Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

uhly Creative Commons License 2002.03.06 0 0 2302
Szisztok !

Nekem is van ket kerdesem : )
Reggel az autom nem akart inditozni. Inditomotor kocogtatas utan egybol beindult. Csinalt masnal 405 ilyet ? Ha nem akkor delutan kiszedem az oninditot es szetszedjuk. Csak ezt szivesen megsporolnam...
A masik hogy mi legyen a honlappal... Nalam jo a kulfold : )

405GRX: a napi szamlalo nalam egy nullazast kovetoen egyszer nem indult be, de a nullazo kovetkezo megnyomasara osszeszedte magat.

Zoldalma Creative Commons License 2002.03.06 0 0 2301
Szét kell szedni a műszerfalat. Ha először csinál ilyet, akkor valami leírás mindenképpen hasznos, mert különben kimarad pár csavar, és nem jön ki. Egyébként nem egy nagy durranás (205 esetén). Világítás rengeteg (20-30) kis izzó, cserélhető. Ha már kinn van, akkor meg lehet vizuálni a többi műszert is, hátha csak beakadt valami a km-órába.
Előzmény: 405GRX (2300)
405GRX Creative Commons License 2002.03.06 0 0 2300
Sziasztok,

Két apró kérdés a kedvencem új gazdijától:

"1. A km óra napi számlálója nem nullázható,
2. Az üzemanyag visszajelző mutatójának a világítása nem megy.
Igaziból arra lennék kíváncsi hogy a műszerfal bal felét, ahol az igazi műszerek vannak, hogyan lehetne helyre rázni. Bár ezzel kapcsolatban van egy erős érzésem: ezt valószínűleg jobb lenne szerelőre bízni főleg a km számláló miatt."

Van ötletetek arra, hogy lehet ezt házilag rendberázni? Elöre is köszi a tippeket!

Üdv
GRX

sansalvador Creative Commons License 2002.03.06 0 0 2299
P405!

Email-t megkaptam, válasz ment!

San

Előzmény: Peugeot405 (2295)
sansalvador Creative Commons License 2002.03.06 0 0 2298
Break!

Üdv újra! Nem megy külföldről az extra? Hmmm. Mirror ügyben SQS kollegával konzultálok és szerintem menni fog, ha beleegyezik.

T.Z.!

Képeket egyszerűbb késziteni, mint gondolod, mégha pécsi vagy akkor is!:-) Az adataidnál feltüntetett email cimre irtam ezügyben!

San

Előzmény: T.Z. (2297)
T.Z. Creative Commons License 2002.03.05 0 0 2297
Gyuszkó!

Középkonzolban izzócsere : a lehajtott magnófedelet egy picit elbillented felfelé, mintha be akarnád kapcsolni a magnót. A nyíláson felnézve meglátod a két fejjel lefelé elhelyezkedő csillagcsavart, amit kilazítva leveheted a burkolatot. Egyedül a belső levegő áramoltatását állító kar tetejét kell csak lehúzni. Onnan szabadon hozzáférhetsz az izzókhoz. Csak nagyon vigyázz a csavarozással, mert nagyon könnyű megsérteni a kemény műanyag borítást, ami utána iszonyú csúnya lesz! Én is egy rongyot tettem csavarozás közben a szerszám és a fedél közé.

Sansalvador!

Köszi az invitálást, igyekszem eleget tenni a felkérésnek :-)))! Képeket sajnos nem lenne egyszerű dolog készíteni a vasról, mert pécsi vagyok :-)).

Ma láttam egy Taxi-szindróma hófehér, kifogástalan állapotú 406-ost... Gyönyörű volt!!! Ahogy mentünk egymással szemben, a fehér előd és a fehér utód, bután mosolyogtunk egymásra :-))))). Ezt is csak mi értettük, a forgalomban résztvevők nem :-))!

Üdv:
Zoli

Előzmény: Gyuszkó (2289)
Break Creative Commons License 2002.03.05 0 0 2296
Udv mindenkinek!

Ujra itt vagyok. Az utobbi honapban csaladi es hardver problemak miatt sajnos tavol voltam.

Gyuszko: mailt megkaptam.

Kérés: Nem lehetne mirrort csinalni a HONLAPRA, mivel kulfoldrol az extra.hu nem elerheto?

