Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sparcoimi Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2495

Sziasztok!

 

Találtam egy felnit ami jó mert nem rossz! :) Csak 1 baj van a fekete színhez nem passzol :((

toora
mgy Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2493
Jaja, a 0,7 körüli gyári nyomást elengedni nem nagy durranás. Bezzeg a másfelet... :-DDD
Előzmény: bunker (2492)
bunker Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2492
Lmr-ét is elég jól hallani (benntről), még pár éve Lepencén meg is jegyeztem, milyen jó a hangja.
Előzmény: mgy (2489)
bunker Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2491
A kétutas aps-t szokták ajánlani (subi, evo).
Előzmény: wastegate (2490)
wastegate Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2490

nem is beszélve a dzsuváról-porról ami bekerül a rendszerbe a dugó ill. membrán mozgásából adódóan.

a felvert vízről...sárról már nem is beszélve.

hiába van fent a keresztmotorosokon...mégis retek a környezet.

a boxermotoros márka sem szereti.

 

w

Előzmény: bunker (2488)
mgy Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2489
Nekem zárt forge van fenn, bentről elég jó hangja van (tyutyutyu), de kintről szerintem nem nagyon hallaccik. Meg kéne egyszer próbálni. Má' ha végre menne... Most épp váltózok, ugye.
Előzmény: bunker (2488)
bunker Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2488

Az evo is szarabbúl megy, ha a szabadba fúj a bov, váltások után úgy kellett ugrálni az ülésben, hogy meginduljon. :-)) Ráadásul néha alapjárati gondok is voltak, főleg ha sokszor vettem el a gázt egy-egy nagyobb gyorsítás után, vagy padló után hirtelen meg kellett állni.

Mióta visszafordítottam (szerencsére ezt a greddy-t be lehet kötni úgy mint egy dv-t), rögtön megindul gondolkodás nélkül és sokkal jobban is megy.

Igaz nincs az a nagy hangja, pedig tetszett. :-)

Előzmény: mgy (2481)
fistic Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2487
arra felé a tömités is pakolás.
Kicsit más nyelv.
Előzmény: mgy (2485)
fistic Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2486
hja valszeg ahogy mondod.
Az még hozzátartozik az igazsághoz hogy a BOV időnként töltött hibát a hibatárolóba de a sárga lámpa nem gyullad ki.
A szekundér lev. rendszert meg leszarom, majd a köv szervizzel, vagy vezérműszíjcserével sor kerül arra is.
ugy jól tudom, hogy nem érdeme 90.000 km fölé tolni a vezérműszíj és társai cseréjét.
Előzmény: wastegate (2484)
mgy Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2485
Ez a lepkeszelep nagyon komoly duma... :-DDD
Anno leveleztem Józsival, vagy hogy hívják azt az erdélyi csókát, aki a VAG-COM magyarítását csinálta, hogy nem ártana átnézetni az eredményt valakivel, aki tényleg tud magyarul. Nagyon paraszt lettem ám a válasza szerint...
Előzmény: wastegate (2484)
wastegate Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2484

17705 - Nyomásveszteség a turbófeltöltö/lepkeszelep vonalon
        P1297 - 35-10 - - - idôszakos

 

egyetlen gyenge láncszeme ennek a hibának a bajonettes IC cső amiben egy gumigyűrű van...nem szerencsés megoldás de a gyári nyomáshoz jó.

 

megnövelt turbónyomás esetén nem tudja maradéktalanul ellátni a szerepét...

 

Blow-off vagy Dv terén Én inkább Dv párti vagyok...az ECU is ezt tolerálja jobban.

 

Az üzemanyagra vezethető vissza sok csipp probléma...oktánszám és a technológia miatt.

 

üdv

w

 

 

Előzmény: fistic (2483)
fistic Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2483
nekem az 1.8 t sem gyujtotta meg a check engine lámmpát amikor BOV volt rajta. Most viszont nekem is folyamatosan ég és szekundér levegprendszer hibát jelez. Ésnem találják hol veszti el a szekundér levegőt a pompa meg megy.
De végülis leszarom.
Előzmény: mgy (2481)
norgi Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2482
Nekem is van benne, mert szt mondták nagyon király dolog... :S 30.000 kilóméter és nincs para vele.
mgy Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2481
Nem tudom ponotsan mi a helyzet az TFSI motoroknál, de az 1.8T-k nagy részénél a lefújószelep bekavar. Ugye már megmért levegőt ereszt el a szabadba, a következő gázadásnál a keverék túl dús lesz, lambda jól elmegy, komp befosik, mi van, kigyújtja a CE lámpát. Kevés olyan komp van nálunk ami nem parázik. Viszont itt többen írtátok, hogy a tfsi-n "gond nélkül" megy.
Tényleg gond nélkül megy?
Előzmény: Törölt nick (2469)
norgi Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2480
Nyilván én is arra gondoltam, hogy miután lefújt, utána nem az a levegőmennyiség van a csőben, mint amit a computer tud. Azért nem hisztem, hogy vicces minden váltásnál dús keverékkel menni. Szerintme így lasabb is. De akkor mi értelme???
Előzmény: Törölt nick (2469)
norgi Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2479
Lehet, hogy csak szoftvert kell frissíteni. ha komolyabb baja van, akkor meg nem érdemes játszani vele, mert azt később tuti megbánod. Ha kell autómentős száma szólj! :D Vannak rendőr haverok, ők tudnak megfelelőt! :D Oké csak vicc volt. Szerintem irány a szervíz....
Előzmény: tszabi (2472)
norgi Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2478
Ezt egy TFSI-n? Mert itt max be kel akni a cuccot tudomásom szerint.

