Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
.....zoltán utca mexikói.......
huh.....joy......lehet, hogy neked izlett, de azért én haverokat nemnagyon vinnék oda......
......amit mi ettünk (volna meg) 1,5éve, hááát, az minden volt csak nem emberi. már azt találgattuk, hogy a szomszéd néni nem keresi-e a kutyusát ;)) .....
...a hús, amit jól átsütve kértem, véresen jött ki (szó szerint), a mellé tálelt zöldségek közül a kukorica hideg volt, amikor a húst visszaküldtem, hogy süssék át, mert úgy kértem, szenesre sütve hozták vissza, úgy hogy a többi rész a tányéron már hideg volt.....
...... még a párom járt legjobban a társaságból, ő valami egészen elfogadható kaját kapott.... - asszem az övé fogyott csak el......
...... - ja: a társaság többi tagja szintén nem volt túl elégedett......
juteszembe: a végén amikor a pincér nem kapott egy huf borravalót sem, 10perc mulva a fizetés után odajött, hogy várnak az asztalra...... - mondtam, mi meg a kávéra, ami már ki van fizetve...... erre elkullog, kihozza 5perc alatt, de nagyonsux....... ennyi.
a szememben minősítette magát az étterem.
.......
ugyhogy én személy szerint a zoltán utcai mexikói étteremről nagyon lebeszélnék mindenkit......
.........
bocsi, hogy off voltam.....
gbrL
ui: menjetek akkor inkább a CARMEL-ba. klassz kis pince-étterem a kazinczy utcában a zsinagógánál majdnem... - nem csak kóser kaja van...
....pl tárkonyos borjúraguleves aztán a sült libacomb hagymás tört burgonyával és párolt káposztával nagyon isteni tud lenni ;)))))
No, néhány adat étvágygerjesztőnek:
Cím: Bp. V. Zoltán u. (a Királyi TV mellett) parkoló bőven.
Lehet 15-20 főre foglalni, ha fürgék vagyunk, elég népszerű hely.
Kaja: Mexikói, némi ami beütéssel (a tulaj amerikai), olyanoknak való akik kedvelik az erős ételeket XL adagokban tálalva. (Fargo: Van steak is.)
Nagyon korrekt jó hely. Az árak is elfogadhatóak (a Hungaroringhez képest.)
nekem tök mindegy, hogy mikor vacsizunk, lehet belôle szombat is, vagy akármi. Én ráérek, csak az Ádi említette, hogy a péntek nem fog menni neki. Ez még nem kizáró ok, akkor menjünk, amikor a többségnek jobb. Persze az lenne az igazi, ha mindenki ott lehetne...
Iguana hol van? Lehet ott 15-20 személyre asztalt foglalni?
Mehetünk még sztékolni is Érdre (ami kicsit messzebb van és az átlagnál kissé drágább hely), vagy mehetünk Bicskére a Baderbe, ami van vagy 25 km-re, viszont nagy és olcsó, meg mehetünk akárhova is...
Templar
Ma láttam a kocsidat, hát az olyan szép lett, hogy valami besz@rás!
Az angollal elboldogulok jómagam is, Y3K-t azért kértem fel a bemutatkozó szöveg fordítására, hogy legalább az profi legyen.
offOlyan jól rendberakták a fórumot, hogy 2x lassabb lett, és elveszti a hozzászólásomat:-)on
Szóval, ahogy a Volvo 164 klub oldalán elnézegetem a linkeket, mindenhol külföldön engedélyezték, hogy a 'klub'-ot klubnak hívják. Érdekes, hogy a külföldi márkaképviseletek nem problémáznak emiatt.
Háj!!!
Bocs,hogy belepofázok,de az
IGUANA tényleg yó, hejjj!!!
Nővérkém(Judit) ott dolgozott pár hónapja,
csak elment hajóra dolgozni.De most
itthon van.És megy vissza okt.12.-én.
Hoppá,ezt nem tudom minek írtam le....
Bocs.
Szóval IGUANA ruller.
Jófejek.Meg fincsi a kaja.
