Keresés

Részletes keresés

hamvasat Creative Commons License 2022.10.10 0 0 85456

Zöldi!

 

Mérnök hiány van mindenhol. Te meg itt eléletművészkedsz a vízműnél :-) Itt az ideje váltani. Tessék Paks 2-höz menni dolgozni, erőművet építeni, venni Szálkán egy hàzat, onnan forgalommentesen mehetsz a Mecsekbe és nyugodt festői környezetben lakhattok. Letenye 2 óra 50 perc, péntek délutáni indulással, vasárnap esti hazaérkezéssel minden gyerekmentes, jóidős hétvége Alpokban tölthető :-) ülj le picit és érezd a flowt :-)

Előzmény: zöld_I (85438)
zöld_I Creative Commons License 2022.10.10 0 0 85455

A cégbe' van a laptop :P

Előzmény: -Mosquito- (85454)
-Mosquito- Creative Commons License 2022.10.10 0 0 85454

Ne telefonon nézd,GPS guru. :D

Felső szürke útvonal jó. Bár ott is vannak apró hibák.

Előzmény: zöld_I (85453)
zöld_I Creative Commons License 2022.10.10 0 0 85453

Nagyszombat fele mész? Csak mert nekem a link alapból 2 útvonalat dob be, gondolom nem az autópályan mész.

Előzmény: HorváTH 69 István (85452)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2022.10.10 0 1 85452

Az útvonal semmi különös . Naviba beírtam hogy Lednice , aztán odavitt . Már megy fejből is... Van egy kb 9-km-es hegyi rész , a többi alföld , dombság . 

 

Kiindulás: Esztergom Cél: Lednice, Csehország – Google Térkép

 

 Én erre szoktam menni , visszafelé meg lehet a Malacka-ring felé . Most hétvégén ott igen nagy motorosforgalom volt . 

Előzmény: zöld_I (85449)
tux Creative Commons License 2022.10.10 0 2 85451

Nem akarok senkit idegesíteni (dehogynem :)), én a jobb alsó sarokban lakom, kb. 5 perc alatt vagyok kint a "városból" és kedvemre fűzök össze bármekkora kört. Ebédszünetben is, munka után is, ma is voltam már:

 

 

Dimbek-dombok, kanyarok, jó utak, kevés autó. Nem Tirol, de megteszi.

Előzmény: Lbx (85441)
zöld_I Creative Commons License 2022.10.10 0 0 85450

Ja, ügyesen fotózol, gratula :)

Előzmény: HorváTH 69 István (85440)
zöld_I Creative Commons License 2022.10.10 0 1 85449

Ez a Lednice engem érdekel, mondasz valami tuti útvonalat arra? 

Előzmény: HorváTH 69 István (85440)
zöld_I Creative Commons License 2022.10.10 0 0 85448

 "Ráadásul én Dél-pestről indulok"

 

Szóljak, ha megyek Kakucsra?  Az közel van oda :D

Előzmény: Lbx (85441)
dreamfactory Creative Commons License 2022.10.10 0 0 85447

Hát zöld_I pont ilyen saras , mocskos időben választani TET magyar részeit ..... nemtudom .

Egy-egy nyári eső után is szívás , hát még amikor tartósan esett az eső előtte . Sok embernek kivette a zsírját ez a magyar TET :D

 

Na mindegy TETudod :DD 

Előzmény: zöld_I (85438)
tcaoe Creative Commons License 2022.10.10 0 0 85446

Hmm, nekem volt olyan 40 kilométeres szakasz, ahol összesen három autót láttam. Az azért kibírható.

Viszont pont a legjobb utak mocskosul sárosak, szóval nagy veretés nem volt.

Legközelebb ne azt kérdezd, hogy mit lehet Lillán megnézni, hanem hogy hol nincs forgalom.:)

Előzmény: zöld_I (85438)
Törölt nick Creative Commons License 2022.10.10 -1 0 85445

jaja

Kelet-Pesttel ugyanez a bajom..

azt hittem, csak én vagyok ilyen akadéskoskodó..hogy még ezzel is bajomvan:-)

Előzmény: Lbx (85441)
Mortoff Creative Commons License 2022.10.10 0 0 85444
Előzmény: kiss_atti (85443)
kiss_atti Creative Commons License 2022.10.10 0 0 85443

Csak, hogy ne hülyén haljak meg:

 

Báttya, mijaza TET-stratégia ?

