Keresés

Részletes keresés

Alonso Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5387
Hát, lehet, hogy most ti el fogtok küldeni a halál nemi szervére, de nem vagyok elájulva a 440 Turbótól.
Kemény a kuplung.
Darabos a váltó, vagy legalább is nem olyan könnyű dobálgatni a kart a sebességek között.
A szervokormány rásegítő ereje nincs túlságosan eltalálva, szerintem csinálhatták volna könnyebbre is.
Nagy gáznál igencsak tekergeti a kormányt a 120 lóerő. Lehet, hogy mégis a BMW-nak van igaza? :o)
A kormányműn van egy olyan pont, ahonnan már nem tekeredik vissza a kormány magától, ott marad.
Kényelmetlenek az ülések. Túl puhák, nem tartják a derekat. Nem lehet eléggé hátra tolni a vezetőülést, pedig nem nem vagyok egy kosaras termet, 185 cm.
Kinézetre gagyi a műszerfal. Rázós úton minden műanyag alkatrész külön életet él
Folyik a légkondi. Nem tudnak a szakszervízekeben sem mit kezdeni vele. Állandóan nedves az első ülések elötti gumiszőnyeg alatt a padló (tocsog).
Az info centre külső hőmérője megadta magát, állandóan -40 fokot mutat. Érdemes kicserélni? Mennyi kb.?
Ezelőtt egy 96-os (már az új kasznis) Ford Fiesta 1.8 Dieselem volt. Az egy sokkal könnyebben vezethető, mondatnám, felhasználóbarátabb autónak tűnt nekem a sima váltójábal, eltalált szervóval és kormányművel. Kényelmesebb is volt, nem is kellett teljesen hátra toljam az ülést, hogy elférjek. Bár egyáltalán nem ment a katalizátorral megfojtott 60 lóerővel, és 3 év után tiszta rozsda volt. A 440 úgy néz ki kívülről, minha most jött volna ki a szalonból.

hobe Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5386
Fargo

A 850-ed jelzi kulon, ha az utasoldali biztonsagi ov nincs bekapcsolva? Az enyem csak a vezetore reagal, ez normalis?

Bolas Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5385
Sajnálattal közlöm emberek, hogy néhány napra gépmentes helyre vonulok pihizni meg ilyenek..
Úgyhogy ismét hű C. ügynököm figyeli az eseményeket helyettem is!

Legyetek rosszak, és figyeljétek a híreket:
Egy rettenetes sebességgel száguldó fehér Bálna tart Mo. déli része felé feltartóztathatatlanul..

Üdv és jó volvozást addig is.

Bolas, aki megy csevapot enni..
:-)

Zarquon Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5384
Helló!

Észosztás elmarad. Sajnálom, de elszámítottam magam. Nekem is elfogyott. Másrészt viszont nem is vagytok itt valami rengetegen, csak úgy a vak világba meg nem osztok észt.

Na jók legyetek!
Zarq

fargo Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5383
OK, Csörögjünk, hívlak máris...
lore Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5382
Csak kb. délután egytől érek rá 6-ig. Most húzok elé a reptérre, beadjam a digit kamerát? Asszem inkább felhívlak, mert most kilépek.
Előzmény: fargo (5381)
fargo Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5381
Szia lore!

Nem jösztok el kirándulni? Na? Asszonykádat megfuttathatnád...

Előzmény: lore (5380)
lore Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5380
"Szerintem pillanatnyilag egyedül a Mercedes erőltet igazán eltalált formavilágot. A BMW-k valahogy beszürkültek (már az 5-ös kombi is egyre rosszabb, pedig az telitalálat volt), az Audi teljesen idétlen és techno-szerű, elszállt designnal nyomul. Ja meg a SAAB sem rossz. Csak azok a fránya négyhengeresek (a 9.5-ös Aeróban elkelne még legalább egy henger, nem?)."

Erről van szó, Zarquon! A Mercik jó irányba tartanak (azért a beltérről lehetne vitázni, lsd. új C), BMW-nél jelenleg a 3-as a legizgibb, audinál az új A4 olyan lesz mint egy pici A6, a Saab egytelen hibája a 4 henger hangja. Szóval így van!

