Kivonult két humoros szerelő, az egyetlenek, akik hajlandóak voltak egyáltalán megnézni, hogy mi baja van. Délután elpályáztak a döglött szivattyúmmal, és most várom, hogy (telefonos érdeklődésemre válaszolva, mely szerint hurrá, szereztek egy jót), megszereljék. Ariston. De már kezdem feladni. Nekem az is jó, ha éjfélkor jönnek, csak már mániásan meleget akarok. Itt ülök 4 réteg ruhában. És már a vasalóm is vonzó számora (na ennyit a HUSZ-filingről). :-)
Nagyon sajnálunk, tudjuk, min mész keresztül. Nálunk tavaly ugyanilyen időben döglött be a cirkó. Milyen fűtésről van szó? Talán tok adni egy telefonszámot.
Off vagyok, tudom, de már azon gondolkozom, hogy a kocsiban alszom. Ott legalább meleg van. :-( Másfél napja keresek szerelőt, aki megcsinálja a fütésemet. A lakásban pingvintenyésztésre alkalmas a klima. Legalább sajnáljatok, jó?
En nagyonis elkepzelhetonek tartom a dolgot, de termeszetesen a tobbieknek is igent kell mondaniuk. Meg egy olyan kerdesem volna, hogy a webes feltoltesben illetve adminisztralasban tudsz esgiteni, azaz hogy kell megcsinalni?
Annyi volt az ajanlatom amit SumQuiSum-nak irtam hogy ha gondoljatok a honlapotokhoz tarhelyet (50-100 megat mondjuk), dns-t tudok adni. Tehat osszesen a domain regert kene fizetni. Ami a dolog hatulutoje hogy ftp-t nem szeretnek, vagyis vagy nekem kuldott levellel, vagy valami webes progin keresztul lehetne frissiteni.
Amugy 405Gri-m van, szoval orulok hogy kiderult hgl005 hozzaszolasabol hogy a gyujtas utan halhato hang a futoventie... Esetleg ismertek olyan "buhheratort" aki az atalakitashoz ert ?
igen a futomotor vezerles nekem is szált mar el 405 ben ...mert rossyul van megcsinálva es a motor alapfordulaton mindig porog mert van maradekarama nagyobb tirisztorra kell kicserelni es egy ellenálást berakni mert csak igy erheto el hogy a moci ne porogjon mindig es az alulmeretezett kapcsolas ne fustoljon el....nem kicserelni erdemes a vezerlest mert a csere is valszeg gyenge hanem megcsináltatni barmelyik elektronikai buhherator emberkevel......
Strasszer: :)))))))) Zömével linuxos kérdések lennének , nyomtatóval, wine-nal, meg ilyenekkel kapcsolatosak. De inkább majd vagy 4szemközt, vagy mélben.
SumQuiSum
U.I.: Nekunk is voltak futesi problemaink... Tavaly telen egy hetig nem volt cirkó...
Strasszer: aszittem Lotus Notest használtok Ti is:-))
San: Nekem szoci autóra van emlékem, első Daciánkat vettük át valamikor 85-86 környékén. Siráály, 5 gang, 1,4-es motor, húú:-)) A negyediket hoztuk el, közben akkor ca 5-8000 HUF jatt. A harmadik érdekessége volt, hogy elhoztuk, és a 80-ik liter tankolásnál fura volt hogy még fér bele. Tele volt a csomi benzinnel..... Utána a véglegest vödörrel tankoltuk, de a győri shellesek bezárták addig a kutat és leáramtalanítottak:-)))
Off
Tegnap beteg voltam. Próbáltam tartani magamban a lelket, és benéztem a Tesco - támad a multi topicba. Két beszólás után olyan elsőosztályú rombolómunkások jelentek meg floodolni, valszeg Tescósok. Beszarás volt:-))
A 405 fűtőmotorja téma:
ez valóban igy van, gyenge pontja a gépnek. Nálam is elszállt anno, méghozzá poénos módon, ha igy visszaemlékezem (bár akkor abban a pillanatban egyáltalán nem volt vicces). Történt pedig (régen 92-93-ban), hogy épp indultunk volna a családdal. Persze tél volt, mondanom se kell. Mindenki bennt ült, mielőtt tettem volna egy 1-est rányomtam a ventillátort közel maxra, hogy nyomjon levegőt. Erre 2 mp múlva tejszerű köd/füst kezdett beáramlani a befúvókon, de mint a villám. Egyszerűen ellepte az utasteret. Erre mi is, mint a villám, ahányan voltunk annyi fele kezdtük pánikszerű gyorsasággal elhagyni a fedélzetet, mert azt hittük tá'n kigyulladt a gép!:-) Szerintem a Titanicról nem menekültek gyorsabban az emberek, mint mi a 405-ből!:-)
Aztán elmentem vele a szervizbe, akkor még a Ramovill(?) Peugeot szervizbe jártam Budaörsre (jó szar is volt), átb@sztak ahol tudtak, vagyis próbáltak. De ha ki vagy szolgáltatva, akkor nem tudsz mit tenni sajnos. Akkoriban még nem volt ugyanis márkaszerviz hálózat. A szerelő felajánlott egy garis autóból lenyúlt új vezérlést, mert az égett le. 20 ezret fizettem érte zsebbe. Utána jó lett, de a srác megolajozta a csapágyat (meg szerintem mindent), mondván hogy igy lesz jó. Erre két nap múlva másodszor is elfüstölt, de akkor már a komplett motor, minden leégett. Az égett olaj szag 1 hétig a kocsiban volt. Visszamentem reklamálni(ordibálni). Erre baráti áron 12 ezerért beszerelt egy szintén garis autóból lenyult komplett motort. Aztán utána nem volt gond vele. Akkor voltam ott utoljára.