:-))

Előzmény: zöld_I (85438)
Lbx Creative Commons License 2022.10.10 0 0 85442

Sok éve jártunk ott, tényleg csodás a hely, a park meg mesés.

Előzmény: HorváTH 69 István (85440)
Lbx Creative Commons License 2022.10.10 0 0 85441

Teljesen egyetértek és együttérzek! Van, hogy azért nem ülök fel a motorra, jóllehet lenne egy szabad délelőttöm, vagy délutánom, mert 2-3 óra motorozásból 1/2-1 óra, ami ér valamit, a többi arra megy el, hogy kiverekedje magát az ember Budapest poklából. Ráadásul én Dél-pestről indulok, így minden valamire való környék lényegében a város ellentétes oldalán van :-(

Előzmény: zöld_I (85438)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2022.10.10 0 2 85440

Tegnap , csak a kitudja hányadik Lednice kőr volt...

 

 Megérkeztem a kastélyparkba , ott álltam a fényképezőgéppel a kezemben , és azon gondolkodtam , hogyan tudnám lefényképezni az érzést , amit ez a hely ad nekem ...

 Sajnos nemjöttem rá , ezért csak úgy itt hagyok néhány képet a látvány kedvéért .

 

Előzmény: dvorcsakl (85437)
dreamfactory Creative Commons License 2022.10.10 0 1 85439

Olcsó vagy drága , mindegy . LEGYEN ! 

 

Jó képek ! 

Előzmény: dvorcsakl (85437)
zöld_I Creative Commons License 2022.10.10 0 0 85438

Egy kicsit pörgettünk bele mi is, de őszintén szólva a Bp 100 kilométeres sugarában kialakult viszonyok ideálisak a kedvtelési

célú motorozásról leszoktatásra. Hál' Istennek a burkolatminőség nem korlátoz, de a ez a forgalom ez nekem teljesen megöli az élményt.

Bármerre megyek, egy autókolbászban haladok. Ha van fél - 1 nap akkor nyilván átmegyek szlovákiába, ott minden tutti továbbra is,

ha több, akkor meg autsztriába vagy a lengyelekhez. Az őszi stratégia a TET meg a földutak lesz. 

Előzmény: dreamfactory (85436)
dvorcsakl Creative Commons License 2022.10.10 0 2 85437

Szombaton Nagymaros-Kóspallag-Nosztra-Kemence-Diósjenő-Bánk-Parádsasvár-Galyatető, benne némi murvás úttal.

Vasárnap Csongrád ponton híd-Szolnok. Itt igazából az volt a cél, hogy másfele menjünk, mint szoktunk.

 

Összesen 640 km. Addig kell menni, míg "meleg" van. És míg "olcsó" a benzin.

 

Előzmény: dreamfactory (85436)
dreamfactory Creative Commons License 2022.10.10 0 1 85436

Tiszteletem !

 

Remélem , a hétvégén mindenki ült a motorkáján , és pörgette a métereket bele .

Ősszel a legjobb tekeregni , akkor a leglátványosabb a természet . Sokaknak ismerős a hely biztosan , Nekem ez van a legközelebb :P 

 

   

 

A gőzös meg pont volt az i-re 

 

 

 

 

 

zöld_I Creative Commons License 2022.10.09 0 0 85435

Látom már, fognak itt még felmenni a légolajosok árai....

Előzmény: dvorcsakl (85433)
bacus Creative Commons License 2022.10.09 0 0 85434

De gondolom, azért a gyári előírt zsírt most is megkapja. Valamiért én ebben bízom, a légolajos GS-eken sem volt szelep, valahogy mégis kevesebb kardán problémáról hallottam, legalábbis ilyen kevés km-nél.

 

 

Előzmény: tibizizi (85432)
dvorcsakl Creative Commons License 2022.10.09 0 0 85433

Nagyon laikus kérdés: ez a kardán mizéria ugye nem lehet összefüggésben a 2-3 szar váltással?

Egyébként 17e+ van a motorban, valszeg még tavasz előtt megyek szervizre, meg karádvizsgálatra, meg fúrásra meg mittomán.

