Keresés

Részletes keresés

lore Creative Commons License 2000.08.26 0 0 6470
JAG sakál (Ford anyucié az is :))

A coupé az nem csak 12 hengeres volt, azaz XJ12? Az kockalámpás XJ6 viszont a Daimler, amibol persze szintén volt 12 hengeres is (Daimler double six).

Nekem a dupla kereklámpás limuzinok jönnek be leginkább, tény, hogy a coupé karosszériája egy ugrásra készülo jaguárra hasonlít, szal tiszta... :)))

Előzmény: Bolas (6469)
Bolas Creative Commons License 2000.08.26 0 0 6469
Nekem is bejönnek a XJ-k!
Ha egyszer begazdagodok, akkor tuti veszek egy XJ6-os coupét. A régi kockalámpást.
Hmm, most is könnybe lábad a szemem..

Nem érdekes, hogy a megrögzött volvo fanatikusoknak is vannak más kedvenc autótipusai?

Előzmény: ORIZA TRIZNYAK (6465)
fargo Creative Commons License 2000.08.26 0 0 6468
hallali,

szép nap van, zingethetnékem lett hirtelen, el kellene menni valahova...

Azt hiszem egy kocsimosással kezdem, majd irány a Börzsöny vagy a Pilis. Tegnap volt 1 éves (nálam) a Volvo, elviszem egy kis szülinapi suhanásra :-)

lore Creative Commons License 2000.08.26 0 0 6467
Triz,
az én aurám 24 szelepes!

Zarq,
nem lesz eladó a géped? Lehet bele klímát eszkábálni? Mennyi most a (piaci) értéke?

lore

Előzmény: ORIZA TRIZNYAK (6465)
Zarquon Creative Commons License 2000.08.26 0 0 6466
Sziasztok!

Bocs a kis black-outért, de nyaraltam egyet. Most jöttem haza. Horvátországban voltam, kocsival&bnőmmel. Atomretkes (a kocsi), holnap nagymosás. De azért ismét közelebb kerültünk egymáshoz (a kocsival, hehehe). Kicsit lefáradtam, de azért elolvasgattam a termést.

A szervó nekem is nyikorog. Más baja most nincs, szerencsére. A gömbfejek nekem is elég sűrűn lehervadnak, ellenben a futómű további részei meglepően jól bírják a strapát (pl. lengéscsillapítók).

Szerintem százszor jobb érzés valami régi csodát (amit ugye jól meg kell választani) ízlés szerint kipofozni, lefényeztetni, kárpitoztatni. Eleve ezek az új autók nem túl emberközeliek. Nem sok egyéni van bennük, nekem pedig nagyon fontos, hogy egyből megtaláljam a parkolóban, és ne csak a csippantóval lehessen rájönni, hogy melyik piros Swift is az enyém... Még csak Bogárral volt ilyen felújítós tapasztalatom, de nagyon csíptem. Csak hát az ilyen autót nem szabad minden nap használni... Főleg télen. Mert akármilyen csoda a fényezés, egy veterán három év alatt elkezdi ledobálni az új fényezést is... Háromévente meg nem az igazi újrafényeztetni... Egyszer talán a kezem közé kerül egy jó kis P1800ES vagy egy '70-'80-as évekbeli 911-es Porsche, vagy egy Jauar XJS... De akkor minimum egy V70R AWD szintű autóm lesz télire.

Üdvözlet
Zarq

ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.08.26 0 0 6465
Lore
felhívom a figyelmed arra, hogy ha második autóm lenne, akkor én sem egy vadi újat vennék. De sajna nincs se időm, se pénzem restaurálgatni, viszont közlekedni kell. Nem horfom márkaszervízbe az autóm, és a Te egyes golfod sem volt tökéletes, hibátlan. Álmaim autója? Nem tudom, hogy mondtam-e már neked. Egy XJ12-es lenne az, meg egy cabrio MG. Ennyit az álmokról:)). És kizárt, hogy szögletes az aurád. Inkább olyan 16 szelepes ecotec-re tippelek:)))). Vagy az nem a Te aurád, csak kölcsibe van nálad?:)))). Hehe: Kölcsönaura:))))

trz
Ps Igenis gondolkozom a corsa combo-n, de csak cégautónak... mellé meg az XJ. Volvo-ból az Amazon mozgat

lore Creative Commons License 2000.08.26 0 0 6464
Hmm. Nem a birtoklásról beszéltem. Valami olyasmiról, hogy nagyobb élvezet valamit újjávarázsolni, mint súlyos ezreket elkölteni a márkaszervízben egy olyan valamiért ami tegnap még muködött. Ha viszont újrahuzatod az ezeréves bort, összevadászod az alkatrészeket a klímához, bontókban kajtatsz kis biszbaszok után... szal ilyesmi.
Előzmény: RAF2 (6463)
RAF2 Creative Commons License 2000.08.25 0 0 6463
LOre!
"Szerintem egyébként nagyobb élvezet egy hetest vagy egy 480-ast felújítani, tökéletesíteni, mint egy 850-est, S40-est szinten tartani"