Egyébként mindent lenyúltak akkoriban a garanciális autókból. Tőlük vettem pl féltengelyt, lengéscsillapitót stb. Oké féláron, de ez akkor is gusztustalan volt. Kihasználták az embereket.
Ha sikerül megfelelő időpontot kieszközölni, akkor persze. Megjegyzem a 20-a (én ezt máshogy le se merem írni) nekem nem feltétlenül jó. Tegyük át jan. elejére, a szilveszteri kijózanodás utánra (ami min. 4.-e).
Str
"Elképesztő, mennyi hasonlóság van a Mikulás és a
rendszergazda között. Gondoltál már erre?
1. Mikulás szakállas, testes és nevetségesen öltözködik
2. Ha kérsz valamit Mikulástól, az esély, hogy megkapod,
amit akartál, minimális
3. Mikulás elég ritkán válaszol a levelekre
4. Ha megkérdezed Mikulást, honnan van ez a sok holmija, a
válasz az lesz, hogy a manóktól
5. Mikulás fütyül a határidőkre
6. A szülők földöntúli képességekkel ruházták fel Mikulást,
de ők végezték el a munkáját
7. Senki sem tudja, kinek tartozik Mikulás elszámolási
kötelezettséggel
8. Mikulás összességében túl sokat nevet
9. Mikulás simán beleavatkozik üzleti dolgaidba
10. Csak az őrültek szidják Mikulást a füle hallatára"
Jössz a html-talira? Lenne hozzád jópár kérdésem...
Szép jóestét!
Hazafelé már volt f?tés, semmi problémával. Pedig reggel megijedtem, hogy fagyoskodni kell. Valójában a ventillátor nem m?ködött.
Mikor megvettem a 406-ost, egyik utolsó szempont volt az ABS. De ma tapasztalnom kellett, hogy ez mennyire jó dolog. Kétszer is úgy kellett fékeznem, hogy az ABS segített. Szóval ez egy jó találmány, a legközelebbi pug-ot már csak ezzel fogom venni (még szerencse, hogy ez is széria:))). Csak egy hátránya van, ami az el?nye is. Ha fékezek, nyílegyenesen áll meg. Igy nem lehet a néptelen, havas utakon kipróbálni, magamtól mire vagyok képes, ha megcsúszik a hardver.
Str
A honlaptalit tenyleg ossze kellene hozni lassan... Nekem mindegy, hogy mikor, csak szerdan es penteken csak este 7 utan erek ra. Valaki nyilatkozzon ki egy helyet a belvarosban!
Nem az elindulasra/elakadasra gondoltam, hanem arra, hogy ha nem megy eleg gyorsan akkor nem alakul ki torlohatas a lapat elol es nem loki le rendesen az utrol a havat.
De meg 1x, ezzel nem vedenem oket, mert nincsenek a helyzet magaslatan. Barmit is mond a @#*%^ - Demszky.
A fütömotor egyébként szerintem is kifejezetten gyenge pontja a 405-ösnek. Általában a csapágy szokta beadni a kulcsot, ezt jól hallható nyikorgás jelzi, mielött teljesen megfexik.
Nekem is volt ilyen gondom, pont télen, cserélni kellett a motort, elég kellemetlen bir lenni télen...
Meleg hely? Vazze, honnan szedjek én most olyat?:-)
A 32k milyen idösikban értendö? 1 nap, 1 hónap, 1 év? Tudsz esetleg vmi tel.számot vagy on-site kell érdeklödni?
(Bocs ha penetráns vagyok:) csak azt nem tudom hogy érdemes-e elmenni egyáltalán holnap arrafele...)