Norgi
Előzmény: Törölt nick (2470)
norgi Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2477
Amit belinkeltem leírást, ott látszik olyan kis piros szmötyi :D Komolyra fordítva a gyári szelep gumija adta meg magát. A Forgenál írják is, hogy tuninglt autón szét szokott menni. ameddig nem volt lefújószlep nem éreztem, amikor feltettük akkor viszont minden gázadásra lefújt. inne tudtam, hogy valami baj van. Egyébként a TFSI lefújószelepei úgy műküdnek, hogy a gyári szelep, és a turbó közé kell berakni egy közdarabot. amikor a szelep visszahúzódik, akkor ezen a közdarabon keresztül távozik a levegő.

Norgi
Előzmény: fistic (2473)
mgy Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2476
Nincs kedvem 5e Ft-ot sem kidobni a szervizben, csak azért hogy esetleg valami figyelmeztetés miatt ég.
Akkor hagyd a fenébe! Vagy keresd meg a biztosítékát, dobd ki a vérbe...
Előzmény: tszabi (2472)
xtremetuning Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2475

Szilikém használd a "felépült a nyomás" szóösszetételt.....:)))))))))))))))

Sokkal szebben hangzik ;)

Előzmény: Törölt nick (2469)
Varshi Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2474
Így járni vele hosszabban kicsit hazárdjáték nekem.
Előzmény: tszabi (2472)
fistic Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2473
melyik szelep ?
Előzmény: norgi (2452)
tszabi Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2472
Hali !

Egy kérdés: a műszerfalon a motor elektronika (sárga) visszajelzője világít egy ideje (kb. 150 km-t mentem így vele). Mennyire vegyem komolyan?
Ugyanis már harmadszor világít.
Először kb. 300 km után elaludt (akkor valószínűleg a 95-s benzin nem tetszett neki).
Másodszor szervizben megnézték, hőgombát kellett cserélni.
Most várom hátha elalszik egy idő után. Nincs kedvem 5e Ft-ot sem kidobni a szervizben, csak azért hogy esetleg valami figyelmeztetés miatt ég.
norgi Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2468
Milyen T elágazás, milyen cső? Amit neked berakta az az egy darab vas, amit a turbó, és a szelep köré raknak. Hidd el, én végignéztem.

Norgi
Előzmény: Törölt nick (2461)
norgi Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2467
Ez csak egy közdarab. Semmit nem vettek ki a motorból. Az én gondom az, hogy a computer úgy számol, mintha a lefújt levegő igazából visszamment volna a szívócsőbe. Az nem okoz gondot?



Norgi
Előzmény: Törölt nick (2465)
mgy Creative Commons License 2007.10.25 0 0 2466
Neked tfsi van, most jövök rá... Nálatok a dv vezérlése teljesen más.
Akkor passz...

Előzmény: Törölt nick (2465)
mgy Creative Commons License 2007.10.24 0 0 2464
OCT? Na ők hogy jönnek ide?
Zárt forge-ről beszélek, ami aluból van, dugattyús, a gyári membrános műanyag helyett. De ugyanoda kell berakni, ugyanúgy. Igaz, van aki fordítva szereli, a nyomás a dugót fel v le tolja...
---
Nem tudom, egyszerűbb úgy hibát keresni, h minden felesleges zavaró tényezőt kiiktatsz.
Előzmény: Törölt nick (2463)
mgy Creative Commons License 2007.10.24 0 0 2462
Érdekesen hangzik...
Nem hiszem, h benne maradt volna. Jó lenne megnézni, hogy a dv visszavezetését hogyan zárták le.
Én a helyedben, a; míg el nem készül egy elfogadható prg. b; meg nem találjátok a hibás szenzort :-P visszakötném a gyári dv-t. Aztán meg úgy is hagynám. Vagy vennék helyette egy forge-t. Nekem is az van, pedig volt dúlás a motortérben.
Előzmény: Törölt nick (2461)
mgy Creative Commons License 2007.10.24 0 0 2460
Nem értem, miért maradt benne? És hogyan?
Az utólagosan beszerelt kedvéért faragtatok egy másik leágazást+csövet a t után? :-O
Előzmény: Törölt nick (2459)
LEX Creative Commons License 2007.10.24 0 0 2456

én bocs, de nálam kizárólag a benzines motor jöhet szóba :-)

van a konszernen belül egy 1.4 TSi/TFSI motor, abból is 140/170LE pont a két motorváltozat asszem, azért gondoltam :-D

(látszik, hogy nem vágom a VW témát, régen volt már ilyenem)

Előzmény: Törölt nick (2455)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!