a klub logója kellett volna hogy legyen, jobb híján betettem a bal alsó frame aljára :-(
lore:
Átcsorogtak a képek, klassz mindegyik. Nekiállok retusálni, meg leszedni a nem odavaló részleteket, el fog tartani egy darabig, ha kész leszek feltolom az extrára, és belinkelem ide, of kórsz.
fargo,
ha minden igaz elmentek a képek. Ennyi idő alatt (1.8MB) fel is tölthettem volna az extrára... legalább a retus rád vár, nekem itthon lebutított photoshopom van.
hal9000,
nekem a 700-as a szívem csücske. Bolasnak és Trizzynek is dízel hetese van. Amúgy mindenki óvni próbál a dízeltől, nem baj, úgyis odébb van még a hetes beszerzése. Majd gazdag leszek és turbósom (bendzin) lesz :-))
Na akkor sorrendben:
Köszi a futóműves címét, kb három hét múlva jutok el csak oda valószínüleg.
2001 A space odyssey, bár ez a horgász saab sem rossz ! :-)
A ruhásszekrény meg 1989-es metálszürke (sötét), gyárilag fapad, csak ülésmelegítés van benne, az is csak egy fokozatban, de így is nagyon jó! Klímát mán én építettem bele, (osztályidegen BMW alkatrészekből összeépített), de a beltéri egység gyári. A km mérő 240 ezer körül áll, de szerintem több mint 300k van már benne. Szerencsére a rozsda nem kedveli, csak a hátsó ajtón jött fel a glazur, az pedig aluminium, tehát nem nagyon rohad. A motor szerintem egy rakás ..@. de legalább nem fogyaszt sokat, csak éppen volt már egy fúrás, új dugók, és mindenhol folyik az olaj. Pedig tettem már rá gyári (8000 ft!) szelefedéltömítést, de ez nem egy jó konstrukció. De városban sem eszik tíznél többet, bár már soxor gondoltam rá, hogy rakok bele valami 2-3 literes benzintemetőt.
Sajnos nincs benne ABS, napfénytető, de belül még nagyon jól néz ki, nem ette meg az idő vasfoga. Csak a kormány tükörfényes már.
Szerintem egy nagyon jóindulatú, kényelmes, jól vezethető gép, és velem mindíg nagyon rendes volt. El csak otthon a parkolóban romlott, de akkor is hazahozott Bécsből. Amúgy mindent magam berhelek rajta, kivéve amihez nincs eszközöm. Tudjátok Dáciám volt első autónak, úgyhogy megtanultam az autószerelést. Muszáj volt!
15"-os alufelni van rajta, ha lemosom egész jól néz ki.
Eddigi fogyaszás: 1 db Peugeot 205 hátulról, nem figyelt, én megálltam, Ő nem. Nem győztem domestos segítségével eltávolítani a nyomokat.
1db ford escort: Állt a sor, velem együtt, Ő jött, és bummm. Gépháztető behajlott, eleje V alakú lett, ismét domestos + puha rongy volt a megoldás.
1 db suzuki swift (taxi), télen tapadt rám hátulról, én meg fékeztem. Ő is, csak ssssssss csatt. Tiszta hó volt a jármű, domestos elmaradt.
Na mára ennyi.
Kistali 1-2 héttel azután lesz, hogy találunk valami alkalmas helyszínt.
Errôl jut eszembe:
- Van tippetek?
- Meg kéne nézni azt a Törökmezôt...
Kedves A.GY. kollega!
Legutóbbi talin említetted, hogy alkalomadtán segítenél szervezni. MOST lenne rá nagy szükség, ha még áll az ajánlat, plíz keress meg. Egyébiránt minden (komoly) szervezôi felajánlás jól jönne. Mind a nagytalit, mind a kistalit illetôen...
Szerintem oké a szervóm, de múltkor még lógott a kormányösszekötő, kormányműfelújítást is kapott, meg a gömbfejeket is cserélnem kellett + futóműbeállítás..
Azóta sokkal jobb.
FOTÓKAT!
Mikor lesz a kistali?
Ma újból beszerveztem egy skacot, aki hamarosan is beteszi ide a lábát, de a kistali mindenképp érdekli.
Sötét 740-ese van. Asszem 88-as.
Kiegészítésképpen:
Most azért nem indult a 164-es elsôre, mert az "após" nem tudta, hogy szivatóval kell kezdeni. Miután segítettem neki, már nem volt gond. (Nekem is elôzô alkalommal mutatta a kocsit valóban használó hölgy.)
Tudod, mi jutott eszembe, lore mester? Ha a kasztnit átfényezték, akkor jól meg kellene vizsgáltatni valami hozzáértôvel, mert lehet, hogy a festék alatt fél centi gitt lapul, azalatt meg szanaszét van rothadva az egész. Szóval zsákbamacska is lehet, bár a kasztnin nem igazán látszik, hogy agyon lenne gittelve...
Az eredeti lemezfelnik tényleg elég jó állapotban vannak. A gumikat, ha tényleg elkészül a kocsi, akkor le lehetne cserélni olyan fehér peremű szépségekre, az menne igazán hozzá.
KÉPEKET AKAROK! Nyomjad lore! Vagy küldd át, és én megcsinálom!