S60 is több mint 4.5m, meg a Peugeot 406 is több, stb...

lore
ps: CYRUS te komolyan veszed az ügynökösdit :-)

fargo Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5379
Zarq:

Mosás:
Ja, ezért is érdemes gyakran mosatni a kocsit, én sznte minden héten beleszerelmesedek újra. Bizts neki is jól esik a 2 órányi petting szivaccsal, sok habbal meg a Clin citrus erejével ;-)

S60:
Nem semmi, ha tényleg több, mint 4,5 méter. A 850/V70 az 4,7 méter. Az S60 csak egy kicsit lesz rövidebb, mint egy S70. Pont jó.

Az öthengeres motorok -- bár nem a motorépítés iskolapéldáját képviselik -- nekem nagyon tetszenek, fôleg a hangjuk miatt. Végül is az egyenletes járást ma már meg tudják oldani, úgyhogy ilyen gond nincs vele, és azért mégis csak jobban hangzik, mint egy soros 4 hengeres, és mellette nagyon szépen gurgulázik.

Te, Zarq Mester, nincs valami ismerôsöd, aki könnyen hozzáférhet mindenféle kémfotókhoz, (anélkül hogy az apja szétrúgná a tomporát,) és fel tudná nyomni azokat mondjuk valami jó kis helyre, mint pl. az Extra volvotopik oldalaira?

(Hint, hint ;-)))

850 kép:
Egyszer ha erre jársz ugorj fel vele és jól beszkenneljük. Vagy utánanézek a Volvo sajtó szekciójában, bár nem rémlik, hogy láttam volna legutóbb.

Veteránrallye:
Azt a V90-est én is (illetve együtt) csodáltuk meg, tényleg dögös volt, meg nagyon szép. Egy olyanra elcserélném a 850-est szívfájdalom nélkül...

Észosztás:
jöhet

**********

Most elmegyek Törökmezôre. Ha valaki valami isteni közbenjárás során arra jár, és neadjisten ott lapulna a zsebében egy digitális kamera, az csörögjön rám, kéne pár fotó az itinerhez. Pár száz hozzászólással lejjebb elmeséltem, hogyan lehet odajutni...

Előzmény: Zarquon (5377)
fargo Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5378
Betojás, CYRUS, Te itt figyelsz, de annyit sem mondasz, hogy fapapucs :-)))

Csak mikor mindenki elhúz balra, akkor jelzed diszkréten, hogy itt voltál és jegyzeteltél...

Előzmény: CYRUS (5376)
Zarquon Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5377
Sziasztok!

Na. Lemosattam a kocsit. Ilyenkor mindig eszembe jut, miért is van nekem ilyen autóm. Néha hajlamos vagyok elfelejteni, mennyire tetszik.

Az S60-ról még annyi érdekes talán, hogy nagyobb mint 4,5 m. Persze ez nemtom, valóban érdekes-e, de nekem kicsit soknak tűnik. Persze minden autótípus folyamatosan hízik (szerintem pl. egy mai Polo nagyobb, mint egy 1-es (vagy talán 2-es) Golf).

Az a probléma a fekete 850-es képpel, hogy egy katalógus címlapján van, és én nem vagyok kellőképpen felszerelve ahhoz, hogy áttegyem "számítógépre". Majd talira elviszem, mindenféle Volvokhoz vannak benne mindenféle (nem túl sok) extrák. Viszont pl. rengeteg felni van benne, gyári gumimérettel, ami nekem hasznos volt és érdekes is.

Amikor az a veteránrally volt, megállt Ivanixnál egy ezüstszürke V90-es gyönyörű BBS ("gyári Volvo", extraként rendelhető a 70-esekhez is) felnikkel. Hát ha valami, akkor az a gép nagyon komolyan nézett ki... Előlről igazi büntetőgép, hátulról kőkemény kocka, oldalról maga az elegancia...

Fargo, úgy vettem észre, neked megvan a Volvo história (vagy rapszódia? vagy mi is?). Na abban van egy aranyszínű P1800 ES. Hát az bizony elég király szerkezet!

