Nekem zárt forge van fenn, bentről elég jó hangja van (tyutyutyu), de kintről szerintem nem nagyon hallaccik. Meg kéne egyszer próbálni. Má' ha végre menne... Most épp váltózok, ugye.
Az evo is szarabbúl megy, ha a szabadba fúj a bov, váltások után úgy kellett ugrálni az ülésben, hogy meginduljon. :-)) Ráadásul néha alapjárati gondok is voltak, főleg ha sokszor vettem el a gázt egy-egy nagyobb gyorsítás után, vagy padló után hirtelen meg kellett állni.
Mióta visszafordítottam (szerencsére ezt a greddy-t be lehet kötni úgy mint egy dv-t), rögtön megindul gondolkodás nélkül és sokkal jobban is megy.
hja valszeg ahogy mondod. Az még hozzátartozik az igazsághoz hogy a BOV időnként töltött hibát a hibatárolóba de a sárga lámpa nem gyullad ki. A szekundér lev. rendszert meg leszarom, majd a köv szervizzel, vagy vezérműszíjcserével sor kerül arra is. ugy jól tudom, hogy nem érdeme 90.000 km fölé tolni a vezérműszíj és társai cseréjét.
Ez a lepkeszelep nagyon komoly duma... :-DDD Anno leveleztem Józsival, vagy hogy hívják azt az erdélyi csókát, aki a VAG-COM magyarítását csinálta, hogy nem ártana átnézetni az eredményt valakivel, aki tényleg tud magyarul. Nagyon paraszt lettem ám a válasza szerint...
nekem az 1.8 t sem gyujtotta meg a check engine lámmpát amikor BOV volt rajta. Most viszont nekem is folyamatosan ég és szekundér levegprendszer hibát jelez. Ésnem találják hol veszti el a szekundér levegőt a pompa meg megy. De végülis leszarom.
Nem tudom ponotsan mi a helyzet az TFSI motoroknál, de az 1.8T-k nagy részénél a lefújószelep bekavar. Ugye már megmért levegőt ereszt el a szabadba, a következő gázadásnál a keverék túl dús lesz, lambda jól elmegy, komp befosik, mi van, kigyújtja a CE lámpát. Kevés olyan komp van nálunk ami nem parázik. Viszont itt többen írtátok, hogy a tfsi-n "gond nélkül" megy. Tényleg gond nélkül megy?
Nyilván én is arra gondoltam, hogy miután lefújt, utána nem az a levegőmennyiség van a csőben, mint amit a computer tud. Azért nem hisztem, hogy vicces minden váltásnál dús keverékkel menni. Szerintme így lasabb is. De akkor mi értelme???
Lehet, hogy csak szoftvert kell frissíteni. ha komolyabb baja van, akkor meg nem érdemes játszani vele, mert azt később tuti megbánod. Ha kell autómentős száma szólj! :D Vannak rendőr haverok, ők tudnak megfelelőt! :D Oké csak vicc volt. Szerintem irány a szervíz....
Amit belinkeltem leírást, ott látszik olyan kis piros szmötyi :D Komolyra fordítva a gyári szelep gumija adta meg magát. A Forgenál írják is, hogy tuninglt autón szét szokott menni. ameddig nem volt lefújószlep nem éreztem, amikor feltettük akkor viszont minden gázadásra lefújt. inne tudtam, hogy valami baj van. Egyébként a TFSI lefújószelepei úgy műküdnek, hogy a gyári szelep, és a turbó közé kell berakni egy közdarabot. amikor a szelep visszahúzódik, akkor ezen a közdarabon keresztül távozik a levegő.
Nincs kedvem 5e Ft-ot sem kidobni a szervizben, csak azért hogy esetleg valami figyelmeztetés miatt ég. Akkor hagyd a fenébe! Vagy keresd meg a biztosítékát, dobd ki a vérbe...
Egy kérdés: a műszerfalon a motor elektronika (sárga) visszajelzője világít egy ideje (kb. 150 km-t mentem így vele). Mennyire vegyem komolyan? Ugyanis már harmadszor világít. Először kb. 300 km után elaludt (akkor valószínűleg a 95-s benzin nem tetszett neki). Másodszor szervizben megnézték, hőgombát kellett cserélni. Most várom hátha elalszik egy idő után. Nincs kedvem 5e Ft-ot sem kidobni a szervizben, csak azért hogy esetleg valami figyelmeztetés miatt ég.
Ez csak egy közdarab. Semmit nem vettek ki a motorból. Az én gondom az, hogy a computer úgy számol, mintha a lefújt levegő igazából visszamment volna a szívócsőbe. Az nem okoz gondot?
OCT? Na ők hogy jönnek ide? Zárt forge-ről beszélek, ami aluból van, dugattyús, a gyári membrános műanyag helyett. De ugyanoda kell berakni, ugyanúgy. Igaz, van aki fordítva szereli, a nyomás a dugót fel v le tolja... --- Nem tudom, egyszerűbb úgy hibát keresni, h minden felesleges zavaró tényezőt kiiktatsz.
Érdekesen hangzik... Nem hiszem, h benne maradt volna. Jó lenne megnézni, hogy a dv visszavezetését hogyan zárták le. Én a helyedben, a; míg el nem készül egy elfogadható prg. b; meg nem találjátok a hibás szenzort :-P visszakötném a gyári dv-t. Aztán meg úgy is hagynám. Vagy vennék helyette egy forge-t. Nekem is az van, pedig volt dúlás a motortérben.