Keresés

Részletes keresés

Zarquon Creative Commons License 2000.08.06 0 0 5719
Jó, kösz. Ivanixnál a Zoli erősen ellenére volt a turbótekergetésnek, úgyhogy lehet, hogy inkább chiptuning lesz a dologból. Mindenesetre majd elgondolkodom a dolgokon. Mindenesetre valahogy bosszút kell állnom az Integrákon...

Üdvözlet
Z.

fargo Creative Commons License 2000.08.06 0 0 5718
Most hirtelen nem tudom, a 480-ban hol kell tekergetni, de lore kollegának a húzogatás már bejött. A 460-ban a torpedólemezre volt felszerelve a megkerülô szelep, ha jól tudom, azon lehetett valami csavarral bűvészkedni.

Kérd meg a Lacikát az Ivanixnál, hogy tekergesse neked egy kicsit. Kell hozzá valami kalibrált nyomásmérô kütyü is, amit rákötnek, ha jól sejtem a wastegate-re, oszt egy gumicsövön bevezetik az utastérbe, és menet közben próbálgatják...

Előzmény: Zarquon (5717)
Zarquon Creative Commons License 2000.08.06 0 0 5717
Én nagyon szívesen tekergetnék bármit, ha sejtelmem lenne róla, hogy hol van... :-)

Fargo!!! Lacka!!! Hol tekergessem? PLEASE! HELP!!!

Egyébként Lackával kb. másfél-két éve tök jót gyorsultam a városban. Bár elég terméketlen volt (végülis kb. ikszeltünk), mivel akkor még nem volt feltekerve a turbója...

Mail jött, mindjárt megtekintem, este pedig továbbadom.

Zarquon

480T Creative Commons License 2000.08.06 0 0 5716
Fargo,

Persze, csak kozbe le is masolom, mert kell majd az enyembe.(majd ha meg tudom venni)

Vazz, nagyon pontosan irtad:
"
Egy gond van csak a turbonyomásemeléssel, ahogy nô a lóerôk száma, szélesedik a mosoly az ember arcán, oszt a végén már csak egy kombiba fér bele a nagy vigyor... "

Velem is ez tortenik most!!!
mar ki is neztem magamnak egy metalkek kombi T5-ost...
Nem akar valaki kolcsonadni 3 millat???

A kovetkezo talira mindekeppen elmegyek (na ezt mar mondtam parszor)
es allitok a Zarqnak .9 bart...

aztan majd 3.-ban is megnyikkan a kereke...

lacka
pre 850T5 owner

fargo Creative Commons License 2000.08.06 0 0 5715
Zarq:
mail ment.

Lacka:
Zarquon Mester 480-assal jár, nekem meg csak a 850-hez van chipem.

Vissza tudod nekem rakni a gyári chipet, ha szépen megkérlek?

fargo Creative Commons License 2000.08.06 0 0 5714
Zarquissimo:

Kezd el szépen tizedenként feltekerni a turbonyomást. Az nem kerül semmibe, de érezhetô változást hoz, el tudod dönteni, kell-e Neked a tuning avagy sem.

Ha meg elkezd leépülni a gép a beavatkozások nyomán, akkor sem hirtelen halál lesz, hanem a kis változtatások miatt apró tünetek.

Egy gond van csak a turbonyomásemeléssel, ahogy nô a lóerôk száma, szélesedik a mosoly az ember arcán, oszt a végén már csak egy kombiba fér bele a nagy vigyor...

TurboVolvo Sakaladzik :-)))

PS:

Most küldöm, amit ígértem. Csak ömlesztett szöveg, szerintem a Quark file-okkal úgysem tudsz semmit kezdeni. Esetleg még el tudom faxolni is, ha az jobb. Ha kell a hardcopy, csörögj rám...

Előzmény: Zarquon (5711)
480T Creative Commons License 2000.08.06 0 0 5713
Zarq,

Ha ugyanolyan a motorod mint a Fargoe akkor ne vedd meg +1* a chiptuningot, eleg lemasolni a Fargo epromjat, berakni azt csa. max ha rendes akarsz lenni kifizeted a Fargonak a felet;)

Lacka

Zarquon Creative Commons License 2000.08.06 0 0 5712
Fargo, nem küldöd, amit megbeszéltünk?
Zarquon Creative Commons License 2000.08.06 0 0 5711
Nagyon durva a gép. Állítólag az előző tulaj sem kímélte nagyon, de ez a mostani már feszegeti a Volvotulaj image határait...

Fargo!
Mindenképpen azt szeretnéd, ha a spórolt pénzemet szerencsétlen kocsim széttuningolására költeném? Mert jó úton haladsz afelé, hogy meggyőzz. Csak hát a barátos nejem nem biztos, hogy nem fog totál hülyének nézni (főleg, mivel spórolt pénz=nyaralási keret...). Elég volt neki a hifire költött adag, és azóta szerintem szellemi selejtnek nyilvánított... Végülis akkor meg már úgyis mindegy.