Amúgy az egyetlen igazán érdekes autó Korfun egy Citroen DS volt. A franciák időnként azért elég merészek is voltak... Kíváncsi leszek az új nagy Citroenre. Az XM sem volt rossz. Kihozni egy kocsit 12 tetőoszloppal nem volt egy életbiztosítás...

A talikra mind2re megpróbálok eljönni. Szerintem menni fog.

S60-ban csak öthengeres lesz, tehát gondolom a bika verzió is az lesz/lenne.
Mindenesetre kicsit sajnálom, hogy ezt az S80 formavilágot erőltetik, bár kétségtelen, hogy már elő kellett jönni valami újjal. Mindenesetre nekem a hátulja nem nagyon tetszik. Igaz, hogy a 850-esé sem az igazi. Volvoék inkább kombit (no meg kupét) tudnak rajzolni... Szerintem pillanatnyilag egyedül a Mercedes erőltet igazán eltalált formavilágot. A BMW-k valahogy beszürkültek (már az 5-ös kombi is egyre rosszabb, pedig az telitalálat volt), az Audi teljesen idétlen és techno-szerű, elszállt designnal nyomul. Ja meg a SAAB sem rossz. Csak azok a fránya négyhengeresek (a 9.5-ös Aeróban elkelne még legalább egy henger, nem?).

Na jó, alvás. Észosztás holnap folytatódik, ne maradjatok le, mert bután szálltok a sírba...

Üdv,
Zarquon
az Észkombájn és Észosztó (IQvátor).

CYRUS Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5376
C ügynök meg csak figyel tovább :)
Előzmény: Bolas (5375)
Bolas Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5375
Bolas is elszenderedik..
fargo Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5374
Ja, még egy dolog, amirôl megfeledkeztem:

Utánakérdeztem, és a régi 460-asomnak NEM tekerték vissza a km óráját. 158k körül adtam el, most 180k+ van benne...

lore Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5373
Az enyimé meg már rég alszik! Nahát! :-)

Jó éjt mindenkinek!
lore

Előzmény: fargo (5372)
fargo Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5372
Na meg is kaptam, csak a datanetest tudtam megnézni, a hotmail meghótmail.

Holnap fogok rá reagálni, a nejem reklamál, hogy nem tud aludni nélkülem, úgyhogy most elköszönök.

Jóccakát :-9

lore Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5371
Oké, de valami gebasz akkor is van a dataneteseddel, mert bár fogad, de nem küld! Nálam minden oké, mert kipróbáltam: magamnak küldözgettem leveleket. (Úgy szeretek levelezni! :-)))

lore

Előzmény: fargo (5370)
fargo Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5370
Ja!

Hö :-)

Mindjárt nézem, de máskor küldheted a datanetesre is, a leveleim sorba érkeznek, öt-tíz percenként egy...

Előzmény: lore (5368)
lore Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5369
Na, el is forwardoltam, úgyhogy két helyre is megkapod...
Előzmény: lore (5368)
lore Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5368
Mondom nézd meg a hotmail-es postaládádat 'vazziga'!
Előzmény: fargo (5367)
fargo Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5367
Hogyhogy forró? Senki sem mondta, hogy edd meg. Elolvastad? Mit szósz?
Előzmény: lore (5365)
lore Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5366
ITT VAGYOK!
Előzmény: fargo (5364)
lore Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5365
forró a levééééél!!!
fargo Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5364
Itt vagy még lorevix? Ha már elhúztál aludni, akkor én is álomra hajtom a fejem...
fargo Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5363
OK, OK...
Bolas Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5362
Mondtam hogy nem fogom!
S nem is akartam!
Előzmény: fargo (5360)
Bolas Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5361
Erről van szó kérem!
Ez benne a 'csodálatos' mint említettem vala..
Előzmény: lore (5358)
fargo Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5360
...ide NE írd...
Előzmény: fargo (5357)
Bolas Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5359
Nem is állt szándékomban!
Vigyázok RÁD!
Az én nevem 'királyit' jelent.

:-)

Előzmény: fargo (5357)
lore Creative Commons License 2000.07.23 0 0 5358
fargo,
megjött, olvasom...

Bolas,
iker... régen két embert hívtak egyszerre egy Tamásnak. Manapság csak az olyan embereket hívják Tamásnak akik minimum két emberrel érnek fel. Akinek meg lore a nickje... :-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!