Kész vagyok a frissítéssel:) Felraktam a Heineken-Tuborg-MalátaLé tali képeit is. Hogy mindez hol érhetö el? a Honlapomon, a pug-homepage fö mirrorján, azaz itt :)
Na, jó éjszakát mindenkinek!
SumQuiSum
U.I.: Ha észleltek valami technikai hibát a honlapon, kérlek benneteket, jelezzétek nekem.
Sajnos még nincs,hétvégén nem dolgoztak,le van véve az adagoló.Talán már holnap többet tudok.Képzeld addig egy skodával járok,nem győzök tankolni,gondolhatod mennyire hiányzik a sajátom.
Gyuszkó szerint fel a fejjel hiszen nem francia alkatrész ment el.Jó éjt!
Uhhh... Mea culpa. mea culpa... Most azonnal neki is látok, úgysincs éppen semmi dolgom...
Közben GRX problémájára is megtaláltam a megoldást (a kék betűk olvashatatlanságát illetően): fel kell tekerni a kontrasztot normálisra (majdnem max-ra). Akkor djönjörű:)
Más: úgy látom, rossz idők járnak most a Pugokra:( A topic története folyamán nem volt még ennyi meghibásodás...
Uhly oldalán láthatsz képeket,amit már belinkelt, illetve SumQuiSum oldalán, habár ott még nincs gödöllői kép (SumQuiSum HALLOD???). De a régebbiek megtalálhatóak.
Str
Sziasztok!
Ma menet közben elkezdett veszettül kattogni a kesztyűtartó mögött (mi van ott a 406-osban?), és olyan hangokat hallatott, mintha egy relé nem tudná eldönteni, hogy behúzzon, avagy inkább ne. Most nem tudom, hogy azért mehetek-e vele.
Hétfőn megy a Gablinibe, de mi lesz a hétvégén?
Str
Ja, anno a benzines 405-nél nekem sem volt vizpumpa gond, pedig benne lett már úgy közel 300 ezer km mire eladásra került. Viszont a 205 dizelben cseréltünk, erre emlékszem. Ezek szerint ez a dizeleknél hamarabb megy a levesbe.
stdiván: gratula hogy megjavul a járgány!Azért fél év és 60e alatt ennyi talán belefér:-)
Gyuszkó: részvétem. Nekem vizpumpa gondom egyszer se volt, lehet hogy ez a dizeleknél fordul elö?
SQS OFF: Megkaptam az SMS-t, kösz. Hétvégén hivlak ha sikerült az install...
gabo: én se láttam (még) a taxi2-t, pedig már megvan:-)))...csak eddig nem volt gépem hozzá.
Hát akkor én is írogatnák egy kicsit!!
A hét úgy kezdődött mint máskor, kedves kollégmám autóbalesete miatt az egész hetemet feborították, így Hétfő = Debrecen, Kedd = Békéscsaba, Szerda = Kazincbarcika, Debrecen!!!! Ehhez még az jött hozzá, hogy mint kiderült a kollégám akutt alvástalanságban szenved, az összes találkozót reggel 8-ra sikerült szervezni!!!!!!!
Ezek mind nem is érdekelte volna, ha nem jön közbe a következő:
Csütörtök = Gyöngyös, bár ez már nincs olyan messze hozzám, de úgy látszik az autómnak ez már ugyancsak több volt a kelleténél (1 héten 3x) így hazafelé jövet egy RANDA piros lámpa jelezte, hogy a hűtővizmennyiség a kritikus méret alá csúszott!
Ho-hó! - mondom én - Ez nem jehet, hiszen hétfőn éjjel töltöttem bele hasonló ok miatt 1,5 fagyállót! 500m-re pihenőhely, szerencsétlen vándor megálla, motorház felnyit, víz pofájába fröcsög:-(((
-Azt a terembúráját néki! Mi a franc történik itten?! - A vezérműszíj környékéről dől a lötty kifele, hűtő tényleg kong az ürességtől! Szerelőt felhívom érdeklődök nála, hogy mi a manó lehetséges, válasza elszomorító:
- Hát ez kérem vízpumpa! 10l vízzel feltankolva (egy 60-hoz közeli phenőhelyen voltam) lassú tempóba, vízmennyiséget sűrűn ellenőrizve guruljak haza, de sem a héten sem a jövöhéten nem tudja vállalni a javítást!
- Hurrá! Mondom Hurrá! Járhatok apósom légkondis, de egyben sztervótlan 405-vel úgy 2,5 hétig! Feleségem, elszomorodik duplán, hisz aznap szertett volna feljutni a Gablinihez, hogy a Fiúcska által nyert gyermekülést magunkhoz vegyük, de feltalálta magát:
- Legalább megerősödik a kezed a kormánytól!!!
- Igen és járhatok egy farkasjuhász által megrágott p405-et!
Mível egy komplett futóműfelújjítást is kértem től 100eFt-nál kezdődik eme mutatvány!
Viszont hamár szervízben van kicseréltetem velük az ABLAKMOSÓPUMPÁMAT is!!!!!!
Üdv egy 405GRDT nélküli, bicepszregyúró GY.
T.Z.:
Már nem emlékszem pontosan de 5e alatt volt számlára.
Szia,kösz az infókat.Ráraktuk gépre,előtöltésszabályzó hibát írt ki.Úgyhogy lehuzattam magam gödöllőre a Bosch szervízbe,cserélik a szabályzót durván negyvenezer.Már adagoló sincs rajta,meg se nézem míg kész nincs a szivem szakadna mikor szétszedve látnám.Fél év alatt mentem úgy hatvanezret,még semmi bajom nem volt.Jó éjt mindenkinek!
