Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
fargo!
Nekem is már nagyon fogytán vannak a kártyák..
A haverjaim meg már meg akarnak lincselni, mert nem tudunk úgy bemenni a citybe, hogy útközben ne álljunk meg minden volvo mellett..
:-)
lore:
Előbb Trizzivel beszéltem CYRUS ügyben, majd megkétem, hogy jelezzen itt neki, aztán felhívtalak Téged, aztán meg egy igen ideges embert, akit a rossz számon értem el, aztán meg C. ügynököt.
Templar:
Ami a kártyákon a régebbi modelleket illeti, erről már beszéltünk. Én is szerettem volna rá felpakolni mindenféle modelleket, de sajna nem volt hozzá megfelelő képanyagom. Többek között ezért is fotóztuk le ketonék ex(?) 740-esét. Az internetről leszedett képeket jobbára csak 3-4 centis méretben lehet nyomtatásban felhasználni, és azok közül is csak a jobbakat. A Volvo hivatalos sajtó oldalain meg csak a futó, vagy nemrég kifutott modellekről van anyag :-(
Tervezem, hogy a talira viszek egy profi fotóst, aki dokumentálni fogja az egész eseményt, és egy alkalmas helyen lencsevégre kapja majd a szebb öreg példányokat...
*****
Zalában jártamban megnéztem a Jani barátom 740-esét -- nagyon szépre sikeredett, még az apró hiányosságokat és befejezetlenségeket ápolgatja rajta, a talira kész lesz. Két kártyát is kiosztottam, az egyike egy S40, a másikat egy nagyon kedves ifjú hölgy egy szép 760-ban kapta. A csajszi kocsija ugyan anyukáé-apukáé volt, de szentül megígérte, hogy a talira jönni fog. Facérok, figyelem :-) FREEEEJACK!
Voltam az alsóújlaki bontóban is, a tulajok talán szintén tiszteletüket teszik az IKEÁ-nál, mindenesetre hagytam ott káértyát, amit osztogatnak és agitálnakis majd. Templarnak meg szereztem kapcsolót a tetejéhez.
Mámma miközben konspirativ úton tűzögettem a parkoló Volvók szélvédőjére a Volvóklubos cetliket (amik egyébként tök jók és amiket fargo gyártott grátisz!), arra gondoltam, hogy kellene egy pár olyan is amin nemcsak S60, S80 és Vmindennéltöbb van hanem esetleg olyan is ami régebbi modelleket ábrázol.
Merthogy hiába helyezek el egy ilyet pl. egy élete delén szemlátomást túljutott 340-esen, hiszen előfordulhat, hogy emberünk ezt egy unatkozó gazdagemberek társaságának hiszi és cikinek véli, hogy előálljon ütött kopott verdájával. (pláne, ha a találkozó bejáratánál lore-val fut össze aki pont úgy néz kifelé a V40-ből mintha az övé lenne:-)))))
8-an este 7-kor meg nem tudta?? Addig mar 10 sms-t valtottunk C-ugynok telszamat illetoen, igaz egy parszor elkuldtem neki egy rossz szamot. Hiaba, a muszaki erzek hianya :-)))
Na itt van meg egy csattogoszarnyus, magat tapasztaltnak hivo, hamarabb ven-trottya-levo, tejfelesszaju. Csatlakozz a fargo-Trz alomparoshoz! :-))))))))))
Nem emlexel ram, milyen nyilt vagyok?? A SZ kolleganak szant mailben olyan adatok vannak amelyet van aki kapasbol bepastezne ide, en nem. Nem vagyok hive a szemelyeskedesnek, foleg ha 3. szemelyrol van szo. A tema szervizes es veled mar mailben is megragtuk anno (amikor meg rendesen idedugtad kivancsi arcodat. Remelem most mar maradsz! :-).
Amugy tudok modszer a takarekoskodasra. Bicikli, kocsitolas, gyaloglas. Szerintem volvo meg soha nem volt hires takarekossagarol. Kulonbenis, aki matricas autoval jar, azt miert zavarja? :-))))
Ha az a titikzatos mail témája a wie könte wi mit den treibstoff sparseimes sein, oder was sollen wie zu tun?! Akkor kérlek egy erős copy + paste akció közbeiktatásával hozz fényt a kárpátok bércei mögé is (hot-hot).
A 70-esed ugyibar nem idosebb 4 evesnel. Tehat nem vinnem csak ugy ideoda. Ha Ivanix semmikeppen nem tudja megcsinalni, akkor valami profi bosch befecskendezoshoz, vagy ilyesmihez vinnem. Anno amikor az astra porlasztocsucsit kellett cserelnem, meg kompressziot merni stb. akkor a markaszerviz elkuldott egy profi bosch-adagoloshoz. Ez csak dizeleknek jok, de volt vmi benzineseknek valo telepuk is. Telefonkonyv, net etc. Ivanix biztos tehetetlen? Varj csak, mindjart kuldok neked egy mailt. Egy paran mar tudjak, hogy meg mi lehet a bibi...
