Háááát, szerintem ezt ne itt áruld, legalábbis ne ezen a topicon. Szerény véleményem szerint ez mást nem csinál, csak átveri a vezérlő számítógépet, amitől az több üzemanyagot fog fecskendezni. És az autó meg többet fogyaszt és füstöl.
Tuningolni kizárólag KC-tuning kollegánál szabad.....
Hali. Egy darabig Én is küzdöttem hasonlóval, a megoldás, legalábbis nálam. Az ajtó felett lévő gumi csíkot leszedtem és ami tartotta alu lemezt újra popszegecseltem, némi sziloplaszt kiséretében. Nekem ez segített. Azóta száraz a biztonsági övem... Szép napot...
Üdv a fórumnak! Oldalüveg zörgése ellen én egyszerű fémbetétes gumis élvédőt raktam a zár elé. Ilyen élvédőt alkalmaznak éles lemezeknél vezetékek csövek álvezetéséhez ,hogy a fellépő mozgás ne vágja el avezetéket. Méterben lehet kapni kb600 pénz métere. Én még a ragasztott üveg belső oldalait is a kaszninál körberaktam ,esztétikusabb lett szerintem . Üdv Zsolti
Már mindkét megánomon javítani kellett az ablakmosót és pont a kis henger beszorulása okozta, hogy nem működött az ablakmosó.
Akkor a megnaklubosoknak készítettem is egy rajzot a működéséről.
Elég elvetemült konstrukció.
Én úgy javítottam, hogy:
- Motor kiszerelése a tartály aljából.
- az irányváltó szelep szétszerelése
- a középső mozgó cső körbe csiszolása
- a gumiból levágva szikével mindkét oldalon 1-2mm-t
Ennek hátránya, hogy visszaereszti a tartályba a folyadékot, de az irányokat ugyanúgy váltja.
A visszafolyás talán utólagos kiegészítő egyirányú szeleppel meoldható, de mivel ebben az esetben sokkal kisebb ellenálással kell megküzdeni az ablakmosónak, így nagyon hamar eljuk a szélvédőig, így egy kis "szünet" belefér.
Keresek tolóajtó csatlakozókat (az enyében gyárilag nincs), ha valakinek lenne felesleges, akkor némi magyar valutáért megvenném.
Nekem is sok gondom van/volt az szélvédő mosóval. A tartály kupak elveszett (valakinek esetleg van?), így kap némi koszt a rendszer. A motornál van egy szelep, ami amikor megforul a motor forgásiránya lezárja az egyik vagy másik csövet, így jut előre vagy hátra a szmötyi. Nekem ez volt megszorulva(ütögetés mosogatás piszkálás) valamit az első fúvókák eldugulva. Most már az első oké, bár a nyomás lehetne nagyobb is.
Üdv a fórumnak ! lenne 1 eredeti VDO légtomegmérőm mert sajnos nem ez volt a hibája a kocsinak . a régit adom el 18000Ft lenne az ára. Hiba a EGR szeleptányer leszakadása volt . Bár előbb hallgattam volna rátok és megfordítom a szelepet nem kellet volna felhozatnom a kocsit Szegedről Tatára. Szegeden bevitték a srácok valami tákesz szervicébe ,3 órát küzdöttek rásóztak a sofőrre egy légtömegmérőt mennyen vele mert kidolgozza a kormot jelszóval . 14000+ 45000VDO legszivesebben visszamennék és bele...... a jó .....! Ha kiveszi az EGR-t látta volna a repett szeleptányért bár azt is cseréltette volna .Hát ezért eladó. Üdv Zsolti
ha a motornál vagy éppen tegyél a vízcsőre egy fecskendőt vizel majd figyeld mikor nyomod fent kijön -e a víz.egyszemélyesen lehet nézni és látod is nincs dugulás (amugy típusnak egyik problémája) a motorban lévő gumi kicsit duzzadttá válik és nem nyom eleget a spriccek pedig bedugulnak a koszos víztől ,
Helló! Én megpróbálnál először az ablakmosó motorjánál lévő csatlakozót néznem meg. Van hogy nincs kontakt a szar idő miatt telerakodik. Ha az jó akkor lehet kapcsoló de én rámérnék hogy oda ér-e az áram a motorhoz
Ha kicsit melegebb lesz (+15 fok min), akkor beállsz vele egy mosóba, és lebontod a kárpitot. Egy ismerősöd magasnyomású mosóval elkezdni nyomtani a vizet, és Te meg figyeled, hol folyik a víz.
Eddig 3 vivaró/traficom volt, de beázni még nem ázott be egyik sem.
Sziasztok! Én új vagyok a fórumon eddig csak figyeltem az írásokat és gondoltam segítséget kerek tőletek. Van egy 2002 vivarom 1.9 dti. Panaszom nem volt rá imádom. Az utóbbi időben viszont azt vettem észre hogy esős időben vizesek a B oszlólom lévő biztonsági övek mind két oldalon. Az autón vannak jelei annak hogy esetleg törött volt de nem biztos.belül levettem a burkolatot és a felső övvezető alatt lévő lemezillesztés gyanús. Gyanakszom még a külső ajtószigetelés gumiának a szilikon fogadójárat. Ha valaki tapasztalt ilyet vagy tud segíteni előre is köszönöm.
hali. én már írtam a szerkesztőnek, hogy miért kell egy ilyen szar cikekt lehozni? hogy lehet egy 11 éve gyártott és nem módosított vivaro-t összehasonlítani egy 2012es transittal??????? miért nem egy 12 éves transitot zúznak??? jövőre jön az új vivaró. majd nézzük meg annak a tesztjét!! elmehet az encap a picsbe.
szevasztok idáig a sok szar kisbusz fajtából, a vivaróban érzem legbiztonságosabban magam, ez a tapasztalat, na meg garfieldé, pl. ha megnézed a ford transitot oldalról, a vezetőnek majdnem látod a csípőcsontját, nem védi a kasztni