Keresés

Részletes keresés

S6tech Creative Commons License 2022.12.10 0 0 12283

Ha a menetrendi keresőt januárra állítom a 4-es trolinál ezt dobja ki,vajon ez igaz?

torqmatic Creative Commons License 2022.12.09 0 1 12282

A 9-301-et tavaly szétvágták...

Előzmény: 7-es troli (12277)
7-es troli Creative Commons License 2022.12.08 0 1 12281

Köszönöm.

Sajnos eléggé megviselt szegényke.

Előzmény: hajduvolan_133 (12280)
hajduvolan_133 Creative Commons License 2022.12.08 0 1 12280
Előzmény: 7-es troli (12279)
7-es troli Creative Commons License 2022.12.08 0 2 12279

Az szomorú, ha már az utolsó Ikarusszal se foglalkoznak… :(

Az általad említett nemrégiben készült fotot hol találom? Visszamentem a topicon 2022.07.01.-ig, de nem találtam. Véletlenül atugrottam volna?

Előzmény: hajduvolan_133 (12278)
hajduvolan_133 Creative Commons License 2022.12.08 0 5 12278

A 305-öst most fotózta le Fülöp László a Délin, a 301-esről nem találtam friss képet. Ma reggel volt felsővezeték-fagyás, de nem küldtek törtető járatot. Állítólag már a 402-n sincs műszaki.

Előzmény: 7-es troli (12277)
7-es troli Creative Commons License 2022.12.08 0 0 12277

Köszönöm az infókat.

Aktuális (kb az utóbbi 1 évből) fotót a 301 és 305-ről találhatok valahol?
Mivel a két darab kék-fehér kocsin nincs műszaki (és a netes kepek Alapján az egyik mintha kissé hiányos is lenne), így téli időszakban töretésre Ik280T-t használtak korábban és azt tudják bevetni most is amíg még van troli közlekedés?

 

 

Előzmény: hajduvolan_133 (12276)
hajduvolan_133 Creative Commons License 2022.12.06 -1 1 12276

TEHÁT a 305 került a Déli sorra, a 301 sorsáról majd érdeklődöm, és sorry a bszakodásért a nickekkel 

Előzmény: hajduvolan_133 (12274)
hajduvolan_133 Creative Commons License 2022.12.06 0 2 12274

A Tanker már rég visszaszolgáltatott minden trolit és villamost a DKV-nak, nem is értem, miért vették meg, mikor végig ott álltak a Salétromon. Az egykori tankeres ziukat már rég szétvágták. A két flottoaszínű kocsi (323, 328) megvan, bár nincs műszakijuk és üzemképtelenek, és ez így is marad valószínűleg. A 301-es csak azért került át a Déli sori telepre , hogy legyen hely az elektromos buszoknak a DKV-nál, valószínű január 1-től a Solarisok egy részét is átköltöztetik, a Salétromon csak pár kocsi marad műszaki célokra. A magánkézbe került ziukról nem tudok semmit sajnos.

 

(almos629 vagyok a mai naptól ezzel a ninck-kel)

7-es troli Creative Commons License 2022.12.06 0 3 12273

Kis segítséget kérek. A DKV meglévő és eladott Ziu9 trolijai kapcsán érdeklődöm. A honlapjuk és a Wikipédia alapján 2db-ot eladtak magán gyűjtőknek, míg 3db az Inter-Tankerhoz(???) került, 3db maradt meg. Ez utóbbi három közül a 9-301 lett nosztalgia járműnek kiszemelve, de mint olvastam sokáig rohadt a telepen, sőt nyáron átkerült a Volán területére. Ezzel mi lett? 

https://hu.wikipedia.org/wiki/ZiU%E2%80%939

 

https://www.dkv.hu/ziu_9

 

Azt tudom, hogy az egyik magán sajnos leégett (és mintha egy videoban a “csirketelepen” láttam volna -tévedés joga fenntartva), de a másikKal és a 3db interessel mi lett, mi van? Fellelhetőek ezek,milyen állapotban vannak?

 

köszönömelore is a válaszokat.

