Keresés

Részletes keresés

janaa:)) Creative Commons License 2009.03.06 0 0 2898
mivan rád jött a szófosás??!!!
Előzmény: Iceapo (2897)
Iceapo Creative Commons License 2009.03.06 0 0 2897
Herkáék fél11h-kor randiznak a haleszi Mol kúton, majd mennek egy nagyobb kanyart, legalábbis ez volt Herka terve, én speciel csinálom ill. rakom össze délelőtt a DRZ-t, utána, már ha sikerül egyáltalán összerakni, valószínű gázút, meg egy kicsi pini, teszt! :)
Előzmény: KUPIC (2894)
Iceapo Creative Commons License 2009.03.06 0 0 2896
Nem, nem szorul, hanem feszül, túl magasan van a kormány, de most megoldom, 1-1cm-t csapok le a kormányvégből /ez még nem biztos :)/, na meg kiveszem a kormánystucnit /2cm/, kipróbálom így hogy viselkedik a DRZ!
Most jövök Robitól, ill. már 1h-ja jöttel el, megtanultam hogy létezik egy gyorsító mechanika is a DRZ /Keihin/ karbin, Robi mondta nézzek csak bele a nagy lukba, én persze belenéztem, majd valami kart b*szkurálva, gyönyörűen belespriccelt a benya a szemembe, ekkor mondta hogy Na, ez a gyorsító, én meg b*ssza meg, nem kicsit csípte a szemem, pontosan beletalált a közepibe, azt hittem megvakulok, aztán csak nem! Asszem egy életre megtanultam hogy hova nem szabad nézni amikor Robi mondja! A helyzet az hogy nekem a gyorsító idáig nem is működött, de holnap reméljük már az is fog! Reszkessen az alkarom, majd holnap megtudja mi a jó, remélem legalábbis! :)
Előzmény: DRZ 87 (2892)
Iceapo Creative Commons License 2009.03.06 0 0 2895
Igaz hogy ez a drágább megoldás, de én mindig újat veszek. Régi tapasztalat, végig jártam a kenegetős, fújogatós korszakot, rövidtávon jó, hosszútávon nem igazán, de Te is valami ilyesmit írtál! ;)
Előzmény: DRZ 87 (2891)
KUPIC Creative Commons License 2009.03.06 0 0 2894
Trobee! Holnap lesz vmi motorozás?
DR-Z SzRobi Creative Commons License 2009.03.06 0 0 2893

Voltunk ma a PINIn ezek a képek készűltek...

 

 

