Szerdan 1 kor van egy kis dolgom kb 3ig:) szoval nekem is csak utanna jo! De akkor mindnekepp fussunk ossze!!!! Megkerdeztem a kereskedot.. azt mondja meg mindig 48. het az orszagba erkezes datuma:) JAJJJ hogy birom ki addig.
Olaj meg ilyenek. Nem tudom mi eszi jobban az olajat de nekem a mostani MPI 1.6osom 14500-ankent ker egy Litert:) azt mondja neki az kell:))))) hat usse ko mindig beontom neki. Ha ennyit ker majd a PDTDI akkor azt megkapja o is. Egyeb irant meg nem tudom ki meddig tartja meg a kocsijat de szerintem az olaj hatasa 150ekm en belul rendes szervizeles mellett nem jelenthet gondot.
Mondjuk valóban ezek a csodatermékek surlódáscsökkentő hatással bírnak. Csak minden jódolognak van vmi árnyoldala is. Lehet hogy az adalékanyag az olaj egyik tulajdonságát megnöveli, de sajnos mindemellett vmelyik tulajdonsásgára károsan hat.
Ha hiszed ha nem, de már a 3000-es olajnak is feketés színe volt. Az olajminőséggel kapcsolatosan pedig, a gyártó se tud jobb olajat beletenni. Én az biztos, hogy 10000 ként cserélem az olajat, de nem is az olajminőséggel van itt a gond, hanem a levegőszűrővel. Majd 1x hasonlíts össze egy 10000 ill egy 15000es vagy esetleg egy 20000es levegőszőrűt. Egyébként egy útépítő cég gépészeti vezetőjeként nyugodtan kijelenthetem, hogy a 10000es szervízek a motor élettartamának jelentős növekedésével jár. Nem kell semmiféle prolong vagy metabond csodaszereket használni. A gépjerműparkunkban "sajnos " vannak még 400000 km-es járművek - hangsúlyozom céges járművek - és még c motorhibával egyiket se kellet javítani. SZal nekem ennyi bizonyíték doszt elég :)
Nekem az olajcserénél megy bele a prolong. Az összes haverom használja, sokkal csendesebben jár a motor ill. volt akinek csipegette az autó(pdtdi) az olajat de miután bele lett öntve a prolong semmi olajat nem eszik.
Jovoheten szerdan lent leszek szegeden megint:) Mi lenne ha vegre bemutatnad a kicsiket:))) Kivancsi lennek az erzesre, hogy a dieselhez kepest mit ad..
Aztan meg ha vegre eljon a 48.het es begordul az en kis csodam is, verethetunk Szegeden egyutt:)
Igen, ha a szabályzó gombot LO állásba tekerem, bekapcsol.
A párátlanító bekapcsolásakor még nem vettem észre, csak hogy felpörög a szellőző venti, és az összes levegőt a szélvédőre fújja.
A belső keringtetés gombbal sztem nem kapcsol be, mert tavasszal egyszer úgy maradt, és nem tudtam mitől lett tök homály minden ablak, amíg rá nem jöttem :-(
Auto-ra van állítva, és úgy tűnik, mintha nem kapcsolna be. Lehet hogy ez csak az alacsony külső hőmérséklet miatt van? Vagy attól függetlenül még illene neki kapcsolni? (10o körül sem kapcsolt) A gond csak az, hogy így esős időben hajlamosak az ablakok párásodni. Az előző télen mintha ezzel a jelenséggel nem találkoztam volna.
Tudom. Másik autómnál volt már ahol minden továbi nélkül hosszabbítottak az időszakos szervízkor. Sőt egyszer egy akciós Őszi átvizsgáláskor is. Így biztosan emészthetőbb a szevíz klts.
Az olajat nem az ára miatt viszem. Most 4600.- volt 1 lityi, de minőségi. Így tudom, hogy mi kerül bele. (persze biztosan van aki ezt kétli :-)) Ja, meg az ára elszámolható.
Nah meghajtottam a kicsiket:) 2230km volt benne ezert nem forgattam nagyon:) de azert oda oda leptem neki. Viszont a reszecske szuro jelzes megjelent a kocsin..hmm biztos hogy mindent jo mar az uj dpf-el???? A 18 as kerekrol meg az a velemenyem hogy durvan sok.. hangos es nagyot ut az ut a futomuvon de halistennek ez bentre nem erzodik.
Osszesegeben csodalatos kis jatekszer:)))csak meg 4het hogy a fenebe birom ki:) mondjuk utanna minden nap orom lesz kocsikazni meg itt Pesten is.
El se tudom mondani mekkora orom ert:) Kedves baratosnem kapott egy napra egy fekete diesel RS-t:) 1 ora mulva kicsit kimegyunk vele csapatni:)))) enyhitve a varakozassal toltott napok szurkeseget:)
Nem-Nem 1.5 éves a gépem nem szeretnék megválni még tőle.
Bizniszelni akartam vele Mfd2-ről Mfd3-ra! Csak kiváncsiságból ugrottam be hozzá, de érdekes volt. Amit az új kocsiknál extraként 385 e Huf-ért lehet rendelni, azt utólag rendelve cirka 800 e(!!!) Ft-ot kérnének! Mondott más példát is pl. tetősín gyárilag rendelve kb. 30-35 ezer, utólag 80 ezer!!! Hát normálisak ezek????
A mobilitás gariért a normálisabb helyeken nem kérnek pénzt. Az azért jár, mert a márkaszervízbe vitted az autót, nem azért mert külön fizetsz érte. A legtöbb helyen lehúzás. Az olajat sem biztos, hogy érdemes vinned. Alkudj belőle! Ők hordósan környezetterhelési díj nélkül veszik az olajat. Nekem 3500-3800 kértek érte ( long life). Így volt olaj+olajszűrő+csere 21000,- . Mindez persze 15000-nél.
Ma megvolt a 30.000 -es szervizem. Olajat vittem. Olaj-, pollen-, levegőszűrő csere 15% kedvezmény az anyagköltségből, mert kértem a téli gyorsátvizsgálást. Benne volt ugyancsak kedvezménnyel 1 lityi ablakmosó konc. Hozzá jött 1 ellenőrző szervíz Mobilitás garival (Mobilitás gari hosszabbítás fizetős). Számla vége ~ 36.000.