Eladó egy Becker rádiómagnó. Nem tudtam teljesen lepróbálni, de áramot vesz fel, meg fel is villan valami kurier felirat. Az ára 15e Ft. Tübb helyen is hirdettem, aki elöbb jelentkezik, az viszi. Állapota gyönyörű!
Állólámpást szeretnék vásárolni napi(hétvégi) használatra, nem másodautónak. Lenne egy pár kérdésem, bár elkezdtem végigolvasni a topicot, de gyorsabb ha felteszem ezeket. Pozitív válaszok esetén term. végigolvasom az egészet.
Az autó napi használatra lenne (bár munkába BKV-vel járok). De nem lenne másik kocsi mellette.
Az autó az utcán állna. Télen is.
Kb 1 misiig szeretnék max. elmenni javításokkal együtt.
Ha lehet dízelt vennék, de nagyobb motorral, nem 200D-t.
Az 1-es széria jobban tetszik, de 2-est vennék a jobb korrózióvédelem miatt.
Kellene megbízható szerelő (szűkebben Kispest, tágabban Bp környékén)
Meg kasztnis, fényező (pozitív, ha az alvázvédelmet is korrektül megoldja)
Családnak kell. Gyereküléshez hátulra öv kell, ha jól olvastam a 2-es szériában van helye és a REPA márkájú, ami a Volvókban volt hátul, jó ide is.
Kinőttem a részing korszakból, nyugiban vezetek, élvezem a crúzin' tempót.
Asszonyom is áldását adta rá, csak ne fehér legyen és ne piros. OK.
A tervek szerint évente kétszer mindenképpen elvinném a szerelőhöz, esetleges hibákat és rozsdásodást időben elkapjuk, erre évi két-három kilót félre tudok tenni, de többet nem akarok.
Hosszútávra tervezem, 123-asban is gondolkodtam, de a formája nem tetszik (ez van) feleségemnek meg pláne.
Ha van hiba az okfejtésben, vagy kizáró ok, esetleg sokkal többe lenne a fenntartása, mint én gondolom, kérlek szóljatok. A fórumot 2004 októberéig olvastam el az elejétől, figyelmesen, de az akkori árak már nem relevánsak...
vrossi megjegyzese is aszem arra utalt, hogy kicsit felrehallasos volt ez a "kivancsisagod"......de ha arra utalsz ,hogy ez a map szenzor dolga akkor igen...a ketto egy es ugyan az....de meg mindig nem a legkori legnyomas merese hanem a szivocsoben levo nyomas merese a feladata.....illetve leginkabb a turbomotoroknal a vakum merese is!
Volt egyszer egy 1.3-as fiat uno turbom...191 lovat preseltunk ki belole...1270 ccm.....legalabbis valami ilyesmi..nem volt egeszen 1300...191 le...azota tobb lett ugy 10-15 loval....szerinted? :)))
Elhiheted, hogy volt szerencsem nem egy map szenzorhoz es egyeb okossagokhoz;)
A legszuro utan a szivosor elotti csoben talalhato..es az ott ataramlo levego mennyiseget meri....adott fordulatszamhoz es gazpedal allashoz meg van adva ,hogy mennyi az idealis befecskendezett uzemanyag mennyisege....ennek az ertekebe szol bele a bearamlo levego fuggvenyeben...kb 10% elterest okozHAT az elore megirt ertekekben.....ha nincs benne vagy rossz csupan annyi tortenik ,hogy megirt program szerint tortenik az uzemanyag befecskendezesenek a mennyisege...vagy szopatosabb markaknal esetleg nem is engedi elindulni a motort, hogy csereltesd szepen ki HORROR osszegert termeszetesen....holott az auto jarokepessegebe semmilyen szinten nem szol bele...kb annyi funkcioja van mint egy lambda szondanek.....
...fogyasztas is emelkedhet, a teljesitmeny is csokkenhet de nagyon elenyeszo mertekben....tehat tulajdonkeppen a legnyomas is mint olyan beleszol a dolgokba de nem a legkori legnyomast meri termeszetesen...fogalmazhatnank ugy ,hogy a szivocsoben meri a legnyomast...de azt is az aramlo levego sebessegenek a fuggvenyeben teszi...
Nekem elotte egy 145-os 2.0 QV Ts alfam volt....tipushiba a legmennyiseg- vagy legtomegmero folytonos bekrepalasa....nekem nem volt vele gondom de sokaknak igen...es tapasztalt , hű aflashoz melton kimuveltem magam ezen a teren is...
Igen, en is igy gondolom :) Majd folyamataban keszitek rola kepeket...csak hat az a franya papirmunka...addig nem tudok hozzakezdeni...a magyar burokracia meg aszem nem szorul jellemzesre.....
Na hat csinaltam parat...van meg de ezeken latszik aminek latszania kell..
Amint lathatjatok vannak kusza csovek, kabelek, oda nem valo alkatreszek, pl ablakmosotartaly es tarsai...de ezek termeszetesen mennek a szemetbe....2001 ota all az auto...ilyen ideeglenes kokanyolasok akadnak rajta...
Pl az aljan az elso futomunel latszik, hogy vannak csavarok amik nem oda valok...onzaro helyett 2 anya es ilyesmi...bar ez meg nem is volna veszelyes...persze cserere lesz ettol fuggetlenul....a futomu ettol fuggetlenul lathatjatok ,hogy rendben van...nem eszi a rozsda...
Aljan az uzemanyagcso fut...nem oda valo...csak be lett kotve ,hogy mozdithato legyen...
Doblemezek nem gyariak, ugy vannak kirakva kockabol ahol kirohadtak anno es a kuszob is "handmade" de lathatjatok ,hogy nem rohad az alja sehol..elegge rendben van...barki barmit mond....
CSomagtartot most ki sem nyitottam...4 felni es 4 gumi hever benne....plusz a belso terbol ami hianyzik...
Kozepkonzol es ilyesmi...de ezt is lathatjatok a kepeken....
Koszos is meg minden...de azt hiszem nem rossz alap egy megbizhato vasnak....az pedig nem cel ennyi penzert ,hogy kor-, tipus- es szeriahű legyen...nem kulonosebben erdekel...
Nekem még mindig nem írt vissza az MB classic. Pedig baromi régen írtam nekik. A csaj valamit nem értett a forgalmin, aztán elmagyaráztam neki, meg ráadáasul a datenkartent meg minden szart lefényképeztem neki, de azóta semmi. :/