DRZ 87 Creative Commons License 2009.03.06 0 0 2892
Ha szorul akkor meg veddd le a tankot és ahol el van vezetve a bowden egy fém füllel na abbol akaszd ki mert az leszorítja és tedd vissza a tankot.A bowden nem fog logni mert ha visszateszed a tankot akkor az ugyis lefogja annyira hogy ne mozogjon el !!
Előzmény: Iceapo (2890)
DRZ 87 Creative Commons License 2009.03.06 0 0 2891
Hali kösz az infot ! AAA bowdenröl csak annyit, hogy nekem is szorult mint állat ezért kiszedtem nyomtam bele a féktisztítot ,átmostam vele, ezután jött a wd40 ami petroleum tartalma miatt jó kenő hatású és taszítja a koszt. AA retek a bovdenre végeire szerelt fém pipákba ragad bele na azt kell kifujkálni megkenni!! Az enyémet is így tisztogattam egy párszor de aztán láttam hogy kikopott belöle a muanyag csúszóbetét aztán jobb kéz ball váll kuka és jöhetett bele az új ami kifogástalan !!! HHHát ennyi!!
Előzmény: Iceapo (2887)
Iceapo Creative Commons License 2009.03.06 0 0 2890
Hát mostmár én is kezdek rajta agyalni, Herka is lemérte a KTM-et, az is 82cm, lehet hogy még sem vágok el belőle, max. 1-1 cm, de az még nem biztos hogy elég a gázbowdenhez, mármint hogy ugyanúgy feszülni fog, na mindegy, van még idő, ha tudod Te is mérd már le légyszi a fesztávodat! ;)
Előzmény: KUPIC (2888)
Iceapo Creative Commons License 2009.03.06 0 0 2889
Na, az előbb hívott Robi, én nem sz*rakszom a bitfejjel, ha minden igaz a hétvégén vagy a jövőhéten elején meg lesz a spéci levegő-üzemanyagk. csavar, annyit mostmár tudok várni, Neked is ajánlom inkább ezt a megoldást, hosszútávon kifizetődőbb, mint egy bitfejjel sz*rakodni!
Előzmény: DRZ 87 (2886)
KUPIC Creative Commons License 2009.03.06 0 0 2888
Hali! Az én markolatom lefelé van fordítva a magasító miatt,de tökéletesen működik így is.
Előzmény: Iceapo (2880)
Iceapo Creative Commons License 2009.03.06 0 0 2887
Ez a csavar, ill. kívülről csak a fészke látszik mert a csavar kb.6mm-re bent van ebben a fészekben, a karbi alján, a 14-es nagycsavar /ami a főfúvókát is rejti/ mellett, az önindító felett van közvetlen, ezért olyan sz*r hozzáférni.
Előzmény: DRZ 87 (2886)
DRZ 87 Creative Commons License 2009.03.05 0 0 2886
ez a csavar hol van amit tekerni kell/levegö csavar/
Előzmény: Iceapo (2885)
Iceapo Creative Commons License 2009.03.05 0 0 2885
A rúd helyett lehet hogy karika lesz, olyasmi amivel a légszűrőházat tudjuk a helyére pattintani, olyasmi!
Csavarállítás, közvéleményt kutattam, valaki azt mondta nem kell, valaki 2 +1/2-et mondott, valaki 2 +1/8-ot, így én most 2 +1/4-et adtam neki, hát majd kiderül mi is lesz a nyerő, egyébként ezek az adtok nem mérvadóak, mivel nincs két egyforma beállítás, ill. biztos van, de az optimális beállítás különbözhet, magyarul hiába is állítom be így, az majd üzemállapotban fog kiderülni, állítgatva hogy tényleg mi is a jó beállítás!
Előzmény: Iceapo (2883)
Iceapo Creative Commons License 2009.03.05 0 0 2884
Köszönöm a mérést, gyűjtöm az adatokat! :) /Először 78cm-re gondoltam, de most kicsit elbizonytalanodtam, lehet hogy 79cm lesz, de semmiképp nem 79.5cm! ;)/
Előzmény: DR-Z family (2882)
Iceapo Creative Commons License 2009.03.05 0 0 2883
Rajta vagyok az ügyön /az ötlet már megvan, csak éppen a kivitelezés van még hátra, ami nem 5 perc lesz, nálam semmi sem 5 perc! :)/, mint írtam lentebb, még ki kell okoskodnom egy spéci csavarhúzót, ami odafér és mondjuk használni is lehet! ;) Ha nem jön össze, marad a kiszedés, és a Robi féle csavar betétele, majd Robi megírja ha hazajön! Tervrajz: Ez egy bitfej, egy annyira ócska minőségű, amit áttudok fúrni, és majd beledugni egy kis rudat, meg esetleg egy kis gumigyűrűvel megspékelni hogy legalább addig amíg állítom a csavart benne maradjon a csavarfészekben.
