Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Triz:
Elvileg holnap délelôtt kapom meg a cégbírósági papírokat a Gergôtôl, át tudnám adni ôket, hogy elintézhesd a prioritási kérelmet. Hadd legyen végre a helyén a honlap...
Mire kész lesz, addig lefaragom róla a felesleges részeket, hogy minél gyorsabb legyen, és teljes szélességében pompázhasson...
Szia lore!
Ajjaj, holnap kicsit zsúfolt napom lesz.
10 órakor van jelenésünk a VAH-nál Ádi bácsival.
14 órakor kellene találkozni a szegedi volvos kollegával, éppen bp-n jár és jó lenne megismerkedni egymással. Sajna sem az Ádi sem az Árpi nem tud eljönni, így hacsak nem csapódik hozzám valaki, kényteen leszek egyedül találkozni vele. (Nincs kedved eljönni?)
16 órakor magán ügyben kellene leülnöm beszélni valakivel.
Ebédelni mondjuk dél és 13.30 között érnék rá, ez esetleg játszik. Mehetünk Érdre is, csak kettôre be kellene érni a Podmaniczky utcába.
Az estét a srácomnak akarom szentelni, ezért a vacsi nem játszik.
fargo,
holnap lehet, hogy összejönne bendőnk kollektív tömése. Meg kéne beszélni a futó és jövőbeni projekteket. Apropo, Pírítós kollega autóügyileg hogy áll?
hulla kollega az opel topikban emlegetett egy olyan volvot, amelyben a km/h értékek digitálisan jelentek meg. Volt digit műszerfalas volvo?
Templar,
azért a V6-os hetes fenntartása nem piskóta...
A hetesen ha jól tudom két jelentősebb facelift volt. Az első után (ilyen van a doktor úrnak) jöttek a kisebb, keretes lámpák. A második (ilyen van a volvoszerelős srácnak) faceliftnél megkapta a 900-asok elejét. Akkor ez most melyik?
lore
ps:Én mindenesetre javasolnék egy állapotfelmérést az Ivanixnál (vagy másutt), pár ezer forintból megúszható, és szerintem megéri:-P
Kösz a gratulákat, de az legalább annyira illeti lore Mestert is, hiszen ô készítette a képeket. Egyébként meg nincs mit.
Frigyes Mester:
Persze, hozd csak az asszonyt meg a kutyát, ott a helyük! Azért pórázt hozz az ebbel, mert a túristaház környékén ott lófrál jó pár bennszülött kutyus, biztos nem örülne neki a gazdijuk, ha a kuvaszod kifordítaná ôket. Persze nem tudom, milyen vérmérsékletű a kutyád, csak azért szóltam, mert jobb elkerülni a kellemetlen meglepetéseket...
Templar:
Hajrá, éljen a V6! A 16 liter az kb reális, ha nem emelkedsz vele túl magasra, akkor van esély rá, hogy kevesebbet eszik. Ha ez már a kissé lekerekített változat, akkor az 90-91 körüli lehet, vagy az akkori változtatások már a második átfésüléshez tartoznak? Ha tényleg 90 táján gyártott darab, akkor nem sok érte a 800k, szvsz.
Múlt héten, mivel pont egy 700-ast keresünk egy havernak, rákérdeztem az Ivanixnál a típushibákra, nem nagyon tudtak mit mondani. Totálkár, széthajtott motor és halott automata váltó ami nagy gondot jelenthet, esetleg ha nagyon ki akar esni a futómű, de azt sem olyan horribilis javítani.
Én mindenesetre javasolnék egy állapotfelmérést az Ivanixnál (vagy másutt), pár ezer forintból megúszható, és szerintem megéri :-P
480T:
Végre Te is eljössz egyszer, hozd az összes teszter kütyüt, a benya meg a haldex tárcsák otthon ne maradjanak. ;-)
(Lehet, hogy holnapra szerzek Neked Type1 fontokat)
Hát persze, hogy hozd el Frigyes. Számos infantilis klubtagunk között a kutya egykettőre otthon érzi majd magát!
Kösz az itinert fargo, egyre biztosabb, hogy ott leszek!
Addig is van itt valakinek bármiféle üzemeltetési tapasztalata V6-os motorral szerelt 760-assal?
