Pénzverdei, Pv vasútról minden jöhet, történelmi leírás, adok-veszek, képek, stb...
Más kereskedelmi portálok felhasználóinak itteni keresése, itteni beazonosítása (Vatera, olx stb.) TILOS és kizárással jár.
Valami furcsa. Az Előre tetején egy Pannónia tető felsőrész van. Ez valamilyen házi módosítás vagy lehet gyári kivitel? Nekem is van egy zöld Előre, melyen ugyanígy Pannónia áramszedők ésvezetékezést szereltek fel.
Ami hiba lehet egy átlag trafónál: szakadt a betáp kábel, esewtleg a szekunder kimenetnél válhat le csatlakozás.
fokozatkapcsolós trafónál (pl. Piko és társai): ott van hibalehetőség bőven, pl. valameilyik érintkező törése, leszakadt belső vezetékek, törött szigetelő, stb). Javítottunk meg már néhány ilyen, fokozatkapcsolós-irányváltós modelltápot is. Ja és ha van zárlatjelző-feszjelző izzó, annak kiégése is lehet hiba, ezért pl. a Pannónia trafót szét is fogjuk szedni, izzócsere miatt.
Saját vélemény, hogy a pénzverdei tápok megbízhatóak, nem melegednek, könnyen össze lehet állítani a vezérlést velük 8pedig a Pannóniának elég sok dugasza/kimenete van).
Pannóniát már újítottunk fel, egy rozsdaette romos járműkupacból lett kiállíátsokon is bemutatott üzemképes készlet. Mivel vannak gépkönyveink pénzverdéhez, szívesen vállalkoznánk a felújításához, újravezetékezéssel egybekötve-a régi varnish-csöves vezetékek hajlamosak lehetnek a törésre szerelésnél.
Sziasztok! Egy jó ismerősöm keres PV Pannonia szettjéhez trafót. A váltót és szakaszolást vezérlő megvan, de tarfója nincs. Tud valaki segíteni? A mailem publikus.
Nézegettem a cseh Merkur 0-ás termékeit. Egy véletlenszerűen kiragadott példa (gőzös szerkocsi) a gyártó honlapján 552 CK vagy 24 Euro, ugyanaz egy német honlapon 37 Euro. Reális ez?
És vajon nálunk mennyiért lehet hozzájutni?
Egyáltalán idehaza valaki forgalmazza-e a Merkur 0-ásait?
OFF vége
Ez mégiscsak 0-ás, és azért itt tájékozott a társaság ilyen ügyekben...