Break

Peugeot405 Creative Commons License 2002.03.05 0 0 2295
Sziasztok!

Elkészült a honlapom, melyen sok-sok Pug405-ös képet találni! Nézzétek meg! www.extra.hu/pug-405
Véleményeket, vagy bármit a toto22222@freemail.hu-címre várok!

Köszi!

sansalvador Creative Commons License 2002.03.05 0 0 2294
Sziasztok!

Gyuszkó! Hogy a fenébe ne lehetne!:-) Sőt a bemutatkozó lehetőség, mint ahogyan irtam is (bár bocsánat, ha félreérthető lett volna), mindenkire vonatkozik! Akár 405, akár 406, de legyen az bármilyen Pug, bármilyen korú, tipusú is! Lényeg hogy sok Pug szerepeljen a lapon! Rajta Emberek!

Egyébként mivel beújitottam egy digit fényképezőre, már nem gond az autóitokról (nagyon jó) képeket csinálni, ezért ha gondoljátok és nincs képetek ezt egy egyeztetés után megcsináljuk. Főleg a későbbi szerkesztés miatt nem ártana ugyanis ha digit fotókat raknánk fel.

Igen, Gabó miatt kicsit szomorú vagyok. Még mindig reménykedem, hogy nem csak egy kis komplexusos emberkével volt itt gondunk, ezt ugyanis mostmár egyedül ő tudná csak megcáfolni.:-)) (Aminek persze örülnénk!)
Cáfolj Gabó, tudjuk hogy olvasol Bennünket!:-))

San

Gyuszkó Creative Commons License 2002.03.05 0 0 2293
Megismétlem zip-be csomagolva
Előzmény: Zoldalma (2292)
Zoldalma Creative Commons License 2002.03.05 0 0 2292
És mi van azzal a köremaillel, amit most küldtél? Egyszer szólt a saját tűzfalunk, hogy nem megengedett attachmentet talált, egyszer meg az Antigen NTserver (gondolom ez nálatok van), hogy nem megengedett attachmentet talált :-)))
Előzmény: Gyuszkó (2291)
Gyuszkó Creative Commons License 2002.03.05 0 0 2291
Mi van az itthoni talival?

És mi van a Topic-kal?

Előzmény: 405GRX (2290)
405GRX Creative Commons License 2002.03.05 0 0 2290
Skacok nem fogjátok elhinni de ma reggel a kedvencem mellé parkoltam be:-))))....
A kolléga aki megvette már VELE jár dolgozni...
Hát igazad volt MC tényleg seggreülne a légy a landolásnál:-)...
OFF
SQS itt van a vinyó Pesten, tetszöleges idöpontban átvehetö az ügyfélszolgálaton!
(PS: Úgy hasit az új gépem mint állat...)
ON
Mi van a szlovéniai talival?
Gyuszkó Creative Commons License 2002.03.05 0 0 2289
Hali San!

Megnéztem a megújult oldalt és úgy gondolom, hogy messzemenőkig az oldal javára (és a tiétekre is!!) szolgált a változtatás!

Egy kérdés: lehetne egy olyan szekció, ahol a többi fórumtag is felkerülhet bemutatkozó jelleggel? Tudod azok, akik csorgatják a nyálukat egy igazi 6-os számvég után az autójukra ;-))) (vagy azok, akik nemcsak egy számnövekedést szeretnének, hanem az egész számot egyben 405GRX, SQS...)

Más:
San jól látom, hogy le vagy törve a GABÓ miatt?;-)

SQS:
Az kezed nem sérül a síelésben? Mintha Te sem lennél a régi hozzászólogató?

Gyuszkó, aki a múlt héten fejezte be a katonai pályafutását!

Ja egy kis help:
Tud valaki segíteni, hogy a középkonzolon lévő „hűtő-fűtő-befúvó”-konzolban hogy lehet világítást cserélni?

sansalvador Creative Commons License 2002.03.05 0 0 2288
Gabó!

