Ferdeszemű, holnap lesz a tárgyalás, ugye? Ha gondolod, hogy használható, az jutott eszembe - ..... Az NKH-sok most azt szajkózzák, hogy kezelőszerveik és vezetéstechnikájuk a szem.gk-ra hasonlít, tehát... Nos, Veszprémben 2 mopedet is hirdetnek NAGYMOTOR rendszámmal, annak vizsgáztatva. Na kérem, akkor most mi az igazság? Nem tudja a balkéz, mit csinál a másik bal? Vagyis: az NKH területenként eldöntheti, mit csinál? Ugyanis így megdőlt "gk-ra hasonlít" álláspont. Talán ez is segít a bírót az irányba hajlítani, h. a jogszabály nem az NKH mellett van, ráadásul hibásan is alkalmazzák. Drukkolok, s várjuk, reméljük a jó hírt. üdv
munkahelyeket teremtene és élénkítené a gazdaságot. Szerintem. Nem vagyok közgazdász, álláspontom szerint mindent ki kellene használniuk, ami élénkíti a gazdaságot és munkahelyeket teremt. Nem csak mi veszítünk járgányaink túlkategórizálásával, hanem az egész ország.
Na ja én is csodálkoztam kicsit , máskor volt olyan , hogy alig találtam meg az utolsó látott hozzászólást , egy nap alatt annyi jött . Gondolom nagyjából kitárgyaltuk a jogi helyzetet , nemigen lehet újat mondani a NKH butaságaira . Mostanában én is elfoglatabb vagyok , május 5-ig nagyon kevés szabadidőm lesz , de azért a fórumot naponta megnézem .
Abba az irányba is előbb átléphetjük már a határt mopeddel büntetlenül, marad Európában 93 E Km2, ahol Európa, de mégiscsak a közepe és persze a Kárpátok nem csak a szélsőséges időjárástól óvnak minket
Ilyet ne is mondj, mert az NKH megtudja, hogy varjú, meg lőni, meg 1 km - hát ez fegyvernek látszó tankra hasonlító kütyü, tehát tigris harckocsi-vezetői és mélytengeri búváriskola kell ezekhez, kategória: lánctalpas anyóstalicska, tehát veszélyességi pótlék!!!!
Ferdeszemű, az én Typenscheinemben a GRECAV EKE a 92/61/EWG-nek megfelelően, a Spanyol Ipari- és Energiaügyi Minisztérium 2000. 01.24.-én kelt engedélyetési száma: e9*92/61*0026*00, ennek alapján az Osztrák Közlekedési, Innovációs és Technológiai Minisztérium 2000. o3. o8.-i engedélyezési dátummal kiadott Genehmigungsnummer-ja e9*92/61*0026*01. Alapja: EU-Genehmigung: §31KFG, Belföldi Nemzeti Típusengedély (Typengenehmigung) §34KFG. Úgy gondolom, ez a sógorok normális EU-s viselkedése, ezt kellene nálunk is megtenniük. Remélem így egyetértünk. üdv
Bigyó2, Chatimedi a fékbetéteket kérdezte, arról írtam, tehát az elsőkről, lásd: tárcsa. Én 6mm-esre ragasztattam, a tárcsa még alapméretű. Hátulra valóban kicsit vékonyabb kell.
A használtauto.hu -n mindig van alkatrészhirdetés mindenféle tipushoz. Előtte érdemes megnézned a korábban írt holland lapon, milyen a betéted,hátha más tipusban is az van.. Nem árt egy új garnitúra beszerzése, a régit pedig felújíttatni, az maga a kánaán. Erre törekszem. Ha minden kötél szakad, egy hasonlót keresnek autósboltban és átalakítjátok, tehát megfrankóztatjátok, hogy jó legyen.
Szerintem az utánragasztás 6-7mm-rel ok. Ha valaki pontos akar lanni, s elég ügyes az a visszanyomott dugattyú mellett megméri a betétek közti hézagot, kivonja a tárcsa vastagságát, ráhagy egy pötty hézagot, elosztja 2-vel, s akkorát ráragasztathat. Valahogy így.
Kedves Ferdeszemű, mielőtt kioktatnál, szerinted mi a magyar neve annak a néhány oldalas kis füzetnek, amit a kezemben tartok, az én brumimhoz adták ÚJ korában, az első - ausztriai - forgalomba-helyezéshez? Németül az van ráírva: TYPENSCHEIN. Benne az én mopedem adatai, alvázszám, ccm, szín, L2, stb..... Erről írtam, hogy ez az, ami az új járműhöz jár, de csak az arra jogosultak állíthatják ki, egy járműhöz egyszer. A többi smafu, ebben talán egyetértünk. A magyar hatóságnak - az én esetemben - ezt a TYPENSCHEIN nevű papírt kellene elfogadni, s ha egyszer valaki új GRECAV-okat forgalmazna, mint hivatalos új forgalmazó, az ő számára a GKM a spanyol(!) 2000 évi EU-s elfogadásra alapítva KELL megadni a típusbizonyítvány kiállítását. Szerintem. üdv
Érdeklődök, hogy tudja-e valaki közületek, a Chatenet Media 2001-es fékbetét vastagságát. Azaz milyen vastag ferodorrégteget kell rátenni? Esetleg új fékbetétet árul-e valaki?
Feltehetőleg nem visszamenőleg az első dieselmotorig, gondolom megegyezést követően megjelenő új tipusoknál. Az enyém 2000. évi, lehet, hogy még korábbi tipus, erre szerintem nem vonatkozik.
