Keresés

Részletes keresés

Bolas Creative Commons License 2000.08.13 0 0 5989
Hello Templar!
Már épp beszóltam volna. hogy punny..
:-)
Előzmény: Templar (5987)
Bolas Creative Commons License 2000.08.13 0 0 5988
Ja angol is lehet.
De ok büszkék magukra és kiragasztják a GB-t.
Sot ciprusi is lehet..
Előzmény: keton (5986)
Templar Creative Commons License 2000.08.13 0 0 5987
A sárga alapon fekete az angol is lehet, bár ők fehér alapon feketét is használnak (számomra felfedezhetetlen volt a rendezési elv, hogy ki kap sárga-feketét és ki fehér-feketét, lehet, hogy származási alapon van?), mindazonáltal a baloldali kormányos sárga-fekete az szinte biztosan holland.
Előzmény: keton (5986)
keton Creative Commons License 2000.08.13 0 0 5986
Sárga alapon fekete az véletlenül nem angol?
fargo Creative Commons License 2000.08.13 0 0 5985
Tudom, az olasz piacra készültek a dízelek. Ebbôl lett a Sumák kocsija.
Előzmény: lore (5982)
lore Creative Commons License 2000.08.13 0 0 5984
Lassan kezdodik a futam. Addig hagyom fargot izzítani :-)
Előzmény: Bolas (5983)
Bolas Creative Commons License 2000.08.13 0 0 5983
Folytassátok gyermekeim!
jól szórakozom..
:-)
lore Creative Commons License 2000.08.13 0 0 5982
Akkor most 'leejtetem' fargo kollega állát:
A 780-asokat gyártották TD motorokkal!!

A ferrarik nem dízelek. A williams bmw-k a dízelek. Azért vannak feketére festve a kipufogó környékén, hogy ne legyen annyira feltuno a bazinagy koromfelho.

Előzmény: fargo (5981)
fargo Creative Commons License 2000.08.13 0 0 5981
Biztos az is dízel volt, csak álcázták, nem?

Schumacher is TDi-vel jár. Csak ott már nem tudták megkülönböztetni a giga-mega TDi-motort a betűk piros színével, ezért az egész kocsit pirosra festették. Szegény Schumi meg nem veszi észre, mert a hang az akkora, hogy nem hallani tôle semmit, az erô meg megvan...

Előzmény: lore (5979)
Bolas Creative Commons License 2000.08.13 0 0 5980
Vagy inkább holland!
Begláknak 3 betu + 3 szám.
Asszem fehér alapon pirossal.
Előzmény: lore (5979)
lore Creative Commons License 2000.08.13 0 0 5979
Hazafelé az M0-n láttam egy 780-ast!

Sárga alapon fekete számok voltak a rendszámtábláján. Talán belga?

Bolas Creative Commons License 2000.08.13 0 0 5978
Oké, ha összejön a meeting, akkor szólok.

Egyébként tényleg így kell megbüntetni azt, aki ily bátran le mer elozni egy volvot!

:-)

folci kabrio sakál!
:-)))))))))))))

Előzmény: fargo (5976)
Bolas Creative Commons License 2000.08.13 0 0 5977
Köszi fargo már alig várom!
Előzmény: fargo (5975)
fargo Creative Commons License 2000.08.13 0 0 5976
Bolas:

Szívesen kihívom a golfost, ha elôtte megvizslathatom a gépét :-)

Legyen a verseny tárgya mondjuk Bp-Zeg táv, öltönyben-nyakkendôben, a tét pedig az, hogy kinek sikerül kiizzadnia kevesebb vizet ez idô alatt.

Mellesleg lehet, hogy nyomatékból lenyomna, de hát ugye a benzines motornak nem ott van az elônye, hogy 30-nál betolom ötödikbe, és még mindig képes gyorsulni, hanem ott, hogy ha rendesen kihúzatod, akkor lóerôket is képes produkálni, a dízelekkel ellentétben. Úgyhogy meglehet nem is lenne olyan esélytelen az a verseny a Golffal szemben. Ha meg egyszer utolérem, csak nyomok egy kövéret, a Volvo kettôt zökken, maga alá gyűri szegény VW-t, na bumm, maximum a küszöböket kell újrafényezni a 850-en. Ennyit megér látni egy gyors kupé-kabrió átalakulást, nem?