Hol vagy??? Ugye nem azért tűntél el, mert...? No mindegy!:-) Én még mindig hiszek neked és ajánlok egy "óriási" lehetőséget! Felajánlom, hogy az autódról készitünk digit fotókat és azokat elsőként felrakjuk a homepage tulajok oldalára egy kis beszámolóval (persze név nélkül)! Ugyanis azt gondolom, hogy egy ilyen autó csak feldobhatja és megtisztelheti a lapunkat, hiszen ritkaság! Azon kivül mutogatni sem rossz egy ilyet, ha fent van az emberfia büszkesége a világhálón. Mondom ezt azért mert elég szépen látogatják a lapot, van nap mikor 20-30-an is. Az Altavizsla is az első oldalon hozza a keresésnél.

Szóval?

...vagy csalódnom kell?:-) Hmmm?

San

sansalvador Creative Commons License 2002.03.05 0 0 2287
Köszönöm, hogy gondoltál rám!:-)))))))))) Egyébként tényleg érdekes, de pl a 605-öseimre még a mai napig is fájó szivvel gondolok vissza, mert bár az is az 5-ös bömös kategória, de alkatrészügyileg egyáltalán nem volt drága - persze csakis gyári cucc! Igaz, alig kellett hozzá valami...

Zolikám, a kérésem Rád is vonatkozik! A megújult homepage-ünkre Tőled is szivesen várok egy kis márkaszeretetet kinyilvánitó irást (persze nem kényszer):-)), szivesen beszerkesztem képek társaságában. De van digitkamera is, fényképezni is tudunk a gépedről!

San

Előzmény: T.Z. (2286)
T.Z. Creative Commons License 2002.03.05 0 0 2286
Sziasztok!

Az én csöpp kis 405-ömre is rájött a tavaszi fáradtság, bár már jó ideje mutatja a tüneteket :-)). A probléma : leginkább alapjáraton hallani, hogy ki-kihagy a gyújtás. Gyanakodtam már kihagyárügyileg esetleg injektorhibára is, de mivel központi injektoros, rögtön elvetettem ezt a lehetőséget. Így a hadművelet a következő : gyertyakábel-garnitúra, elosztófej és rotor cseréje. A gyári Champion, nagyon jó minőségű kábel 6100 Ft volt, a Valeo-Ducelier elosztófej 5200, az ugyanilyen feliratú rotor pedig 870 magyar fizetőeszköz. Komoly pénz, nem :-))? Rám akart sózni a srác egy olasz hányadékot, de azt semmi pénzért be nem tenném az autómba...

És milyen jót nevettem a hétvégén ( gondoltam is Rátok elég erőteljesen, főleg sansalvadorra :-)) ) : autóelektronikás cimborám mesélte, jött hozzá egy 10 évnél fiatalabb 525-ös BMW tulaja, hogy valami nem stimmel az autóval. Megnézte, mondta, ki kell cserélni a gyertyakábeleket. A tulaj hősködött, hogy majd ő vesz bele gyárit. Aztán mikor mondták, mennyi, már nem is akarta . 80.000 Ft :-))))))!!! Miért nem veszünk mi is bajor autókat :-))?

Üdv:
Zoli

405GRX Creative Commons License 2002.03.04 0 0 2285
Szevasztok,

Nahát, ennél jobb hirrel nem is szolgálhatott volna nekem a topik ill. MC...ha már igy indul a hétfö reggel, akkor rosszul nem sülhet el a hét...:-)
Nekem is volt egy elményem tegnap: jöttünk haza kis vidéki kiruccanásról, kicsit lepukkanva beálltam az Árpád fej. úti MOL-kúthoz traktort tölteni (hogy ezzel milyen gyakran kell benzinkúthoz járni, az szégyen, de mindegy), de egy pillanat alatt felvillanyozódott elgyötört elmém: ott vigyorgott, bójákkal körülhatárolva, egy GÉP.
Egy metálkék 405 Break, leültetve, alufelnik, sötét üveg, belül faberakások, egyszerüen kib...tt brutál módon nézett ki. A kutasok valakije árulhatta, frsz. még nem volt rajta, állitólag most hozták be No.-ból. 1,9-es GR volt egyébként. Nem sokat tudtak róla mondani, de persze a lelkesedésemet sem értették...az o fejükben még nem gyúlt ki a FÉNY:-))))
Szóval ha valaki most éppen ilyesmin töri a fejét, ajánlom neki. Kivülröl elég szépen nézett ki.
Hómpédzset majd szemrevételezem, ha jut rá módom.
Üdv mindenkinek
GRX

PS:tali?

