EMBEREK!!!!! MI VAN VELETEK?!?! MERRE VAGYTOK?!?!?!?
Mindenkinek most jutott eszébe, hogy le kell cserélni a járgányt egy nagyobb/gyorsabb/kényelmesebb stb...-re????
Jelentem, hogy nem sikerült bejutni a 206HDI döntőbe. (nekünk sem sikerülhet minden!) Viszont láttam egy-két érdemleges használt 406-ot a neten FrédiBéni, Centrál,.. Gyorsan oldjuk meg a cseréket és pörögjük fel 1000-rel!!!!
A naptár igazán jól mutat egy 17" monitoron:-))))))
"Kérek vigyáztzatni az ország útjain, mivel egy idióta frissen felújított futómvel és vízcsővel eszeveszett tempóban száguldozik! Az elkövetkező 1 hétben előfordulási helyei:
- M3 Gödöllő - Budapesti szakasz (Főként a Fóti CORA!!!!)
- Hugária - Könyves Kálmán körutak
- Király utca
- Fehérvári - Bartók Béla út
- Vámház - Múzeum - Károly körutak
Kérem minden kedves közlekedőt, fokozottan vigyázzon életére a fent említett útszakaszokon!!"
Üdv Gyuszkó, aki hatalmas bicepszével teper az utakon...
SQS
OFF: Egyszerüen hihetetlen, a 10 gigás gyárilag bad sector-os volt, jövö hétre remélem kicserélik gariban, és akkor meglesz végre a vadiúj gépem. Ha igen, akkor máris megy Hozzád a régi...
Majd hivlak ha felpörögtek az események.
Nem OFF: van valahol máshol is kép a 307 Break-röl a Neten?
gabo122: attól én sem járok messze :-)
SQS: kár, hogy ebbol nem volt nagyobb :-( de szerintem még pofásabb lett a járgány, mint a nem-kombi változat.
Break: 2.6 ? Az igen szép, pláne kicsit kevesebb teljesítménybol (igaz, a nyomaték azért kicsit nagyobb :-) Ki tudja, hol tartanának most a rallye-kocsik, ha annak idején nem tiltják be a B-csoportos autókat? 7-8-900 Le?
Nemreg lattam egy osszehasonlitast a 205 es a 206 WRC kozott.
Eddig kerestem az ujsagot, de nem talaltam meg.
Amire emlexem az egeszbol:
A 206-nak kisebb a motorja, kisebb a teljesitmenye (a fojtas miatt) , de nagyobb a forgatonyomateka, és ami a lényeg:
Gyorsulas 0-rol 100-ra:
205 - 3,5 s
206 - 2,6 s !!!
nem rossz ;-))))
Ha megtalalom az ujsagot kozlom a tobbi adatot is.
Tegyünk egy kis tiszteletet a Pug206-osnak MÁR MEGINT, mivel MEGINT öregbitette a márka tisztes sporteredményeit a svéd rallyn. Ilyenkor egy kicsit mindig belegondolok, azoknak az embereknek az agyába, akik tök utálják ezt a márkát, de kedvenc Mitsujuk, Toyotájuk, Fordjuk megint nem hozta össze azt a nagyon-nagyon reményteli győzelmet. Megint ez a fránya Pözsó!:-) Mondjuk részemről megint boritékolok egy Rally VB győzelmet a Pugnak. Csak azon röhögök néha, hogy állitólag a 206-ban a néhai 205 T16 (1985-1986) rallymotorja van beépitve, persze modern "feltétekkel". A konkurencia ezt nem tudja legyőzni.:-)
Ja, az nem rossz egy tuningváltozat, már régebben láttam az Alesia honlapján. Ismerek egy olyan embert, akinek egyszer egy ügyfele próbált is egy ilyet Franciaországban. Azt mondta, hogy a 3.0 V6 ehhez képest elég lassúnak tünt!:-)
Meta!
Szeva, na akkor megjöttél.:-) Ha jársz felém (mint a múltkor mondtad és ugye útba esek) akkor feltétlen szakits időt és hivj! Összeugrunk egy kistalira.:-)
Visszatértem, mindjárt elolvasok mindent. Egyvalami megszúrta a kisszemem: nézzétek meg, hogy a legelején 3 hét szünet után ki hozta fel a topikot? Na ki?? Naaa?:-))))))))))))))))
Hát.....
Az én álmom egy egyszerű, mezei Peugeot 406, ami nagyon hasonlít a jelenlegi hardware-emre, csak nem 6, hanem mondjuk max 1 éves (végülis már majdnem ez is fullextrás).
Talihelyszín ajánlat: mi lenne, ha az újpesti Közlekedésbiztonsági és Oktatási Park-ba mennénk. Ott ki lehetne próbálni a hardware-ek maximális tűrőképességét, meg persze a safőrökét is.
Azt írja az Autósélet, hogy nagyobb társaságok előzetes bejelentés lapján mehetnek.