Én viszont meg akarom csinálni ost szept-okt a nagymotor vizsgát!
Meg egyébként is össze kéne már ülnünk..
Majd hét elején hívlak, addig összekapom még magam..
Akkor 1-t értünk. 11-12. Ha tudsz valami jó helyet ahol, beállítják akkor szólj.
Én a 9-t 2M-ért adtam el 7 éves volt a megboldogult és 180 eKm-t futott.
SZ
nipponos... hehe. fargo is japanosnak titulalta a 70-eseket, hiaba az ove meg igazi volvos fazonu 850-es.
Teljesitmenyt te is kaphatsz, cca. 240-250Le kihozhato chip-tuninggal (60-80k HUF).
Duna-Interservicerol eddig csak rosszat hallottam, alig van ott hozzaerto szerelo, az alkatreszekre (mag egyszerubb szurokre is) varni kell, stb. Talan majd kesobb jobb lesz...
Kar, hogy a kilencszazasok eleg dragak, nekem baromira tetszenek!
fargo, mint mondta, most tiszta Zala! Ha elkunyizza ose gepet, akkor talan benez, de elobbutobb biztos, majd jol felhomalyosit.
En se tudom, hogy a normal CO ertek miert zarna ki a magas fogyasztast. Az amerikai dogok is megfelelnek a lexigorubb californiai eloirasoknak, megis benyakalnak 18-20 litert varosban. Huh, ez nincs is olyan messze a te fogyasztasodtol, pedig a tied nincs 2.5 tonna, se 5.7literes motorja ugyhogy a 16 liter engem nagyon zavarna.
Otthon altalaban egy 2.5-os V6-os vectraval jarok (170LE). Ez varosban, sok dugoval, klimaval stb. 12 alatt fogyaszt. Normalisan, dugokat kerulve 10 is eleg neki. Ha gyotrosebben hajtom akkor sem tudok 13-asnal rosszabb atlagot hozni (persze tudnek, ha ez lenne a cel, 39.8 litert tud teljes gazon fogyasztani :-))). A tiednek normalis hasznalatnal, amikor aligalig turbozol, meg kene elegednie 11-12 literrel varosban, klimaval. (azert nehezebb vasrol van szo).
Hello Iore,
Kösz a választ, remélem Fargo is előkerül és akkor többet +tudok tőle. A 280 paci már izgalmas. Nekem csak gyárilag "180" jutott.
Érdekel, hogy mily módon lehet szaporítani a ménest.
Ivanix megmérte a CO-t és mondta, hogy jó. Ezt el is hiszem, de a fogyasztás az maradt.
Tudsz valamit az új szervizről Duna-Interservice néven emlegetik.
A 940-est nagyon szerettem, nehezen is válltam meg tőle. Aki +vette, átalakítatta gázra. Szerintem ez felségsértés. Nagyon megbizható kényelmes darab volt kicsit öregúras stilusú. De a komfortja az supi. Szerintem ez volt az utolsó mohikán az egyujjas kesztyűs világból.
Lehet,hogy majd egyszer még veszek 1-t, gyűjteménybe.
S70 már egy kicsit nipponos beütésű. Jobban manőverezhető. Csendes. belúlről szerintem kicsit kisebbnek érződik minta a 940. Kívűlről egyértelműen kisebb.
Üdv SZ
fargo kolleganak is az a sziv dobog kicsit modositott vezerlessel a kocsijaban. O majd beszamol. Videken tud 10 alatt is fogyasztani, de akarmikor lattam az atlagfogyasztasmerojet, mindig 13 felett volt. Igaz, hogy 280 loerotol es neha egy-egy integra-vacsoratol nem is sok.
Ha a komputer is ilyen brutal ertekeket ir ki neked (50l) akkor ott vmi bibi lehet. Ivanix mit mond a komputer adataira?
Persze az automata radob, de 1 liternel biztos nem tobbet... A 940-eshez kepest milyen az S70? Szerintem belul nincs nagy kulonbseg a ket auto kozott.
Sziasztok, rövid kérdéseim vannak. 460 TDI, 940 GLA után 1 db S70 2.0T boldog tulaja lettem.
Igazából a fogyasztása ami kicsit fejbevág. MOndták, hogy cseréljek lábat, dehát már nem tudom, hogy milyen fából csináljak.
Szóval mindegyik kocsi automata, klimával.
A 460 kb 8 litert evett városban. 940 kb. 12-15 liter városban. Döbbenetemre az S70 városban a 13-16 között eszik. Szerintem egy kicsit sok. A szervizben azt mondják, hogy minden rendben van az autóval. Nem tudom mit csinálok rosszul. Jó ha én akarok az első lenni mindenhol akkor értem a dolgot, de ha odafigyelek akkor is ennyi. A pillanatnyi fogyasztásmérő induláskor miondig 50 literrel kezd és nem éppen lassan megy le.
Adjatok ötletet mit csinálja másképpen.