Keresés

Részletes keresés

Templar Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6289
lore,
Nem értettem félre :-)
A 244 ügyben eddig nem volt időm igazán mozgolódni, fargo barátunk megadott egy lehetséges szálat, de igaziból csak a jövő héten fordulok rá az eladás projektre. Csak nem érdekel?

Asszem megrogyok, holnap korán kelek, reggel lehet, hogy benézek egy percre, pá!

keton Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6288
S80 ment
lore Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6287
Majd ha még 'fontoSAABb' leszek :-)
Előzmény: keton (6284)
keton Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6286
ok Templar, 5 percenként mennek majd a logok, aztán megmondott melyik volt a legjobb/mit javítsak, stb...
lore Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6285
Ja!
"Láttam már 13 éves Volvot is *tényleg* 62k kilométerrel."
Arra a mai napig is fáj a fogam, még így látatlanban is... meg minden egyéb körülmények ellenére is.
Előzmény: fargo (6269)
keton Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6284
azért johobbahan jáhárnáhál ehegy eheS nyoholcvanahassahal
Előzmény: lore (6283)
lore Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6283
Jah, eccer én is phontos embör léhészen belülem sakkor gyühet a sahab léhétjogosultságának indokolása sis serintöm. Nyah. Megahasztán hazáánk szeretettem magyarföld mihiniszterelnökünkjelöltünk éhéletjét is megmöntette egy ilyen öregebbik kilencnullanullanulla. Legend was born...
Előzmény: keton (6281)
lore Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6282
Lehet, hogy félreértettél. Valami olyasmit akartam kihozni, hogy mindketto nagyon jó kis gép és talán Saab-ból könnyebb beszerezni egy jó példányt. Remélem te szerecsés leszel a 760-al, de sajna nem lehet mindnekinek szerencséje. Ráadásul te ismerostol vetted... Tényleg, van már jelentkezo a 240-re?

A két gyár rivalizálása és a hasonló igények miatt egyik sem lehet sokkal rosszabb a másiknál ha jó a sejtem...

Előzmény: Templar (6280)
keton Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6281
Szerintem a Volvok strapabíróbbak, mint pl a 9000-es Saab, az üzletembereknek, fontos egyénekenk készült, ezért is van benne annyi cókmók. A 760-as nyújtotta ennek nagy részét+még valamit, amit nem tudok leírni:)

ps: tel szám?

Előzmény: Templar (6280)
Templar Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6280
Sajnos nem rendelkezem elég információval az összehasonlításhoz, de ha a 9000 lényegesen jobb lenne, mint fullextrás 760-am, akkor biztos olyant vettem volna :-)
De nézzük meg holnap.
lore Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6279
Sot, asszem csak úgy lehet kivenni a klucsot ha R-be tolod. Mintha rémlene egy ilyen baki is :-) Alig elmékszem sajna, hiszen még keményen általánosisis voltam, miközben pl. Trizzy már hülyére kereste magát, fargo meg izgalmasabbnál izgalmasabb anyagokat lapátolt a kukacára :-)
------
Ma kocsit mostam. Vazz, pár 10e km mennyire meglátszik közelrol a fényezésen :-((( A maszk mellett és a motorházteton már van egy-két lyuk is, kb. 3-5mm átmérovefl lepattant a festék, gondolom kavics miatt. Egy gyuru vagy erosebb növény ága meg lazán lekarcolja afelso réteget. Nesze neked modern vízbázisú festék...
Előzmény: keton (6278)
keton Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6278
és ráadásul nem a kormányt zárja, hanem a váltót, és R-ben kell leállni, mert különben nem lehet elindítani:) (ez 93-as, "régi" 900as)

Templar,
kéne a számod, mailezd el, és utána válogat6sz, már négy darab van, elkészült az S80 is, de elég gagyi lett:(

Előzmény: lore (6276)
lore Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6277
Na a versus-ról azért érdekelne a véleményed. Tehát melyik miben jobb szerinted?
Előzmény: Templar (6275)
lore Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6276
Sot, már a 80-as években is elofordultak ilyen finom extrák. Hála az USA-nak. Ez a volvokra is igaz, az USA a svédeknek még ma is nagyon fontos, az amiknak meg az olyasmi a fontos, hogy: klíma, elektronyos ülésbszgtósdi, jó hifi ésatöbbi.

88 környékén voltunk egy finn körutazáson. Ismerosökhöz mentünk, ott két Saabbal barangoltunk a tavak mentén 3 hétig. A mienk egy régirégi 900-as volt, a 'felvezetoé' pedig egy újabb. Na ott szerettem beléjük, baromira pofás volt amikor az elso induláskor (itt kivételesen az ujabbal voltunk) apám CB-n szólt a már elpályázott hapsi után, hogy 'Where's the key, Olav?'...'Between the seats, loredad!'
Wow! Ott láttam eloször ilyet, azóta is sakaldzik nálam :-)

lore

Előzmény: keton (6274)
Templar Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6275
keton,

6150-en kipróbálnám a dolgot.

lore,

Hívjál. Saab 9000 vs 7-es Volvó. Háát kivéve a gyevi bírót.

Előzmény: lore (6272)
keton Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6274
jóvanna, szenvedek a Nokiák mini felbontásával!

Mit szólna hozzá, ha látná a GH 198-asunkat (igaz, már nincs használva:), esetleg a 450-es Benefon Office-t (ez is ott pihen a szekrényben)?