Előzmény: DRZ 87 (2881)
DR-Z family Creative Commons License 2009.03.05 0 0 2882
Lemértük amit jelenleg használunk az 79cm. a gyári vas kormány 79.5cm. RENTHAL KTM kormány az 81cm ez volt nekem a leg jobb(de nem biztos hogy a szélessége miatt) míg el nem görbítettem.
Előzmény: Iceapo (2880)
DRZ 87 Creative Commons License 2009.03.05 0 0 2881
Hali ! Enyémbe is ma lett ki lett cserélve Jana jovoltából ,levegőt majd utáánna kellene álítani Ice ebben tudsz segíteni !?
Előzmény: Iceapo (2880)
Iceapo Creative Commons License 2009.03.05 0 0 2880
Én, ha addig összerakásra kerül a DRZ akkor csak a gázútig megyek, teszt! ;)
Ma addig jutottam, hogy kivettem a karbit /azért vettem ki, mert alaposan megakartam nézni/, beleraktam a nagyobb fúvókát, még gyári volt benne /165-ös, szemre is kisebb a lukátmérő, mint a belerakott 195-ösé ;)/, akkor, szerintem mivel Robi nincs itthon még /németbe van/, és mivel nem bírom ki hogy a hétvégén ne menjek és addig nem hiszem hogyha már kint van a karbi belekerülne a spéci állítócsavar, ezért megpróbálok szombaton csinálni hozzá egy spéci csavarhúzót, amivel összerakás után is tudom majd állítani a levegő üzemanyag keverő csavart! Hogy ez sikerül e majd kiderül, legfeljebb újra kikapom a karbit, ami olyan marha eccerű, éppen csak 1h-át szarakodtam vele! ;)
Akkor ha már csinálom a motort, a kormány szélességéből lecsippantok egy pár centit, most olyan széles, hogy ha kanyarba alácsűröm a kormányt, a távolabbi ponton már alig érem el, arról nem is beszélve hogy a gázút pályán folyton beleakadok egy kiba fába, és ez is zavar qrvára, szóval van bajom a széles kormánnyal, arról már nem is beszélve hogy a gázbowden nem kicsit feszül, a markolatot aláfordítani meg nem akarom, szóval van egy pár indok amiért elkell vágnom a kormányból! ;)
82cm a szélessége /ez a kormány belső végpontjai közötti távolság/, esetleg ha gondoljátok lemérhetnétek hogy kinek mennyi, majd átlagolnám az értékeket és úgy vágnám el az enyémet! :)
Akkor ahogy néztem, ha levágok a kormányból X cm-t, akkor a karokból is lekell, mivel így már a kézvédő nem fog felmenni, ill. felmegy csak szar lesz, meg egyébként is szeretem ha rövidek a karok, nehezebben törnek ha véletlen a kézvédő nem lenne a toppon!
Mára ennyi a tuning rovat, értem?! :)
Előzmény: DR-Z family (2878)
DR-Z family Creative Commons License 2009.03.05 0 0 2879
Ehez mit szólsz,milyen a futomüve???
Előzmény: TRobee (2841)
DR-Z family Creative Commons License 2009.03.05 0 0 2878
Hétvégére terveztek-e valami motorozást (túrát) ???? Ha igen mikor és merre??? A multkori mini DRZ találkozot is megismételhetnénk!!!
DR-Z family Creative Commons License 2009.03.05 0 0 2877
Iceapo Creative Commons License 2009.03.05 0 0 2876
Persze, erre is gondoltam, csak éppen úgy látom nem írtam le! ;) Szóval tudnánk mi jó motort csinálni /gondolatban/, csak akkor már lehet hogy nem azt vennénk meg, bár a franc tudja, mert tulajdonképpen a DRZ ereje a tudásomhoz képest még most is néha sok, DRZ blokk erő és TARTÓSSÁG kéne egy KTM futóművel /TRobi most éppen egy Husaberget házasított össze a DRZ-vel, de vannak még komolyabb tervei, pont az amiről beszélek, hogy valahogy belepréselni a Berg vázba a DRZ blokkot. Jó kis feladat!/!
Előzmény: EndurosTaki (2875)
EndurosTaki Creative Commons License 2009.03.05 0 0 2875

