Keresés

Részletes keresés

lore Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5928
Milyen pénzeket? Mennyi? Mit nyújtanak?
Előzmény: keton (5924)
lore Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5927
Na, errol van szó! Így sakál ez a topik is meg a volvo is :)
Előzmény: fargo (5923)
fargo Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5926
Már megint kekecelsz, vazziga! És az elképzelhetetlen, hogy az orosz bevándorlók behurcoltak némi szavannafűmagot, és abból a sakálok kedvenc sztyeppéin kinôtt egy csomó, elharapódzott, oszt abban hasítanak ott a pampai cotoyok?
Előzmény: lore (5922)
lore Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5925
(hehe, tom, hogy csak szopattok mert az opelokat is merészelem kedvelni :)

Szal van olyan elvetemült aki egy fapados 70-es helyett inkább egy V6-os, netán egy MV6-os omegában feszít. De nem is ez a jó pálda. Van aki inkább egy alap omegában feszít mint egy 40-esben...

Előzmény: fargo (5920)
keton Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5924
Nemis a modemmel van a baj, hanem a vonallal. Idáig minden rendben volt, egész éjszakán át töltött a gép a netrol, de kb egy hete ha beszélek, akkor hallom a zajokat, képzelem, hogy zavarhatja ez a modemet. Fel fogom hívni az 1212ot, hogy fizetjük a nagy lóvékat (otthon csomag), erre elszarják a vonalat.
fargo Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5923
Értjük, amit mondolol, értjük mi, biza.

Csak ugye Volvo megasakál, minden egyéb minisakál. Ezért nem lehet, hogy bármelyik más gagyi jobban szerepeljen, mint a Volvo. Ha mégis, azt meg nem hisszük el. Na!

Ez tényleg olyan bonyolult?

Előzmény: lore (5921)
lore Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5922
A sakál (coyote) a prérin hasít. A ketto éghajlata hasonló, csak máshol vannak :)
Előzmény: fargo (5919)
lore Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5921
Ebben a kérdésben sajna meggyozhetetlenek vagytok. Jó. Vegyük a következo példát: egy hetes 30-al frontálisan ütközik egy szintén 30-al közlekedo 850/S70-essel. Mi történik? A 850/S70 a heteshez képest romokban fog heverni, leszakad a fél eleje. Ugyanakkor az utasokat kisebb fizikai terhelés éri.

Ez tényleg olyan bonyolult srácok?

Előzmény: keton (5917)
fargo Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5920
Persze, nem találgatják a kilétedet egy Omegában, csak azon csodálkoznak, ennyi pénzért miért nem vettél egy normális autót -- pl. Volvot ;-)

(Csak kekecelek)

Előzmény: lore (5918)
fargo Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5919
Én visszaraktam a régi kis modememet, azóta úgy hasítok a neten, mint sakál a szavanna füvében.

A csili-vili giga-mega másik modemet meg visszaviszem hétfôn, kenjék a hajukra...

lore Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5918
Szerintem ezek baromi jó autók, mind a technika, mind a design terén, bár a BMW egyre visszafogottabb, míg a merci egyre sportosabb. A magyarországi megítélés miatt azonban énsenem. Meg audit sem, de még passatot sem. Hiába tetszik akármelyik. Egy omegában ülve szvsz nem azt látod az arcokon, hogy éppen azt találgatják ki a fene vagy.
Előzmény: fargo (5914)
keton Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5917
Akkor nemtom miért tartották a Volvot mindigis a világ egyik legbiztonságosabb autójának... A 88as évjáratból meg inkább egy 740/760-ast kérek. De ha olyan kemények lennének, akkor miért tettek rájuk 2m hosszú motorházat? Talán mert azt akarták, hogy ne 0s alatt álljanak meg a kedves utasok? És igazából engem nem a tesztek érdekelnek, hanem az _életben_megtörtént esetek. Az ilyen típusú tesztekben a Volvo benne van a legjobb ötben (in Am). Feltételezem, hogy az az Opel pl 70-el jött volna nekünk, akkor a másik félnél komolyabb problémák is történhettek volna. Persze nálunk is, de így se történt volna semmi bajunk(de azért nem akarnám kipróbálni:). Miközbe írok az a szemétláda matáv ma már 5ödször dob le, úgyhogy kezdek ideges lenni.
lore Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5916
:-)
Előzmény: fargo (5913)
lore Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5915
Ezt ne is folytassuk. Javaslat: mennyünk el a bmw és a merci szalonba, adjuk a nagy arcot, aztán fingassunk meg egy-egy gozmozdonyt :-)

Azért nemár a dízelgolftaxikhoz hasonlítsd ezeket.

Oké: turbó sakál. Egy kompresszoros mercit is meghajtanék...

Előzmény: fargo (5912)
fargo Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5914
Egy 740-es (vagy inkább 750-es) Bimmert bevállalnék, de Mercit nem. Egyelôre.
fargo Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5913
A juhé!
Előzmény: lore (5911)
fargo Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5912
Sehogy. Dízel-nyomatékra immunis vagyok. Amikor dízel kocsiban utazok, mindíg olyan érzésem van, mintha homokban kellene bicikliznem. Pfúj.

Benzinmotor sakál. Turbobenzinmotor megasakál. Gázolaj nemsakál.

Előzmény: lore (5908)
lore Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5911
Szabad a gizda!
Előzmény: fargo (5909)
lore Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5910
B terv: lemegyek kiszúrom a kerekeit, reggel lesben állok egy vödörnyi segítokészséggel. Zsebemben van a tulaj, érzem.
Előzmény: fargo (5900)
fargo Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5909
Melyik állaté a legvidámabb név?
lore Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5908
Mostanában már én is 2300-asokkal álmodom, akár turbo nélkül.

Azért benyomlának egy 740d BMW-be vagy egy S400 CDi Mercibe. Megnézném hogyan hat rád 560 nm-nyi nyomaték :)

Előzmény: fargo (5901)
keton Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5907
igen, SIPS van az újabb hetesekben is
Előzmény: fargo (5896)
fargo Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5906
5900.
Előzmény: fargo (5904)
lore Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5905
Nem! :-)
Előzmény: fargo (5904)
fargo Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5904
5 9 0 0 ?
lore Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5903
5900
lore Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5902
A biztonság mérése relatív. Erre nincs jobb szó. Én az egyes testrészekre ható maximális gyorsulások mérésben hiszek, ilyenben egy C-mercit nem nyom le egy több mint 20 éves konstrukció.

keton,
a programozott gyurodsozónák miatt lehet elérni a szép lapos gyorsulás-diagrammokat. Azaz az ütközésnek (ez esetben: a roncsolódásnak) minél tovább kell tartania és minél egyenletesebbnek kell lennie. Ehhez 84-ben nem álltak rendelkezésre módszerek. Kb. 88 körül kezdték el a németek (ott a vectra és a passat megjelenése környékén :-) a számítógép segítségével tervezett gyurudozónákl kifejlesztését.

Előzmény: keton (5895)
fargo Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5901
Most látom: TD????

lore, biztos nem hurcoltál be valami nyavalyát Áfrikából? Tudod: autó = benzines motor...

Előzmény: lore (5897)
fargo Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5900
Szerintem ne csöngess be, az nem elegáns, inkább várd meg az ürgét, amíg beül a kocsijába, szorítsd le, farolj eléje, és vezesd elô neki...
Előzmény: lore (5897)
fargo Creative Commons License 2000.08.11 0 0 5899
Tegnap elvitte a szaki a tévét, ma délben meg visszahozta megjavítva. Azóta is dühöngök, hogy micsoda szemét folyik belôle...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!