Igen, régen volt egy Saabos prosink, és igencsak derekasan fel voltak szerelve az autók. Ez a 90es évek elejéről való, de akkor már tele volt fedélzeti szgéppel, full elektromos minden, digitklíma, stb, szóval csak az árlistát nem szerettem nézegetni:)

lore Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6273
Na mi lesz már? Meddig várjak a becses véleményetekre???? Már percek teltek el!
Előzmény: lore (6272)
lore Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6272
A Saab 9000 varázsa:
Ezek általában sokkal jobban felszereltek mint a hetesek, nagyobb arányban vannak klímával (sokszor digit klíma) ellátva. Sokkal ritkábbak mint a hetesek és az imidzsük miatt talán kevesebb a leharcolt zöldségesszállító példány. A belso tér nekem fantasztikusan tetszik, nagyon modernnek hat még ma is, amellett, hogy egyedi, karizmatikus. Egy 87-88-as példány meg 800k körül már elo szokott fordulatoskodni, tehát árban a hetessel abszolút versenyképes, ha figyelembe vesszük a jobb felszereltségét, akkor talán még jobb áruk is van.

Mi a véleményetek?

Előzmény: lore (6271)
lore Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6271
Sziasztok,
na éppen most akartam leírni azt keton, amit fargo a 6266-ban taglalt a szervízkönyv/szervíz-adatbázis vonatkozásában.

keton,
2110-esre van ajánlatod logo ügyben :-))) Ahogy Trizzy mondta: 'mérnem csderéled mánle, ennek a technika történeti múzeumban a helye!'

Templar,
ha úgy jön ki a lépés, holnap 10 és fél11 körül rádcsörgök, hogy megvizslathatom-e a 760-ast. Bár a Saabok is nagyon érdekelnek, egyre jobban vagyok ráizgulva egy turbos 9000-re...

A 2.5-ös motorról. A 850 ha jól tudom a 2.5 20V-vel jött ki, ezzel lett sláger (170LE). A korai példányok legtöbbjét ez hajtotta, a 10V ritkább. BTW ismerek olyan középkorú ürgét aki nem aknáz ki 170 lóerot, csak azért mert ott van :-)

lore

keton Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6270
köszi

egyébként pill egy S80as kijelzőrevarázsolásán dolgozom:)

Előzmény: fargo (6269)
fargo Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6269
Láttam már 13 éves Volvot is *tényleg* 62k kilométerrel.

Nézd meg a kocsi szervízkönyvét. Ha nincs neki, ne vedd meg. Ha van neki, de nem márkakereskedés pecsételte, ne vedd meg. Ha nincs neki, akkor a szervíz kompjuterében utána lehet nézni, jó esetben elég sokat eltudnak róla árulni. Ha van neki, és márkaszervíz pecsételte, akkor a kompjuterben utána lehet nézni, valóban megtörténtek-e a szervízek. Ha a kettô nem egyezik, akkor ne vedd meg. Ha igen, akkor szerencsésen kifogtál egy jobb darabot -- ne mulaszd el!

Előzmény: keton (6268)
keton Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6268
az a 100k nekem is kevésnek tűnt, de első tulaj, úgyhogy végülis lehetséges... Csak azt nem értem, hogyha ilyen keveset ment vele, akkor minek vett 2.5-ös motort?? Vagy csak amolyan hétvégi száguldozó?:)
Előzmény: fargo (6267)
fargo Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6267
92-es gyártású, 93-as üzembehelyezésű...

Nézesd meg az Ivanix-szal, hogy valóban annyit futott-e, a komputert lekérdezve meg tudják mondani. Kissé kevésnek tűnik a 100k, bár lehet még kifogni keveset futott darabokat. Ha tényleg 100k van benne, akkor komoly baja nem nagyon lehet.

Sok sikert :-)

Előzmény: keton (6262)
keton Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6266
ja, a minimális hardver-követelmény lemaradt:):
N 3210, 5110, 6110, 6150, 7110, 8810, 9110 kő hozzá, és 16 kb szabad hely a SIM-en:-)
keton Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6265
Elkészült a Volvos oplogo végső béta verziója, úgyhogy kéne egy-két béta-teszter:) Ők ellenszolgáltatásként megkapják a full final versiont:))
Templar Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6264
Fél tizenegy, tizenegy tájban odadugnám az arcomat!

Templar
az arc

Előzmény: Bolas (6258)
keton Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6263
Azért ekkora punnyadásra nem gondoltom, hé! Már hűvösebb a levegő!:)
keton Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6262
Van a KAE-ben egy 92/93-as (ez mit jelent, a svédek Szilveszterkor is dolgoznak?) mélyzöld(?) 850-es. 2.5, 170 LE, klíma, elektromos bizgentyűk, ABS, riasztó, immobiliser (jól írtam?), alufelni, állítólag garázsban tartott, első tulajtól, 100k km-el, 2.2M Ft. Megéri? Jónak tűnik, lehet, hogy hétfőn megnézzük.

Ma láttam egy Volvo-s sporttáskát. Volvokék színe volt, az oldalán szép nagy betűkkel hirdette, hogy Volvo. Hol lehet ilyet kapni? Hátizsák formájában?

baromi meleg van, úgyhogy jó punnyadást

DCs

lore Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6261
!
Előzmény: Bolas (6260)
Bolas Creative Commons License 2000.08.19 0 0 6260
?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!