Előzmény: MetaCode (2284)
MetaCode Creative Commons License 2002.03.04 0 0 2284
Sziasztok,

Jövök reggel dolgozni úgy fél 7 körül, ay árpád-hídon egyszer csak kényelmesen elhúz mellettem egy autó. Odanézek, hááát: Szürke 405GRX, DHH-xxx, vagyis GRX ex-GRX-e mosolygott rám.

GRX cimbora, ha ez vigaszt jelenthet: jó kezekbe került a gép, olyan tiszta, olyan gondozott volt, hogy ahogy mondani szokták, a légy még egy finomabb landolásnál is seggre ült volna rajta. Kicsit el is szégyelltem magam, mert az enyémre mostanában nem jutott idő.

Mint ahogy a beszámolóra sem, már nem is ígérek semmit, mert amennyi váratlan dolog, visitor, gond közbevan mostanában, eccerűen nem megy.:-((

Csá

MC

Strasszer Creative Commons License 2002.03.02 0 0 2283
Lehet, hogy rosszul fogalmaztam. A Gablini munkatársai tényleg segítettek. Lehet, hogy ez az előző bejegyzésemben félreérthető.
Előzmény: Strasszer (2282)
Strasszer Creative Commons License 2002.03.02 0 0 2282
Hali!
Akkor elmesélem a műszaki vizsgához tartozó kálváriámat.
Elvittem kedden reggel a Gablinibe 6. éves műszakira a hardware-t. Délelőtt felhívtak, hogy nem stimmel a motorszám a forgalmiban. Azt hittem, hogy átíráskor elírták az Okmányirodában. Aztán itthon megnéztem minden korábbi papírt, és kiderült, hogy már az első forgalombahelyezéskor is rossz motorszámot írtak a Garancialevélbe, továbbá az eladási számlára, az állapotfelvételi lapra stb. Ráadásul úgy írták el, hogy azon a helyen olyan betű nem is szerepelhet Peugeot motorban (vagy -on) (a Peugeot Gablini állásfoglalása szerint).
Az autót a Peugeot Frédi-Béninél vettem. Felmerül bennem a kérdés: senki nem vette észre, hogy ez az autó rossz motorszámmal szaladgál? Hogyan állították forgalomba? Ki és hogyan végezte el az első műszakit? Hogy végezték el az eredetvizsgálatot? Hogy vették fel a márkakereskedésben az állapotlapot? Nagyon dühös voltam. A Gablini munkatársai maximálisan a segítségemre voltak, mindössze három napig kellett szaladgálnom, telefonálgatnom, mire az Okmányirodában beírták a tényleges motorszámot. A dühöm már alábbhagyott, de ezt nem fogom annyiban hagyni! Azért vettem márkakereskedésben a kocsit, hogy ilyen problémának még a lehetősége se merüljön fel! És vajon mire való az állapotvizsgálat?
Szóval ennek az esetnek még lesz folytatása. Természetesen az esetről értesítem a Peugeot Hungária-t, valamint az IHG-t és a Közlekedési Felügyeletet is.
Strasszer, aki már nem annyira kib@szottul dühös, mint két nappal ezelőtt, de azért jelentős mértékben fel van háborodva ezen az eseten.
sansalvador Creative Commons License 2002.03.02 0 0 2281
Szia!

Köszönöm és javitottam!

Előzmény: SumQuiSum (2280)
SumQuiSum Creative Commons License 2002.03.02 0 0 2280
Sziasztok!

Na, visszjöttem az sielésből, sikerült kellemesen kitikkadnom és meg is fáztam, de már jobban vagyok:)

Sansali!

