Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
"Szerintem pillanatnyilag egyedül a Mercedes erőltet igazán eltalált formavilágot. A BMW-k valahogy beszürkültek (már az 5-ös kombi is egyre rosszabb, pedig az telitalálat volt), az Audi teljesen idétlen és techno-szerű, elszállt designnal nyomul. Ja meg a SAAB sem rossz. Csak azok a fránya négyhengeresek (a 9.5-ös Aeróban elkelne még legalább egy henger, nem?)."
Erről van szó, Zarquon! A Mercik jó irányba tartanak (azért a beltérről lehetne vitázni, lsd. új C), BMW-nél jelenleg a 3-as a legizgibb, audinál az új A4 olyan lesz mint egy pici A6, a Saab egytelen hibája a 4 henger hangja. Szóval így van!
S60 is több mint 4.5m, meg a Peugeot 406 is több, stb...
lore
ps: CYRUS te komolyan veszed az ügynökösdit :-)
Mosás:
Ja, ezért is érdemes gyakran mosatni a kocsit, én sznte minden héten beleszerelmesedek újra. Bizts neki is jól esik a 2 órányi petting szivaccsal, sok habbal meg a Clin citrus erejével ;-)
S60:
Nem semmi, ha tényleg több, mint 4,5 méter. A 850/V70 az 4,7 méter. Az S60 csak egy kicsit lesz rövidebb, mint egy S70. Pont jó.
Az öthengeres motorok -- bár nem a motorépítés iskolapéldáját képviselik -- nekem nagyon tetszenek, fôleg a hangjuk miatt. Végül is az egyenletes járást ma már meg tudják oldani, úgyhogy ilyen gond nincs vele, és azért mégis csak jobban hangzik, mint egy soros 4 hengeres, és mellette nagyon szépen gurgulázik.
Te, Zarq Mester, nincs valami ismerôsöd, aki könnyen hozzáférhet mindenféle kémfotókhoz, (anélkül hogy az apja szétrúgná a tomporát,) és fel tudná nyomni azokat mondjuk valami jó kis helyre, mint pl. az Extra volvotopik oldalaira?
(Hint, hint ;-)))
850 kép:
Egyszer ha erre jársz ugorj fel vele és jól beszkenneljük. Vagy utánanézek a Volvo sajtó szekciójában, bár nem rémlik, hogy láttam volna legutóbb.
Veteránrallye:
Azt a V90-est én is (illetve együtt) csodáltuk meg, tényleg dögös volt, meg nagyon szép. Egy olyanra elcserélném a 850-est szívfájdalom nélkül...
Észosztás:
jöhet
**********
Most elmegyek Törökmezôre. Ha valaki valami isteni közbenjárás során arra jár, és neadjisten ott lapulna a zsebében egy digitális kamera, az csörögjön rám, kéne pár fotó az itinerhez. Pár száz hozzászólással lejjebb elmeséltem, hogyan lehet odajutni...
Na. Lemosattam a kocsit. Ilyenkor mindig eszembe jut, miért is van nekem ilyen autóm. Néha hajlamos vagyok elfelejteni, mennyire tetszik.
Az S60-ról még annyi érdekes talán, hogy nagyobb mint 4,5 m. Persze ez nemtom, valóban érdekes-e, de nekem kicsit soknak tűnik. Persze minden autótípus folyamatosan hízik (szerintem pl. egy mai Polo nagyobb, mint egy 1-es (vagy talán 2-es) Golf).
Az a probléma a fekete 850-es képpel, hogy egy katalógus címlapján van, és én nem vagyok kellőképpen felszerelve ahhoz, hogy áttegyem "számítógépre". Majd talira elviszem, mindenféle Volvokhoz vannak benne mindenféle (nem túl sok) extrák. Viszont pl. rengeteg felni van benne, gyári gumimérettel, ami nekem hasznos volt és érdekes is.
Amikor az a veteránrally volt, megállt Ivanixnál egy ezüstszürke V90-es gyönyörű BBS ("gyári Volvo", extraként rendelhető a 70-esekhez is) felnikkel. Hát ha valami, akkor az a gép nagyon komolyan nézett ki... Előlről igazi büntetőgép, hátulról kőkemény kocka, oldalról maga az elegancia...
Fargo, úgy vettem észre, neked megvan a Volvo história (vagy rapszódia? vagy mi is?). Na abban van egy aranyszínű P1800 ES. Hát az bizony elég király szerkezet!
Amúgy az egyetlen igazán érdekes autó Korfun egy Citroen DS volt. A franciák időnként azért elég merészek is voltak... Kíváncsi leszek az új nagy Citroenre. Az XM sem volt rossz. Kihozni egy kocsit 12 tetőoszloppal nem volt egy életbiztosítás...
A talikra mind2re megpróbálok eljönni. Szerintem menni fog.
S60-ban csak öthengeres lesz, tehát gondolom a bika verzió is az lesz/lenne.
Mindenesetre kicsit sajnálom, hogy ezt az S80 formavilágot erőltetik, bár kétségtelen, hogy már elő kellett jönni valami újjal. Mindenesetre nekem a hátulja nem nagyon tetszik. Igaz, hogy a 850-esé sem az igazi. Volvoék inkább kombit (no meg kupét) tudnak rajzolni... Szerintem pillanatnyilag egyedül a Mercedes erőltet igazán eltalált formavilágot. A BMW-k valahogy beszürkültek (már az 5-ös kombi is egyre rosszabb, pedig az telitalálat volt), az Audi teljesen idétlen és techno-szerű, elszállt designnal nyomul. Ja meg a SAAB sem rossz. Csak azok a fránya négyhengeresek (a 9.5-ös Aeróban elkelne még legalább egy henger, nem?).
Na jó, alvás. Észosztás holnap folytatódik, ne maradjatok le, mert bután szálltok a sírba...
Oké, de valami gebasz akkor is van a dataneteseddel, mert bár fogad, de nem küld! Nálam minden oké, mert kipróbáltam: magamnak küldözgettem leveleket. (Úgy szeretek levelezni! :-)))
Bolas,
iker... régen két embert hívtak egyszerre egy Tamásnak. Manapság csak az olyan embereket hívják Tamásnak akik minimum két emberrel érnek fel. Akinek meg lore a nickje... :-)