Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gulb80 Creative Commons License 2007.11.12 0 0 2800
Es es volna kedvetek majd egy kozos ringes programoz??? tavasszal nagyon adnam adnam a dolgot..
Mennyit mentetek, hogy oda egy garnitura gumi?:)
Előzmény: norgi (2799)
norgi Creative Commons License 2007.11.12 0 0 2799
Együtt voltunk. Nekem egy garnitúra gumi is elfogyott. Sajna én nem tapostam neki nagyon, mert épp elengedte a turbónyomást. 3 x van nyílt nap a ringen egy évben. Egyébként majnem minden nap az euroringen, bár az nagyon szűk....

Norgi
Előzmény: gulb80 (2798)
gulb80 Creative Commons License 2007.11.12 0 0 2798
Hogy kerultel te a ringre? mibe fajt az?
Gondolom kihajtottad a maxot belole.. mit lehetett kihozni? km/h? az oraja kb 10% csal az RSnek is?
Guminyomas ellenorzo cucc neked jo szolgalatot nyujt?
A kleber gumival meg vagy elegedve? nekem is azt adnak hozza 17es mertbe.
Előzmény: andriska2 (2796)
norgi Creative Commons License 2007.11.12 0 0 2797
Sajna, pedig jó lett volna. :( Azért szerintem akkor turbó nincs rajtuk. A mieinkhez 270 ló fölé már egy turbócsere is kell. Nekem pl vizen 3. ban is elpörög... De végben mintha 250-él vége lenne... Mármint nem az óra szerint, hanem a computer szerint.

Norgi
Előzmény: Törölt nick (2793)
andriska2 Creative Commons License 2007.11.12 0 0 2796

Szia!

A féknek betett a 2-szeri (kb. 25 kör) Hungaroring, meg a sok város. A ringen meg is égtek a betétek. A kopásjelző kiszakadt belőlük, úgyhogy nem szabad a visszajelzőre bízni a cserét. Úgyis látod a felnin keresztül. De a jó hír az, hogy sz@rrá melegedett fékekkel is jó a lassulás. Egy picit változik a fogáspont, de teszi a dolgát.

A futómű jó sportos autózáshoz, de a gödröket nem szereti.

Gyári gumi 17-es Bridgestone, téli 225/45 17 Kléber Szputnyik felnin. Még most is "csak" 30 bruttó darabja a felninek. A télivel még ebben a méretben is ég és föld a komfortkülönbség. 16-ossal nem olyan jól néz ki.

Előzmény: gulb80 (2795)
gulb80 Creative Commons License 2007.11.12 0 0 2795
Hali!

Nah igen pont ettol tartok en is, hogy ez lesz a vege ennek a nyomatekbol autozasnak:) hogy meg varosba is 50-80 pikk pakk kihuzatom majd.

M.ovaron veszem a kocsit nagyon jo ajanlatot kaptam ra. Nekem is lesz rajta teli gumi nomeg nyarni:) de ezt az erot kordaban tartani:)) tuti gumi gyilkos.
Meg alapbol nem vagyok az a jajj csak ovatosan megyunk fajta:)

A tesztkocsi az 8.4el beerte mikor nalam volt 1 oracskat.. pedig nagyon kapta az ivet. Viszont hihetetlenul jo a futomu szerintem.. nagyon jo volt vele a dimbes dombos havas uton kanyarogni.

A feket ennyire megolted:) milyen gumikkal vetted a kocsit? es milyen a teli szetted? Nem mondok en le semmirol:))) majd veszek ujat azt kesz.)
Előzmény: andriska2 (2794)
andriska2 Creative Commons License 2007.11.12 0 0 2794

Szia!

A nagy átlag 8,5.

Szóval nekem sem annyira sikerül lassan menni. Mindig próbálozok, de elfogy a cérna. A dízelnek meg ugye nem kell fordulat, hogy meginduljon. Először csak az elöttem menő zavar. Aztán egyre többen. Míg a végén olyan a közlekedésem a többiekhez képest, mint amikor a Star Wars-ban hiperürsebességre kapcsolnak. Tehát A-ból B-be odaérni nemcsak utazás, hanem egy szlalomverseny a városban. A városi fogyi tud 6-12-ig változni. persze lassan Pesten üzemórában adjuk meg. De ha nyomom és nincs nagy forgalom akkor 10. Autópálya 5,5-12 (110-220).

Hol veszed az autót?

Fékbetét csere első 22000-nél. Gumik 20%-on, de persze volt fent téli is. Most 30000 km van benne. Elég költséges, de ha megízleled akkor sokmindenről lemondasz érte.