Látod ezzel nem értek egyet.Čn szivesebben tartom szinten egy már jó autót minthogy bosszankodjam hogy már megint vmi elromlott az öreg járgányon.

DE: ugye izlések és pofonok..

Előzmény: lore (6461)
lore Creative Commons License 2000.08.25 0 0 6462
Ja, Templar,
lorené véleménye az autódról: Naggyon sakál!

Persze o nem tudja ilyen jól kifejezni magát, olyasmiket mondott, hogy 'régebbi autó mégse rozsdás, olyan szép tiszta :-)))' Amikor megkérdeztem, hogy naés mia az ami nem tetszett benne? Akkor aszonta, hogy minden tetszett benne, nem tudna olyat mondani ami nem.-

Lehet a kisugárzásom is volvos?
fargo, van olyan, hogy volvo-aura? Vagy legalábbis lehet valakinek az aurája szögletes??

lore akinek fargo sulykolja a fejébe, hogy:
'Légy jó gyerek lore, mondd szépen: nem 9000, hanem hetes!'

lore Creative Commons License 2000.08.25 0 0 6461
Ugyan srácok! Azért kössz a bókot, sakál vagyok! :-))) Még jó, hogy azelott nosültem, hogy megismertem volna a fargo/Trizzy párost! :-)))

RAF2,
a legjobb családban is elofordul...

Trz,
gazdasági szempontból nyalván igazad van. De vannak olyan emberek, mint pl. fargo sporttárs, akinek az autója több mint használati eszköz, ezért nem hagyja lerohadni, miközben kockás füzetben számolgatja, hogy mikor éri meg már eladni bukás nélkül. Aki így 'szereti' is az autóját, annak persze többe kerül.

Tfh. 100e km alatt elromlik a kesztyutartóvilágítás kétszer, ülésfutés egyszer, hatszor megkarcolódik a kocsi, háromszor kéne kipucolni a tatoablak sínjeit, hogy ne nyikorogjon ésatöbbi. Ha ezeket az apróságokat egyszerre, vagy nem is javíttatod, tény, hogy jobban jösz ki, mintha 100e km alatt 8 be nem tervezett szervízlátogatást ejtesz meg.

Amit a használtautóról mondtál: Igenis van tökéletes 1x éves autó is, mert ha egyszer veszek egyet akkor abból azt csinálok. Nem hiszem, hogy csak én lennék ilyen. Szerintem egyébként nagyobb élvezet egy hetest vagy egy 480-ast felújítani, tökéletesíteni, mint egy 850-est, S40-est szinten tartani. A tied pl. nagy kihívás lenne, ha most hiretelen kicserélodnének anyagi javaink (tudom, csdak szeretném :-))) akkor bele is vágnék. Felszereltség szempontjából olyat vennék mint a tied, hogy meglegyen a lehetoségem 'felextrázni'.

lore
ps: tökjó álmodozni

pps: találjátok ki, milyen autó Triz álma! Trizzy! Publikus? :-)))

Templar Creative Commons License 2000.08.25 0 0 6460
Én is büszke vagyok rád lore :-)
Előzmény: lore (6453)
RAF2 Creative Commons License 2000.08.25 0 0 6459
szia Fargó!

Szerintem is semmit se ér ez a Vpower adalék nálam legalábbis autópályán semmire húzott jobban az autó vagy csökkent volna a fogyasztása.De talán nem is új kocsihoz való,és talán nem is az autópályára és talán tök mindegy hogy azt tankolod vagy a 95-öst.
Nem tudom mit mond a Shell? Mire való ez a lötty?
Milyen adalákot tartalmaz? Egyáltalán mire jó hülyiteni az embereket?

Előzmény: fargo (6430)
RAF2 Creative Commons License 2000.08.25 0 0 6458
Szia Keton!

