Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Megeccer: az ajtokarpitot nem bantottam, olyan volt. Szitalas elofordulhat. Futomu, gumik, kormanymu? A Lajosek a kormanymuvet fel akartak ujittatni a vizsgaztatas elott, de O.T. enelkul is elintezte a vizsgat. Egyebkent meg nem tudom, hogy egy eladas elott levo autora mennyit erdemes kolteni. Otlet??
Tegnap megneztem a 60 secondes chrono cimu filmet, a legjobb az S80 sakal volt benne:-)
A Lore csak ne fikazza, akkor is jobb, mint egy vekktra! Es mit szolt a vilagito biztonsagi ov csatokhoz? :-))
A jobb elso karpitot nem en csavaroztam, azt mar ugy vettem.
Legtomegmero csere ugyben meg nem intezkedtel?
Na azért annyira nem fikáztam, a 480-as mint típus nagyon tetszik. Azt az ajtókárpitot nem tudom miért úgy oldottad meg ahogy. Buher.
Más komolyabb baja nincsen, 190-nél már nagyon szitál a kormány, ha kettesben éles kanyarban kipörgeted a kerekét akkor meg valami koppan elölről. Neked nem koppant/szitált, hobe?
Most komolyan: egy kis idő és energia ráfordítással sokkal vonzóbb (eladhatóbb) járgánytt lehet belőle csinálni mert egyelőre ez csak járgány.
Sziasztok!
Templar:
Ma megtekintettem a kocsidat. Nagyon szép állapotban van. Remélem légkondi is van benne, mert a bűr és a sötét fényezés hőtároló funkciót lát el.
Léptél-e már páros lábbal a fékre??? :o)
Üdv.
Pitecus a kukkoló
Az oktánszám nem is annyira izgalmas, mert ugye az csak a benzin sűrítéstűrô-képességét befolyásolja. Azaz nagyobb kompressziót képes elviselni öngyulladás (csörgés) nélkül. Ez turbos motornal nagyobb töltônyomást engedne meg. Nomármost ugyebár az én töltônyomásomat 95-ös benzinhez lôtték be, és sajnos a motorelektronika utólag nem képes kompenzálni. Ha észlelné a nagyobb oktánszámot, és megemelné a töltônyomást, akkor a magasabb oktánszámból így lehetne profitálni. De nem teszi...
Amire inkább számítottam, az a V-P R-ben lévô szuper adalék áldásos hatása, amivel állítólag a fűtôértékét növelték a benzinnek. Ez érdekes lehetett volna. Nem volt...
Ma letekertem vagy 300 kilométert a V-Power Racinggel, s megfigyelésem szerint a különbség: SEMMI!
Mondjuk az M7-esen a 17 literes átlagfogyasztás kicsit mellbevágott, de ennek az oka többtényezôs is lehetett. Mindenesetre szerintem humbug a egész...
Az én mérésem mintegy 400km-en alapul 1/3 város 2/3 vidék viszonylatban.
Az a 360 000.- szerintem "gyanúsan olcsó" kategória. Biztos, hogy korrekt a kocsi?
Egyébként az extrákért fanatikusan rajongó lore barátunk kedvéért légy szíves részletezd a kocsi felszereléseit:-)
Hali,
az S60 szerintem is le fogja nyomni az árakat. Ez nem egy facelift (mint amikor S70 lett a 850-ből) hanem egy teljesen új modell. Az 'A' vectrák ára is mélyrepült a 'B' születésekor.
Bár ez téged nem érint, de: az utolsó példányok egy adott szériából meglehetősen kedvező ajánlatnak számítanak. Kiforrott a konstrukció és telenyomják extrákkal + erre jön még az akciózás orrbaszájba. Persze a sznobizmus legkisebb foszlányát is mellőzni kell...
Súlyos döntéseket fontolgatok.
A KAE tartalmaz egy S70 98.03-as 2.0T autót, 67Ekm, viszonylag kevéssé felszerelve
(nincs computer, ülésfűtés, bőr, hifi) 4.99MFt.
Ezen elgondolkodva szerintem találhatnék mégis egy S70 2.0T, kicsit jobb felszereltséggel,
mint ez de idősebbet ugyanezért a pénzért, sőt ha várok még, az S60-asok vétele
piacra dobhat jónéhány hasonló S70-est.
Mit szóltok? Ha van remény, inkább várnék az S70-esemre egy kicsit.