Előzmény: Bolas (5956)
fargo Creative Commons License 2000.08.13 0 0 5975
Bolas:

Zarquon Mester nálam hagyta azt a bizonyos katalógust, aminek az elején az általad keresett S70R van. Este beszkennelem, és fel fogom rakni ide...

fargo Creative Commons License 2000.08.13 0 0 5974
Jó reggelt!

Frigyes Mester:
Örülök, hogy nem tűntél el, azt meg elfelejtettem, hogy szabin vagy. Megértem, hogy ilyenkor nem netezel, én is macákat szoktam szabadság alatt rabolni. Tudod, Szabin nôk elrablása...

(Bocsesz)

A kis létszám miatt meg ne aggódj, én jeleztem elôre, hogy nyáron nem érdemes különösebb programokat szervezni, mert mindenki nyaral, meg szanaszét utazgat mindenfelé. Ezért is szeptemberre tettük a Nagytalit. Addig mindenki visszatér a rendes kerékvágásba...

lore:
Nem, az tuti, hogy az én gépem nem dízel, ezt bátran ki merem állítani. Ugyanis dízel autóban (egy kivételével) mindig asztrális csömör jön rám, tudod, amolyan émelygôs érzés, ezt a gázolajos kocsik tudat alatti kisugárzása okozza. De ezt Te, az opelos lelkeddel úgysem értheted ;-)

Ami a Volvo-verô Golfot illeti: az ATC-nél láttam egy Ibiza 1.9 TDi-t, azt mindent bevetve 200 lóerôre tuningoltak, de ebben már benne volt minden furfang, amit be tudtak vetni. Nem tudom, hogy mekkora lehetett a nyomatéka, a 480 Nm szinte reálisnak is tűnik.

A T5R, mint arról már beszéltünk párszor, lehetett 210 és 250 lóerô között bárhol, ha nem tuningolták. A nyomatéka gyárilag kisebb, mint a dízelé. (310-Nm-tôl fölfelé, nem t'om meddig.) Mivel a Golf I. gyárilag 750 kg, ez még az 1.5-ös, 72 lovas mocival is elég fürge tudott lenni, elképzelhetô, hogy lenyomta a Volvot...

Ami az Iveco alkatrészeket illeti, én csak a turbot tudom elképzelni, az akkora, mint egy lavór, és kb negyed órás turbolyukja van. Viszont ha egyszer felpörög, akkor olyat tölt a motoron, hogy ihaj! Ezzel együtt nem hiszem, hogy a Golf 200-220 lóerônél töbet tudhatott. Mindenesetre tiszteletre méltó ez is, és a kis VW igazi meglepetésautó lehet...

Nekem is régi álmom egy bivaly Golf I-est építeni, nosztalgiából, mert ilyen volt az elsô kocsim. VR6-os motor meg syncro aláköltözik, aztán lehet vele zingetni. Egy ilyen konfigurációval sokkal hatékonyabban lehetne lóerôket nyerni, mint egy büdös TDi motorral, ráadásul nem kellene attól félni, hogy egy erôsebb gázadásnál elszáll a hengerfej. És akkor még nem is beszéltünk benzines turboról. Nem is értem, miért kell erôltetni azokat a gagyi öngyújtós motorokat. Sehol sincsenek egy benzineshez képest. Ha meg teljesítményrôl van szó, akkor minek forszírozni az üzemanyag-takarékosságot?

Bolas Creative Commons License 2000.08.13 0 0 5973
hmmmm...
Bolas Creative Commons License 2000.08.13 0 0 5972
Erre jártam..
Frigyes Mester Creative Commons License 2000.08.12 0 0 5971
Jó estét Mindenkinek!

