Nem erről voltak képek egy csarnokban? Már azon is látszottak apróságok, pl.: csálén álló díszlécek, kifelé terpesztő hátsó kerék, sejtelmes fénytörések a kasztnin. A műszerfal, és a középkonzol elég napszíttának látszik, de ennek ellenére lehet hogy jó vétel, én még nem néztem meg.
Ezt az állólmpást én is néztem régebben, akkor még nem volt semmiféle vizsgája, de még magyar rendszáma sem, ha jól emlékszem, és az ára 690ezer volt még. Nem tudom, hogy miért adja ilyen olcsón, látszólag tényleg jó állapotban lévő állólámpást. Lehet, hogy csak megakar szabadulni tőle, vagy kell a pénz. Szerintem érdemes lehet élőben megnézni.
Az a konkrét kérdésem lenne, hogy az alábbi autó vajon még miért nem kelt el. Már hónapok óta kint van és az adottságai jónak tűnnek, mondjuk a 78-as évjárat egy kicsit furcsa.
A másik általános érdeklődés, állólánykát keresek 500e körül, a tökéletesség igénye nélkül, viszont jó lenne legalább 240D. A pénz flexibilis, ha nagyon jó a deal több is lehet, mint 500. (esetleg 200 vagy 220D is érdekelne szép első gen változatban)
Mivel most van itt a pillanat és a családi jóváhagyás nem érek rá igazából külföldről hozatni, csak ha nagyon nincs semmi itthon.
Bár az én gombámból 4 db bütyök állt ki, de csak 3 mellett volt jelölés. Végül a barna ment a kis fejen álló karácsonyfára, a kékbarna ment a G-re (pedig esküdni mertem volna hogy az a földet jelöli), a kékzöld ment a W-re. Így most elaludt az eddig folyton világító ürestank lámpa, és a mutató is tele tankot jelöl, ami tükrözi a jelen tankállást. Remélem, hogy fele és üres tanknál is jól fog müködni :-)
Ha nem tevedek, akkor 3 vezetek megy bele: kozepre megy a kek-zold, kozelebb hozza a szelen van a barna testkabel, es tavolabb egyedulalloan a feketeskek...igy
vagyon ez . A kekeszold volt a lampavisszajelzoe, a fekete (kekesfekete) a mutatoe...
Tudna valaki segíteni, hogy a benzinszintjelző gombára melyik vezetéket hova kell kötni? Nem müködik, beszereztem egy cseredarabot, de a vezetékek a most bentlévőről is leestek. Photos are welcome :-). Köszi.
Szentendrén csak kettő fajta utángyártott volt a boltban, emlékeim szerint a gagyibb 80 Ft/db, a "jobb" 140 Ft/db. Ha gyári van 100-ért, azonnal veszek.
Nekem is vannak díszléc kérdéseim:
-küszöb díszléchez ugyanolyan "hüvely" (nem tudom mi a szakszerü neve, az a valami ami magán a kasztnin van és belemegy a "bolha") kell mint a többi díszléchez?
-a hátsó ablakok alatti két kifli díszlécet hogyan lehet felrakni? Ez is bolhás?
Erre mondják azt, hogy álmodik a nyomor, de legyen szerencséje ha valaki megveszi. Az üléshuzatot kicsit furcsának találom. Az ablaktörlőnél miért "krómos" rács van?
Va nmost rádió a kocsiban, igaz sokak szemében típusidegen, meg minden, de én szeretem nagyon, és nem vagyok hajlandó olyan dolgokat csinálni a kocsival, amit ne lehetne visszaalakítani, pl CDtár befaragása a kesztyűtartóba, meg fejegység elrejtése, stb. Inkább beraktam a jelenlegi, oda ahova való, és akármikor kilehet szedni. :)
Megint elöjött az örök kérdés bennem: Baromira megtetszett még régebben a világos plüssbelső. Ar arany szinhez meg szerintem menne is nagyon, de mivel a gyári belső az fekete, illetve fekete mb-tex-szürke szövet kombó üléskárpít, ezért baromi nehéz a döntés :(
100 ojró + behozatal + zsákbamacska. Így már annyira nem éri meg, max ha komolyabban gondolkoznék az OTben, de arra, hogy kilopják a kocsiból, és szétfeszegessék a csomagtartom, arra inkább nem :(
Nem igazán, kinti vizsga nem szükséges egyikhez sem. Forgalmi engedély mindkét esetben kell, de az érvényessége nem feltétel. Behozhatod tréleren és eldöntheted, hogyan akarod forgalomba helyezni. OT-nél nincs regadó, egyébként igen. Ennyi.