 

Szegény első kerék ma kapott egy jó nagyot, kanyaríven kátyú hegyek, nem is tudtam befordulni, szerencsére ki tudtam menni az út túloldalán a fűre, az érkező autó meg megállt. :-(

tibizizi Creative Commons License 2022.10.09 0 0 85432

bacus!

Szerintem ne idegenkedj ettől a kardán cserétől. Az enyémet nemrég, 79000 km-nél cserélték. Mivel karban volt tartva, minden rendben volt vele. Csak a normális elhasználódás jeleit mutatta. Ettől függetlenül kicserélték. Nyilván húzniuk kellett egy tól-ig vonalat, ez lett a 60000. Ez alatt úgy gondolják, hogy nem okozhatott akkora kárt az esetleges korrózió, mint felette. Ami miatt a kardán nem teljesítené az elvárható élettartamot. Hogy miért pont 60000, meg mennyi az elvárható futásteljesítménye egy kardánnak, na az jó kérdés. Az előbbire talán tudnak okos választ adni, az utóbbira aligha. Az nagyban függ attól, hogy milyen körülmények között használják a gépet. Abban bíznak, hogy a szelep majd szépen elvezeti a kardánalagútból a vizet, így majd megszűnik a korrózió okozta károsodás. Nekem sajna nem ez a tapasztalatom. Lehet, hogy kevesebb víz marad benne, de marad. Menet közben ki tudja magából úgymond pumpálni a szelepen keresztül, de miután megálltál vele a garázsban, már nem. Én másnap, mikor már lehűlt minden, megszoktam birizgálni azt a szelepet. Mindig jön olyankor még belőle egy kevés víz, ami ha bent marad, okozhat rozsdásodást. Szerintem továbbra is az a legjobb megoldás, ha évente legalább egyszer letisztítjuk, megzsírozzuk. Eko írta itt nemrégiben, hogy valami kémiai megoldás lenne célszerű erre a problémára. Nem tudom, hogy mire gondolt, de amíg acélból készítik ezeket az alkatrészeket, velünk lesz ez a probléma. Ahová beeszi magát a pára, ott azonnal elindul a folyamat.

Előzmény: bacus (85423)
bacus Creative Commons License 2022.10.09 0 0 85431

Én nem hallok kardánhangot ! Vagy nem tudom, hogy milyen a kardánhang.

 

Ha az új kardán garantáltan ütésmentes, akkor rendben van, de ha csak beraknak egy újat, ami jobban üt mint ami most benne van, akkor nem járok jól. :(

 

Az enyém nem mérik már, azonnal csere, de bízom benne, hogy tudják mit csinálnak. :)

Előzmény: hamvasat (85425)
ekowob Creative Commons License 2022.10.09 0 1 85430

A szöghajtás bordái és a kardán ellendarabja között esetleg megnövekedett hézagot mérik.
Ebből tudnak következtetni a korrózió során már elfogyott anyagra, vagy az összekorrodált, nem mozduló felületekre.
(Ezt nem én találtam kí)
Amit viszont én: azért lehet így mert a szemrevételezést nehéz számszerüsíteni.

Előzmény: hamvasat (85425)
tcaoe Creative Commons License 2022.10.09 0 0 85429

Ha jól értem, valójában senki sem tudja a BMW-n kívül, hogy mi a pontos oka a kardán problémáinak.

Amit írsz, az alapján kiegyensúlyozatlan, vagy nem elég pontos valamelyik furata, azért a tengelyen üt, vagy a csuklói kopnak meg úgy, hogy ütni kezd, esetleg rágni kezd az axiális kiegyenlítése.

Az első két esetben bacusnak van igaza, ha az ő kardánja jól sikerült, akkor nem biztos, hogy jobban jár egy valahogyan sikerült újjal.

Ha a második eset áll fent, akkor meg egyértelműen jobban jár vele. 

 

Előzmény: hamvasat (85425)
tcaoe Creative Commons License 2022.10.09 0 0 85428

Be.

Előzmény: Törölt nick (85427)
Törölt nick Creative Commons License 2022.10.09 0 0 85427

Lehet, hogy bugyuta kèrdès. Egy gèpkocsi aksijàról be lehet bikàzni egy motort ?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!