Keresés

Részletes keresés

tatumadar Creative Commons License 2014.02.12 0 0 427

Fehéres-szürkés 0-ás sínek... Engem az Igra óraműves vonatára emlékeztet. Lokálka volt a neve tán.

Előzmény: Gondos Arpad (425)
nohabrok Creative Commons License 2014.02.12 0 0 426

Nagyon kíváncsi lennék a szerelvényre. Lefotóznád?

 

Előzmény: Gondos Arpad (425)
Gondos Arpad Creative Commons License 2014.02.12 0 0 425

Most kaptam egy ilyen, 0-ás méretű készletet. Egy 275-ös gőzös és két egyforma személykocsi van benne. A körpálya első kiadású Előre sínekből rakható ki, azzal a különbséggel, hogy mivel óraműves, így középütt az aljak nincsenek kiszigetelve. A keresztaljakon rajta vna a PV jelzés. Később más, világosszürke--fehéres sínekkel árulták ezeket a készleteket. Tudna erről valaki bővebb infót? Gyártó, gyártás időszaka?

vizonto1 Creative Commons License 2014.02.03 0 0 424

Sziasztok!

 

A lentebb hirdetett PV vasút készlet 50000Ft-ért eladó.

 

Üdv. Péter

Előzmény: vizonto1 (385)
nohabrok Creative Commons License 2014.02.03 0 0 423

Én változatlanul egy ÁFOR kocsit szeretnék.

 

Előzmény: Király Ervin(Bocus2ervin) (421)
Király Ervin(Bocus2ervin) Creative Commons License 2014.02.03 0 0 422

Nagyon köszönöm Ákos a segítségedet !

 

Baráti üdvözlettel !

Ervin

Király Ervin(Bocus2ervin) Creative Commons License 2014.02.01 0 0 421

Sziasztok !

 

Új belépőként üdvözlök minden kedves Pé-Vé rajongót (is) !

 

A közelmúltban sikerült beszerezném néhány készletet, pár dolog még hiányzik a teljességhez.

( például egy helikon szett, de arról már "letettem"  :-)  )

Amire szükségem lenne és hátha van elfekvőben a márkatársaknak....

Egy üres, de jó állapotú Pannónia trafó ház ( vagy komplett trafó ),

1 db karos pé-vé szemafor,

ha valakinek lennének "felesleges" piros/zöld izzói

1 db szép, gyári fényű előre tető,

1 db vaj tető előre vagonra,

Hiányom van Pannónia dobozra való képből is, ezt nem tudom honnan lehetne pótolni....

 

Hirtelen ennyi ;-)

 

Most pedig megyek vasutazni a kisfiammal, Mindenkinek vidám hétvégét !

 

Ervin

26/631560

30/9841616

kingscross1@t-online.hu

vizonto1 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 420

Sziasztok!

 

A képen látható PV vonat készletre kérnék ajánlatokat. Kérésre küldök még képeket.Trafó nincs hozzá! (kép az előző hsz-ban)

 

Üdv. Péter

Előzmény: vizonto1 (385)
pv-vonat Creative Commons License 2014.01.27 0 0 419

Ahogy Virág elvtárs mondaná... " az élet nem habostorta..."

Előzmény: nohabrok (417)
Gondos Arpad Creative Commons License 2014.01.27 0 0 418

Felújítható, arra érdemes darab.

Előzmény: nohabrok (417)
nohabrok Creative Commons License 2014.01.25 0 0 417

Ha ez a PV mesélni tudna.....

 

vizonto1 Creative Commons License 2014.01.24 0 0 416

Szia!

 

Hol tudtad eladni,és mennyiért?

 

Köszi:Péter

Előzmény: k robert (410)
Emperor_ Creative Commons License 2014.01.23 0 0 415

Köszönöm!

 

Az Előre motort magam is vélelmezem.