Sajnos nem a magyar utak hibája hogy a gömbcsuklók kettétörnek.A gömcsuklók anyaga a hibás,egyszerüen túl gyenge,hamar elkopik ha sokat megy sózott utakon a kocsi.A sótól és a kavicstól az acélgömb elrozsdásodik,elgyengül és nagyobb megterhelésnél pl.rossz utaknál eltörik.
A Volvo már tavaly ösz óta ismerte ezt a problémát,mivelhogy sok új S80-as tulajdonos panaszkodott a túl nagy játékára a futómünek.Idén tavasszal történt az elsö baleset amikor a kerék a gömbcsuklója kettétört és az elsö kerék egyszerüen megállt.
Az itteni sajtó erösen kritizálja a Volvót ezért a kivárásért mondván hogy ezzel kockáztatja az emberek életét,nagy sebességnél leblokkoló elsökerék komoly balesetet okozhat.
A Volvo védekezés képpen azt mondja hogy addig amig 100% nem voltak biztosak abban hogy anyaghibáról van szó nem konstrukciósról,vmint nem találtak megfelelö minöségü anyagot.
Idáig összesen 30db S80-asnak tört el a gömbcsuklója.
A 400 milliós költség calószinüleg eltörpül amellet a presztizsveszteség mellet amit ez jelent.

Előzmény: keton (6429)
ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.08.25 0 0 6457
Kedves Mindenki!
Néhány apró észrevétel az előttem szólókhoz:

Hobe
Nem azért nem veszem meg az autód, mert nincs pénzem, hanem mert nekem nem kell. Kicsi, sokat zabál, és nem az én világom...

Lore, Fargo:
Használt autóban az ember ne legyen maximalista. Akkor vegyen újat. Lore, azt gondolom Te se gondoltad komolyan, hogy egy tip-top 1X éves autót meg tudsz venni. Sajna nem ez a jellemző. Szép az a nézet, hogy nem sokkal drágább egy jobb állapotú, de nem igaz. Ugyanis nem szokták eladni az olyanokat. Amikor én a 760-ast vettem, örültem, hogy egyáltalán volt. Ez az autó 660e-be került, és mint tudod, elég jól felszerelt. Ezen kívül volt még egy fiatalabb, 1.1m volt az ára, füstölt, és a felszereltsége kb egy széria ifával vetekedett. Egyébként rengeteg dolog meg lett csináltatva rajta, de voltak dolgok, amiket értelmetlennek találtam. Pl. izzító relé 40k, és évente kétszer beragad... Tényleg ki kell cserélni egy autón, amire már több százezret ráköltöttem? Na mindegy. Én tartom, amit ma mondtam, az autó van értem, és nem én az autóért, ha lepukkan, akkor el kell adni, és nem pénztemetőként üzemeltetni..

trz

fargo Creative Commons License 2000.08.25 0 0 6456
hobe:

TT-t kösz, ha akarod, kipróbálhatod, bontsd ki bátran. Csúszós parkettán nagyon sakálul lehet vele pörögni, aszfalton pattog, mert pici, szóval nem tesz neki jót a zötyögés.

A 480 tényleg kissé le van pukkanva, de még menthetô. Nem keveset kell rákölteni, hogy tökéletes legyen, sajna a Volvo alkatrészek elég drágák...

Kár, hogy a 480-as nem valami erôs konstrukció, már ami a megbízhatóságot illeti, de ha szépen karban van tartva, akkor nagyon sakál tud lenni.

fargo Creative Commons License 2000.08.25 0 0 6455
ez az lore!
Előzmény: lore (6453)
Bolas Creative Commons License 2000.08.25 0 0 6454
Mi is nagyon büszkék vagyunk, hogy jól nosültél!
:-)
Előzmény: lore (6453)
lore Creative Commons License 2000.08.25 0 0 6453
hobe,
természetesen vicceltem.

-----
Reggel a corsával mentem, kellett a forgalmi a külföldi zöld kártyához. Az elso km-en kiderült, hogy baromira félrehúz a kocsi, benzinkútba be, bal elsobe + 1Bar belefért. Mosolyogva gondoltam lorenére, meséltem is fargoéknak. Most hazajöttem, mondom lorenének, aszongya: 'ja, igen akartam szólni, szerintem a bal elso kerék lapos egy kicsit.' Úgyhogy minden visszavonva, szuper muszakiérzékesloreném van! :-)
Ma o volt a Vectrával, baromira tetszik neki. Meg az ízlése is alakul, ilyet szólt: 'képzeld, am láttam egy szép 440-est' Hát azt se tudtam, hogy tudja mi az a 440-es!
Múltkor meg a Wendysben kajoltunk, állt a parkolóban egy gyönyöru 155-ös alfa. Kérdem na? Azt mondja sokkal szebb mint a 156, karakteresebb, meg nincsenek benne azok a kerek bigyók (a muszerflra célzott). Végre egy lány aki nem arra bukik, hogy szopottszappan a formája egy kocsinak (megjegyzem, nekem a 156 nagyon bejön).