Fel-felbukkant a találkozókon egy autószerelő csávó egy ilyennel, csak arra emlékszem, hogy 16 literes városi fogyasztásokról meg egyéb rettenetes dolgokról regélt. Én viszont kaptam egy elég jónak tűnő ajánlatot és pillanatnyilag jáccom a gondolattal. Az autó korát pontosan nem tudom (tán ’88-as), mert csak futólag láttam, de ez már nem a régi rettentően szögletes, hanem a kissé lekerekített fajta, bőrrel, ABS-el, tempomattal, és üzemképtelen klímával 800 eFt.- nagyságrendben mérik.
A klíma üzemképtelenségének oka nem világos, lehet feltöltésbeli hiányosság vagy bármi más.
Részleteiben még csak ezután szemlélem meg és fargo mielőtt az ivanicsos állapotfelmérést javasolnád :-) magam is erre gondoltam, most előzetesen csak arra volnék kíváncsi, hogy érdemes-e eltolni az állapotfelmérésre vagy vannak valami speciális dolgok amikre vigyázó szememet vetve eleve kizárt lehet az üzletkötés.
Ketonok, Bolasok és Doktor urak valamint egyéb 7-es szakértők gondolatgazdag hozzászólásait várom:-)
Amíg fargo a klubért gürizik, válaszolok. Remek hely kutyázásra a Törökmező! Szóval hozd el asszonyt, kutyát, csak ne ugasson bele mindenbe... mármint a kutyuli :-))
Hey, ha ott lehetnék... Vinném a Rotimat, rendezhetnénk egy magyaros kutyaviadalt. A klub fekete szekciójának elnöke lehetne lore, a dílerésnepper :-)
Most komolyan, van ott egy nagy mező, körüs-körül erdők, egy patak szép völggyel, sekély vízzel, lentebb halastó. Nincs út a közelben ahol audisok gázolják a kutyákat, nincs tömeg stb.
Illetve a múltkori ottjártunkkor amint éppen kisfargo mutatta be fargonak és lorénak, hogy milyen remekül focizik, bejött a mezőre egy liba az A4-esével!!!! Mosmondmeg!
Fargo: nagyon jó az itiner, gratulálok hozzá!!!
Egy másik kérdés: Frigyesné kitalálta, hogy ő is jönne, ami még nem lenne baj,
de hoznánk az egyik kutyánkat is. Nagyon kedves kuvasz kan.
Mit mondasz erre, lenne lehetőség rá abban a környezetben, hogy ő is jól érezze magát?
lacka,
egyelőre nem találom. Régebben az automotorokban hírdettek, az utsó két számot átalpoztam, abban nem volt. Tehát:
-vagy rászánom magam és fölmegyek a padlásra a 1.5 köbméternyi autós-újság kupacomhoz (92-től)
-vagy csak az utolsó pár hónapot nézem át, az viszont bennt van a munkahelyemen
-köszönhetően apámnak aki többet van külföldön mint itthon, elég gyakran esz a fene arrafelé (reptér felé), megnézem
Letszi oszd meg man szava utcai telcsijet vagy valami hasonlo, mert az ittmarcinal en is ezt tapasztaltam anno, csak az inas korrekt vot es megmondta tutit. de mar nem dolgozik ott..
Egy időben a Hűvösvölgyi MOL kút 'alatt' is üzemelt egy 'Ott Service'. Nem mehetett túl jól nekik, mert hamar átvette a Good kft. a szervízt. Szal én csak gumit szereltettem ott. Szakmai kifogásom nem nagyon volt (hacsak nem az, hogy nem a legmodernebb gépekkel dolgoztak, mint sokan mások). Viszont a kereskedő akkor beszél őszintén amikor már az ügyfél távozott. Volt, hogy az ügyfél távozott és lore (mint a következő ügyfél) már bennt volt a szervízben. Nem szeretném, ha az én hátam mögött is 'úgy' beszélnének rólam. Nekem ennyi elég volt, hogy kerüljem a helyet.
Persze ha szakmailag minden korrekt volt a fargo javasolta szervízben akkor noproblem, a lényeg, hogy az inasok értsék a dolgukat. Én anno a Száva utcába vittem, jó gép, jó szakemnberek. Azóta az Opel szervíz beruházott a legújabb Bosch futómű-állító ketyerére. Oda viszem, ha valamit cserélni is kell akkor az is megoldható...
lore
ps: csak a véleményem böktem ide, senkire nem akarok kaffogni...