Sziasztok. Bocs, hogy kategória-idegen betolakodást hajtok végre, de hátha érdekes. Fájó szívvel el kell adnom a járművemet.
Pug 306-os saint tropez, 1.6-os motorral (még a 90 LE-s), 2000 májusi, nagyon szép állapotban. Manuális klíma, szervó, két légzsák, zene, 28.000 km, szervízkönyv, hibátlan (jobb hátulja sérült volt de teljesen kijavították). Van hozzá négy friss téligumim felnivel, arról is beszélhetünk.
Ha valakit érdekel szóljon, majd benézek később, vagy küldjetek emailt priváte.
Tényleg nagyon szép, finom kis jószág. Szeretem őt. Jó lenne ha az új gazdája is szeretné.
Hüppp.
Hadd gratuláljak a gyönyörű új Autódhoz és természetesen isten hozott köreinkben. Ha eljössz a legközelebbi talira, akkor azt is meg fogod tapasztalni, hogy nem csak olvasni élvezet bennünket;)
Majd linkelj be képeket a szépségről!
Sajnálom, hogy egyelőre el kell halasztani a 405 tervet :-(((. Na de majd ha magad alatt tudod a gépet, milyen jó lesz :-))!
Ha GRD-t veszel, arra figyelj, lehetőség szerint ne legyen rajta vonóhorog. Ugyanis ezeket a motorokat szeretik túlterhelni utánfutóval. Ha viszont nagyon bejön a kicsike és van rajta horog, érdemes megnézni az állapotát, az is sokat árulkodhat gazdájáról és használatáról.
A múltkor láttam egy '94-es 405 hirdetést - valószínűleg kintről hozott -, 1.6-os benzines autó mindössze 950.000-es irányárral!!! Valami bibi biztosan van vele, de egy állapotfelmérést talán megérdemelne, ha még megvan.
Kérdezősködő!
Csak így tovább, a 406 is egy iszonyú jól eltalált autó, a Vectra a nyomába sem érhet!
Sziasztok!
Örömmel jelenthetem,új taggal bővült a 406-osok tábora.Nemrég leltem rá erre a fórumra,és jóideig eltart még,mire eljutok a máig az olvasgatásával(tekintve,hogy manapság ritkán netezem..)Élvezet benneteket olvasni!Az AUTÓ: 6 éves, 1.8-as - és irtózatosan tetszik:))
Ilyen még nem történt velünk!!!!!!!!!
Araszolunk végig az Andrássyn, mennénk a Város Liget felé. Hősök terét megkerülvén jobbról a Felvonulás tér felől egy p*raszt minden féle kéretszkedés nélkül kb 3-5cm-re a jobb oldalunktól pofátlankodik. Nem elég neki, hogy pofátlan még bunkó módon mutogat az autóból. Az ilyet még akkor is ki fogom szedni legközelebb az autójából, ha egy piros, fekete ablakú PEUGEOT 205 D turbó, HOW 774 rendszámú autóba ül újra!!!! Peugeot szeretet ide vagy oda!!!!!
(Amit a jelenlegi idegállapotomban most is megtettem volna, ha a család nincs velem!)
Bocs tudom ez nem az Autós szégyentábla topic, de ez egy kicsit vérlázító volt részemre. Én aki MINDEN PEUGEOT-ossal előzékeny vagyok, pont egy sorstárs csinál ilyet!!! Mert, ha egy traktor lett volna?! Istenem nem bírja elviselni a szebb, jobb, autót.
Bocs Zoldalma, de sajna tényleg van még olyan 205-ösös, akit a fórum elején említettetek. Természetesen csak elenyésző számban, de pont sikerült kifognom talán az egyetlent.
Ellenben ennyi 605-öst még talán 5 év alatt sem láttunk, mint ma!!!!
Üdv Gyuszkó, aki k*rvára irigy az apósára, aki egy FULLOS 607-te megy Lengyeleken keresztül Dániába és vissza!!!!!!! ARGGGGG
Tegnap sikerult lekoppantani a kipufogot egy fekvorendoron. Hihetetlen. Gurulasbol, egyszeruen azret mert 4-en ultunk az autoban. Kipuff kifuj.
Vettem uj tuzkarikat meg csavart-rugot. 5K.
Szoval felejtheti az onkormanyzat a sulyadot.
Sikerult hetvegen a jobb hatso ajtomat teljesen rendberakni, igy most mar belulrol is nyithato.(uj extra ! : )) Egyszeruen a megkovult, zsir + kosz egyveleget kellett belole kiaztatni + ujrakenni. 30-as "rendes" (nem jo a cserelheto feju) es 15-os torx csavarhuzo kell a kapaszkodo leszedesehez. Ami kicsit hatraltatta a dolgot.
