Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Jó, kösz. Ivanixnál a Zoli erősen ellenére volt a turbótekergetésnek, úgyhogy lehet, hogy inkább chiptuning lesz a dologból. Mindenesetre majd elgondolkodom a dolgokon. Mindenesetre valahogy bosszút kell állnom az Integrákon...
Most hirtelen nem tudom, a 480-ban hol kell tekergetni, de lore kollegának a húzogatás már bejött. A 460-ban a torpedólemezre volt felszerelve a megkerülô szelep, ha jól tudom, azon lehetett valami csavarral bűvészkedni.
Kérd meg a Lacikát az Ivanixnál, hogy tekergesse neked egy kicsit. Kell hozzá valami kalibrált nyomásmérô kütyü is, amit rákötnek, ha jól sejtem a wastegate-re, oszt egy gumicsövön bevezetik az utastérbe, és menet közben próbálgatják...
Én nagyon szívesen tekergetnék bármit, ha sejtelmem lenne róla, hogy hol van... :-)
Fargo!!! Lacka!!! Hol tekergessem? PLEASE! HELP!!!
Egyébként Lackával kb. másfél-két éve tök jót gyorsultam a városban. Bár elég terméketlen volt (végülis kb. ikszeltünk), mivel akkor még nem volt feltekerve a turbója...
Mail jött, mindjárt megtekintem, este pedig továbbadom.
Persze, csak kozbe le is masolom, mert kell majd az enyembe.(majd ha meg tudom venni)
Vazz, nagyon pontosan irtad:
"
Egy gond van csak a turbonyomásemeléssel, ahogy nô a lóerôk száma, szélesedik a mosoly az ember arcán, oszt a végén már csak egy kombiba fér bele a nagy vigyor... "
Velem is ez tortenik most!!!
mar ki is neztem magamnak egy metalkek kombi T5-ost...
Nem akar valaki kolcsonadni 3 millat???
A kovetkezo talira mindekeppen elmegyek (na ezt mar mondtam parszor)
es allitok a Zarqnak .9 bart...
Kezd el szépen tizedenként feltekerni a turbonyomást. Az nem kerül semmibe, de érezhetô változást hoz, el tudod dönteni, kell-e Neked a tuning avagy sem.
Ha meg elkezd leépülni a gép a beavatkozások nyomán, akkor sem hirtelen halál lesz, hanem a kis változtatások miatt apró tünetek.
Egy gond van csak a turbonyomásemeléssel, ahogy nô a lóerôk száma, szélesedik a mosoly az ember arcán, oszt a végén már csak egy kombiba fér bele a nagy vigyor...
TurboVolvo Sakaladzik :-)))
PS:
Most küldöm, amit ígértem. Csak ömlesztett szöveg, szerintem a Quark file-okkal úgysem tudsz semmit kezdeni. Esetleg még el tudom faxolni is, ha az jobb. Ha kell a hardcopy, csörögj rám...
Ha ugyanolyan a motorod mint a Fargoe akkor ne vedd meg +1* a chiptuningot, eleg lemasolni a Fargo epromjat, berakni azt csa. max ha rendes akarsz lenni kifizeted a Fargonak a felet;)
Nagyon durva a gép. Állítólag az előző tulaj sem kímélte nagyon, de ez a mostani már feszegeti a Volvotulaj image határait...
Fargo!
Mindenképpen azt szeretnéd, ha a spórolt pénzemet szerencsétlen kocsim széttuningolására költeném? Mert jó úton haladsz afelé, hogy meggyőzz. Csak hát a barátos nejem nem biztos, hogy nem fog totál hülyének nézni (főleg, mivel spórolt pénz=nyaralási keret...). Elég volt neki a hifire költött adag, és azóta szerintem szellemi selejtnek nyilvánított... Végülis akkor meg már úgyis mindegy.
Nem budos diszno!
Munka dogivel! Szombat-Vasarnap! Szerver-szoba koltoztetes nem-rulez!
MAC bnc->tp ethernet atallitas nem lehetsegesseg.
Fargora gondolas, esetleg idehivas, lehetoseg megadas villantasra, majd undo gondolas, atalikito kozbehelyezes. majd keserges, miert itt leves, tobbiek zabalas, sakalazas.
Templar is kettesvolvós egyelőre!
Az összejövetel télleg hangulatos volt, a cigánypecsenye OK.
Hasznos eszmecserét folytattunk, és az asztal körül ülők – a kutyát kivéve – úgy nyilatkoztak, hogy a Volvo sakál.