Gratulálok a honlaphoz, megnéztem és nagyon pöpec lett. Ez komoly fejtörést okoz nekem, merthogy így most nem tudom, hogy ha majd :) meglesz az ofisöl honlapunk, akkor az melyikünk verziójának közös tvábbfejlesztése legyen. Ugyanis nagyon tetszik a tiéd. Ja, és 1024*768-ban is nagyon élvezhető, nem kell hozzá külön verzió. Egyedül csak a belépőkép piros keretét lenne tán jó eltüntetni:)

Üdv:

Eskúes

Előzmény: sansalvador (2279)
sansalvador Creative Commons License 2002.03.02 0 0 2279
...ja és ez is 800*600-asban az élvezhetőbb, de megigérem, hogy csinálok egy 1024*768-as változatot is, akik azon nyomulnak.:-)
Előzmény: sansalvador (2278)
sansalvador Creative Commons License 2002.03.02 0 0 2278
Sziasztok!

Egy kis újdonság gyanánt megújitottam a honlapunkat, száműztem a csicsát, igy kicsit talán átláthatóbb és jobb szerkezetű lett felépitésileg.

Van egy új része is: a tulajok. E mögött még semmi sincs, de úgy gondoltam, hogy itt a 406 tulajok autóinak képei szerepelnének a tulaj gondolataival a Peugeot-ról, a 406-ról általában. Azaz egyfajta vélemény, meglátás, filozófia. Szóval olyan szép dolgok. Persze akinek még/már nincsen Pugja, az is előadhatja gondolatatit, szivesen beszerkesztem, lényeg hogy legyen mit olvasgatni!:-)
Ezért kérném a kedves Urakat, hogy ha van idejük és energiájuk, akkor ne kiméljenek irásaikkal és képeikkel!:-) Rajta.

San

PS: ha beléptek a honlap főlapjára, ahol a menük is láthatóak, akkor hagyjátok hogy a Java kisalkalmazás slideshow-ja töltsön egy kicsit! Megéri...:-)

Zoldalma Creative Commons License 2002.02.28 0 0 2277
Nem volt könnyű kitalálni, de íme:

(vigyázat: idézőjelet bezárni, felesleges szóközöket nem hagyni, kis-nagybetű különbségre ügyelni :-)

Előzmény: Gyuszkó (2274)
Gyuszkó Creative Commons License 2002.02.28 0 0 2276
äÄ[{äłÍĐ[äĐ[đf^˝°˘˙^ˇ~˝´°^~˝´°^~ö°134521P(Z+")!'")(! Iurfhe

Valaki oldja má meg úgy, hogy működjön?!

Gyuszkó Creative Commons License 2002.02.28 0 0 2275
Úgy látszik mégsem sikerült, na mégegyszé:

< img src="http://vnet.hu/securex99/Pue207.jpg" >

Gyuszkó Creative Commons License 2002.02.28 0 0 2274
Hali!

A héten jártam egy karosszériásnál és a következő grafikát láttam a falon:

remélem sikerül a link.

Gy

sabian Creative Commons License 2002.02.28 0 0 2273
Csövi! Megy a traktor?!

Hosszú hallgatás után újra itt vagyok. Viszont igazoltan voltam távol: Cipruson tanulmányozgattam a jobb kormányos 406-okat. :o))) Kölcsönözni nem lehetett ilyen drága eszközt, pedig talán ki is próbáltam volna. Így csak robogóztunk. Nem mondom nagyon leköti a figyelmet, hogy a baloldalon kell közlekedni, de a körforgalomba is az órajárásának megfelelően kell haladni. De megoldottam a problémát. Még a kis csemete is élvezte.
És hogy mennyire nem töltöttem haszontalanul az időt... Megismerkedtünk egy másik magyar párral, akik (idézek): "Peugeotosok vagyunk!" Hoppá! Szóval az Úrnak egy face lift előtti 2 literes fehér gépe van (egyenesen a Taxiból :o)), míg a hölgynek egy novemberi (ha jól emlékszem) gyártású 1.4-es 307-e van. Természetesen beavattam őket az elérhetőségünkbe és nagyon remélem, hogy jelentkezni fognak.

Egyébként gratu az egy évhez. Őszintén mondom megérte elindítani a topicot! Mindenkinek köszönet a kontribúcióért és hogy nem süllyedt el a topic!!!

Valóban meg kellene ünnepeli ezt az egy évet, no meg amúgy is jövök némi sörrel, nem?

Üdv:
sabian

Ui.: csak azt nem értem, hogy Gyuszkó miért akarja levágni Zöldalma fejét a flexxel :o))) (ref: 2238)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!