Hát... Azzal az a probléma, hogy nem benzinnel, hanem szénhidrátokkal és fehérjékkel és vitaminokkal és ásványi anyagokkal megy...
Nem merek belevágni egy 50e forintos Trabantba, úgyhogy marad a robogó :(
jaja mert nemcsak a ruha teszi az embert, hanem az AUTÓ is és ez utóbbi nem keverendő össze a kocsival, ahogyan a vezetők nem az kocsisokkal :o)))
sabian
Hááát, ez itt egy ilyen társaság. Mindenkit szeretettel fogadunk, ellátunk jótanácsokkal, segítséggel.
Szóval növeld a PUG-tulajok népes táborát.
SQS: MetaCode bizonyára elvonult írói magányába, csak lassan jön meg az ihlet.
Str
Köszi a seítséget, de sajna most mondták, hogy már elkelt:))))
Pedig tele volt extrával, légkondi, 2 db légzsák, ülésfűtés, elektromos ablakok, stb.
Nem esek kétségbe, kersek másikat.
Tényleg köszönöm!
ui: Azért azt elmondanám, hogy az Opel fórumon is feltettem hasonló kérdést, ( mert a látókörbe került egy Vectra is ) de nem igazán válaszóltak, sőt!!!!! Szóval tényleg köszi!
IF Project id=405
THEN "Üdvözlet"
:-)))))))))
Nem akarom mondani, hogy pár hónapig tudtam volna egy ilyen járgányt:-)))
Mindegy megváltoztak a körülmények, ez érthetö...
Azért nagyon nézzétek meg, hogy milyet vesztek, szvsz inkább érdemesebb most rákölteni +50-100-at a vételnél mint késöbb 150-200-at javitásokra egy "olcsóbb" példánynál, ld. lent emlitett hátsó hid és társai.
Ja és szvsz 200k felett, ha hosszútávra tervezel, akkor dizel. 89-92 közötti GL vagy GR lesz reális ebben a kategóriában.
Ja a biztositás: 1értelmü hogy minden a nagymama nevére menjen. Meghatalmazással mindent intézhetsz Te is, akkor is, ha Te koccolsz, persze nem akkor ha totálra töröd.
Bármi szépet látok, szólok azonnal! Vasárnap ha lesz némi idöm körülnézek Fváron.
Pözsó Frédi-Béni. 4-es út, 25-ös km, Üllő előtt. Ott rengeteg Pug van, én is ott vettem az enyémet. Ha más nem, körülnézni is érdemes, ártapogatózás ürügyén.
A 240 azért már nem az igazi szvsz, érdemes kevesebbet futottat keresni (mondom ezt úgy, hogy az enyémben 245e van :-), de a km-órára nem szabad hagyatkozni.
Egyébként írni kell egy papírt (meghatalmazás? kölcsönadási szerződés? nem tudom), ami feljogosít arra, hogy vezethesd. Csak 2 tanú kell hozzá. Arra viszont figyelni kell, hogy vagy a nagymama megy az okmányirodába átíratni, vagy oda is kell vinni hasonló meghatalmazást.
SQS
Remélem hamarosan a klubban immár tulajként is!
Nemzetközi tali
Nekem nagyon bejön az ötlet! Kérnék részleteket! Úgy kellene viszont menni, hogy egy éccakát (előtte vagy utána) Szlovániában szundizni, mert őrült szép a táj! Tipikus fotótéma. Szal az ötlet welcome.
Kérdezősködő
Nekem is 1,8-as mocim van, igaz a magasabb lóerős téma. Ellentmondásos hírek vannak a teljesítményéről, de én szeretem 117LE-ne gondolni az egyik gyári! prospektus szerint. Szal nem egy versenykocsi, de nagyon jól autózható, pörgetve dinamikus járgány. Fogyi: most decembertől a mai napig mintegy 4e km alatt 9,1 az átlag, amelynek minimum a fele Budapest. A nyári olasz túra alkalmával 7,5 volt az átlag, ami autópályát és autóutat jelent leginkább (persze légkondival 2 fővel és 3 fő csomagjával).
Ja most 25e km van benne tavaly április óta. Csak ajánlani tudom az oroszlánt! Milyen felszereltségű lesz?
De azt még megkérdezném, hogy a 405-ös hány km környékén kezdi felvonultatni a problémák zömét? Mert találtam 100e körüli és 240e km-t futott egyéneket.
És még valami... A 800e az a nagyon max, de csak ha 20%-tól el lehet hozni.
Meg volna egy általánosabb kérdésem is: ha én vezetek egy kocsit, ami nem az én nevemen van és koccás esete forog(na) fenn, akkor a biztosító hogy viszonyul a dologhoz? Azért kérdezem, mert utánanéztem, hogy 1,6-os motorral, ha a nagymamám nevén lenne a verda, akkor 50k körül van a kötelező, mígha az én nevemen, akkor 150 kHUF. És ennyink sajna nincs évente arra, hogy az én nevem virítson a forgalmiban...