Szóval most nagyon büszke vagyok, jól nosültem :-)))

lore

Előzmény: hobe (6452)
hobe Creative Commons License 2000.08.25 0 0 6452
Lore

Ki mondta Neked, hogy Trizz roncsa er 650-et???

En egyebkent min. 700-ert akarom elsozni igy az autot, mert a szervo nyikorgas az olaj utantoltessel megoldhato es a kovetkezo sarkon meg ki sem derul a hiba.. Egyebkent szerintem ez A.Gy. es Zarq autojan is jelen van ez a hiba. (ha jol emlekszem)

Előzmény: lore (6451)
lore Creative Commons License 2000.08.25 0 0 6451
A képlet rém egyszerű. A turbo/alapjárat/szervo ezek szerint 200k alatt nem megy. Tehát próbáld meg 600-ért elsózni így. Illetve OT próbálja meg, mint kihelyezett hazai kapcsolatod.

Sőt, tudod mit, add el 400-ért, akkor már el is gondolkodom :))

Azért van esély Triznek eladni, számítsd be a kocsiját az ugyebár ér 650-et, egálba vagytok, Trizzynek végre van működőképes autója. Magasról szrik ő arra, hogy nyikorog a szervo :)))

Előzmény: hobe (6450)
hobe Creative Commons License 2000.08.25 0 0 6450
Lore

Trizz nem veszi meg, nincs penze! :-)
A nem aprosagok kijavitasa is huzos lenne: legtomegmero csere 150k ft:-(
Egy ugyanilyen autot (evjarat, km, karosszeria allapot ugyanilyen volt) adott el egy ismerosom 830k ft-ert kb. egy honappal ezelott. Szoval nem tudom, hogy alapjaratot + turbot nezessem meg vagy probaljam ilyen allapotban eladni kevesebbert...

Előzmény: lore (6449)
lore Creative Commons License 2000.08.25 0 0 6449
Komolyan érdekelne (persze csak januártól) a dolgo, ha hibátlan lenne. A hibátlan 480 elég nagy ritkaság, Zarquoné (talán most mát A.GY.-é is) közelebb van hozzá, az viszont nekem már aranyár.
Elég kényelmesnek találom, tetszik is benne minden és azon kevés autóknak egyike aminek van feelingje.

Vegyünk egy egyszerű példát hasnzáltautó eladásról. Adott egy 89-90-es hetes volvo, tiptop állapotban alig egy-két aprósággal meg pl. 2.0-es motorral. A piac sajátosságai miatt a büdös életbe nem tudnád eladni 1.1M felett. Ugyanez lepukkanva viszont 800. Namost 300e ft-ból nem lehet tiptopra hozni.
Tanulság: aki autót akar és egy picit igényesebb annak a jobb állapotúra érdemes utaznia. Aki nem annyira igényes, de pl. a márka szerelmese az vesz egy lepusztultat. Ebből neked mi az érdekes? Sok pénzt nem érdemes rákölteni, a szervo azért ne zajongjon, a turbo ne dadogjon, alapjárat mint a cövek stb. De ha az apróságokba ölöd a pénzed akkor az nem térül meg. Akkor már inkább oda kell adni egy kereskedőnek 150-el olcsóbban.

