Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
fargo,
Szerintem szedd ki a csomagtér padlója alatti rekeszből a doboz Legót, hátha megszűnik a zörej :-)
Én is mosattam, de vidéken lévén az esőt elkerültem.
Ma hazafele zingettem egyet az M5-ön. Különleges élvezetet jelent dübörgő Wagner mellett száguldozni, az embernek szinte kedve támad lerohanni Lengyelországot ;-)
Úgy tűnik nyomára jutottam a váltó-ütés problémának. Találtam a neten egy csávót aki leírta, hogy ez gyakori hiba az AW70 és AW71-es automataváltóknál (740/760) és leginkább valami golyó szelepek elkopása okozza (rubber ball) amiket ki kell cserélni. Megvan az alkatrész száma is (1377746-1), és állítólag ezek a szelepek hozzáférhetőek a váltó olajteknőjének eltávolítása után, szóval nem kell a váltót kiemelni.
Asszem rövidesen nekigyűrkőzöm..
Csinált már ilyet valaki?
Végre 2 hét után sikerült lemosatni a kocsit, (utoljára a talin volt tiszta,) erre most meg jól elázik. Holnap kirándulni akartunk menni 3 napra a Bakonyba, erre meg szakad az esô.
Lehet, hogy holnap felfújom a pofámat, és beköltözök a Volvoba, kideríteni, hogy mi a manó zörög odabenn. Már régóta tervezem megszüntetni a zörgéseket, bár azt hiszem, hogy jelentôsen javítana a helyzeten, ha kipakolnám a csomagtér padlója alatti rekeszeket.
Felháborító! Mikor kicsit több mint egy éve megvettem a 850-est, egy nyikkot sem lehetett benne hallani, macskakövön is tök néma volt. Most meg úgy zörög rázós úton a hátsó fertálya, mint egy doboz Lego. A klassz budapesti utak egy év alatt szétzilálták a kocsimat. Kíváncsi lennék, hogy jobb helyeken a közútkezelô mekkora kártérítéseket fizetne a tulajdonosoknak az ilyen kritikán aluli állapotú utak miatt. Itt még azt sem lehetett kijárni, hogy fizessék ki a kitépett futóművemet, amikor a rakparton átmentem egy járdaszegélybôl kiszakadt 60x40x30 centis hatalmas kôdarabon... Szóval tele van a tokom az utakkal!
Amire te gondolsz, az a V70 XC. Jöhet 7 személy, magasabb, terepesebb (de szép szó), jó erős, jó drága, viszont giga-mega-ultra-tudomisénmilyen-sakál gép.
Hoppá! Ez nem semmi. Vígasztaljon, hogy nem pávakék volt...
Ezt biztos megrendelésre vitték el, szerintem szerb vagy ukrán nagykutyának fájt rá a foga. Ráadásul nem is olyan könnyű elvinni egy S80-ast, biztos rákészültek...
Nem tudom vezettél e már kompact egyterűt (nem nagy batárt, hanem emberléptékűre gondolok). Pl. Picasso, Scenic, Zafira, Demio, Yaris Verso, stb.)
Ha nem azt kell hogy mondjam próbáld ki.
Nagyon kellemes. Azt hiszem te igazán tudom, milyen vezetni egy sakál 850-est igen jó teljesítménnyel, így tudhatod, hogy nekem milyenek a tapasztaltaim, de azt kell hogy mondjam, hogy imádnék egy kicsit magasított (terepeített?), könnyen megülhető, stb VOLVO sakál korménykereke mögé űlni. Azt hiszem, hogy itt nemcsak a pénzről van szó. Persze arról is. De akkor a jelenleg futó összes VOLVO-t kritizálhatnánk a formája miatt, mert elhagyta a szögletességet, meg a sajátosságát. De nem tesszük, mert a VOLVOnak van más sajátja is nem csak a külseje. Masszív, biztonságos, ergonómikus, kényelmes, SZÉP, és persze sakál.
Tehát azt hiszem, hogy egy jó egyterű csak annyit érhet el, hogy tovább növelheti a Családot azaz a felhasználók számát. Azt hiszem kiegyeznénk abban, ha mindenki megengedhetne magának egy VOLVOt és csak ez a márka futna, mert ár/teljesítménybe mindekit megver. Ehhez választék kell!!!. (bocs a szófo...ért)
Igen.
Ott is forrósodnak a dolgok.
Lehet, hogy félredobok mindent és lemegyek tudósítani..
(Hiszen ha itt nem lesz megbékélés hamarosan asszem veszélybe kerülhet a Kosovoi-Sarajevoi utam is.
Választások Kosovoban: Okt. 25 körül.
Boszniában: Nov 8 körül.
Ami igazán gubanc lehet még, az Montenegro helyzete.
Ettől jobban tartok, mint Milosevic válaszlépésétől.
Figyeljünk és kiderül mi lesz!)
Majd holnap kiderül indulunk-e vagy sem!
Addig is remélem tisztázódnak a dolgok.
Hej srácok!
Csak becsókolok 'doktor úr módra'.
Kicsit sűrűsödik az életem, de legalább zajlik.
Ha mégis lesz valamikor összkajálás, szóljatok!
De inkább sms-ben, mert ritkán leszek gépközelben.
This concept car is the Volvo LCP (Light Component Project) and was build in 1983.
Weight: 700 kg (metal, steel, aluminium, magnesium, plastic)
Place for 4 people: 2 x two people back to back (backseat facing 'the wrong direction')
Engines: a 3 cylindre direct injected turbo-diesel with 52 bhp; a 3 cylindre direct injected
turbo-diesel with 88 bhp; and a 1.4 litre engine from the 340
Consumption: 3 litres/100 km at 90 km/h, 4 litres/100 km at 120 km/h and 4,1 litres/100 km in
the city
Cx: between 0.25 and 0.28
Transmission: CVT
Prestations: (the 88 bhp turbo-diesel) from 0-100 km/h in 11.5 seconds and a topspeed of 180
km/h
Arra az egyterűre én is kíváncsi leszek: ennek a kategóriának semmi Volvo-s hagyománya nincs, ezért szerintem elég öszvér dolog lesz. Mindenesetre elég visszatetszô, hogy ennyire lefexenek a divatnak: sajna a pénz beszél!
Én inkább csináltam volna S30-as kupét, vagy valami érdekesebbet. Na de egy Volvo egyterűt? Micsoda marhaság ez?! Remélem nem Ford Galaxy mutáns lesz...
Tudomásom szerint az S70-es gyártását beszüntették. E helyett hozták létre az S60-at.
(Ha jól belegondolsz, akkor a 60-as és a 80-as között sincs nagy különbség, hát akkor még aközé beékelni valamit, amit műszakilag elavultabb nem igazán érdemes.)
Bár nem értem ,hogy mért kellett a 60-as számot adni mért nem lett volna jó a 70-es.
Más!
Tud valaki a VOLVO egyterűről valamit.
Inavixnál van egy 'jó' ismerősöm, aki annyit mondott, hogy lesz, és 2001 januárja körül várható.
Nagyon várom, mert a nejem csak egyterűt hajlandó vezetni és piszkosul féltem a családot (gyerekek) egy opelben.
fargo általam közli a topic lakóival, hogy a ma esti vacsora elmarad. Pontosabban annak közös elköltése marad el, otthon mindenki vacsorázzon nyugodtan :-)