Csak nekem az eddigi - saját - tapasztalatom az, hogy hiába nehezebb egy másik autó, a nyomatékhegyekkel azért pariban tud lenni egy kisebb, pörgősebb kocsival szemben. Az más kérdés, hogy sokan "nem veszik fel a kesztyűt" a nagyobb kocsikban, hanem hagyják a kisebbet, hadd nyomuljon. Attól nem lesz kevesebb senki, ha elenged a pályán egy autót, ugye. Én is úgy vagyok vele, hogy ha valaki gyorsabban akar menni, menjen - én elengedem. Szíve joga úgy meghalni, ahogy akar :-)
Kijafaszt Kit érdekel a főtengelyen mért nyomaték? :) A váltóról nem hallottál még? :) A kerékre jutó vonóerő tekintetében máris nem olyan rózsás a helyzet.
Amúgy egy széria Leon Cupra (ami gyengébb egy chipes TFSI RS-nél) is meglepetést okoz egy széria 535 Dezsőnek, ha jól nézem olyan 230-240-ig biztosan. http://www.zeperfs.com/duel1249-1386.htm
jah és a másik oldaról.. A főnökömnek egy 535D BMWje van. A jómultkorában, mikor beszélgettem vele az autókról - többek között a bmw erejéről- akkor mondta, hogy a nemrég egy RS megverte. Ő is csodálkozott..
végre valahála ma sikerült megchipeltetni (turbomotor.hu) pfffff. ... mintha kicserélték volna. Mindenkinek tudom ajánlani. Szerintem 100eft simán megér. Hazafelé az M5ön egy 535D BMW.t porrá alásztam.
Köszönöm :) Akkor te is sokat mész. De ez a 1.5 literes fogyasztás különbség az nem sokminden... Igaz, nálam az 1.6-os szívó twinport opel is bekapta a 9-10 litert, és az még nem is ment cserébe :)
gratulálok én is! Az enyém (benzin) most 7 hetes és már 9000 km felett járok. 5000 után volt egy olajcsere. A tükör nekem is kék. Az átlagfogasztás amióta megvan, összességében 9,5L
szerintem is gyenge a refije. Van a családban egy új golf bi-xenonnal...mitmondjak.. a távolságija nagyságrendekkel jobb egy bi-xenon nyugodtan elfért volna az rs kínalatában meg is jegyeztem a márkakereskedőnek