11István11 Creative Commons License 2022.12.04 0 2 12272

RXZ-404 után a '402 is Székesfehérváron folytatja pályafutását.

Már megkapta új fényezését is.

sosiforda Creative Commons License 2022.12.01 0 1 12271
Előzmény: ckg471 (12268)
Econell99 Creative Commons License 2022.12.01 0 1 12270

A hétvégi 15 percező villamosok is horror kategória, főleg a 2-es.

Előzmény: ron89 (12269)
ron89 Creative Commons License 2022.12.01 0 3 12269

A józsai vonalakon máris módosítanak. Összedobtak egy kis táblázatot is hozzá. :)

https://www.dkv.hu/content/documents/900.pdf

Hétköznap a két órás lyukakat betömik. Ezt nem is értem, hogy gondolták, hogy jó lesz így.

Hétvégén a hajnali első és az esti utolsó járatok mégiscsak a Segner térig járnak. Vicc az egész, amit művelnek ezekkel az össze-vissza módosítgatásokkal.

A villamosok délelőtti 12 percezése is vicc, az ülések között is végig állnak az emberek, ezzel is kezdeni kellene valamit.

ckg471 Creative Commons License 2022.11.26 0 1 12268

December 11-től változások lesznek a Krones és a Vitesco kiszolgálását illetően a Volánbusz jóvoltából:

https://www.volanbusz.hu/hu/hirek/hirek/hir/39725#Hajd%C3%BA-Bihar

A közlemény egy rakás menetrendi mezőt felsorol, a valóságban viszont (egyelőre) a 1440-es és a 4430-as járatait tünteti fel a menetrendek.hu, ha a két ominózus megállót kérdezzük le mondjuk december 12-ére.

E N V I R O 500 Creative Commons License 2022.11.19 0 0 12267

Üdv. Azt szeretném kérdezni, hogy a debreceni eCitarok forgalomban vannak má? Mennyi a valós hatótáv?

John Howard Creative Commons License 2022.11.17 0 2 12266

Valószínűleg nem írta át a váltóvezérlőt 3A-ra* (még a Segner téren), és "lusta volt" kézzel állítani a váltót, vagy átpakolni a szedőt...

 

* ha jól emlékszem, a GÖCS-ig menő a 3A a vezérlőben, és a 3A (a Hadházi úti, önjáró) pedig 3H. Utóbbi kód viszont ezt a váltót egyáltalán nem kezeli, nem "blokkolja le", tehát nem is villog a váltójelző.

Előzmény: hv635 (12265)
hv635 Creative Commons License 2022.11.17 0 0 12265

napi wtf: ma delutan GÖCS fordulóig közlekedő 3-as troli megérkezik a végállomásra, kitablaz, majd ahelyett, hogy bemenne a fordulóba, elhúz a temető felé. a váltó nem volt rossz, mert villogott a jelző lámpa miközben a troli elment, ahogy kell.

marky-511 Creative Commons License 2022.11.16 -1 5 12264
torqmatic Creative Commons License 2022.11.16 0 1 12263

Na igen, azért pl az, hogy hétvégén a város egyik legnagyobb lakótelepéről csak óránként megy busz a vasútállomásra, szánalom... Mintha valami porfészek lenne, nem az ország második legnagyobb városa. Ílyen követések mellett leszokik majd a maradék is a tömegközlekedésről, tényleg csak az marad, aki nagyon öreg, nagyon fiatal vagy nagyon szegény :/

Előzmény: Adambence (12260)
marky-511 Creative Commons License 2022.11.11 0 2 12262

Nem irigylem, ott előbb megtörtét az a buszmenetrenddel, ami most nálunk.

Előzmény: Racilaci (12261)
Racilaci Creative Commons License 2022.11.11 0 1 12261

Minden városnak máskor jár le az érvényes áramszerződése. Amint lejár, azoknak sem lesz pénze. Miskolcot egyébként sem kell irigyelni...

Előzmény: marky-511 (12258)
Adambence Creative Commons License 2022.11.11 0 3 12260

Mert lassan nincs hova visszafejleszteni.. 