Egyedi, ritka :-) . Nézőpont kérdése :-) .

pv-vonat Creative Commons License 2014.01.23 0 0 414

Ahogy lentebb írták ez egy házilag "eszkábált" Hargita akar lenni. Valószínűleg Előre motor működteti, bár alúlról jó lenne egy kép a biztos válaszhoz.

pg54 Creative Commons License 2014.01.23 0 0 413

És még valami: a motorikus része PV-nek tűnik, így az induló árát biztosan megéri.

Előzmény: pg54 (412)
pg54 Creative Commons License 2014.01.23 0 0 412

Szerintem egy Hargitára hajazó házi készítésű darab. És mint ilyen, valóban ritkaság, egyedi darab... -:)

Előzmény: Emperor_ (411)
Emperor_ Creative Commons License 2014.01.22 0 0 411

Sziasztok!

 

Az lenne a kérdésem a szakértőkhöz, hogy az én PV ismereteim hiányosak és tényleg létezett ilyen mozdony?

Avagy egy házi barkács jószágot próbál valaki ügyesen ritkaságnak kikiálltva érékesíteni?

 

http://gyujtemeny.vatera.hu/makett_modell/vasutmodell/pv_s_diesel_mozdony_rendkivul_ritka_rrr_1854961208.html

 

 

k robert Creative Commons License 2014.01.22 0 0 410

Urak 

Köszönöm az érdeklődést a Pannónia klt elkelt

 

üdv Robi

Előzmény: k robert (409)
k robert Creative Commons License 2014.01.20 0 0 409

Urak

 

Volna egy komplett Pannónia szettem( 4tg villany mozdony+ 3db 4tg személykocsi) eladó megkímélt állapotban eredeti dobozban trafóval sínekkel váltókkal képeket tudok emailban küldeni illetve a szombati börzére kiviszem 

 

Érd a publikus mail címemen vagy a 204499853 tel számon

 

üdv Robi

 

 

Gondos Arpad Creative Commons License 2014.01.18 0 0 408

Ennél amikett kijavítottunk, messze ramatyabb darabok voltak. ezek ahhoz a készletben levőekhez képest szépek.

Előzmény: nohabrok (404)
pv-vonat Creative Commons License 2014.01.13 0 0 407

Előzmény: pv-vonat (406)
pv-vonat Creative Commons License 2014.01.10 0 0 406

Melyik Facebook oldalon vannak ezek a "régi pv-s képek"?

nohabrok Creative Commons License 2014.01.09 0 0 405

Hangulatos kis fotó.

 

nohabrok Creative Commons License 2014.01.09 0 0 404

Nekem is van egy gyógyításra vári Előre mozdonyom.

 

Előzmény: Gondos Arpad (403)
Gondos Arpad Creative Commons License 2014.01.08 0 0 403

Egyik haverommal pont ezt tettük egy romos, de mint kiderült, műszakilag jó Pannónia készlet járműveivel: szétszedtük a mozdonyt és két kocsit az utolsó csavarig, megpucoltuk az alkatrészeket, és ha az árnyalatok nem is lettek korhűek, de mindegyik járművet - azaz csak hármat a négyből-de az eredeti színekre festettünk, pl. ami kék volt, kék lett, a szürke pedig szürke, stb. Részben emiatt a legkevésbbé kopott, zöld személykocsiról csak a kevés rozsdát szedtük le, bemutatva ezzel a készlet fellelési állapotát. Egy hónap alatt 5-en akarták megvenni, a nem korhű színárnyalatok ellenére is. Természetesen nem eladásra újítottuk fel, tettük rendbe a készlet tartalmát, hanem bemutatókra, kiállításokra, játékra. A két váltóval és a két vonatszétkapcsolóval különösebb gond nem volt, kipucoltuk és megolajoztuk ezeket, illetve a világítást is beállítottuk. Az ábralemezkéket ekkor ragasztó hiányában ne raktuk be, de megvannak. Talán látványásabbak a váltójelzők ezek nélkül. Szép a fényük és a kitérés irányát így is jelzik. Egy korai Előre mozdoyt nemrég hoztunk rendbe, két gépből raktunk össze egyet, de a régi, sérült kaszni is megmarad, restaurálási alapnak a vasúttörténeti park modellezőműhelyének fogom adni. Amit ez a gép nem tud: irányt váltani, csak az egyik irányba tud menni és vilgáítani (ez izzóhiány miatt van, két kiégett égőt raktam a nem használt végébe) , mivel ramaty az irányváltó. De ez is elég, mivel van egy utolsó kiadású szép és hiánytalan, hibátlan darab.

