Együtt voltunk. Nekem egy garnitúra gumi is elfogyott. Sajna én nem tapostam neki nagyon, mert épp elengedte a turbónyomást. 3 x van nyílt nap a ringen egy évben. Egyébként majnem minden nap az euroringen, bár az nagyon szűk....
Hogy kerultel te a ringre? mibe fajt az? Gondolom kihajtottad a maxot belole.. mit lehetett kihozni? km/h? az oraja kb 10% csal az RSnek is? Guminyomas ellenorzo cucc neked jo szolgalatot nyujt? A kleber gumival meg vagy elegedve? nekem is azt adnak hozza 17es mertbe.
Sajna, pedig jó lett volna. :( Azért szerintem akkor turbó nincs rajtuk. A mieinkhez 270 ló fölé már egy turbócsere is kell. Nekem pl vizen 3. ban is elpörög... De végben mintha 250-él vége lenne... Mármint nem az óra szerint, hanem a computer szerint.
A féknek betett a 2-szeri (kb. 25 kör) Hungaroring, meg a sok város. A ringen meg is égtek a betétek. A kopásjelző kiszakadt belőlük, úgyhogy nem szabad a visszajelzőre bízni a cserét. Úgyis látod a felnin keresztül. De a jó hír az, hogy sz@rrá melegedett fékekkel is jó a lassulás. Egy picit változik a fogáspont, de teszi a dolgát.
A futómű jó sportos autózáshoz, de a gödröket nem szereti.
Gyári gumi 17-es Bridgestone, téli 225/45 17 Kléber Szputnyik felnin. Még most is "csak" 30 bruttó darabja a felninek. A télivel még ebben a méretben is ég és föld a komfortkülönbség. 16-ossal nem olyan jól néz ki.
Nah igen pont ettol tartok en is, hogy ez lesz a vege ennek a nyomatekbol autozasnak:) hogy meg varosba is 50-80 pikk pakk kihuzatom majd.
M.ovaron veszem a kocsit nagyon jo ajanlatot kaptam ra. Nekem is lesz rajta teli gumi nomeg nyarni:) de ezt az erot kordaban tartani:)) tuti gumi gyilkos. Meg alapbol nem vagyok az a jajj csak ovatosan megyunk fajta:)
A tesztkocsi az 8.4el beerte mikor nalam volt 1 oracskat.. pedig nagyon kapta az ivet. Viszont hihetetlenul jo a futomu szerintem.. nagyon jo volt vele a dimbes dombos havas uton kanyarogni.
A feket ennyire megolted:) milyen gumikkal vetted a kocsit? es milyen a teli szetted? Nem mondok en le semmirol:))) majd veszek ujat azt kesz.)
Szóval nekem sem annyira sikerül lassan menni. Mindig próbálozok, de elfogy a cérna. A dízelnek meg ugye nem kell fordulat, hogy meginduljon. Először csak az elöttem menő zavar. Aztán egyre többen. Míg a végén olyan a közlekedésem a többiekhez képest, mint amikor a Star Wars-ban hiperürsebességre kapcsolnak. Tehát A-ból B-be odaérni nemcsak utazás, hanem egy szlalomverseny a városban. A városi fogyi tud 6-12-ig változni. persze lassan Pesten üzemórában adjuk meg. De ha nyomom és nincs nagy forgalom akkor 10. Autópálya 5,5-12 (110-220).
Hol veszed az autót?
Fékbetét csere első 22000-nél. Gumik 20%-on, de persze volt fent téli is. Most 30000 km van benne. Elég költséges, de ha megízleled akkor sokmindenről lemondasz érte.
Es ettol akkor teljesen rendbe jon?:)) Megorulok, ha ez allandoan igy lesz nekem.. Leginkabb pesten fogom hasznalni. Hetvegente es utazaskor megyek vele csak hosszabat..
Tehat normal hasznalatnal ez a reszecske szuro nem szokott gondot okozni?
Nem ragaszkodom en a veteli helyhez:) de ha ok normalisan allnak a dolgaimhoz akkor szivesen viszem el a kocsimat 120km-re pestol szervizbe. Majd rakerdezek mikor veszem at... ha olyan a fogadtatas mint a vetelkor akkor biztos vissza viszem nekik.
Neked mennyi a comp. szerint a teljes atlagod ugy 2000km nagysagba? es mennyire vagy az a 150ig badlogazon gyorsulo tipus?:)
A tesztautonal ami nalam volt kedden el is kezdett vilagitani a visszajelzo a muszerfalon es most hogy mondod tenyleg megemelte a fordulatszamot. Na de nem akarta abbahagyni... a leirasba az van, hogy 50-60kozott kell vele autozni 15percet es akkor megnyugizik.. En a benzinesbe itthon a kagylonal tankolok, ausztriaba meg omv ami ezerszer jobb mint itthon. Dieselnel is van kulonbseg? hazai es kinti uzemanyag kozott?
A vezetési stílus az "normál" vezetési stílust jelent. Nem durvulva. A durvább amikor lámpától lámpáig padlógáz-padlófék. Lesz biztos egy ilyen része is a dolognak. Ez természetes:-)
A szervízben amíg nincs gond nem tudják, hogy tuningos a gép. Rákérdeznek, letagadod. Nincs olyan programjuk, amivel ki tudnák olvasni a motorvezérlő szoftveredet. A szervízben rátett egyéb mérők (kipuffogógázmérő, stb...) sem mutatnak különbséget. De simán blöffölnek, hogy felrakják a gépre és látni.
Lehet hogy írtad, de nem olvastam vissza, hogy hol veszed az autót. Érdemes megkérdezni, hogy ők kit ajánlanak, mert ha problémád van akkor ott a tuninggal együtt is foglakoznak az autóddal gariban. Ha nem ragaszkodsz a vételi hely szervízéhez, ismétlem motorprobléma esetén, akkor Ricsi ajánlható. Neki a ferihegyi szervízben vannak ismerősei, így tud segíteni. Tehát ha valami van a computerrel, vagy a motorral oda érdemesebb vinni, mert nem kérdeznek.
Nekem is cseréltek benne valami relét, mert az elején hamar telítődött. Mostanában nagyon rég láttam égni, viszont kevesebbet járok városban. Észreveszed ha takarít: megemeli az alapjárati fordulatszámot 1000-re. Olyankor nem szoktam leállítani - még ha haza is értem - hanem megvárom amí magától visszaáll 800 körülire.
Én próbálkoztam OMV dízelell is mert arra esküdtek többen, nekem nem jött be.
S3-as audinak eleve gyárilag nagy coolerje van. Azon nem tud hozni sokat egy nagyobbal sem.
Tudom mit jelent erőben egy nagy cooler bátyám autóján a 110-es tdi gyári coolerja(ami nagyon kicsi) lett kicserélve egy akkorára és olyanra mint amit Aschenbrenner használ a lancer evo versenyautójában.
A plussz teljesítmény kb 15 ló.
De ehhez a turbónyomást is emelni kellett utána és a cooler kb 5-ször! akkora mint a gyári.
Megnéztem az OCT honlapján, és az S3-ast 328 lóig húzzák csak chippel. A nayobb intercooler meg dobhat rajta ennyit ideális körülmények között, szal kijöhet a 350 ló körüli érték.
Bocs, de a Cuprában az S3 audi motorja van. Ez van a Golf GTI 30 editionben is. Ez meg van erősítve és alapból 240 lóerő. Ha körbenézel tuning honlapokon, akkor szinte minednhol külön van szedve ez a két motortípus.