Üdv,
Zarq

Bolas Creative Commons License 2000.08.06 0 0 5710
Mindent elolvastam.
Nem vagytok semmik ezzel a -szerintem teljesen meddő- Mac és PC vitával..

Templar!
Mi lett az állapotfelméréssel?
Valami újdonság van már?

Zarquon!
Az a fekete 850R-es rendesen fenyíti az utakat nem?
:-)

480T Creative Commons License 2000.08.06 0 0 5709
Nem budos diszno!
Munka dogivel! Szombat-Vasarnap! Szerver-szoba koltoztetes nem-rulez!
MAC bnc->tp ethernet atallitas nem lehetsegesseg.
Fargora gondolas, esetleg idehivas, lehetoseg megadas villantasra, majd undo gondolas, atalikito kozbehelyezes. majd keserges, miert itt leves, tobbiek zabalas, sakalazas.
gbrl Creative Commons License 2000.08.05 0 0 5708
frigyes master....., ha tudod, légyszike, nézd már meg a csak E-t (B, C már van, és csak E kéne hozzája...) ....... - köszike: gbrL
Előzmény: Frigyes Mester (5697)
Templar Creative Commons License 2000.08.05 0 0 5707
Közben ravaszul elcsíptem az 5700-at!
Súúúáááá...

(ez azért mégis gyerekes dolog nem?)

fargo Creative Commons License 2000.08.05 0 0 5706
Aha...
Ájszí...
Előzmény: Templar (5705)
Templar Creative Commons License 2000.08.05 0 0 5705
Én kétlaki vagyok:-)

Templar
aki máma már nem hasad tovább

Előzmény: fargo (5704)
fargo Creative Commons License 2000.08.05 0 0 5704
Persze, de Te a társaság Indexes felébôl vagy, nem?
Előzmény: Templar (5703)
Templar Creative Commons License 2000.08.05 0 0 5703
Templar is kettesvolvós egyelőre!
Az összejövetel télleg hangulatos volt, a cigánypecsenye OK.
Hasznos eszmecserét folytattunk, és az asztal körül ülők – a kutyát kivéve – úgy nyilatkoztak, hogy a Volvo sakál.
Előzmény: fargo (5699)
fargo Creative Commons License 2000.08.05 0 0 5702
Zarq,

Hosszú távon a T5 is veri, de lámpánál az Imprezával szemben esélye sincs. Aztán az elsô száz méter után szépen lemarad a japán, de az már nem az igazi.

Kiváncsi lennék egy tuningolt T6-ra, úgy 350-400 lóerô között. Sajna elsô keréken ez már szinte uralhatatlan. Nem terveznek az S80-nak AWD-s változatot?

V8 az nem komoly ellenfél, bár egy S8-cal vagy S6-tal azért nem állnék le kötözködni.

Integrának kellemetlen meglepetést lehet okozni a T5-tel, sôt szerintem még egy rendesen megcsinált 480-as is lenyomná rendesen. Nagyon kemény tud lenni a kis Volvo felnyomott turboval, chiptuninggal, mag az alig egy tonnás tömegével...

VTi nemsakál, valóban, turbo a sakál valóban. Integra kemény autó, de hát csak 180 paci, hiába. Megbeszéltük, a 180 lóerô is más turboból mint szívó motorból, ha meg 220-240 körül muzsikál a gép, akkor nem ellenfél a Honda. 280-nak meg pláne, csak ez ugye nem látszik egy nagy kombin :-))))

Előzmény: Zarquon (5701)
Zarquon Creative Commons License 2000.08.05 0 0 5701
Büdös lusta bagázs! Szégyejjétek magatokat!

Amúgy nagyon kellemes kis tali volt ez.

Fargo!
A T6 veri az Imreza GT-t.... (kb. 5 centivel 200 méteren...)

A 225 lovas T5-tel a legfinomabbakat egy Audi V8-cal nyomtam (bár az elé 100 méteren be is tudtam vágni. Kellett is, mert jött egy daru szembe, hehehe).

A 480-assal már voltam néhány Integra vacsija....:-( VTI unsakál.

Üdv,
Zarq

Bolas Creative Commons License 2000.08.05 0 0 5700
Megjöttem a pihenésből.
Még semmit sem olvastam el, hisz levegőt sem kapok.
Csak beszóltam.
Majd este még jelentkezem.

fargo!
Bezzeg ha holnap lett volna a tali..

Előzmény: fargo (5699)
fargo Creative Commons License 2000.08.05 0 0 5699
Nna, jól megjöttünk Törökmezôrôl...