Hosszú távon a T5 is veri, de lámpánál az Imprezával szemben esélye sincs. Aztán az elsô száz méter után szépen lemarad a japán, de az már nem az igazi.
Kiváncsi lennék egy tuningolt T6-ra, úgy 350-400 lóerô között. Sajna elsô keréken ez már szinte uralhatatlan. Nem terveznek az S80-nak AWD-s változatot?
V8 az nem komoly ellenfél, bár egy S8-cal vagy S6-tal azért nem állnék le kötözködni.
Integrának kellemetlen meglepetést lehet okozni a T5-tel, sôt szerintem még egy rendesen megcsinált 480-as is lenyomná rendesen. Nagyon kemény tud lenni a kis Volvo felnyomott turboval, chiptuninggal, mag az alig egy tonnás tömegével...
VTi nemsakál, valóban, turbo a sakál valóban. Integra kemény autó, de hát csak 180 paci, hiába. Megbeszéltük, a 180 lóerô is más turboból mint szívó motorból, ha meg 220-240 körül muzsikál a gép, akkor nem ellenfél a Honda. 280-nak meg pláne, csak ez ugye nem látszik egy nagy kombin :-))))
Fargo!
A T6 veri az Imreza GT-t.... (kb. 5 centivel 200 méteren...)
A 225 lovas T5-tel a legfinomabbakat egy Audi V8-cal nyomtam (bár az elé 100 méteren be is tudtam vágni. Kellett is, mert jött egy daru szembe, hehehe).
A 480-assal már voltam néhány Integra vacsija....:-( VTI unsakál.
Sajna a Volvos tábor nem sikeredett nagyra, mindössze páran verôdtünk össze: Frigyes Mester és az ô kedves neje s kutttyája, Zarquon, A.GY., Templar Mester, B. Laci és jómagam. Szégyen-gyalázat, de ez aligha volt népes gyülekezetnek nevezhetô.
Sebaj, viszont jól éreztük magunkat, sokat dumcsiztunk és finomat ebédeltünk.
A kettesvolvósok közül sajnos csak a B. Laci (bontós/szervízes ember) tette tiszteletét, senki más nem jött el.
Árpi bácsinak -- azon felül, hogy mellesleg ô volt az elsô számú elsô emberünk, van még egy elvitathatalan, örökbecsű érdeme: Ô fordította le oly csodás módon A Gyűrűk Urát, hogy már csak ezért is foglalt helye van a Valhallában :-)
Éljen Árpi bácsi!
No meg a Volvo! Büdös disznók, tegnap csak hárman mondták vissza a részvételt, szégyentelen bagázs!
A TRACS szerintem sem ér valami sokat. Csak 40 kmh alatt működik, de akkor sem igazán. Mintha nem is lenne.
Árpi bácsinak gratula, én nem fogok kimenni, de most tapsolok Neki egyet.
Én néha Integrát szoktam enni, de pl. az izmosabb Subaru Impreza GT az engem vacsorál -- hijába, AWD sakál. De az ntegrák meg az Accord Type-R-ek azok megvannak.
Holnap gyertek, este még benézek, most irány suvickolni meg moziba...
Emlékeim szerint a TRACS egymáshoz viszonyítja a kerekeket. Kérdés, hogy mi van, ha mind2 kipörög... Egyébként valamennyire mindenképpen kipörög a kerék. Nekem sem túl sok jó tapasztalatom volt a TRACS-szel. Elég kezdetleges formája a kipörgésgátlónak. De hóban valószínűleg sokat segít.
A múltkor láttam azt a 350 (jól emlékszem?) lóra felpöckölt fekete 850R-t forgalomban, ami egy darabig az Ivanicsnál volt eladósorban. Nattttyon meredek volt. Mondjuk a srác nem nagyon sajnálta. 50 méterrel mögötte még bőven hallottam a hangját, pedig zenét hallgattam, ami általában nagyjából kirekeszti a külső zajokat... Iszonyú brutálisan ment a gép. Én megpróbáltam beérni.... :-)
Kimegyek a Kossuth térre, megtapsolom Árpi bácsit. Holnap taláxunk. Addig is sziasztok!
Holnap még mindig 9.30 és 10 között a Coránál, igaz?
Ha ilyen meleg lesz, kutyát nem viszek, mert az csak a Corsa-val szállítható,
abba meg nincsen légkondi.
Na, bis Morgen