Ennyit a reklámról....
erre nem t'ok mit mondani, el kellene vinni szervízbe megnézetni. Szerintem is az a valószínű, hogy lejárt az utolsó nullázás óta a 15k km. Ha jól emléxem, a service lámpa nálam is kialudt pár perc után, de ebben nem vagyok biztos. Este elolvasom a manuálét, hátha mond valami okosat.
lore:
fargo nem ereget, mert dógozik mint egy droid, szerencsére a neten keresztül megy a korrektúre, ezért ilyenkor mindig van alkalmam benézni ide is.
nem tudok ora allast irni, mert a vetel utan kiderult (az eredeti tulajtol szarmazott info alapjan), hogy az orat erosen visszatekertek...:-( Allitolag van egy digitalis szamlalo, azt kene megnezetni, de itt most nem akarom elvinni, ha nem nagyon egeto, mert a Les Ulis-i szervizben 12000ft a minimalis oradij:-(((
Sajnos mostanában dolgozom mint állat, de azért be-be nézek (lsd. Cyrus).
Jövő héten nem leszek itthon (USA), de ott valószínüleg lesz net elérésem.
Addig is itt vagyok figyelek, hozzászólni sajnos kevésbé tudok.
Nem lepodnek meg... Okosabbak lennenk, ha elarulnad, hogy mennyi van benne. Ha pl. 106248 es 91240-nel volt a 90ezresen akkor mar 8 km ota jeleznie kell.
Most ugrott be, te meg nem is voltal vele kotelezon, mert amiota vetted, nem mentel vele annyit, nem?
Ha meg ugyis itt az ideje, akkor ugyis el kell vinni szervizbe. Azert ez nem olyan bonyolult computer, mint az uj BMW-kben/Mercikben, amik folyamatosan szamoljak/merik a hideginditasokat, terheleseket stb. es ezen adatok alapjan ajanlanak szervizt.
Es az nem lehet, hogy csak valami figyelmeztetes, hogy kozeleg a 15e km-es szerviz? Eddig nem csinalt ilyet az auto, tegnap kezdte el es minden inditas utan fennall a jelenseg.
A szervizlampanak asszem folyamatosan egnie kene, ha az utso nullazas (szerviz) ota eltelt 15e km. Ez a par percig eg, aztan meg nem, szerintem nem normalis, viszont nem is a motor-ellenorzo lamparol van szo, annyira nem paraznek tole...
kösz, de Y3K kolléga már leferdítette angolra a szöveget, csak eddig nem volt idôm megcsinálni.
Franciát meg németet nem tervezek, sôt angol is csak a bemutatkozó oldal lesz, a többit meg kétnyelvűre csinálom. Nem lesz elég kapacitás megcsinálni mindent kétszer, így ugyanazon az oldalon lesz angol meg magyar szöveg is, egymás mellett...
Ma kaptam egy emilt az egyik Ivanixos sráctól, küldött benne 4 képet egy ott dekkoló különlegességrôl: ez egy Volvo 66-os.
Én ilyesmit még élôben nem is láttam, mindenesetre nem sok Volvo-kinézete van.
1.3-as motor, CVT váltó (!), '79-es évjárat, még 10 hónap műszaki. Ez tulajdonképpen egy Volvo 66 kombi, amibôl mindössze 28.500 példány készült!
Annyit kell róla tudni, hogy ez tulajdonképpen DAF konstrukció -- a hollandiai DAF céget a Volvo 1972-ben kezdte felvásárolni, felismerve, hogy az olajválság miatt szükségük lesz egy kisebb autóra. Fejleszteni lassú és költséges lett volna. A Volvo 66 a DAF 66 átemblémázott változata, amit egészen 1980-ig állítólag elég sikeresen forgalmaztak. A DAF késôbb kifejlesztett egy másik modellt is: ez a DAF 77 volt. Ebbôl lett a Volvo 343...
Úgy sikerült, hogy fargo beajánlott egy szakemberhez aki ott a használt autók forgalmazásával foglalkozik, felhívtam, bementem, bevittem, adtam egy eladási megbízást, oszt kész.
A pénteki összejövetel nekem is szimpatikus eddig.