Előzmény: pv-vonat (401)
Emperor_ Creative Commons License 2014.01.06 0 0 402

Köszönöm válaszod!

Kiváncsi voltam, hogy Te miként vélekedsz a témáról.

 

 

Előzmény: pv-vonat (401)
pv-vonat Creative Commons License 2014.01.06 0 0 401

A rossz állapotú (rozsdás, ecsetelt, összetaposott, ) kasznikat szerintem nem bűn kiegyengetni, alapozni átfesteni. Akár még egyedi színűre sem, mert ezeket elvileg a MÉH-teleptől mentjük meg.

     Természetesen ha ritkasággal (pl: sárga PV3) állunk szemben akkor ha csak nyomokban tartalmazza az eredeti festést akkor sem szabad átfesteni csak konzerválni az állapotot.

 

Természetesen egy jó vagy kifogástalan állapotú kasznit vétek átfesteni, akármennyire is "kommersz".

Emperor_ Creative Commons License 2014.01.06 0 0 400

Szevasz!

 

Üdv fórumon!

 

Én a felújításokkal kapcsolatban kérdeznék, mi a Te személyes véleményed?

 

Az adja az apropót, hogy néha lehet kapni eszméletlen rossz állapotban kocsikat, mozdonyokat vagy önjelölt átfestőművészek által kezelt jáműveket. Gondoltam már arra, hogy belefogok ilyen műveletbe.

 

Egy alapelvet figyelembe tartva, lehetőleg az eredeti színek legyenek alkalmazva a felújítás során.

Előzmény: pv-vonat (398)
pg54 Creative Commons License 2014.01.05 0 0 399

Üdvözlet!

Mindig jól jön egy szakértő!!

Az említett honlapra már történt hivatkozás. Remek anyag!

Előzmény: pv-vonat (398)
pv-vonat Creative Commons License 2014.01.05 0 0 398

Üdvözlök mindenkit!

 

Pataky Gergő (izs-49) vagyok  a www.pv-vonat.mlap.hu szerkesztője/tulajdonosa/kitalálója.

 

    Nemrég találtam erre PV-s fórumra, örülök ,hogy elég sokan érdeklődnek még mindig a PV-vonatok iránt.

Végigolvastam az eddigi hozzászólásokat és úgy gondolom meg tudok válaszolni néhány függőben maradt kérdést.

 

      1, Az Előre PV1 mozdonyokat a Váci utcai Tóth műhelyben alakították át 3 sínes rendszerűre, mivel az 50-es évek előtt jellemzően 3 sínes Marklin szerelvények voltak az országban. Ezért szerelték át őket Marklin kapcsolósra is, így kompatibilisek lettek egymáshoz.

 

      2, Rozsdás síneket nem igazán éri meg felújítani, jót kell beszerezni.  A homokfúvott idővel a levegő páratartalmától újra rozsdásodik. Galvanizálni nem lehet csak szétszedve mert szétszedetlenűl kiázik belőle a szigetelés. + nagyon drága is

     

      3, Képeken szereplő Pannónia PV5 még kísérleti darab ezért van rajta fehér szegélycsík.

A Pannónia postakocsi egyedi darab, nem került sorozatgyártásba. (sajnos)

 

 

ui: Ha bárkinek kérdése van PV-vel kapcsolatban nyugodtan tegye fel igyekszem majd megválaszolni.

 

üdv:izs-49

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!