Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
II. Nem, csak fel szeretnék használni valamihez a nevet. Kell nekik. Ez van, tenni ellene nem tudunk, illetve tudnánk, de nem vezet sehova, ha most beléjük kötünk és jogi útra tereljük a dolgot. Meg vajon ki menne el pereskedni a Klub nevében? Szerintem ilyen perverz nincs közöttünk.
Ha bizonyítunk, hogy megfelelô színvonalú rendezvényekkel és anyagokkal tudunk elôállni, akkor biztos több bizalommal viseltetnek majd irányunkban...
Beszéltünk az IKEA-val, segítenek a Nagytali összehozásában. A végleges idôpont: 2000. szeptember 16, szombat, 10 óra. A helyszín: a budaörsi IKEA parkolója, az M7-es kivezetô szakasza mellett.
Egyelôre ennyi, holnap gördítjük tovább a dolgot, majd beszámolok az újabb fejleményekrôl.
II.
A vezérképviselet fenntartja a jogot a Volvo Klub név használatára. Mivel nem áll érdekünkben tengelyt akasztani velük, ezért meg kell változtatnunk a Klub nevét. Egyelôre úgy néz ki, hogy Volvo Baráti Társaság lehetnénk, de ha akad jobb ötlet, akkor az megfontolandó. Egy-két napon belül döntést kell hoznunk, ki kellene adni végre a sajtóközleményt, csak hogy tudjon róla ország-világ...
III.
A volvoklub.hu domain név végre be van jegyezve, hála Trizzy-nek! Mihamarabb átpakoljuk a honlapot a Triz szerverére, úgyhogy hamarosan weblapunk címe
www.volvoklub.hu
lesz. Ezt a névváltoztatástól függetlenül egyelôre fnntartjuk, hogy mi lesz a domain név sorsa, ez majd a vezérképviselettel történô megállapodás kérdése lesz. Addig is marad ez...
IV.
Addig is, míg döntünk a nevet illetôen, elôkészítem a periodikát. Ennek is javaslatot várok a címére, eddig nem jutott jobb az eszünkbe, mint SVÉDACÉL, szóval lehet tippeket adni.
Nyomdára készen állnak a kártyák is, csak a végleges nevet kell ráírni.
Láttam egy 940 2.0T-t 1992-est, bőr,ABS,klíma etc. 1.47MFt-ért, if anyone interested. Én megnézném, ha most lenne fölös pénzem rá, nagyon jópofa tank. Emailon vagyok elérhető inkább, ha valakit érdekel a dolog.
Nem akarom megvenni, mert azert 3 havonta csak nem kene cserelgetnem az automat:-) (egy darabig meg jo lesz az automatavaltos 170LE-s kombi:-)) Csak erdekelt a dolog, hogy annyiert lehet mar kapni T5-ot? Hany km van benne?
Sajnos temérdek tennivalóm akadt, úgyhogy nem akadt idő az állapotfelmérésre (bár fargo felvértezett szükséges tudnivalókkal). Ezzel együtt úgy tűnik az üzlet megköttetett, hacsak az állapotfelmérés ki nem mutat valami óriási disznóságot.
Sajna hétfőn a melóm külföldre visz, úgyhogy a big business –t csak a jövő héten lehet realizálni, de a szeptemberi meetingre remélem a 760-al megyek (mit megyek, vonulok! :-))
A chiptuning is turbonyomás-emeléssel jár, ne legyenek illúzióid. Ha nem tekergetnek, akkor semmit sem ér, kapsz plusz 4,8 lóerôt, ezért nem éri meg.
A Zoli ellene van, az Attila meg azt mondja, nosza, rajta. Ezért mondtam, hogy apránként emeld fel, az biztos hogy nem árt, de már szállítja a feelinget...
Zarq,
A turbo wastegate membranjat kell elofesziteni.
a tuzfal elott van egy kerek 'labda' amire megy egy mua. cso a nyomasszabalyzo szeleprol.
A labda kozepebe megy egy vas rudacska amin van egy csavar. ezt kell lelazitani (10-es kulcs) de ugy hogy a membranban NE forduljon korbe a rudacska. ez fontos az egesz muvelet alatt ne nagyon mozogjon! kell meg egy eros fogo amivel fogod a rud azon veget amely a membranba megy (hogy el ne forogjon).
ezutan leveszed a biztosito csapszeget a rud masik vegerol, lehuzod a turborol , es csavarsz rajta kb 3 teljes fordulatot. visszarakod a turbora, csapszeg vissza, 10-es csavar meghuz.
kesz.
lehetoleg hideg motorral csinald mert osszeegeted a kezed...
Jó, kösz. Ivanixnál a Zoli erősen ellenére volt a turbótekergetésnek, úgyhogy lehet, hogy inkább chiptuning lesz a dologból. Mindenesetre majd elgondolkodom a dolgokon. Mindenesetre valahogy bosszút kell állnom az Integrákon...
Most hirtelen nem tudom, a 480-ban hol kell tekergetni, de lore kollegának a húzogatás már bejött. A 460-ban a torpedólemezre volt felszerelve a megkerülô szelep, ha jól tudom, azon lehetett valami csavarral bűvészkedni.
Kérd meg a Lacikát az Ivanixnál, hogy tekergesse neked egy kicsit. Kell hozzá valami kalibrált nyomásmérô kütyü is, amit rákötnek, ha jól sejtem a wastegate-re, oszt egy gumicsövön bevezetik az utastérbe, és menet közben próbálgatják...