ice: azért valahol az is közre játszott, hogy egy jobb futómű nagyban emelte volna a drz, amúgy teljesen baráti árát... és gondolom ezt inkább beáldozták az olcsóság oltárán.

Mert ha mindenütt jobbá tesszük a drz-t, akkor eljutunk a exc-ig, ami összeségében lehet, hogy mégsem jobb... :))

Előzmény: Iceapo (2874)
Iceapo Creative Commons License 2009.03.05 0 0 2874
Egyébként persze tudjuk a választ, egy jó USD rugóstag előállítási költsége magasabb /itt most tényleg egy jóra gondolok, nem mondjuk egy 40lovas RMX250-ére, az sem volt az igazi, azt is okosítani kellett hogy jobb legyen/, ergo, úgy voltak vele, valószínű, hogy hát a DRZ-t nem igazán versenyzők veszik majd, hanem inkább a hobbisták, azoknak meg jó lesz ez is, ja, hát jó is, de szerintem jobb lett volna ha inkább az örök elégedetlenekre gondoltak volna, akik szeretik a jót és hőbörögnek ha valami nem éppen a legjobb! :) Ja, tudom, ha "zavar" nyúljak a zsebembe, hát most annyira nem zavar, gazdasági válság van! :)
Előzmény: Iceapo (2873)
Iceapo Creative Commons License 2009.03.05 0 0 2873
Nem, nem, nem szar, hanem nem jobb mint az USD, röviden, tömören, ennyi. ;) Folyt.: :) Egyébként sokkal jobb lett mint volt, magam sem értem miért nem nyúltam eddig hozzá! :O Földúton haladva, akár csutkán is lehet mostmár vele menni, a ruplis utakat szinte kivasalja, idáig meg rángatta a kezem! Viszont ugye az USD "tesztelés" után /tegnap előtt/, csak orrnehéznek érzem a gépet, és nem erő kérdése, hanem futómű, a hagyományossal mintha odalenne ragasztva az úthoz, ez mondjuk egy egyenes, szar úton nem is lenne baj, viszont pályán nehézkes egy picit, az USD sokkal agilisabb, könnyebben fordítható kanyarba, más, ha kicsit eccerűen akarnám leírni KTM-esebb az érzés, persze nem ugyanaz, de már hasonló! Na most ez nem azt jelenti hogy szaladok a bótba egy USD rendszerért, de elgondolkodtató, amit már tulajdonképpen 9-10 éve tudunk Robival, hogy mi a rákért nem ilyen futóművel hozta ki a Suzuki ezt az endurot! :O
Előzmény: Gyöször (2872)
Gyöször Creative Commons License 2009.03.04 0 0 2872
>A futóművön is állítottam, de azt már nem ecsetelem, túl személyes! :)

Ezzel arra akartál célozni, hogy xar lett? :D
Előzmény: Iceapo (2871)
Iceapo Creative Commons License 2009.03.04 0 0 2871
Na, a mai nap is a motorozás jegyében telt, délben beszereztem a 3db195-ös fúvókát /Jancsinak /DRZ87/, Rasztának, meg magamnak/, hát nem volt eccerű, a Rodeóba rendelni kellett volna, és csak asszem 165-öset hoztak volna, 195-öst tuti nem, a Natixba meg szerencsére volt pont 3 db /ennyi volt össz/, igaz azok sem pont 195-ösek, de legalább ott azonnal fel is dörzsárazták a kívánt méretre őket! Du. pedig gázutaztam még a régi fúvókával, direkt, hogyha most beleteszem a nagyobbat legyen friss összehasonlítási alapom, ha már teszt akkor legyen teszt! :)
Akit esetleg érdekel, már jobban van a csuklóm, mondjuk úgy 80%-os! :)
A futóművön is állítottam, de azt már nem ecsetelem, túl személyes! :)
Iceapo Creative Commons License 2009.03.04 0 0 2870
Régen láttam, jó volt újra megnézni, kössz a linket! Egyébként marha nehéz ezekkel a nagy dudvákkal terepen motorozni, a hétvégén én is megtapasztaltam /újra/ a Biggel, ugye egész télen a DRZ-vel terepeztem, majd most Zalakarosról hazajövet, gondoltam régen voltam a Biggel igazi homokos terepen, hát kipróbáltam, és hát a DRZ-hez képest agyrém, viszont izgalmas, a DRZ-vel unalmasabb, mert azzal könnyű! :)
Előzmény: DR-Z SzRobi (2865)
DRZ 87 Creative Commons License 2009.03.04 0 0 2869
Sztem a bukosisak fotozott !!
Előzmény: DR-Z family (2867)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!