Nincs itt senki?
Mindegy, én megyek aludni, ha elérnétek a 6000-et, egészségetekre.

F.M.

lore Creative Commons License 2000.08.12 0 0 5970
Nekem is. Kiderült, hogy nem jönnek holnap a német vendégeim, ezért ma leugrunk Bajára (tod, mi baja magának :-)). Netmentes övezet.

Holnap az F1-re mindenképp haza akarok érni. Go Schumi GO. Ja, Push Fire BUTTON!

Előzmény: Bolas (5968)
lore Creative Commons License 2000.08.12 0 0 5969
2 mp? Annyit verek rád gyorsulásban 30 km/h-ig :)
Előzmény: Bolas (5967)
Bolas Creative Commons License 2000.08.12 0 0 5968
Megyek, mert családi prg van!
Majd délután jövök!
Bolas Creative Commons License 2000.08.12 0 0 5967
:-(

Viszont 2 mp-vel megvertél!
Argh!

Előzmény: lore (5964)
lore Creative Commons License 2000.08.12 0 0 5966
Mi baja lenne fargonak? Nem tunik nekem olyan szomorúnak, majd megemészti, hogy rásóztak egy tádét :o)
Előzmény: Bolas (5965)
Bolas Creative Commons License 2000.08.12 0 0 5965
QS neked!
Ne bánts szegény fargot!
Van neki elég baja amúgy is!

A golf kb. 800 kilós..

lore Creative Commons License 2000.08.12 0 0 5964
Volt az állatorvos. Kutya1nek a sebét körbeborotválta, most egy fertotleníto löttyöt kell naponta többször belenyomnom egy fecskendo segítségével a sebbe. Aztán elmaszírozni, hogy a gennyes túróval eggyüt ne maradjon a bore alatt. Kutya2nek meg be kell kennem a szorét vmi szerrel.
Szegény Kutya1 már elmúlt 11 éves, ma találtam az emloi mellett egy kisebb csomót. A doki szerint nem kell a legrosszabbra gondolni, mert lehet az még megez megaz. Napersze :(
lore Creative Commons License 2000.08.12 0 0 5963
Mi az, hogy a golfról beszéltél? Én meg fargo volvojáról. Qs.
Előzmény: Bolas (5962)
Bolas Creative Commons License 2000.08.12 0 0 5962
A golfról beszéltem.
Egyébként az audi alap 1.9-es tádé motorból lett felokosítva a motor.
Már iveco alkatrészek is vannak benne.
Mindenhonnan belenyomták a szerintük legkeményebb alkatrészeket.
Előzmény: lore (5960)
lore Creative Commons License 2000.08.12 0 0 5961
Van ám!

Két Golf I szokott a ringen meglepetést okozni. Az egyik egy roncskinézetu gép, az orrában egy 2.0-s a seggében meg egy VR6-os motorral és összkerékmeghajtással. Nem volt ellenfele, igaz nem volt tök száraz a pálya.

A másik egy dízel ami agyon van tuningolva. Lehet, hogy több is van, az egyik mindenesetre annyira le van könnyítve, hogy amikor lassú sebességnél a gyerek rálépett a fékre, a kocsi hátsó kerekei 30-40 centire elemelkedetk a talajtól!! Vicces volt...

Előzmény: Bolas (5959)
lore Creative Commons License 2000.08.12 0 0 5960
Persze lehet, hogy a golfos rátapintott a lényegre. Ezek a volvoba nyomott audi TDi motorok már annyira simán járnak, hogy a tulajok T5, T5-R feliartokat ragasztanak rájuk. Eladásnál az új tulaj meg elhiszi, hang nincs, ero van.
Szerintem fargoé is egy ilyen átmatricázott TDi, de mivel az a kényszerképzete, hogy a dízel csak traktorba való, fel se merül benne, hogy kételkedjen. (az Aralnál, ahol meg tankol, olyan olajos a benzin, hogy elmegy vele a dízel is :)

fargo,
igazam van, vagy már megint igazam van?

Előzmény: Bolas (5956)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!