A te autód szerintem még menthető, a kasztnin csak kisebb hiányosságok vannak, a kárpit eltekintve a gányolásoktól elég szép állapotban van stb. Ha lenne rá keret még el is gondolkodtatna. Szerintem add el Trizzynek. Ha nem veszi meg számolj fel neki valami irtózatos bérleti díjat az eddigi km-ekért + (nemgyenge:) használatért.

lore

Előzmény: hobe (6448)
hobe Creative Commons License 2000.08.25 0 0 6448
Lore

A turbo amugy is leszabalyozott volna (nagy valoszinuseggel). Muszerfal van benne, csak szerintem arra a lyukra gondolsz, ahol a hifi volt. Megvan a takarolap a kesztyutartoban, viszont a tartopocok az egyik felen le van torve, ezert aztan gyakran kiesik. A Sony CD egyebkent a 850-es sakalban van most, ami abban volt, azt meg Trizznek adtam, amit par nappal kesobb elloptak tole az autojabol:-((
A kormanyszervo nyikorgas a 480-as (400-as?) tipushibaja. Szervoolajat kene beleonteni, ott van a hatso ulesek melletti dobozban.( kormanymu felujitas 50-60 e ft, igy meg egy ev alatt utana kell tolteni egy liter szervoolajat..)
A jobboldali ajotozar szetbarmolasa a parizs taplok muve:-( Megprobaltak kihuzni a zarat, de nem ment (merugye Volvo sakal!), ugyhogy betortek a jobb elso haromszogablakot es ugy ramoltak ki az osszes cucuccomat a kocsibol harmadik nap, ahogy idekoltoztem:-(( Ja, csak a jobboldali zarcsere kerulne kb. 25-30 e ft-ba, es akkor ket kulcs kellene az autohoz..
Szoval elgondolkodtato, hogy mennyit lenne erdemes rakolteni. Nem veszed meg?:-))

Előzmény: lore (6447)
lore Creative Commons License 2000.08.25 0 0 6447
Otri,
kitakaríthatom...ugyis ez a dolgom :-)
Így van! Vectra kőcsőnbe a legjobb!!

Hobe,
lehet, hogy trizzy lakta le a kocsid 2 hét alatt? Neked sem volt műszerfal benne??

Vasszuskulcs, tényleg nem figyeltem az övcsatokra... Amúgy csak egy saroknyit fordultam vele, arra se jöttem rá, hogy turbo, mert Otri barátunk féltette a hideg motorját. Jó, hogy nincs benne hifi, a szervo nyekergésétől úgyse lehetne hallani semmit...

lore

ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.08.25 0 0 6446
Lore
tényleg, hamár kipróbáltad Hobe autóját, igazán foglalkozhatnál egy kicsit vele. Takarítás, ilyemi...:)
Előzmény: lore (6442)
ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.08.25 0 0 6445
Hobe,
ezaz, én is ezt mondom, a vekktra az akkoris vekktra, ha a sajátod. hátmég ha nem is az:)

Még nem intéztem semmit. Idő/gyalogbéka ilyesmi...

Előzmény: hobe (6443)
hobe Creative Commons License 2000.08.25 0 0 6444
Lore

Megeccer: az ajtokarpitot nem bantottam, olyan volt. Szitalas elofordulhat. Futomu, gumik, kormanymu? A Lajosek a kormanymuvet fel akartak ujittatni a vizsgaztatas elott, de O.T. enelkul is elintezte a vizsgat. Egyebkent meg nem tudom, hogy egy eladas elott levo autora mennyit erdemes kolteni. Otlet??

Tegnap megneztem a 60 secondes chrono cimu filmet, a legjobb az S80 sakal volt benne:-)

Előzmény: lore (6442)
hobe Creative Commons License 2000.08.25 0 0 6443
O.T.

A Lore csak ne fikazza, akkor is jobb, mint egy vekktra! Es mit szolt a vilagito biztonsagi ov csatokhoz? :-))
A jobb elso karpitot nem en csavaroztam, azt mar ugy vettem.
Legtomegmero csere ugyben meg nem intezkedtel?

Előzmény: ORIZA TRIZNYAK (6441)
lore Creative Commons License 2000.08.25 0 0 6442
Na azért annyira nem fikáztam, a 480-as mint típus nagyon tetszik. Azt az ajtókárpitot nem tudom miért úgy oldottad meg ahogy. Buher.
Más komolyabb baja nincsen, 190-nél már nagyon szitál a kormány, ha kettesben éles kanyarban kipörgeted a kerekét akkor meg valami koppan elölről. Neked nem koppant/szitált, hobe?

Most komolyan: egy kis idő és energia ráfordítással sokkal vonzóbb (eladhatóbb) járgánytt lehet belőle csinálni mert egyelőre ez csak járgány.

lore a kritikus(s neki)

ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.08.25 0 0 6441
Hobe
Én autómmal egyenlőre semmi, a tiédet meg most fikázta Lore. Szvsz igaza van. Én sem értem mér kellett a jobb első kárpitot csavarozi....
Előzmény: hobe (6439)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!