javítás : terhelésre.......A megítélésem szerint (rendszámos) motorkerékpár , mert 4 és 15 kW között van a teljesítmény , és aligha lehet 400 kg-nál nehezebb .
Hát nem tudom megfelel-e ilyen terhlésre egy 5 lóerős járgány . Itt Szekszárdon is akadnak ekkora emelkedők , fel-fel mászogat rájuk a gép , de rendszeresen ekkora súllyal én nem kínoznám naponta . Mi indokolja , hogy nem normál gépkocsit akar venni ?
ha veszek egy "jó állapotú" bontottat, mi a garancia a km-re, ill. űzemórára? Mondjuk van benne 35ooo, mehetek még vele 2o-30-at, aztán felújítás - ahol tudom, mit csinálok - vagy egy "jó állapotú" bontott 70-ért? Megbízható forrás kell egy 5-6000 km-esre, de van-e ilyen forrás? Ezek nyitott kérdések. Ha csak gyűrűzöd, az kb 30 + munkadíjból kijön, max. A bontott motort 70-ért varioval együtt érted? Kevés órával úgy már igen, megéri. üdv
50-60e km után az LDW 502-es motorokat szinte biztosan fel kell újítani. A gyűrűzés csodát tesz a járgánnyal. A hengerek nem nagyon kopnak, de a gyűrűk igen. Túl sokat nem érdemes egy motor felújítására költeni, kb. 70e Ft-ért lehet venni jó állapotú bontott motort.
Mit akarsz akarsz hűteni? Kisebb mobil hűtőbe még éppen használható (2,5 cm3), de komolyabb teljesítményhez van sokkal jobb kompresszor. Állítólag illetlenség az ajándékba kapott dolgot eladni, de majd rákérdezek:)
Ha visszaolvasol akkor találkozol hasonló témával. Említette valaki, hogy kb 60.000-nél kell gyűrűzni, amire válaszoltam is, hogy nem vagyok híve a gyűrűzésnek. Egyébként üzemórát "futnak".
Látom elkektromos járgányok kerültel szóba. Nekem van egy city-el elektromos háromkereküm amit nagyon szeretek. Akit érdekel pontos infó róla az ezen a linken megnézhati a pontos paramétereit. http://www.cityel.com/ ajánlom figyelmetekbe.
Véleményem szerint a megoldáshoz vezető út jövöbeli kiépítéséhez egy szakmai grénium létrehozása szükséges. A grénium elgondolás Hi: 2008.03.31. Feladat megfogalmazása: 2009.02.15. Javaslattétel : 2010.01.05 Kodifikáció felterjesztése : 2011.04.20
Valóban nagymotornak számít, de most jön az NKH "logikája": Kezelőszervei, formája, 4 kereke ......... tehát: SZGK! Ha ezek egyszer ráébrednek, hogy a motortérben lévő ventillátor légcsavarra, rotorra hasonlít, akkor ez vagy repülő, vagy helikopter is lesz. Ha pedig nincs benne, akkor a kipufogóból jövő torlónyomás hasonlít a sugárhajtású vadászgépekhez. (vadász, mert 1, ill. 2 személyes, az utasszállítóban többen is elférnek)
Valóban :) Itt már többet is értek belőle, csak az nem világos h. akkor 65-tel v. 75-tel megy (a románoknál 75 van feltüntetve - bár nem tudok románul) Meg az is kiderült, hogy L7e kategória, tehát nagymotornak számít, és 4 személyes.
A románoknál is van vmi villanyjárgány. Ez igencsak rendes kocsi lehet, 75-tel tud menni, meg asszem 90 km-t bír egy feltöltéssel. Itt az oldal (többnyire románul, de van amit angolul is feltettek): reva Újonnan 3 milkó körül van az ára :)
Arra a célra, amire építette, biztosan megfelel. Egyik saroktól a másikig nem kell 50-nel száguldania. A saját igényeimet fogalmaztam meg, amik teljesülése esetén invesztálnék be egy villany járgányba. Általában ezen igények igen széles réteget érintenek. A munkahelyemen van 4 db elektromos robogó. Gyönyörű, nagytestűek. 550 W és 750 W-os hátsó kerékagymotorral szereltek. kb 40-50 km egy feltöltéssel, végsebesség 45. Szereintem a villanymotor szempontjából nem kell 70-et tervezni az 50km/h tartásához, nagyobb sebességnél legfeljebb többet fogyaszt, de így van ez kis sebességnél, felkapcsolt lámpákkal.
A nagyágyújukat állítólag az USA-ból hozzák, ára kb 3.5 M Ft. Igen, telefonon beszéltem velül. Az apró masináikat alkalmatlannak találom városi közlekedésre, golfozni lehet, hogy jó, de abban a sportban valamiért nem vagyok járatos. Azoknak az ára 2M Ft körül van.