Sajna a Volvos tábor nem sikeredett nagyra, mindössze páran verôdtünk össze: Frigyes Mester és az ô kedves neje s kutttyája, Zarquon, A.GY., Templar Mester, B. Laci és jómagam. Szégyen-gyalázat, de ez aligha volt népes gyülekezetnek nevezhetô.

Sebaj, viszont jól éreztük magunkat, sokat dumcsiztunk és finomat ebédeltünk.

A kettesvolvósok közül sajnos csak a B. Laci (bontós/szervízes ember) tette tiszteletét, senki más nem jött el.

Hiába, nyár van, mindenki nyaral...

fargo Creative Commons License 2000.08.05 0 0 5698
Árpi bácsinak -- azon felül, hogy mellesleg ô volt az elsô számú elsô emberünk, van még egy elvitathatalan, örökbecsű érdeme: Ô fordította le oly csodás módon A Gyűrűk Urát, hogy már csak ezért is foglalt helye van a Valhallában :-)

Éljen Árpi bácsi!

No meg a Volvo! Büdös disznók, tegnap csak hárman mondták vissza a részvételt, szégyentelen bagázs!

Felkelni, suvickolni, eljönni!

Előzmény: Frigyes Mester (5697)
Frigyes Mester Creative Commons License 2000.08.04 0 0 5697
gbrL: A C +E nem tudom pontosan mennyi, de ha kell, van egy cégtől árlistám, megnézhetem.

Sokáiig éljen Árpi bácsi!!!!
Nem vagyok egy politikus alkat, de azért Ő mégis valaki. Minden tiszteletem az új Elnöké, de
ez már nem ugyanaz.

Holnap találkszunk, Almare nem lesz nagyon tiszta, csak ha előtte lesz időm lemosatni.

F.M.

Előzmény: gbrl (5696)
gbrl Creative Commons License 2000.08.04 0 0 5696
hi, frigyes mester....
mennyi az E csak külön? nekem C-m van, de szertnék mellé E-t is. ....mennyi szerinted?
köszike...

Előzmény: Frigyes Mester (5682)
gbrl Creative Commons License 2000.08.04 0 0 5695
hu, frigyes.....
Előzmény: Frigyes Mester (5682)
fargo Creative Commons License 2000.08.04 0 0 5694
Sziasztok!

A TRACS szerintem sem ér valami sokat. Csak 40 kmh alatt működik, de akkor sem igazán. Mintha nem is lenne.

Árpi bácsinak gratula, én nem fogok kimenni, de most tapsolok Neki egyet.

Én néha Integrát szoktam enni, de pl. az izmosabb Subaru Impreza GT az engem vacsorál -- hijába, AWD sakál. De az ntegrák meg az Accord Type-R-ek azok megvannak.

Holnap gyertek, este még benézek, most irány suvickolni meg moziba...

hobe Creative Commons License 2000.08.04 0 0 5693
F.M.

Kepes auto expressz helyett itt a netes cim, en is itt talaltam az automat!

Előzmény: Frigyes Mester (5682)
hobe Creative Commons License 2000.08.04 0 0 5692
Zarq

Koszi, nekem is igy tunt a leirasbol! Ebben az esetben viszont allo helyzetbol padlogazzal indulva vizes uton normalis lehet a kiporges.

Előzmény: Zarquon (5691)
Zarquon Creative Commons License 2000.08.04 0 0 5691
Emlékeim szerint a TRACS egymáshoz viszonyítja a kerekeket. Kérdés, hogy mi van, ha mind2 kipörög... Egyébként valamennyire mindenképpen kipörög a kerék. Nekem sem túl sok jó tapasztalatom volt a TRACS-szel. Elég kezdetleges formája a kipörgésgátlónak. De hóban valószínűleg sokat segít.

A múltkor láttam azt a 350 (jól emlékszem?) lóra felpöckölt fekete 850R-t forgalomban, ami egy darabig az Ivanicsnál volt eladósorban. Nattttyon meredek volt. Mondjuk a srác nem nagyon sajnálta. 50 méterrel mögötte még bőven hallottam a hangját, pedig zenét hallgattam, ami általában nagyjából kirekeszti a külső zajokat... Iszonyú brutálisan ment a gép. Én megpróbáltam beérni.... :-)

Kimegyek a Kossuth térre, megtapsolom Árpi bácsit. Holnap taláxunk. Addig is sziasztok!

Frigyes Mester Creative Commons License 2000.08.04 0 0 5690
Sziasztok!

Holnap még mindig 9.30 és 10 között a Coránál, igaz?
Ha ilyen meleg lesz, kutyát nem viszek, mert az csak a Corsa-val szállítható,
abba meg nincsen légkondi.
Na, bis Morgen

F.M.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!