Előzmény: gulb80 (2785)
gulb80 Creative Commons License 2007.11.12 0 0 2792
Nekem meg nem kezdodott el:))) van 3hetem meg kb mikor atveszem a kis dragat:) csak elore felkeszulok minden kis gyerekbetegsegbol..
Előzmény: robi25 (2791)
robi25 Creative Commons License 2007.11.12 0 0 2791

Elmúlik:)

2-3 szor én is voltam szervizben vele, cserélték, utána is, aztán bejáratódott:)

most 24e van benne és az utóbbi 10e alatt nem láttam. Azért járok városban én is:)

Előzmény: gulb80 (2788)
gulb80 Creative Commons License 2007.11.12 0 0 2790
Csak fel kell szerelnem nekem is egy ilyet a rendszam tabla moge:) aki hamarabb eszerveszi a masikat az gyoz:)
Előzmény: gaba01 (2789)
gaba01 Creative Commons License 2007.11.12 0 0 2789
Igen megszaporodott az Rs-ek száma mostanában ezért a rendőrség is új módszerekhez folyamodik! D))))
gulb80 Creative Commons License 2007.11.12 0 0 2788
Es ettol akkor teljesen rendbe jon?:))
Megorulok, ha ez allandoan igy lesz nekem.. Leginkabb pesten fogom hasznalni. Hetvegente es utazaskor megyek vele csak hosszabat..

Mitol fugg, hogy felvillan alampacska vagy sem?
Előzmény: robi25 (2786)
gaba01 Creative Commons License 2007.11.12 0 0 2787

 

 

Egy kis viszonyítási alap. kértem ajánlatot a szomszédból is . Hasonlítsátok össze és írjatok véleményt.

 

 

 

 

 

 

Kicsit megkésve, de küldeném az árkalkulációt az Önök autótípusára. A 60 000km-es szervisz az első legrészletesebb és egyben az első legköltségesebb.

Kalkuláció:

 

Shell Helix Ultra X                        5l                    3750 Sk

Olaj filter                                                                630 Sk

Levegő filter                                                           910 Sk

Üzemanyag filter                                                1300 Sk

Pollen filter                                                            500 sk

Munkadíj                                                                2600 Sk

Szükséges anyagok pl. kenőzsír stb. kb.           420 Sk

 

Összesen                                                            10110 Sk adóval

 

Ebbe az árba az alap ellenőrzés vonatkozik!

 

Tisztelettel Attila Bazsó, garanciális tehnikus ŠkodaAuto

 

további info. 00421-31-5514400,         7:00- tól - 18:00-ig

 

robi25 Creative Commons License 2007.11.12 0 0 2786
Az 50-60 között 15 percig majdnem igaz: állandó 2500-as (körüli) fordulaton - ez 3-asban 6x - kell kb. 10 percig, ha már meleg a motor.
Előzmény: gulb80 (2784)
gulb80 Creative Commons License 2007.11.12 0 0 2785
Tehat normal hasznalatnal ez a reszecske szuro nem szokott gondot okozni?

Nem ragaszkodom en a veteli helyhez:) de ha ok normalisan allnak a dolgaimhoz akkor szivesen viszem el a kocsimat 120km-re pestol szervizbe. Majd rakerdezek mikor veszem at... ha olyan a fogadtatas mint a vetelkor akkor biztos vissza viszem nekik.

Neked mennyi a comp. szerint a teljes atlagod ugy 2000km nagysagba? es mennyire vagy az a 150ig badlogazon gyorsulo tipus?:)
Előzmény: andriska2 (2782)
gulb80 Creative Commons License 2007.11.12 0 0 2784
A tesztautonal ami nalam volt kedden el is kezdett vilagitani a visszajelzo a muszerfalon es most hogy mondod tenyleg megemelte a fordulatszamot. Na de nem akarta abbahagyni... a leirasba az van, hogy 50-60kozott kell vele autozni 15percet es akkor megnyugizik..
En a benzinesbe itthon a kagylonal tankolok, ausztriaba meg omv ami ezerszer jobb mint itthon.
Dieselnel is van kulonbseg? hazai es kinti uzemanyag kozott?
Előzmény: robi25 (2781)
norgi Creative Commons License 2007.11.12 0 0 2783
Nem vitázom. :D A lényeg azon volt, hogy az nem az a motor, mint a mi RS-einkben van. Sjana... :S
Előzmény: Zolkobatyo (2780)
andriska2 Creative Commons License 2007.11.12 0 0 2782

Szia!

A vezetési stílus az "normál" vezetési stílust jelent. Nem durvulva. A durvább amikor lámpától lámpáig padlógáz-padlófék. Lesz biztos egy ilyen része is a dolognak. Ez természetes:-)

A szervízben amíg nincs gond nem tudják, hogy tuningos a gép. Rákérdeznek, letagadod. Nincs olyan programjuk, amivel ki tudnák olvasni a motorvezérlő szoftveredet. A szervízben rátett egyéb mérők (kipuffogógázmérő, stb...) sem mutatnak különbséget. De simán blöffölnek, hogy felrakják a gépre és látni.

Lehet hogy írtad, de nem olvastam vissza, hogy hol veszed az autót. Érdemes megkérdezni, hogy ők kit ajánlanak, mert ha problémád van akkor ott a tuninggal együtt is foglakoznak az autóddal gariban. Ha nem ragaszkodsz a vételi hely szervízéhez, ismétlem motorprobléma esetén, akkor Ricsi ajánlható. Neki a ferihegyi szervízben vannak ismerősei, így tud segíteni. Tehát ha valami van a computerrel, vagy a motorral oda érdemesebb vinni, mert nem kérdeznek.