Látom sansalinak megy! :o)))
Már egy ideje nem írtam, de ne higyjétek, hogy vigyázó szemem nem vetem rátok... De sajna annyi volt a meló, hogy itthon már a gépre sem mertem nézni.
Felmerült a következő tali lehetősége... Mi lenne, ha valamilyen autóüs rendezvényhez csatlakoznánk, hm??? Egy rally futam vagy vmi ilyesmi, ahol látnánk még szép gépeket, tudnánk beszélgetni, konvojozni addig és persze valahol kajázni is.
Nyilván a söröket sem feledem, de azt olyan alkalommal kívánom megejteni, ahol mindenki bátran ihat.
Tegnap kikezdett velem egy nagggyon sportos 320-as újszerű Bömbi. Gondolom biztos tudattal tette, mert egy pillanatig sem habozott. De sajnos elrontottam az estéjét.:-)
Hárman férfiak ültünk a 406-ban és haladtunk lakott területen. Az utolsó rendőrlámpa a lakott terület végénél volt, utána szabad az út. A lámpa piros, a szélső sávban várakozik emberünk egyedül a sportos(?):-) bömbivel. Én már láttam, hogy a keresztező úton piros lesz, ezért ugye nekünk hamarosan zöld, igy nem siettem odaérni a lámpához, hanem szépen gurultam feléje harmadikban. Pont akkor értem a BMW mellé, mikor a lámpa zöldre váltott, igy lendületből mehettem tovább. Mégcsak vissza sem kapcsoltam másodikba, pedig elvileg kellett volna. Mikor elgurultam mellette, akkor észleltem, hogy a srác totál padlót nyom és eszeveszetten elkezd gyorsitani. Valahogy fájt neki, hogy mig őt megvárakoztatta a piros, addig én szemtelen módon csak gurulok tova.:-) Gondoltam hát gyere és én is nyomtam egy kövéret még mindig harmadikban.
Ugye 3 személlyel, kissé alacsony fordulaton kezdtem, igy ő lassan de biztosan közeledett... volna, de a 406 is hamar magára talált és kiszabadult a 160 paripa a bő nyomaték társaságában ami 150 km/h után végleg beintett a Bömbi erőlködésének.:-) Addig is szépen módosan húztam el, viszont 150 felett rohamosan maradt le. 190 környékén tettem egy 5-iket és mindjárt 2 kiló felett termett a mutató, csak sajnálatomra utolértem egypár autót és biztonságból lassitottam egy kicsit. A bömbi addigra a többi fénypont egyike lett a tükörben.:-) Valamikor később ért be egy másik lámpánál, de utána olyan tisztességesen követett, ahogyan az a KRESZ-ben le vagyon irva. Hát ahhoz képest, hogy mi hárman, ő egyedül volt és a teljesitmény is közel azonos, akkorát szop×tt, hogy remélhetőleg legközelebb tiszteletben tartja majd az általa lenézett francia vasakat. Mögöttünk elég sokan jöttek, igy láthatták a bömbi szégyenteljes szereplését, ahogyan kudarcott vallott, pedig gyönyörű nagy hang kiséretében és a kipörgésgátló segitségét is igénybe véve minden bejátszott, csak hát csúnyán lemaradt.:-) Ahhoz képest, hogy eddig hányan próbálták kinkeservel bizonygatni a BMW-k fantasztikus menetteljesitményeit, eddig én még erről valahogy nem győződtem meg. Viszont pár BMW-s bánta már, hogy kikezdett egy Puggal.:-)
Most már csak az a baj, hogy mivel a 406 hátuljára semmi jelzés nincs kirakva, egyedül csak a tisztes gyári krómvégű kipuffógócső láttatja, hogy biztos egy kicsit pacisabb a gép, igy kb ezt gondolhatta: "na persze, biztosan egy 3.0 V6-os volt!":-) Pedig csak egy "kis" négyhengeres húzott el mellette.:-)
KariAti:
Koszonom szépen az infot. Még ha el is szomoritottál vele.
De akkor honnan szerezzek hozzá konyvet? Minden pénzt megadnék érte, csak olcso legyen ;-(
Péntek délutáni lazítás: aláírások egy 205GTi fórumból. Kéretik nem nagyon komolyan venni :-)
"I don't torque, I used to before I got the Mi16"
"pug is my religion, 205 is my god"
"205 GTi = bankruptcy!"
"Perfection with a 205 GTI is a myth, lets face it, there will never be a time when nothing is wrong with the little bastard!"
"If it's stuck don't use force...Get bigger hammer!"
"Must Go Faster !!!! MUCH FASTER !!!!!!"
"DON'T EVEN THINK ABOUT IT BUDDY YOU'RE FAR TOO SLOW!!"
"PUGS ARE COOL BUT SNOWBOARDS RULE!!"
Végül pedig egy, amit szívesen tudnék a magaménak :-)
"205 GTi 1.9, Sorrento Green"