Előzmény: Törölt nick (12259)
Törölt nick Creative Commons License 2022.11.11 0 0 12259

Ami viszont jó hír, hogy ha hiszünk Szabi bácsinak, több ritkítás és hálózatleépítés nem lesz.

marky-511 Creative Commons License 2022.11.11 0 1 12258

Arról nem is beszélve, hogy közel sem amortizálódtak le, mint az egyébként fiatalabb Cikisbuszok.

 

Az energiaköltséghez csak annyit, hogy Budapest, Miskolc, és Szeged valamiért nem problémázik ezen, tudtommal eszükben sincs leállítani az elektromos közlekedést.

 

Kivéve ugye a budapesti fogaskerekű, de az egy másik (szomorú) történet.

Előzmény: torqmatic (12257)
torqmatic Creative Commons License 2022.11.11 0 1 12257

Ja, csak azok a "drága és más jellegű" elektromos járművek már réges rég ki vannak fizetve, míg a buszokat folyamatosan szerzik be, és az se két nap mire ezek ledolgozzák az árukat. Egy normális világban akkor lehet, hogy inkább pont ezzel kéne leállni, amíg "nem rendeződik a helyzet".

 

A járműveknek és az infranstruktúrának amúgy akkor is van egy fix költsége, ha semmit nem használják, szóval erre a remélt 2 milliárdos megtakarításra majd érdemes lenne visszatérni 2023 végén, 2024 elején is, figyelembe véve, hogy az újabb ritkítások hatására nem csak a kiadás fog csökkenni, de nyilván a bevétel is.

 

Amúgy kormány oldalról mindig azzal hakniznak, hogy itthon rohadt olcsó az áram, ilyenkor meg kiderül, hogy mégse? Nem szeretek a "hanyatló nyugattal" példálózni, de ott azért jellemzően pont a tömegközlekedést fejlesztik és próbálják ráterelni az embereket, míg itt pont ellentétes folyamat zajlik. Időnként persze átadnak néhány új buszt, de azt is csak azért, hogy a haveri cég ki legyen tömve...

Előzmény: marky-511 (12256)
marky-511 Creative Commons License 2022.11.11 0 2 12256

Napi bosszantó: Kétmilliárd forintot spórolhat a DKV a takarékossági intézkedésekkel

 

Részletek:

 

Bár a felsővezeték-hálózat állapota nem indokolja, hogy parkolópályára tegyék a trolikat, de a vezérigazgató kiemelte, hogy ezek karbantartása is költséges, valamint maguk a járművek is drágábbak és más jellegűek, mint a dízeles autóbuszok, többe kerül a fenntartásuk is.

 

Hozzátette, a villamosok hétvégi kihasználtsága is jóval alacsonyabb, így ezek pótlása megtakarítást jelent majd a cégnek. Kiemelte, hogy az érintett hétvégéken olyan autóbuszokkal pótolják majd a villamosokat, amelyek alacsonypadlósak vagy rámpa van rajtuk, így a mozgáskorlátozottaknak és babakocsival közlekedőknek nem jelent majd plusz nehézséget. Arról, hogy milyen útvonalat járnak majd be a pótlóbuszok, s hol lesznek a megállók, később tájékoztatják majd az utasokat.

7-es troli Creative Commons License 2022.11.10 0 0 12255

Köszönöm.

 

 

Előzmény: marky-511 (12254)
marky-511 Creative Commons License 2022.11.10 0 0 12254

Pedig a DKV ír róla. Nem külön cikkben, hanem a II. ütem részletezésében, alul.

 

https://www.dkv.hu/forgalmi_hirek/2629?fbclid=IwAR0ftuWeD3uNp4QmgY40D_AEwGYzn9--Gu-wkY5WIUssMWgNkor0hjeXM2c

Előzmény: 7-es troli (12253)
7-es troli Creative Commons License 2022.11.10 0 1 12253

Hol lehet megtalálni a teljes közleményt? Dkv ill önkormányzati honlapon se, és keresőbe se találom. Köszönöm

Előzmény: Adambence (12235)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!