Kedves 405-(ex)tulaj alosztály (és mindenki más is)!
Mivel a családnál is egyenes utat kapott a Project id=405, az a feladat, hogy találni kellene egy elfogadható műszaki állapotú 405-öst találni. Ebben szeretnék kérni a Ti segítségeteket. Motor mindegy, üzemanyag mindegy, karosszériaváltozat mindegy, évjárat 80-as évek nagyon végéről, esetleg 90-es évek eleje, 6-7-800e Ft. értékben. Ami fontos, hogy lehessen részletfizeni, ugyanis első menetben 200e rénes forintunk lenne rá. Fontos továbbá, hogy olany állapotban legyen, hogy ha elromlik, akkor addig fog a kertben állni, amíg ki nem fizetjük az összes részletet. Szal ha az a tendencia folytatódna, ami itt most megy, az nagyon nem lenne jó... :( Summa summarum, egy kifogástalan, frissibe' szervizelt járgány kellene, olcsón. Ennyire fussa...
Mivel a családnál is egyenes utat kapott a Project id=405, az a feladat, hogy találni kellene egy elfogadható műszaki állapotú 405-öst találni. Ebben szeretnék kérni a Ti segítségeteket. Motor mindegy, üzemanyag mindegy, karosszériaváltozat mindegy, évjárat 80-as évek nagyon végéről, esetleg 90-es évek eleje, 6-7-800e Ft. értékben. Ami fontos, hogy lehessen részletfizeni, ugyanis első menetben 200e rénes forintunk lenne rá. Fontos továbbá, hogy olany állapotban legyen, hogy ha elromlik, akkor addig fog a kertben állni, amíg ki nem fizetjük az összes részletet. Szal ha az a tendencia folytatódna, ami itt most megy, az nagyon nem lenne jó... :( Summa summarum, egy kifogástalan, frissibe' szervizelt járgány kellene, olcsón. Ennyire fussa...
Hali és üdv a Társaságban!
Nekem 1996 februári 1.8-asom van (26.-án lesz a szülinapja).
Fogyasztás: város télen ~10, országúton 7.5-8.5 (télen-nyáron, 120-150-es tempóban). Nyáron Erdélyben voltam, 3500 km-en 7.7 volt az átlagfogyasztás (pedig szerpentineken fel-le).
Megbízhatóság: megbízható. Folyamatosan tudja tartani a 180-at, erőlködés nélkül gyorsul, még emelkedőn is! stb.
Típushibák: ezt nem tudom, de amikor tavaly januárban megvettem, utána egy hónapon belül rá kellett költenem 150ezret. Ezután csak most volt egy elektr.motor-csere (ld vhol korábban), meg most jön a műszaki.
Én csak javasolni tudok egy ilyen csodagépet.
Str
Na tessék...eddig semmi mozgás, most meg picit nem figyel oda az ember és egyböl megindul az áradat:-))) Csak igy tovább, fiúk!
Szia kerdezoskodo!
Welcome!
Elég sok embernek van 1,8-asa: sabian, MetaCode, Strasszer, öket érdemes kérdezned erröl a motorról. Ami a gyártást illeti, ha jól sejtem '95 végén indult be, tehát az általad kiszermelt példány már 1 évvel a gyártás megkezdése után jött világra, ami böven elég kell legyen ahhoz, hogy kivasalódjanak a gyermekbetegségek.
Gyuszkó:
Kivülröl párásitani? Azt esönek hivják, nem?:) Illetve lehet úgy is mint belülröl, csak ahhoz kicsit kitekert figura kell a motorháztetön:-))))
Na jó abbahagyom, mielött még jönnek a HUSZ-os hozzászólások megint:-)
Amúgy sejtem, milyen alkatrészröl lehet szó...
SQS:
A siró oroszlán nem rossz, de szvsz inkább egy siró emberfej kéne...végülis az oroszlánokat kevésbé bántja, hogy nincs gazdijuk...bár ez az enyémnél valószinüleg nem áll...
405?!!!
Hurrá:-)))))...keblemre cimbora! Majd segitek én is nézelödni, ha kell!
Érdekes infók ezek a hátsóhidról. Furcsa, amikor nekem megvolt a gép, minden szervizelésnél átnézettem, mégse volt semmi baja 170k alatt. Lehet hogy az enyém egy különleges példány volt? Pedig nem volt benne zsirzószem (most már a szakszerü nevét is tudom ennek a kütyünek).
Össze lehetne irni, hogy kit érdekelne ez a Szlovénia téma!
Eddig:
Zöldalma
T.Z.
GRX