Üdv.Valószinűleg Légtömegmérö vagy turbónyomás -szabályzó szelep.Inkább az utóbbi.Várd a többi hozzászólást és tárd fel a problomot bővebben.Jótanács:7500km légszűrő,15000km olajcsere.S vigyázz eme szekérre meghálálja.űdv
Kösz, megpucolta és egy érintkező is salakos volt, ezért melegedhtetett a kábel ami a bizositékhoz ment, most megpucoltam, így már megfogható kézzel, előtte tűzforró volt.
Kb. két hete fogalmazódott meg bennem is pontosan ez az ötlet. Lehet h. hangosan gondolkodtam és egy madárka elcsiripelte? :). Jó hogy Neked van időd ilyesmire, én még várok a pillanatra...
Külön dicséret a rácsért ami védi a hangszórókat! Szép.
Üdv.Nem lehet,hogy koszos az akksid és áthúz.Én évente 1x műanyagtisztára takarítom.Nem biztos ,hogy ez a megoldás a kérdésedre,de benne van.Lehet,kapsz jobb választ is .Üdv.
Sziasztok, egy kérdés lenne: Nem tudjátok, hogy vivaróban, az akkumulátornál lévő lemezes főbiztosíték a kis műanyag házban mekkora? mi okozhatja a kiégését? Főleg úgy, hogy előtte az átamkörben semmi nem megy ki. Már kétszer kiment, legutóbb egy éve, de már nem emlékszem mekkora volt. Most meg széné égett nem látszik belőle semmi.
Km óra csere a megoldás. Az enyémben a rönyó clió műszerfala van. Az üzemanyagszint hamarabb csökken a műszer szerint, mint valójában, a hőmérő kevesebbet mutat. De az összes többit tudja :D
Ha olyan gombos kapcsolód van, akkor ez két dolgot jelenthet.
1. Elromlott, és csak ilyen kapcsoló volt a bontóban.
2. Műszerfalat cseréltek, amiben kicsit kevesebb km. van....
Én új vagyok a fórumon.Olvasgattam a levelezéseket hozzászólásokat és nekem is lenne egy kérdésem hátha valaki tud segíteni.Egy 2007-es 2.0 CDTI Vivarom van.
Sajnos nincs benne fedélzeti computerm, de a kezeléséhez szükséges az ablaktörlő végén lévő gomb az van ami most a napi kilóméterszámlálót nullázza.
Kérdésem az lenne, hogy lehet-e utólag segíteni a problémám esetleg Tech-2-vel fel lehet-e tanítani így utólag.
Azért gyanítom a lehetőséget,mert igaz nem Opelnél hanem Volkwagennél ez utólag is kivitelezhető.