Nem tudom, hogy érint-e közületek valakit, de ma mentünk Szegedről-Kecskemétre és útbaejtettük a Zsanai pályát is...
Kit voltak a mérgesZöldek. Az egész területet kitáblázták cross, quad tiltó táblákkal és arra kértek bennünket, hogy hireszteljük: az ott illegálisan létrehozott pályát mától kezdve tilos használni - ezt rendszeresen ellenőrzik... stb... stb... alternatívát természetesen nem javasoltak.
Én a középutat választanám ddde ezzel a képpel szemléltetném mi lenne ha beszívnád az összeset vagy bedobnád ezt a nemes italt %%%%)))))))))))) Na jovan több ide nemm illö képet nem rakok fell !!!
Most akkor mi lesz, essek neki én! ;) Húú de beteg vagyok, valaki segíthetne rajtam! :) Nem, szerintem most először is kikéne gyógyulnom a náthából, aztán meg majd lesz nap a jövőhéten is! ;) Esőmentes holnapi napot kívánok!
Ja, végre a képemre sikerült alakítani! :) Na jó, még a telókon lehetne mit tornázni, de ne legyek telhetetlen, hatalmas fejlődésen esett át már eddig is, ja és a kipufogót még nem is ecseteltem, pedig az a másik ami nagyon faja lett, most végre halottam úgy hogy más motorozott vele, pfúúú vazze, nagyon állat, valaki véletlen megemlítette hogy KTM-es a hangja, és igen, utána nekem is leesett, olyan a hangja mint a gyári 4T EXC-ké, nagyon tetszik, nem ordít, de azért határozott, egyszóval imádom! :)
A kormányt végülis nem vágtam el, mert a karokat már nem tudtam volna bentebb tolni és szar lett volna úgy az egész, csak a stucnit vettem ki, így is jobb lett, mint volt!
Gyorsító /mi telefonon megbeszéltük, de hátha valaki nem tudja/, ha nem működik akkor a hidegindítás előtt hiába húzzuk meg a gázkart 2-szer,-3-szor, a motor nehezen indul be és azonnal le is áll, majd a sokadikra kapja csak el! Most végre hibátlan ez a rész is, az indítás előtt húztam kettőt a gázon és pöcc röff volt, a levegőcsavar most 1,5 állásban volt, ha tekertem rá még egy kicsit, már nem olyan volt, ill. nem volt olyan jó mint 1,5-en. Megszenvedtem a karbi visszarakással, ill. mire kigondoltam a tökéletes technikát, ezt is elárulom hátha valakin segítek. Az elejétől kezdem inkább, szóval kivétel: Ülés le, tank le, gázbowdent takaró műanyaglemez levétele, a blokkot a légszűrőházzal összekötő gumicső lekötése, gázbowden kikötése, persze a kormánynál is ki kell, karbi elektronika csatl. széthúzása, karbi be és kiömlő gumi bilincseinek lelazítása /a blokk felöli bilincset nem kell bántani/, jó rendesen tekerjük ki a bilincs csavarjait, hogy forogjon a gumin. Akkor gyújtáselektronikát védő műanyag lapka levétele a légszűrőházról, elektronika kiemelése a műanyag tüskökről, a segédvázon felfogatott kipufogó csavarok kivétele, majd a segédváz rögzítő csavarjainak a kitekerése, a kerékre nem árt tenni valami jó nagy darab valamit, hogy a segédváz levétele után nehogy szakadjanak elektronika kábelek, testkábel, ilyesmi, szóval csak éppen annyira távolítsuk el a segédvázat a váztól /kb.2-3-4cm-re/, hogy "kiessen" a karbi a helyéről. És ezután már szerelgethetjük is a karbit, nekem ez a módszer jött be, szerintem nem olyan nagy munka és nincs a szarolás, ill. káromkodás a karbi kibetételekor! Jó szerelgetést Mindenkinek! ;) Ja, mellesleg brutal lett a DRZ-m, 5.-be nem tudom padlózni és ez olyan 120-130km/h-nál van, 48-as h.lánckerékkel! ;) A bukó leakart csavarodni a fejemről, lassítanom kellett! :) Alul is erősebb lett, bár az nem biztos hogy a főfúvóka csere miatt hanem inkább hogy végre működik a gyorsító, bár kitudja, vissza nem fogom tenni a 165-öst hogy kipróbáljam! ;)
ha nem lesz eső akkor én is megyek gázútra délután valamikor. Ice ha még nem indultál el és olvasod ezt akkot hozd már el a fúvókát lécci, viszem a pénzt!!
Be volt állva a kosztól, ez egy kis rúd /a gázbowden felöli oldalon, tehát belül ;)/, ami a gázkar meghúzására elkezd szépen kinyitni, egy rugós megoldás segítségével! :