Előzmény: gulb80 (2768)
robi25 Creative Commons License 2007.11.12 0 0 2781

Nekem is cseréltek benne valami relét, mert az elején hamar telítődött. Mostanában nagyon rég láttam égni, viszont kevesebbet járok városban. Észreveszed ha takarít: megemeli az alapjárati fordulatszámot 1000-re. Olyankor nem szoktam leállítani - még ha haza is értem - hanem megvárom amí magától visszaáll 800 körülire.

Én próbálkoztam OMV dízelell is mert arra esküdtek többen, nekem nem jött be.

Most sima MOL-t tolok bele.

Előzmény: gulb80 (2768)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.11.11 0 0 2780

Az ilyen referencia autókra itt egy jó példa:

 

megalarm kft csinált egy focus st 220-at amit ők meg is mértek 342 lónak motorteljesítményben és 269 lónak keréken leadott teljesítményben.

http://www.megalarm.hu/chiptuning/buszke/buszkeseg_rs_diag1.htm

 

Ugyenezt az autót megmérték a timeslip.hu-n:

http://www.timeslip.hu/reszletes.php?car=0465&rollout=0&tav=1p4&mp=13&kg=1420

 

Itt 220ló keréken. Ami max 280 ló motorteljesítményre utal.

 

 

 

 

Zolkobatyo Creative Commons License 2007.11.11 0 0 2779

http://www.carstyling.hu/pic/usercar/6105/10.jpg?1194557143

Zolkobatyo Creative Commons License 2007.11.11 0 0 2778

Az a baj,h ezt is az oct honlapján nézted.

S3-as audinak eleve gyárilag nagy coolerje van. Azon nem tud hozni sokat egy nagyobbal sem.

 

Tudom mit jelent erőben egy nagy cooler bátyám autóján a 110-es tdi gyári coolerja(ami nagyon kicsi) lett kicserélve egy akkorára és olyanra mint amit Aschenbrenner használ a lancer evo versenyautójában.

A plussz teljesítmény kb 15 ló.

De ehhez a turbónyomást is emelni kellett utána és a cooler kb 5-ször! akkora mint a gyári.

 

 

Előzmény: norgi (2777)
norgi Creative Commons License 2007.11.11 0 0 2777
Megnéztem az OCT honlapján, és az S3-ast 328 lóig húzzák csak chippel. A nayobb intercooler meg dobhat rajta ennyit ideális körülmények között, szal kijöhet a 350 ló körüli érték.

Norgi
Előzmény: Zolkobatyo (2775)
norgi Creative Commons License 2007.11.11 0 0 2776
300 ig sok helyen húzzák. De a 350 érdekes adat. :S


Norgi
Előzmény: Zolkobatyo (2775)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.11.11 0 0 2775

Kicsit fiktívnek érzem a számokat.

Mitől lett 350 ló?

A nyomtávszélesítőtől vagy a hátsó tuning lámpától? :-D

 

Mert hogy egy chipp és egy nagyobb intercooler nem hoz többet 40-50 lónál a konyhára az tuti.

 

Nagyobb turbó és nagyobb befecskendezők kellenek ekkora teljesítményhez.

 

 

 

Előzmény: Varshi (2771)
norgi Creative Commons License 2007.11.11 0 0 2774
Ez asszem a demókocsi. Fehérek, és csak tíz darabot építenek.

Norgi
Előzmény: Varshi (2771)
norgi Creative Commons License 2007.11.11 0 0 2773
Bocs, de a Cuprában az S3 audi motorja van. Ez van a Golf GTI 30 editionben is. Ez meg van erősítve és alapból 240 lóerő. Ha körbenézel tuning honlapokon, akkor szinte minednhol külön van szedve ez a két motortípus.

http://www.abt-sportsline.de/typo3temp/pics/5c793cba4f.jpg

Ezek a motorok ugyanazok. A leon Cupra, és az S3/GTI 30 az amit az erősebbel építenek.


Norgi
Előzmény: Varshi (2772)
Varshi Creative Commons License 2007.11.11 0 0 2772
Dehogynem.
Előzmény: norgi (2770)
Varshi Creative Commons License 2007.11.11 0 0 2771

Erre gondolsz? http://www.oct-tuning.hu/referencia.php?id=71

 

A Cupra S csomag a következőket tartalmazza:

  • Intercooler
  • O.CT Chiptuning - IPRO
  • Turbónyomás szabályozó szelep
  • Sport betétszűrő
  • Ültetőrugó szett
  • 1,5 cm-es nyomtávszélesítő
  • Ice Gray hátsó lámpa
  • Egyénileg rendelhető extrák

Az átalakítás végére ezek az autók kb. 350 LE teljesítmény leadására lesznek képesek.

 

 

Azért egy ilyet el bírnék viselni. :o) (Nem a csajt, a kocsit.)

Az asszony máris támogatja!! (Nem a csajt, a kocsit. ;)

Előzmény: Törölt nick (2756)
norgi Creative Commons License 2007.11.11 0 0 2770
Az nemez a motor... Az egy másik 2.0 TFSI.
Előzmény: Törölt nick (2756)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!