Nem tudom mi volt az oka, de elmult. Ha lesz majd ra idonk megnezzuk. De szerintem majd ennek akkor jon el az ideje ha ujbol hasonlo problemam lesz.
Addig meg csak élvezem.
A 406-nak is hasonlóan van megoldva a belső világítása, mint szépséges elődjének? Mert a 405-nél egy konzolban van fent a központizár infraérzékelője és az első belső világítás. Lehet, a pöckölés szüntetett meg mondjuk egy kontakthibát, amiért vibrált az izzó. Elképzelhető, hogy érdemes lenne leszedni a burkolatot és átnézni - akár ezzel az autóhifis ismerősöddel.
Gyuszkó!
A zárszerkezetet én sem ismerem pontosan, amit leírtam, csupán logika alapján tettem :-))). Egyébként még egy dolgot megnézhetsz, ami segíthet, mielőtt megjön a jó idő : a reteszelőgomb mellé is fújjál be egy kis szilikont vagy WD-40-et, ugyanis nálam az is akadt. Még egy kérdés : mennyiért hozzák meg az említett alktarészt?
Uhly: Ez volt az elso tippem nekem is. Kiprobaltam. Miutan ( kb.5 perc vilagitas azutan sztroboszkop) elaludt a belso megvilagitas megnyitottam az ajtotkat ( fel ora alatt sikerult kiprobalni mind az osszeset) rogton felvillant a belso megvilagitas, tehat az ajto kontaktusokkal nem volt baj.
Maig ( vagy 12 oraval ezelott kezdodott ;-)))) ) nem értem az esetet.
Break.
Udv mindenkinek!
Mar regen jelentkeztem, de nagyon sok volt a dolgom.
Most viszont leirom mi tortent ma velunk (én és a PUG).
Délben mert mivel már nem bírtam nézni a két centis koszt, lemostam a kocsit. Itt kezdodtek a bajok. Miutan beultem a kocsiba, ahelyett hogy szépen lassan elaludt volna a belso vilagitas, sztroboszkopszeruen elkezdett villogni. Kb. ot perc mulva abbahagyta (mivel ez nappal volt nem is zavart tulsagosan). Viszont amikor kiszalltam a legszebbikbol a kulcson levo távvezérlo gombjanak tobbszori megnyomasa utan sem volt hajlando lezarni az ajtokat. Kezdtem begurulni. Hal Istennek meg a PUG tervezoinek a kulccsal viszont sikerult bezarnom az ajtokat. Felhivtam a helyi PUG szervizt de ott még teszterjuk sincs, ezutan ellatogattam a Citroenbe, ott teszter volt de nem tudtak osszehangolni a a PUG-gal. Adtak viszont egy jo tanacsot, hogy menjek el egy helyi szerelehoz akinek mindenje van, de mint kesobb kiderult, csak a jovo heten tudta volna megnezni a AUTOt.
Nem tudtam mit csinaljak. Hat elmentem egy kedves baratomhoz, aki bár az autokhoz nem ért, viszont jó zenét tud szerelni beléjuk. Ha mas mondja nem hiszem el. A belso megvilagitas elso lampajat ketszer megpockolte, erre elkezdett mukodni minden. Kezdek hinni a transzcendentalis erokben (vagy valami ilyesmi). Azota minden OK.
Az Ero legyen Veletek.
Break.
A motordiagnosztikai lámpád világit, ez többféle hibát jelenthet, a katalizátortól a motorvezérlő számitógépig. Nekem is egyszer még garanciális időszakban felgyulladt és bár semmit nem vettem észre az autón, az egyik lambda szondát cserélni kellett (a hátsót). Mindenképp el kell menned diagnosztikára egy szervizbe, máshol szvsz nincs rá lehetőség.
Tavaly ősszel a német ismerősöm 607 HDI-jén is kivillant és ott szintén elszállt a motor ereje. A számitógép "notprogramm"-ra kapcsolt. Ilyenkor lecsökkenti a motor teljesitményét, azért, hogy elmenj vele a szervizig, de nehogy nagyobb baj legyen. Én mentem vele szervizbe és ott a diagnosztikán kijelezte a környezetvédelmi rendszer hibáját (FAP). Csináltak egy egyszerű hibatörlést (az is meg szokta oldani a hibák egy részét) és láss csodát minden ok lett. Valszeg egy szenzor jelzett valamit, ami miatt a computer lekorlátozta a motort. Ez lehetett bármi, pl rossz/vizes üzemanyag is.
Már hogyne lenne! Csak rá kell menni a hómpédzsünkre és ott figyel a taliképek között:-)))
Úgyhogy látogass el arra kedves gabo, ha még nem jártál volna ott...
Nem szedtem le a kárpitot, hanem csak kívülről próbálkoztam bejuttatni anyagok.
Nekem, pediglen az a megfigyelésem, hogy egyszer, reggel hajlandó zárni, de többet már 1 nap nem.
Eleinte nekem is minden 2.-3. sikeres volt, de.... Bocs, nem szerettelek volna elszomorítani;-))
Hogy pontosan micsoda szerkentyű azt nem tudom, bementem az általam alant jelzett boltba és kértem, hogy ehhez az évjárathoz tartozó ilyen szerkentyűt szerezzenek be. Ezt kaptam. remélem, hogy egy zárműködtető szerkezet, nem pedig egy csuklós izé...
Tényleg mi a különbség, ill. hogy tudom megkülönböztetni a 2 egymástól?
Break:
Király a Disney naptár! THX! Valami frappánsat keresek és válaszként átküldöm.
Sziasztok,nincs valakinek olyan ismerőse aki fel tudná tenni a "kedvesemet"műszerre világít egy sárga,motort ábrázoló lámpa,fulladozik és nem megy 80-100-nál többet.Amikor éppen nem világít,akkor valamivel jobban megy.Kösz