Olvassátok már el a:AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 2002/24/EK IRÁNYELVE(2002. március 18.) ajánlás 7. oldalát .
A típusjóváhagyásról és típusbizonyítványról szól.
Ti ezt hogy értelmezitek?
Részlet belőle:
Az egyes tagállamok illetékes hatóságai egy hónapon belül megküldik a többi tagállam illetékes hatóságainak a típusbizonyítvány egy másolati példányát a hozzá tartozó mellékletekkel együtt, valamennyi olyan járműtípusra vonatkozóan, amelyek típusjóváhagyását megadták, vagy megtagadták.
ejnye-ejnye! miért kell mindig elölről kezdeni ? már WooDoo mondta a tárgyalása után ,hogy amit a járműhöz mellékelnek, az nem tp.biz. nem azért mondom , de én is tettem rá célzást, hogy át kéne értékelni ezt a dolgot. mármint nekünk.ugy látszik nem szerettek olvasni. pedig muszáj. fussunk neki mégegyszer.
a gyártó tipusjóváhagyási engedély alapján gyárt. róla ennyi elég, mert nem M.o.-i telephelyű. közvetlenü nem akar forgalmazni.
a forgalmazó , tényleg, ha van, és teljesen legálisan akar müxeni, akkor a jóváhagyási engedély alapján , vagy ha már más eu-s országban működik, és ott már beszerezte az illetékes hatóságtól a tip.biz.-t, akkor idehaza ezek alapján, az NKH !!!!!!TIPUSVIZSGÁLAT NÉLKÜL!!!!!!!! tipusbizonyitványt állit ki!! ebből országonként és jármű tipusonként 1 db van. ez alapján a forgalmazónak joga van megfelelőségi tanusitványt kiállitani. ebbe viszont bele kell irni azt a bizonyos eu-s jóváhagyási számot. / e **/ *** ...
hát itten hibádzik a dolog! aki pénzért árul bármi ehez hasonlót, --és itt most azt kell mondanom , hogy nem tudom , hogy a kinált papirok mit tartalmaznak, -- az a csalás és vonzatai büncselekményt követi el. büntetőjogi felelőssége tudatában kell ,hogy kiállitsa a megfelelőségi nyilatkozatot. ennek ez a neve. nem " igazolom ,hogy....", meg nem "tanusitom ...." stb. erre megfelelő forma nyomtatvány áll rendelkezésre, és olyannak kell lennie. egyébként a köhém 5-s 4.§. hangsúlyozom , hogy ez 1 az 1-be csak az új járműre vonatkozik. ennek viszont kötelező tartozéka , --benne van az árban!!-- a megfelelőségi nyilatkozat.
és akkor van a másik eljárás amikor egyszer már v.hol az eu-ban forgalomba helyezték , nyilvántartásba vették --mert ez csak nálunk nem divat,-- tehát már nem új a jármű, egyedi magánimport keretében került az országba. ritka kevéstől eltekintve ilyenek a mieink is. ezekre más jogszabályok vonatkoznak .
"folytatásos teleregény . minden héten egyszer , változó napon vége az I. résznek"
tudod, mi az éedekes? Lehet, hogy kormányműve nincs, de a kormányösszekötös konstrukcio, tehát, ha a tervező járműtervező, akkor ACKERMAN-NAL épült. Ha nem, akkor sarlatán, mert főleg csúszós, esős időben a kormányzott kerekek csúszni fognak - lásd különböző fordulási sugár, a hozzárendelt elfordulási szöggel. Szóval személygépkocsi? Na nem kötözködni akarok, csak a hivatal útvesztőjében tévelygek. Te, ha tennék a brumiba egy villamosban használatos kapaszkodót, szerintük ez villamos is lehetne!!!!! üdv
Ezek nyerészkedésre irányuló törekvések. A forgalmazó - ha van - adja a típusbizonyítványt. Ha veszel egy SUZUKIT, veszel hozzá 50-60 ezerért "Tanúsítvány"-t? Vagy egy Opel-hez? Valami nem stimmel. Az összes többi járműre, gépjárműre megvannak az EU-s engedélyek, szerintem ezekre is meg kell adni - a használt behozottakra. Ha van, lesz új forgalmazó, majd benyújtja a gyári, már valamely tagállamban elfogadott, ezáltal a többire is kötelező típusengedélyezést és a hatóság tiszteleghet. Az én brumim "Typenschein"-jében ott az osztrák minisztérium engedélye a forgalmazó számára a típusbizonyítvány kiállítására, hivatkozva a SPANYOL(!) 2000-ben történt elfogadásra, s hogy ez Ausztria számára is ezáltal OK. Hivatkozik az EU-s szabályra. Ránk is ez a kötelező, de az ill. elvtársak írnak, de nem olvasnak. Megjegyzem, hogy a brumi első, osztrák tulaja nem hinném, hogy fizetett volna plusz 60 ezret a kereskedőnek. Persze, amíg lócitrom van, veréb is lesz - sajnálom, ha vkit megvezetnek, én nem bízom eme ajánlatban. Véleményetek, "öreg harcosok"?
A gyártó szerint segédmotornak számít, gondolom nem csak azért mert mozgássérülteknek készül. De ha ez kell a hatóság áldásához, akkor kiveszem az ülést az Aixamból, és beszerelek egy kerekesszéket.
Befizetem a 60+áfat, ha garanciát vállal. (Ha mégis feljelentenek állja a költségeimet utazásit is+kiesett időmet is). Ha véletlenül a rendőrt nem éedekli az irománya. Az előzőekben írt személynél olcsóbb.