"Téliben 205/55/16 van, én nem érzem hogy fürgébb vele,"
Én is sokkal egyszerűbben kormányozhatónak érzem az autót a 205-ös télivel, és szerintem jobban is gyorsul vele az autó!
De! Azt is hozzá kell tennem, hogy a nyári 215-ösnek alufelnivel lényegesen nagyobb a súlya. Mikor cserélem a kereket, majd leszakad a kezem mire felemelem a tengelyre. Gyári alufelni van a kocsin.
Bal hátsó féknyeregben a dugattyú könnyezett, e miatt levegősödhetett fel. Ezen felül hátsó féktárcsa és fékbetét csere. Most jó, de kell pár hónap, hogy 100% biztossággal tudjam mondani, hogy ez volt a gond.
Mazda mintha alul robbanékonyabb lett volna már alacsony fordulaton is, ez pedig olyan 2000től mintha picsánrugták volna úgy elkezd húzni, addig is megy persze, de nem annyira drasztikusan :) Illetve hallottam, hogy ezekben az olajpumpa is kifekszik, és a láncos verzió a behalósabb.. Gondolom enyém még láncos?! Csak gyári létezik belőle, vagy van után gyártott is? Mennyibe fáj egy ilyen kaland, illetve mennyinél (km) jelentkezik ez a probléma? Motorozom is, ezért Motul olajat tettem bele, ami persze Vw megfelelős, gondolom ezzel bajt nem tettem?!
16 szelep, bkp motorkód, most van benne 138.430km, garantált családon belül vettem, és a családtag újonnan vette. PD elemeket cseréltek benne. Olajfolyás nincs sehol, ahol a kettő cooler cső kicsit olajpárás ami megy a hűtőre.
Illetve akinek ilyen motoros az autója, neki is 2000től éled az autó? tehát alatta olyan szívó dízel hatást kelt? Nehéz megszoknom ezelőtt Mazda 6-os 2.0 cdi autóm volt és alulról elég szépen ment, Passat meg mintha gondolkozna 2000ig főleg 2.ban fordulásnál.
Én is ilyen méretet használok mind téliben mind nyáriban amit írtál.
Tavaly vettem nyárigumit, gondolkodtam 225 és 235 között, mindkettő jó rá, a 225 olcsóbb jóval, végülis 235-ös lett szerintem jó választás nagyon stabil vele az autó.
Téliben 205/55/16 van, én nem érzem hogy fürgébb vele, talán kicsit könnyebb az irányítása a keskenyebb gumi miatt.
Ha nem akarsz 235-öst, akkor vegyél 225-öt legalább olcsóbb lesz.
Ha a kerék átmérője nem változik, nemigen lesz fürgébb, vagy lomhább az autó. A széles lapos gumik direktebb hajtást, fékezést is kanyarodást adnak, a komfort és tartósság kárára.
2006os Passat sedan, 2.0 TDI 140Le Vettem az autóhoz gyári Highline felniket, erről mellékeltem képet.
Jelenleg 235/45 R17-es gumi van rajta de én ezt nagynak tartom, tehát a 205/55 R16-os télivel fürgébb volt az autó. Most ajánlottak, 225/45 R17-est vagy 205/50 R17, vagy vegyem rá ugyan ezt?
A motor leállítása után furcsa zaj hallatszik a motortérből, mintha egy szivattyú pörögne fel, majd lassulna le.
Kb. 5-6 mp az egész, de eddig nem csinálta, nem szeretném, ha ebből baj lenne.
Tudom, hogy nehezet kérdeztem, kevés infó megadásával, de ha volt valakinek ilyen "élménye", vagy valaki tudja milyen folyamatoknak kell lefutnia motor leállításnál, az tud segíteni.
Az akksi alatti lefolyo eltomodott es bevezeti a vizet a fulkebe a szonyeg ala. Ha az orra felfele all parkolasnal, akkor kulonosen sok vizet ossze tud szedni.
Sziasztok. A b5.5 2003 as kombi passatom jobb hátsó taposóján áll a víz mitől lehet (De úgy látom hogy ilyen taposón álló víz probléma nemcsak nekem van.) Gondolom a belülről párásodás is ez miatt van. Az autó alul nem lyukas, a profilgumik zárnak rendesen! Valami ötlet???
Nyilván azért mert hülyék! ...és mert nem gondolták, hogy lebuknak és ekkora balhé lesz belőle, és arra is mérget vennék, hogy nem csak a VW csalt így! ...más kérdés?
Ok. Akkor csupan csak egy aprocska szosszenet, azt is csak halkan, felenken mondom:
Miert nem irtak fel akkor a gyarban, indulasbol ezt a "csodaszoftvert" a csalo helyett tizen-millio auto motorvezerlojebe? Miert vallalta a VAG, hogy elobb-utobb ki fog derulni es meg fogjak szivatni?